Vet zo een reis met dobbelstenen. Lijkt mij ook wel wat om op een dergelijke manier een treinreis te maken.quote:
Ja ho..., ik hoef niet te spuiten!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een vrind van me is vorig jaar 4 maanden op reis geweest in Zuid-Amerika en die had een enorme voorraad insuline mee.
En dan dobbelen bij het hoeveelste station je uit zal stappen? Da's ook een idee.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef Socios het volgende:
Vet zo een reis met dobbelstenen. Lijkt mij ook wel wat om op een dergelijke manier een treinreis te maken.
Bijvoorbeeld. Of een bestemming koppelen aan de uitkomst van de dobbelsteen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan dobbelen bij het hoeveelste station je uit zal stappen? Da's ook een idee.
Gek genoeg las ik eerst 'hotel'.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef KingOfMars het volgende:
Of dobbelen in welke holte je Inso nu weer eens zal nemen.
Ook een mogelijkheid. Op één of ander centraal station bij het bord met bestemmingen en vertrektijden dobbelen voor de volgende bestemming.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Socios het volgende:
Bijvoorbeeld. Of een bestemming koppelen aan de uitkomst van de dobbelsteen.
Nee, want de arme, op CDA of PVV stemmende varkensboeren van Brabant en Limburg brengen niet voor niks kostelijk separatorvlees op de markt!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef KingOfMars het volgende:
Ze waren in de aanbieding, scheelt dat nog iets?
Pas op straks ga je nog dood aan de gierende hartkleppen J!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Joene het volgende:
ik ga vanavond gewoon aan de Andijviestampot , spekjes ,en speklappen, uiteraard een Volle Yoghurt met aardbeien ofzo en een dikke saus erbij.
ik hoorde net via de foon dat mn oma op sterfen ligt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pas op straks ga je nog dood aan de gierende hartkleppen J!!!
Oi. Niet tof men.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoorde net via de foon dat mn oma op sterfen ligt.
Hmmm ja en we hadden wel wat anders aan ons hoofd ook nog natuurlijk maar goed... we zien wel weer.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:47 schreef KingOfMars het volgende:
Dacht je net een tijdje uit de ellende te blijven...
nooit fijn om te horen, sterkte!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoorde net via de foon dat mn oma op sterfen ligt.
Mijne nog niet J. Sterker nog ze moeten nog schoongemaakt.quote:
Blijkbaar had ik vanochtend een voorgevoel want mn eerste tweet van de dag was de volgende :quote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nooit fijn om te horen, sterkte!
Niet zo heel best, als ik de trap op loop doet dat best au enzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijne nog niet J. Sterker nog ze moeten nog schoongemaakt.
Hoe is het met je poten ?
Gloeiende Gloeiende (nu op 131).quote:Op woensdag 29 september 2010 17:34 schreef KingOfMars het volgende:
Alles onder m'n knieen zeg maar. Maar vooral net boven m'n enkel.
Nee, in principe is een half uur bewegen per dag voldoende. En daaronder valt bijvoorbeeld ook traplopen. Alle beweging waarvan je hart sneller gaat kloppen is voldoende.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Naast het dieet en de pillen verandert er niet zoveel dus (<- is ook al ingrijpend genoeg, lijkt me)? Je hoeft niet opeens 30 km per dag te gaan fietsen ofzo?
Avondeten blijft gewoon normaal aardappelen/pasta/rijst met groente. Ik probeer alleen meer groente te eten en probeer er niets (of niet teveel) naast te eten.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat lijkt mij ook wel, maar een mens is in principe nog steeds een gewoontedier, op een gegeven moment raak je er wel aan gewend, denk ik.
Doet de rest ook mee met je dieet?
Doodgaan is fijn JK. Zeker tijdens het hardlopen!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, lekker gezond weer, dat hardlopen, KOM. Wat ga je de komende tijd nog meer kapot maken aan je lichaam?
Altijd fijn!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:03 schreef Joene het volgende:
Omdat het zo tof is dat doodgaan ga ik morgen maar weer is 8km lopen.
sashimi kan in principe bestquote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef Joene het volgende:
ik wens je veel succes swets. Stond er nou nog een avondje shabu geplanned ?
Nee, vooral omdat ik nog erg jong ben om Diabetes II te krijgen. Dat betekent dat ik veel langer de tijd heb om serieuze complicaties te ontwikkelen. En juist die zijn niet misselijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:40 schreef KingOfMars het volgende:
En toch sterkte Swets! Alles bij elkaar zit je er toch niet op te wachten enzo.
Leuk wel, als ze zo naief zijn nog.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:33 schreef Joene het volgende:
Neuh gewoon zo een jochie net van school die nerd wil worden men. Najah hij heeft hbo ict achtig iets gedaan en wil it manager worden ofz.
In de praktijk blijkt het voor de meeste geen enkele belemmering om een dergelijke positie te bekleden...quote:Op donderdag 30 september 2010 08:45 schreef Joene het volgende:
Toch wel leuk als je weet waar je het over hebt
Klopt maar een it manager zonder beheer ervaring of kennis van zaken is wel echt zo een drama tenopzichte van iemand die een jaar of wat praktijk kennis heeft en toen in de manager positie is gerolt.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In de praktijk blijkt het voor de meeste geen enkele belemmering om een dergelijke positie te bekleden...
Hebben zij ook bubbles3 en Kolonisten online?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef Insomaniac het volgende:
Ik had vandaag alles goed op www.beterspellen.nl.
Ook prontig?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm, ja. Ik probeer ze weg te werken, maar nu ik burger ben lukt dat niet zo goed..
Jesters moet je niet wegwerken maar koesteren!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm, ja. Ik probeer ze weg te werken, maar nu ik burger ben lukt dat niet zo goed..
Hehe.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hebben zij ook bubbles3 en Kolonisten online?.
Voor het koesteren heb ik al een tijdje andere jesters, niet mijn eigen.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:58 schreef Insomaniac het volgende:
Jesters moet je niet wegwerken maar koesteren!.
zie sig...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor het koesteren heb ik al een tijdje andere jesters, niet mijn eigen.
Waarom is dit op een vreemde manier een zeer erotische zin?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor het koesteren heb ik al een tijdje andere jesters, niet mijn eigen.
Dus dat.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bedenkelijke PI-keuze, KOM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |