Benny was gister aan het hosselen, maar ik heb gezegd niet te willen/mogen delen, goed hèquote:
Ik kijk het niet...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens wel heel erg ontopic bedenk ik me opeens.![]()
Oi ik maak het programma nietquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny was gister aan het hosselen, maar ik heb gezegd niet te willen/mogen delen, goed hè
Gister aan het hosselen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny was gister aan het hosselen, maar ik heb gezegd niet te willen/mogen delen, goed hè
Ik nietquote:
En trouwens Tombo en ik gaan alquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gister aan het hosselen?
Das niet waar
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
En trouwens Tombo en ik gaan al'en
Oquote:
Nope, niet dat ik er dan mee ga posten ofzo, maar er zal best een schare fans voor zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk het niet...
Er is nog geen topic voor toch?
Ben jij anoniem5?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat was dat verhaaltje idd, en toen zei je dat ik niet wilde delen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het bent.quote:
Die o was afsluiting hoorquote:
Nee, daar ga ik mee daten, das heul iets andersquote:
Klopt... maar dat was neit gister.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat was dat verhaaltje idd, en toen zei je dat ik niet wilde delen.
Dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
[TAL SC #494] Zware instrumenten
Oh ja zeker dat het gister was, welke dag volgens jou dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... maar dat was neit gister.
Jaja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik mee daten, das heul iets anders
zondagquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja zeker dat het gister was, welke dag volgens jou dan?
Zondag ben ik er niet geweestquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
zondag
Dat ging erover dat het moeilijk is om keuzes te maken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Die o was afsluiting hoor
Ik wilde verder niks weten
Vaduzjequote:
quote:
quote:
Succes met hosselenquote:
quote:
www.lexa.nlquote:
Kloptquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles is volgens mij nep.. behalve de mannen.
Ik ook niet, maar het klinkt toch tof?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:12 schreef kitao het volgende:
*kitao kruipt onder steen vandaan*
ik heb nog nooit van kookidols gehoord.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:12 schreef kitao het volgende:
*kitao kruipt onder steen vandaan*
ik heb nog nooit van kookidols gehoord.
Ik bedoelde dat dansen....quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles is volgens mij nep.. behalve de mannen.
Zie jequote:
Heb je er eentje?quote:
ik laat liever voor me koken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het klinkt toch tof?
Dan doe je dat toch niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zal echt zijn.. aan die kerel te zien, z'n hobbys' en z'n liefdevolle seks
qft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:15 schreef Cue_ het volgende:
Echt ik blijf Loveless zien als meisje.
ik wou al gaan zeggen.. ze heeft geen odol.. wel een woknok
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de liefdevolle seks bedoelt.. nee idd.. ieuw
Nee, dat dansen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de liefdevolle seks bedoelt.. nee idd.. ieuw
Mijn odol in je woknok als je zo doorgaatquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:15 schreef Cue_ het volgende:
Echt ik blijf Loveless zien als meisje.
ik wou al gaan zeggen.. ze heeft geen odol.. wel een woknok
Wat? Weer niet goed? Jeetje wat een zeur ben jijquote:
Dat vind je vriend vast niet goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn odol in je woknok als je zo doorgaat
Wat is dat precies?quote:
"Hihi Cue_-maakt-een-grapje, laat ik precies dezelfde maken"quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je bij mevrouw Loveless zijn.
Had je een bloedneus meid?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85Schiet bebloede tampon naar Cue_
Nee, ik ging er op door.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Hihi Cue_-maakt-een-grapje, laat ik precies dezelfde maken"
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
Benny, je bent mijn held.Ik hoop dat ik nog op tijd ben.
Ik los het altijd op met een wcpapiertje.. maar tampons kunnen ook werken ja. Blijkbaar in veelvoud thuis daarquote:
Voorrrrrrrr?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat? Weer niet goed? Jeetje wat een zeur ben jij![]()
Je wilt liefde, nou vrouwen zat te vinden daar, of mannen
Waarvoor?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 kaartjes, nu nog iemand mee regelen.
Helaas.quote:
Ah, veel te ver voor mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Gratis FOK!voorpremière 'The Killer Inside Me'
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:21 schreef kitao het volgende:
getverr , rondvliegende gebruikte tampons.
Blijf lekker.. ik kan beter gaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noh dan ga ik maar, tis m'n dag sowieso al niet echt
Succes.quote:
Zolang je voor loveless kiest.. dan mag je kiezenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef kitao het volgende:
[..]
mag ik kiezen wie blijft , please ?
Ik kies voor jou.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je voor loveless kiest.. dan mag je kiezen
ok.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je voor loveless kiest.. dan mag je kiezen
Watser?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noh dan ga ik maar, tis m'n dag sowieso al niet echt
Ja duhquote:
Niet echt iets. Gewoon gedoetjes (met tante o.a.). En ga toch zo achter de PC vandaan.quote:
Heejjjjjjjjjjjjj D.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet echt iets. Gewoon gedoetjes (met tante o.a.). En ga toch zo achter de PC vandaan.
ohwquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet echt iets. Gewoon gedoetjes (met tante o.a.). En ga toch zo achter de PC vandaan.
En ik ben zelf ook nogal vaak van een grapje dus ik hoor deze te kunnen hebben hoor
* Meegaatquote:
Uhuquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj
Mijn Pm nog gehad?
Ciaotjes LLquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah geen ramp
Tot later, of morgen
Hey hoiquote:
Ja ik stond achter, bij het inchecken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heb jij ook een FlexCare aanbieding gehad?
Ciao Pgr, jij ook fijne avondquote:
Achter mij?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik stond achter, bij het inchecken.
Ja.quote:
Ik heb jurisdictie hier.quote:
Hoevaak ga je dat nog vragen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leg maar uit wat je handtekening betekent in mijn fobo
Das niet waarquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja.
Nu ook, iedereen kijkt Glee, ik zit alleen met Deeeee
Hoi B.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das niet waar
Ik neem het op... niet zo'n zin in
Had je me wel ff op mijn schouder mogen tikken hoorquote:
Ik zal me gedragen hoorquote:Nu ook, iedereen kijkt Glee, ik zit alleen met Deeeee
quote:
Ik heb er ook niet zo'n zin inquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das niet waar
Ik neem het op... niet zo'n zin in
Ja maar je ziet me toch, ik bedoel, eh, je kijkt me recht in de ogen aan, hoezo op de schouders tikken? Gekkerdquote:
Oh ik dacht dat het zoiets was als "OMG OMGGGGG LIKE OMG GLEE IS ON, OH MAI KOT JOE GAIS"quote:
Ik was je ff kwijtquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar je ziet me toch, ik bedoel, eh, je kijkt me recht in de ogen aan, hoezo op de schouders tikken? Gekkerd
Dit staat wel raar aangezien ik OOK Erik heetquote:
Je hebt al een drankje gedaan voor je ging boarden?quote:
Daar heb ik ook niet zo'n zin inquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het zoiets was als "OMG OMGGGGG LIKE OMG GLEE IS ON, OH MAI KOT JOE GAIS"
The cool people always are.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit staat wel raar aangezien ik OOK Erik heet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit staat wel raar aangezien ik OOK Erik heet
Waar dan wel in, D.?quote:
Nee, ik dacht dat het nog over de FlexCare gingquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt al een drankje gedaan voor je ging boarden?
en dan woon ik ook nog eens in Eindhovenquote:
Neenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het nog over de FlexCare ging
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan woon ik ook nog eens in Eindhoven
Ook al ben ik een voetballiefhebber, voel ik niet de behoefte om vanavond te kijken..quote:
Kijkzequote:
Ik ben je kwijt D.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had je je daar nou wel of niet voor ingeschreven dan?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik ken je denk ik niet
. Maar het is maar goed dat ik nu vaker in Utrecht ben, want anders zou Eindhoven de tofheid niet kunnen verdragen.
Verhipt, zat ik goed. Nee geen brush voor mij. Jij wel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Kom me maar zoeken dan
Ik doelde op Buzzer
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:51 schreef kitao het volgende:
huislief staat weer borden te wassen vanavond in de Ahoy , als ze thuis komt vraagt ze waarom ik niet afgewassen heb.
Ik wil 'm best proberenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhipt, zat ik goed. Nee geen brush voor mij. Jij wel?
Jij doet ook Buzzer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Kom me maar zoeken dan
Ik doelde op Buzzer
buzzer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Is buzzer de nieuwste hippe rage?
Ik heb al leuke dingen mogen testenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
www.buzzer.nlquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
wat is buzzzer? sluit ons niet buiten
http://www.buzzer.nlquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
wat is buzzzer? sluit ons niet buiten
Ik heb al snoep, sap en machineshit mogen testenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik heb me ingeschreven nadat de dames aan het gratis sap zaten, ik heb nog niets ontvangen
Nope... dat was van B&J zelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, heb je daarvoor toen dat ijs getest benny?
Jij bent toch ook Buzzer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Maar waar kan jij je nu voor inschrijven dan D.? Ik kan wel via insiders koffie proberen, kijken of ik daar voor geselecteerd word
Ik wil ook machineshitquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al snoep, sap en machineshit mogen testen
Link?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef Cue_ het volgende:
Fok is zo'n mooie soapserieecht soms hou ik echt van die mensen die hier zijn
Over wie hebben we het dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef Cue_ het volgende:
Fok is zo'n mooie soapserieecht soms hou ik echt van die mensen die hier zijn
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kan enkel zeggen dat ik de woorden van Lotusss ondersteun. Het is zoals het is, en ja, ik ben nu, sinds vandaag weer echt vrij man, en ik hou godsgruwelijk veel van Lotusss. Niemand valt er iets te verwijten.
Lotusss? Ik hou van je!!!!
Ik ken hem verder niet.. maar het klinkt nu al engquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef kitao het volgende:
[..]
wow !
ER ken ik wel een beetje , dan meent ie t echt ook volgens mij.
Maar Erwin woont toch in Brazilie, of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lotusss en blijkbaar de net gescheiden man ErwinRommel..
Daar is het altijd al zeep! Iedereen glijdt altijd op zijn bek daar!quote:
Nop klopt, maar hij komt weer in NL wonen zeer binnenkort. Vrijdag is ie weer terug.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Erwin woont toch in Brazilie, of ben ik nu in de war met iemand anders?
tja , hij zit veel op die soldatensite hier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet.. maar het klinkt nu al eng
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daar is het altijd al zeep! Iedereen glijdt altijd op zijn bek daar!
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent toch ook Buzzer?
Voor de Philips FlexCare elektrische tandenbostel
jij wil of kan niet zien wat je met je uitspraken doet bij de meeste mannen , dat is jouw probleem(pje)quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop klopt, maar hij komt weer in NL wonen zeer binnenkort. Vrijdag is ie weer terug.
Ik dacht dat je het dus over een andere zeep had!quote:
He, fan wil jij niet deelnemen aan de zeepschuimparty die [singles] heet?quote:
Ik mis van alles volgens mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef kitao het volgende:
[..]
jij wil of kan niet zien wat je met je uitspraken doet bij de meeste mannen , dat is jouw probleem(pje)
(sorry , naar mijn mening althans)
Ohneee... dit is toch niet weer zo'n FairyDust gevalletje he?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat weten we pas als hij daar zelf ook achter komt
nu moet je me even helpen, wut?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohneee... dit is toch niet weer zo'n FairyDust gevalletje he?
Wie/wat is fairydust?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een asielzoekerquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, ik ben speciaal geselecteerd dus
Ze stuurden me zelfs een reminder
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het dus over een andere zeep had!
[..]
He, fan wil jij niet deelnemen aan de zeepschuimparty die [singles] heet?
Angeldust meer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
joh, maar het is geen kloon of een troll mocht je zoiets denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Fairydust is dus blijkbaar voor jullie tijd
FD was 13, dus na ieders tijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Fairydust is dus blijkbaar voor jullie tijd
Je zal vast goed in de zeepmarkt liggen!quote:
Ik had heul geen vieze handen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zal vast goed in de zeepmarkt liggen!
Of heeft iedereen al met zijn vieze handjes aan je gezeten?
Ik ben niet wanhopig opzoek ofzo hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zal vast goed in de zeepmarkt liggen!
Of heeft iedereen al met zijn vieze handjes aan je gezeten?
Jij hebt niet aan me gezetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had heul geen vieze handen!
Jij wast je handjes als ze schoon zijn? Homo´s beginnen werken altijd van achter naar voren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had heul geen vieze handen!
Tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig opzoek ofzo hoor
Ik heb genoeg aan mn huidige SC's
En er hebben heul niet veel mensen aan me gezeten
quote:
Nee iddquote:
zo ken ik je helemaal niet ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij wast je handjes als ze schoon zijn? Homo´s beginnen werken altijd van achter naar voren?![]()
[..]
Tuurlijk niet!
O!
Hoeveel?
Ohja. Dat was het.quote:
ook dat jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof iemand daar vieze handen van zou krijgen
Gaat anoniem5 inderdaad de 5e worden?quote:
Ik ben Yvonne. Aangenaam!quote:
Goede reden om te gaan shoppen morgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil morgen m'n rok aan.. maar heb niks voor erop wat warm genoeg is
meen je niet , ben ik nu echt zo abuis ?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:40 schreef kitao het volgende:
[..]
meen je niet , ben ik nu echt zo abuis ?
dat geswitch met die avatars maakt me twijfelen.
Ik kop 'm niet inquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil morgen m'n rok aan.. maar heb niks voor erop wat warm genoeg is
Hebben 'jullie' daar een goede reden voor nodig dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Goede reden om te gaan shoppen morgen![]()
eejjjjjjjjquote:Goedenavond iedereen
En je botten liggen er nog?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef crv het volgende:
pffff ben helemaal leeg, net een uur liggen maffen op de bank
Whut?quote:
quote:
Niks soms is zo doen gewoon lekkerquote:
quote:
Maf zeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef crv het volgende:
pffff ben helemaal leeg, net een uur liggen maffen op de bank
quote:
Lekker kotsenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks soms is zo doen gewoon lekker![]()
[..]
![]()
je moest spugenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks soms is zo doen gewoon lekker![]()
[..]
![]()
ik hield ook al wijs mijn kopquote:
Euh ja, ik heb daar een goede reden voor nodig. Ga alleen om kleding e.d. de stad in als ik echt iets nodig heb.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben 'jullie' daar een goede reden voor nodig dan?
[..]
eejjjjjjjj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |