Weet je best. Dit is, ondanks het tijdstip, een serieus topic.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:25 schreef vosss het volgende:
Hoi Seven.,
alles goed tegenwoordig?
Ben je weer straight en/of lesbo geworden?
Groetjes,
vosss
Nee.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:33 schreef vosss het volgende:
Nee dat weet ik niet en het was ook een serieuze vraag eerlijk gezegd.
Ben je weer straight geworden, of juist weer lesbo?
En daarom dit topic?
Voor de dames:quote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef Seven. het volgende:
voor de meisjes. Maar die we hier in het kader van sociaal-culturele informatie-uitwisseling toch delen.
Dus paar vraagjes:
-klopt het inderdaad dat na een maand zonder seks de standaarden drastisch verlaagd worden en feitelijk de teller weer op nul staat?
-zijn echt alle middelen toegestaan om seks te bewerkstelligen?
-voelt de gemiddelde man zich gedwongen om grappig te zijn? (als in: het wordt verwacht van je)
-doen jullie wel eens iets onbaatzuchtigs?![]()
-beginnen jullie indien gezopen dan in principe nooit uit jezelf over condooms?
-en kan iemand me eens uitleggen waarom mannen zo'n prestatiedrang hebben?
etc. etc. Inspiratie is even op.
Flikker zelf op lamlul.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:42 schreef Denaamishaas het volgende:
Vosss, flikker toch eens op met je kutposts overal.
Nee.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef Seven. het volgende:
voor de meisjes. Maar die we hier in het kader van sociaal-culturele informatie-uitwisseling toch delen.
Dus paar vraagjes:
-klopt het inderdaad dat na een maand zonder seks de standaarden drastisch verlaagd worden en feitelijk de teller weer op nul staat?
Nee. Ontvoering, drogering en verkrachting vallen bij mij af.quote:-zijn echt alle middelen toegestaan om seks te bewerkstelligen?
Nee.quote:-voelt de gemiddelde man zich gedwongen om grappig te zijn? (als in: het wordt verwacht van je)
Nee. Als we het leuk vinden om iets te doen, doen we het toch feitelijk voor onze eigen lol ?quote:-doen jullie wel eens iets onbaatzuchtigs?![]()
Ik ben nooit in de situatie geweest dat ik gezopen heb en over condooms zou moeten beginnen.quote:-beginnen jullie indien gezopen dan in principe nooit uit jezelf over condooms?
Wij hebben wel ambities.quote:-en kan iemand me eens uitleggen waarom mannen zo'n prestatiedrang hebben?
quote:etc. etc. Inspiratie is even op.
Een maand????quote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef Seven. het volgende:
Dus paar vraagjes:
Voor mij persoonlijk niet, maar als ik geen andere keus had zou het vast anders zijn.quote:-zijn echt alle middelen toegestaan om seks te bewerkstelligen?
Het gevoel dat dingen van je worden verwacht is sowieso iets wat een man niet kent. Het valt buiten mijn voorstellingsvermogen.quote:-voelt de gemiddelde man zich gedwongen om grappig te zijn? (als in: het wordt verwacht van je)
Nee.quote:-doen jullie wel eens iets onbaatzuchtigs?![]()
Ik ben er veel te makkelijk mee.quote:-beginnen jullie indien gezopen dan in principe nooit uit jezelf over condooms?
Omdat veel mannen denken dat dat seks oplevert. Niet verklappen dat het niet uitmaakt, want dan stort de economie in!quote:-en kan iemand me eens uitleggen waarom mannen zo'n prestatiedrang hebben?
Bedoel je dat de "eisen" worden verlaagd naarmate de tijd zonder seks langer wordt? Nee. Ik heb m'n eisen en die blijven hetzelfde.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef Seven. het volgende:
Uhm, nee? Waarom zou seks het belangrijkste zijn?quote:-zijn echt alle middelen toegestaan om seks te bewerkstelligen?
Als je niet grappig bent moet je het met iets anders kunnen compenseren. Ik ben zelf een aardige koning in spontane grappen dus heb geen last van het probleem "niet grappig zijn" en voel me ook absoluut niet gedwongen om grappig te zijn.quote:-voelt de gemiddelde man zich gedwongen om grappig te zijn? (als in: het wordt verwacht van je)
Volgens mij doet vrijwel iedereen met regelmaat iets onbaatzuchtigs. Waar slaat het op om dit te vragen? IMO is er echt iets met je mis als je voor alles wat je doet een tegenprestatie wil zien.quote:-doen jullie wel eens iets onbaatzuchtigs?![]()
Als je slim bent heb je 1. een condoom bij 2. gebruik je het altijd bij een nieuw iemand.quote:-beginnen jullie indien gezopen dan in principe nooit uit jezelf over condooms?
Testosteron.quote:-en kan iemand me eens uitleggen waarom mannen zo'n prestatiedrang hebben?
Maar je moest wel een topic maken met inspiratieloze vragen?quote:etc. etc. Inspiratie is even op.
quote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef Seven. het volgende:
Dus paar vraagjes:
Nee.
-zijn echt alle middelen toegestaan om seks te bewerkstelligen?
Nee. Misschien bij sommige mannen, bij mij niet iig.
-voelt de gemiddelde man zich gedwongen om grappig te zijn? (als in: het wordt verwacht van je)
Ja. Ik persoonlijk toch wel ergens. Maar misschien ligt dat meer aan hoe ik ben dan mn geslacht
-doen jullie wel eens iets onbaatzuchtigs?![]()
Ja. Maar daar moet je mee oppassen. Voor je het weet zit je in de friendzone.
-beginnen jullie indien gezopen dan in principe nooit uit jezelf over condooms?
Persoonlijk heb ik zoiets van veilig of niet. iig wat ONS betreft.
-en kan iemand me eens uitleggen waarom mannen zo'n prestatiedrang hebben?
Prestatiedrang? Wat sex betreft? Volgens mij valt dat bij veel mannen juist tegen toch? Van die mannen die t alleen boeiend vinden of ze zich klaarkomen ofzoMaarreh mja eh, ik weet niet echt eigk
etc. etc. Inspiratie is even op.
Maar dat heb jij wel?quote:Op donderdag 30 september 2010 01:42 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen prestatiedrang.
Zo goed?
Vergeet je motivatie voor je 'doodnormale en legitieme vraag' niet. Want als ik nog op MSN zou komen of zou reageren op je sms-jes, dan had je vast niet lopen baggeren hier.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Flikker zelf op lamlul.
Ik vroeg het me gezien de OP gewoon af of Seven. toevallig een excuus zocht waardoor ze voor zichzelf goed kon lullen dat ze nou toch weer lesbo geworden is.
Of dat ze misschien weer straight geworden was en die vooroordelen uit de OP graag ontkracht zag worden.
Vandaag mijn doodnormale en legitieme vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |