Ik ken hem verder niet.. maar het klinkt nu al engquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef kitao het volgende:
[..]
wow !
ER ken ik wel een beetje , dan meent ie t echt ook volgens mij.
Maar Erwin woont toch in Brazilie, of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lotusss en blijkbaar de net gescheiden man ErwinRommel..
Daar is het altijd al zeep! Iedereen glijdt altijd op zijn bek daar!quote:
Nop klopt, maar hij komt weer in NL wonen zeer binnenkort. Vrijdag is ie weer terug.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Erwin woont toch in Brazilie, of ben ik nu in de war met iemand anders?
tja , hij zit veel op die soldatensite hier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet.. maar het klinkt nu al eng
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daar is het altijd al zeep! Iedereen glijdt altijd op zijn bek daar!
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent toch ook Buzzer?
Voor de Philips FlexCare elektrische tandenbostel
jij wil of kan niet zien wat je met je uitspraken doet bij de meeste mannen , dat is jouw probleem(pje)quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop klopt, maar hij komt weer in NL wonen zeer binnenkort. Vrijdag is ie weer terug.
Ik dacht dat je het dus over een andere zeep had!quote:
He, fan wil jij niet deelnemen aan de zeepschuimparty die [singles] heet?quote:
Ik mis van alles volgens mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef kitao het volgende:
[..]
jij wil of kan niet zien wat je met je uitspraken doet bij de meeste mannen , dat is jouw probleem(pje)
(sorry , naar mijn mening althans)
Ohneee... dit is toch niet weer zo'n FairyDust gevalletje he?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat weten we pas als hij daar zelf ook achter komt
nu moet je me even helpen, wut?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohneee... dit is toch niet weer zo'n FairyDust gevalletje he?
Wie/wat is fairydust?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohneee... dit is toch niet weer zo'n FairyDust gevalletje he?
Een asielzoekerquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, ik ben speciaal geselecteerd dus
Ze stuurden me zelfs een reminder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |