abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87052325
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:16 schreef Tally het volgende:

[..]

Mja.. Ik vind dat je daar zelf al voor betaald heb in al die jaren dat je geen geld nodig had voor ziektes e.d. :)
Daarbij hadden wij xpres al het duurdere verzekering genomen, omdat we dit al eerder hadden verwacht en we dit dus ook nodig hadden.
Wij dus ook zijn beide toppakket verzekerd en daardor heb je sowieso een poging meer :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87052359
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:17 schreef Joene het volgende:

[..]

Wij dus ook zijn beide toppakket verzekerd en daardor heb je sowieso een poging meer :)
Ook als je zwanger bent haal je er meer uit zag ik nu. :) Is ook niet zo gek als je 1/3 meer betaald dan het basis pakket :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87052393
40 euro per maand extra idd :{
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87052419
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:19 schreef Joene het volgende:
40 euro per maand extra idd :{
Dus ik vind dat minder pogingen van IVF niet zo heel erg tof :)
Eigenlijk gewoon niet tof. Zoals ik al zei je hebt er zelf al die jaren voor betaald. En fors betaald ook.
pi_87052500
Klopt het is ook niet tof , maar ik snap het beleid wel.
pi_87052579
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef Joene het volgende:
Klopt het is ook niet tof , maar ik snap het beleid wel.
Ik snap het in die zin van als het ver van mijn bed is dan kunnen we daar wel op korten.
Zoals studiefinanciering. Dat heb ik altijd al onzin gevonden :') Maar als ze daar op korten oke.
Maar voor de studenten is dat natuurlijk helemaal niet oke. Zoals dat voor ons geld voor de IVF.
pi_87052643
Kost dat 10.000 euro per poging? Whoa. Tsja. Ik snap de bezuiniging idd, aan de andere kant wil ik ook niet weten wat die ene dag in het ziekenhuis mij onlangs heeft gekost.
pi_87052646
Tuurlijk vind ik het in mijn persoonlijke situatie niet ok. Aan de andere kant (tegen dat het is doorgevoerd) is het bij ons allang gelukt (hoop ik).

Maar nu ik zelf zie wat het allemaal kost enzo , is het korten hierop een hele grote besparing voor de maatschappij en betalen anderen straks niet of minder voor mijn kinderwens en dat vind ik eigenlijk wel terecht.
pi_87052652
Maar goed die extra straatcommando's moeten ergens van betaald worden he!
pi_87052658
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef KingOfMars het volgende:
Kost dat 10.000 euro per poging? Whoa. Tsja. Ik snap de bezuiniging idd, aan de andere kant wil ik ook niet weten wat die ene dag in het ziekenhuis mij onlangs heeft gekost.
10.000 minimaal J. Hilde had alleen al 5000 euro aan hormonen.
pi_87052681
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef KingOfMars het volgende:
In de berekening die ik heb gezien kost het geen 10.000 euro. Want wij zouden eventuele pogingen na de 3de poging uit eigen zak betalen. En die 10.000 euro kan ik echt niet betalen. Dus onzin.
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef Joene het volgende:
Tuurlijk vind ik het in mijn persoonlijke situatie niet ok. Aan de andere kant (tegen dat het is doorgevoerd) is het bij ons allang gelukt (hoop ik).

Maar nu ik zelf zie wat het allemaal kost enzo , is het korten hierop een hele grote besparing voor de maatschappij en betalen anderen straks niet of minder voor mijn kinderwens en dat vind ik eigenlijk wel terecht.
Zoals ik al zei, daar verschillen wij van mening. :)
pi_87052714
En nu moet ik mezelf echt uit bed slepen. En douchen.
pi_87052768
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:29 schreef Tally het volgende:

[..]

In de berekening die ik heb gezien kost het geen 10.000 euro. Want wij zouden eventuele pogingen na de 3de poging uit eigen zak betalen. En die 10.000 euro kan ik echt niet betalen. Dus onzin.
[..]

Zoals ik al zei, daar verschillen wij van mening. :)
Een gemiddeld ivf kind (kost 10k) echt ! tussen de 2,5 - 5k aan hormonen.
Ziekenhuis bezoeken , echo's , puncties , invriezen , etc .

Komt het echt op 10k per poging.
pi_87052888
Ach zorg valt gewoon niet te plannen. Je weet (gelukkig) van tevoren niet waar je allemaal last van gaat krijgen en welke zorg je allemaal nodig hebt. Het gaat er nu kennelijk vooral om om besparingen te vinden en dan snap ik de keuze. Maar wat je feitelijk tegen mensen zegt die het nodig hebben is dat hun kinderwens een luxe is en dat kan soms erg wrang zijn. Ik had gehoopt dat we in Nederland ondertussen verder waren maar kennelijk niet.
pi_87052889
Een poging opzich is niet heel duur maar alle drama's erom heen maakt het niet goedkoop. Dagje uitslapen op ziekenhuis huppa 1500 euro :{
pi_87052930
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef KingOfMars het volgende:
Ach zorg valt gewoon niet te plannen. Je weet (gelukkig) van tevoren niet waar je allemaal last van gaat krijgen en welke zorg je allemaal nodig hebt. Het gaat er nu kennelijk vooral om om besparingen te vinden en dan snap ik de keuze. Maar wat je feitelijk tegen mensen zegt die het nodig hebben is dat hun kinderwens een luxe is en dat kan soms erg wrang zijn. Ik had gehoopt dat we in Nederland ondertussen verder waren maar kennelijk niet.
Klopt dat wordt gezegd maar kan je ze ongelijk geven ? IS het feitelijk gezien JOU probleem dat ik geen kinderen kan krijgen ? Nee, maar je betaald wel fors om mij nu een kind te laten krijgen , dat doe jij natuurlijk graag , net als dat ik graag betaal voor kinderbijslag en jou kinderopvang.
pi_87052962
Maar idd zolang het ver van je bed staat is dat soort afschaffingen prima komt het dicht bij is het vervelend
pi_87053000
Ik mis vooral de besparingen op de HRA en de JSF eigenlijk. Het zijn weer typische VVD dingen die met rust gelaten worden helaas.
pi_87053049
Nou ik weet niet maar ik heb liever die kinderopvang besparing dan mn hypotheekrente inleveren J.

Ik ga nooit het bedrag aan kinderopvang uitgeven wat de hypotheekrente mij oplevert.

Die JSF hoeft van mij ook nie.
pi_87053123
Nouja boven de 500k (ik noem maar wat) is HRA natuurlijk onzin. Imho dan.
pi_87053176
Klopt maar volledig afschaffen vind ik niet echt nodig , *kijkt* gelukzalig naar zn bankrekening 1s per jaar een mooie terugstorting O+
pi_87053222
Achja ik probeer gewoon dit jaar die nieuwe functie nog binnen te harken, gaat me een paar 100 euro per maand schelen (hopelijk) en dan hoop ik tevens van de meeste bezuinigingen zo weinig mogelijk te merken.
pi_87053257
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:44 schreef KingOfMars het volgende:
Achja ik probeer gewoon dit jaar die nieuwe functie nog binnen te harken, gaat me een paar 100 euro per maand schelen (hopelijk) en dan hoop ik tevens van de meeste bezuinigingen zo weinig mogelijk te merken.
Najah dat heb ik dus ook gedaan zegmaar :) nieuwe functie, die is ingegaan per 1 september.

Onderhandelingen qua voorwaarden zijn nu eindelijk klaar en nu moet het langs p&O hoofd en gaat het in per 1 november.
pi_87053275
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef Joene het volgende:

[..]

Najah dat heb ik dus ook gedaan zegmaar :) nieuwe functie, die is ingegaan per 1 september.

Onderhandelingen qua voorwaarden zijn nu eindelijk klaar en nu moet het langs p&O hoofd en gaat het in per 1 november.
Als je de komende periode quite gaat spelen (en er dus niet op vooruit of achteruit gaat) dan mag je niet mopperen denk ik.
pi_87053408
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Joene het volgende:
Klopt dat wordt gezegd maar kan je ze ongelijk geven ? IS het feitelijk gezien JOU probleem dat ik geen kinderen kan krijgen ? Nee, maar je betaald wel fors om mij nu een kind te laten krijgen , dat doe jij natuurlijk graag , net als dat ik graag betaal voor kinderbijslag en jou kinderopvang.
Damnit jung, ik ben het niet vaak met je eens, maar mijn oprechte restecp voor deze post.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_87053428
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
Als je de komende periode quite gaat spelen (en er dus niet op vooruit of achteruit gaat) dan mag je niet mopperen denk ik.
Als rechtgeaard Nederlander ben je me dunkt grondwettelijk verplicht ergens over te mopperen.
pi_87053477
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

ik denk dat je idd blij mag zijn als je gewoon de nullijn een beetje weet te houden :)

Voor mezelf ga ik uiteraard uit van een lichte groei in de koopkracht :P
pi_87053517
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Damnit jung, ik ben het niet vaak met je eens, maar mijn oprechte restecp voor deze post.
het is ook gewoon de waarheid JK.
pi_87053659
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:53 schreef Joene het volgende:
het is ook gewoon de waarheid JK.
Mwa, het is jouw waarheid. ;). Maar ik ben het wel met je eens, hoor.
pi_87053695
Wat is er niet waar aan dat het niet jou probleem is dat ik geen kind kan krijgen ? :)
pi_87053814
Nou, als je het op grote schaal bekijkt zou het wel fijn zijn dat er, wanneer ik wat ouder wordt, nog genoeg mensen aan het werk zijn om mijn schamele pensioentje te betalen, bijvoorbeeld.
Dus ergens is het wel enigszins mijn probleem als er minder kinderen geboren zouden worden.

-edit- ;(.

[ Bericht 18% gewijzigd door JohnnyKnoxville op 01-10-2010 11:24:17 ]
pi_87053874
JK , de verzorgingsstaat is allang voorbij tegen die tijd men !
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:06:09 #233
3185 Adelante
To let it go now
pi_87053917
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, als je het op grote schaal bekijkt zou het wel fijn zijn dat er, wanneer ik wat ouder wordt, nog genoeg mensen aan het werk zijn om mijn schamele pensioentje te betalen, bijvoorbeeld.
Dus ergens is het wel enigszins mijn probleem als er minder kinderen geboren zouden worden.
Ik wordt, JK :? ;(

Goedemorgen!! Vrijdag!!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_87053940
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Structureel teruglopen van de populatie is vanuit economische hoek gezien een kleine ramp. (Milieutechnisch gezien zou het geen kwaad kunnen). Als PVV-er zou je dan nog kunnen roepen dat onze moslimvriendjes voor genoeg nieuw volk zorgen ;).
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:08:12 #235
3185 Adelante
To let it go now
pi_87053985
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:04 schreef Joene het volgende:
JK , de verzorgingsstaat is allang voorbij tegen die tijd men !
Precies gewoon weer zorgboerderijen met hele gezinnen er in, opa en oma als oppas en kinderen verzorgen de oudjes op hun beurt O+

Oh en we moeten naar minder kinderen of er is straks niks meer te vreten voor iedereen :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_87054148
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:06 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Structureel teruglopen van de populatie is vanuit economische hoek gezien een kleine ramp. (Milieutechnisch gezien zou het geen kwaad kunnen). Als PVV-er zou je dan nog kunnen roepen dat onze moslimvriendjes voor genoeg nieuw volk zorgen ;).
Onze Moslimvriendjes zien we straks in mindere mate hopelijk.
pi_87054156
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:31 schreef Joene het volgende:

[..]

Een gemiddeld ivf kind (kost 10k) echt ! tussen de 2,5 - 5k aan hormonen.
Ziekenhuis bezoeken , echo's , puncties , invriezen , etc .

Komt het echt op 10k per poging.
Dan verschilt dat per ziekenhuis. :) Ons is iets anders voorgerekend. Ook met hormonen, bezoeken, etc...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:14:50 #238
3185 Adelante
To let it go now
pi_87054181
Volgens mij zien we ze juist steeds meer zonder die beschermende kledij :')
pi_87054184
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:08 schreef Adelante het volgende:

[..]
Oh en we moeten naar minder kinderen of er is straks niks meer te vreten voor iedereen :o
Als je nu al kijkt naar wat je moet betalen voor iets. Je zorg, je verzekeringen, de scholen, noem maar op, kan je al geen groot gezin meer starten.
Of je moet het salaris van die hoge pieten in Den Haag hebben.
pi_87054398
Die zwangerschapsdementie begint nu al in te kicken :') Ik heb nu al 4 keer deo gespoten en elke keer denk ik weer: O nee had ik al gedaan! :')
pi_87054464
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Tally het volgende:
Die zwangerschapsdementie begint nu al in te kicken :') Ik heb nu al 4 keer deo gespoten en elke keer denk ik weer: O nee had ik al gedaan! :')
Je krijgt gewoon geen genoeg van dat gespuit T.
pi_87054495
Zo een geile deo ?
pi_87054508
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:23 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Je krijgt gewoon geen genoeg van dat gespuit T.
Van een deo bus? Ik sta al een tijdje droog maar zo erg hoef ik nu ook weer niet hoor :')
pi_87054513
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef Joene het volgende:
Zo een geile deo ?
Die met zoeen ronde dop erop?
pi_87054572
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
Als je nu al kijkt naar wat je moet betalen voor iets. Je zorg, je verzekeringen, de scholen, noem maar op, kan je al geen groot gezin meer starten.
Of je moet het salaris van die hoge pieten in Den Haag hebben.
Mêh, dat ligt aan wat je verder nog wilt. Als je perse een groot gezin wilt én een leuk jaren '30 huis in een witte wijk én twee auto's voor de deur én alle kinderen op viool- en ballet- of voetballes én nog op wintersport naast de vliegvakantie wordt het moeilijk met één modaal inkomen inderdaad.
pi_87054632
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mêh, dat ligt aan wat je verder nog wilt. Als je perse een groot gezin wilt én een leuk jaren '30 huis in een witte wijk én twee auto's voor de deur én alle kinderen op viool- en ballet- of voetballes én nog op wintersport naast de vliegvakantie wordt het moeilijk met één modaal inkomen inderdaad.
Zonder die dingen word het al moeilijk :)
pi_87054963
Ik heb gister van mijn schoonouders zo'n automatisch schommelstoeltje gehad O+
Zo cute O+
pi_87055030
Wat is er mis met een oud Hollandsch wippertje T!!!1111111
pi_87055102
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
Wat is er mis met een oud Hollandsch wippertje T!!!1111111
Als je het niet met de hand hoeft te doen J. waarom zou je!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:42:49 #250
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87055131
Goedemiddag zo'n beetje.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_87055220
b-d.
pi_87055349
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Als je het niet met de hand hoeft te doen J. waarom zou je!
Ok ik ben om. :7.
pi_87055447
Automatisering is de bom J.
pi_87055467
J hoe simpel is dat trusten van w2k3 domeinen ?
pi_87055473
Godverkutje als die gozer van die lens eens even terugmailt ofzo. Dan weet ik of ik morgen naar Tilbabwe moet of niet.
pi_87055476
Op tv:
quote:
Ik heb altijd al een fascinatie gehad voor hoge gebouwen.
En ik dacht: Waarom zou je jezelf daar tegen vaccineren? -O-

:')
pi_87055483
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
Godverkutje als die gozer van die lens eens even terugmailt ofzo. Dan weet ik of ik morgen naar Tilbabwe moet of niet.
Ah kan je gelijk ff langs de familia ?
pi_87055703
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Joene het volgende:

[..]

Ah kan je gelijk ff langs de familia ?
Nee, daar heb ik natuurlijk geen tijd voor he. Druk druk druk!
pi_87055733
Gelukkig maar.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:51:39 #260
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_87057541
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

mwoah..
een (niet zo) groot gezin, met een ruimbovenmodaal inkomen .. dat kan bovenstaande ook niet.
Geen leuk jaren '30 huis, maar een goedkoop huurhuis, geen twee auto's (helaas), een kind op zwemles (paardrijden wil ze wel heel graag, maar dat zit er gewoon echt niet in), geen wintersport, geen vliegvakantie.
We hebben wel een vakantiehuisje op de veluwe, maar daarvan zijn de kosten lager per jaar dan een tweeweekse vakantie met het hele gezin.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_87057726
Ik vind klussen leuk.. Maar nu dat er een grote verandering (veel klussen) op komst is zie ik er toch best tegen op :')
pi_87058445
Een huisje van net geen 2 ton in een klein maar onwijs leuk dorpje met perfecte treinverbinding naar je werk en op fietsafstand van de wat grotere stad, met 1 kind en leuke vakanties, niet hoeven op te letten bij de Appie op wat je in je karretje gooit, een huis vol Mac's en geld genoeg om morgen weer voor iets luxe als een lens van 600 euro gaan kijken, kan anders prima.

Je leven maak je zelf.
pi_87058517
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef KingOfMars het volgende:
Een huisje van net geen 2 ton in een klein maar onwijs leuk dorpje met perfecte treinverbinding naar je werk en op fietsafstand van de wat grotere stad, met 1 kind en leuke vakanties, niet hoeven op te letten bij de Appie op wat je in je karretje gooit, een huis vol Mac's en geld genoeg om morgen weer voor iets luxe als een lens van 600 euro gaan kijken, kan anders prima.

Je leven maak je zelf.
Klopt , totdat jij of vrouw ziek raakt en je 30% van je inkomen moet inleveren :)
pi_87058789
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Joene het volgende:

[..]

Klopt , totdat jij of vrouw ziek raakt en je 30% van je inkomen moet inleveren :)
Dan kan ik waarschijnlijk geen leuke lensjes meer kopen en gaan we waarschijnlijk niet meer op vakantie. Dat klopt ja. En dat zou kut zijn.
pi_87058812
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dan kan ik waarschijnlijk geen leuke lensjes meer kopen en gaan we waarschijnlijk niet meer op vakantie. Dat klopt ja. En dat zou kut zijn.
We hadden het in dit geval over grote families :)
pi_87058821
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Precies. en verder valt dit kabinet voor de werkende medemens allemaal best wel mee :)

er zullen wel weer betere tijden komen denk ik zo.
pi_87058839
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Tally het volgende:

[..]

We hadden het in dit geval over grote families :)
Dat was iets van vroeger, 6 kinderen kan niemand meer betalen tegenwoordig idd.
pi_87058904
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat was iets van vroeger, 6 kinderen kan niemand meer betalen tegenwoordig idd.
Vroeger eigenlijk ook niet hoor. Mijn moeder komt uit een gezin met 11 kinderen ofzo en dat was afgezien van het feit dat het vast erg gezellig en warm en leuk was, toch echt financieel een harde dobber. Vroeger was het óók veel interessanter om een klein gezin te hebben.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:27:12 #269
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_87058915
Dat huisje van net geen 2 ton kun je niet eens financieren op een inkomen .. :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_87058940
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Vroeger eigenlijk ook niet hoor. Mijn moeder komt uit een gezin met 11 kinderen ofzo en dat was afgezien van het feit dat het vast erg gezellig en warm en leuk was, toch echt financieel een harde dobber. Vroeger was het óók veel interessanter om een klein gezin te hebben.
Hmmm ja dat weet ik verder niet heel erg hoor, mijn ouders komen beide uit kleine gezinnen :)
pi_87058955
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef E.T. het volgende:
Niet als je ook kinderen hebt idd.
pi_87058999
Opzich vind ik dat wel klote , dat ik niet genoeg verdien zodat mijn vrouw straks thuis kan zijn fulltime om voor ons eventuele kind te zorgen. Kan wel maar dan moet het koophuis de deur uit :{ :{ waar ik vervolgens 20 duizend euro minder voor vang ten opzichte van mn hypotheek want mn huis is de laatste jaren minder waard ipv meer waard geworden.
pi_87059101
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef E.T. het volgende:
Maar op 1 systeembeheerders salaris en een part-time andere-softe sector salaris kan bovenstaande prima dus. (Met idd 1 kind, maar financieel gezien denk ik dat we 2 kinderen ook nog wel zouden redden).
pi_87059136
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Maar op 1 systeembeheerders salaris en een part-time andere-softe sector salaris kan bovenstaande prima dus. (Met idd 1 kind, maar financieel gezien denk ik dat we 2 kinderen ook nog wel zouden redden).
Dit dus met mijn salaris en dat van mijn vrouw , hebben we een redelijk inkomen kan ik een huisje van 2 ton betalen, en boodschappen doen , keertje uiteten in de maand en een x op vakantie per jaar. en dan als ik wat leuks zie soms ff sparen maar vaak kan ik het kopen.
pi_87059145
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:29 schreef Joene het volgende:
Opzich vind ik dat wel klote , dat ik niet genoeg verdien zodat mijn vrouw straks thuis kan zijn fulltime om voor ons eventuele kind te zorgen.
Zou je vrouw dat uberhaupt willen dan? Ik bedoel we kunnen het wel heel romantisch bedenken, moeders thuis met de thee, maar er zijn maar weinig vrouwen die dat willen nowadays. Mijn vrouw zou na 2 weken gek worden denk ik :P.
pi_87059191
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Zou je vrouw dat uberhaupt willen dan? Ik bedoel we kunnen het wel heel romantisch bedenken, moeders thuis met de thee, maar er zijn maar weinig vrouwen die dat willen nowadays. Mijn vrouw zou na 2 weken gek worden denk ik :P.
Mijn vrouw zou absoluut heel graag thuis willen zitten J. Echt waar in elk geval tot kinderen de basisschool leeftijd hebben en opzich deel ik die filosofie wel ik hou er ook niet van kinderen te laten opvoeden door crash of oma. Maar als wij kinderen krijgen zal het niet anders kunnen :)
pi_87059252
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:35 schreef Joene het volgende:

[..]

Mijn vrouw zou absoluut heel graag thuis willen zitten J. Echt waar in elk geval tot kinderen de basisschool leeftijd hebben en opzich deel ik die filosofie wel ik hou er ook niet van kinderen te laten opvoeden door crash of oma. Maar als wij kinderen krijgen zal het niet anders kunnen :)
Twee a drie dagen opvang vind ik ook wel de max hoor. Vandaar ook de part-time baan dus ;). En als ik zie hoe gelukkig ze wordt van een middagje BSO vind ik het allemaal niet zo heel erg (plus dat ze ook enig kind is en blijft, dus spelen met anderen proberen we zoveel mogelijk op in te spelen).
pi_87059310
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:37 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Twee a drie dagen opvang vind ik ook wel de max hoor. Vandaar ook de part-time baan dus ;). En als ik zie hoe gelukkig ze wordt van een middagje BSO vind ik het allemaal niet zo heel erg (plus dat ze ook enig kind is en blijft, dus spelen met anderen proberen we zoveel mogelijk op in te spelen).
Hmmm ja als wij het geluk mogen hebben om kinderen te krijgen gaat mijn vrouw 3 dagen werken en ik 1 dag minder :) Houd dus in 2 dagen opvang waarvan wel 1 door oma / opa kan worden gedaan dus 1 dagje een andere vorm. Maar dat vind ik ook wel de max heb graag zelf de controle over dingen :D
pi_87059414
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:38 schreef Joene het volgende:

[..]

Hmmm ja als wij het geluk mogen hebben om kinderen te krijgen gaat mijn vrouw 3 dagen werken en ik 1 dag minder :) Houd dus in 2 dagen opvang waarvan wel 1 door oma / opa kan worden gedaan dus 1 dagje een andere vorm. Maar dat vind ik ook wel de max heb graag zelf de controle over dingen :D
Da's ook een reden dat ik blij ben met mijn 36 uur. En (wederom) een bewuste keuze. Vier dagen werken, één dag vrij voor de kleine. Dat bedoel ik met je leven inrichten. (Wat dat betreft ben ik toch een VVD-er :P ).
pi_87059430
Ik wil... als alles goed gaat.. 4 dagen gaan werken. 3 dagen gaat het naar de oma's en 1 dag ik thuis. Andere dag vangt hubbie op door thuis te werken.
4 keer 9 uur zou lekker zijn want dan hoef ik niets in te leveren. Maar we zien wel :)
pi_87059677
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:42 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Da's ook een reden dat ik blij ben met mijn 36 uur. En (wederom) een bewuste keuze. Vier dagen werken, één dag vrij voor de kleine. Dat bedoel ik met je leven inrichten. (Wat dat betreft ben ik toch een VVD-er :P ).
Ja ik ben ook wel echt een VVDer opzich :) En ik kan dan ook prima leven met deze regering zeker nu er ook nog wat minder wordt besteeds aan ontwikkelingshulp,asielzoekertjes etc.
pi_87059773
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja ik ben ook wel echt een VVDer opzich :) En ik kan dan ook prima leven met deze regering zeker nu er ook nog wat minder wordt besteeds aan ontwikkelingshulp,asielzoekertjes etc.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb verder niet veel met die sigarenrokers, maar ben het wel eens met het grondbeginsel dat ieder verantwoordelijk is voor zijn eigen geluk (mits een faire kans geboden). Ben absoluut geen socialist die gelooft in een maakbare samenleving (iets wat dit toekomstig rechtse kabinet trouwens probeert als geen ander, maar goed).

Hence, D66 ftw.
pi_87060075
Ach ja voorkeuren en keuzes :) uiteindelijk zijn we allemaal slecht af :)
pi_87060112
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef Joene het volgende:
Ach ja voorkeuren en keuzes :) uiteindelijk zijn we allemaal slecht af :)
Linksom of rechtsom, christelijk of liberaal, genaaid worden we altijd J.
pi_87060194
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Linksom of rechtsom, christelijk of liberaal, genaaid worden we altijd J.
Dat naaien hou ik wel van opzich.
pi_87060228
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:04 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat naaien hou ik wel van opzich.
Heb je nog een poging gewaagd?
pi_87060422
Niet eens er lafjes tegen aan gehangen J.
pi_87060451
Gloeiende gloeiende!
pi_87060520
Dat wel natuurlijk.
pi_87060572
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Joene het volgende:
Dat wel natuurlijk.
Ach. Het is ook maar een hoop gedoe natuurlijk. Op zich.
pi_87060620
Dat wel J , maar soms is dat gedoe wel leuk ff zo een poosje.
pi_87060718
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef Joene het volgende:
Dat wel J , maar soms is dat gedoe wel leuk ff zo een poosje.
Het geeft ook zo'n rommel.
pi_87060789
Hangt er vanaf waar je hem in hangt moment supreme natuurlijk :P
pi_87060856
Of gewoon zo aan de gordijnen afvegen?
pi_87060906
Neh , dan de handdoek maar !
pi_87060961
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:17 schreef KingOfMars het volgende:

Het geeft ook zo'n rommel.
Ja, boeie, als man zijnde ben je ervan af. Kun je gewoon gaan slapen.
pi_87060972
En 3,5 seconde later pitten he.
pi_87060984
GMTA JK.
pi_87060987
Da's nog lang.
pi_87061020
Oh ik donder niet gelijk in slaap hoor :D dat duurt nog ff :D een minuut of 10 !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')