Waarvoor?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 kaartjes, nu nog iemand mee regelen.
Helaas.quote:
Ah, veel te ver voor mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Gratis FOK!voorpremière 'The Killer Inside Me'
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:21 schreef kitao het volgende:
getverr , rondvliegende gebruikte tampons.
Blijf lekker.. ik kan beter gaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noh dan ga ik maar, tis m'n dag sowieso al niet echt
Succes.quote:
Zolang je voor loveless kiest.. dan mag je kiezenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef kitao het volgende:
[..]
mag ik kiezen wie blijft , please ?
Ik kies voor jou.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je voor loveless kiest.. dan mag je kiezen
ok.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je voor loveless kiest.. dan mag je kiezen
Watser?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noh dan ga ik maar, tis m'n dag sowieso al niet echt
Ja duhquote:
Niet echt iets. Gewoon gedoetjes (met tante o.a.). En ga toch zo achter de PC vandaan.quote:
Heejjjjjjjjjjjjj D.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet echt iets. Gewoon gedoetjes (met tante o.a.). En ga toch zo achter de PC vandaan.
ohwquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet echt iets. Gewoon gedoetjes (met tante o.a.). En ga toch zo achter de PC vandaan.
En ik ben zelf ook nogal vaak van een grapje dus ik hoor deze te kunnen hebben hoor
* Meegaatquote:
Uhuquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj
Mijn Pm nog gehad?
Ciaotjes LLquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah geen ramp
Tot later, of morgen
Hey hoiquote:
Ja ik stond achter, bij het inchecken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heb jij ook een FlexCare aanbieding gehad?
Ciao Pgr, jij ook fijne avondquote:
Achter mij?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik stond achter, bij het inchecken.
Ja.quote:
Ik heb jurisdictie hier.quote:
Hoevaak ga je dat nog vragen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leg maar uit wat je handtekening betekent in mijn fobo
Das niet waarquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja.
Nu ook, iedereen kijkt Glee, ik zit alleen met Deeeee
Hoi B.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das niet waar
Ik neem het op... niet zo'n zin in
Had je me wel ff op mijn schouder mogen tikken hoorquote:
Ik zal me gedragen hoorquote:Nu ook, iedereen kijkt Glee, ik zit alleen met Deeeee
quote:
Ik heb er ook niet zo'n zin inquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das niet waar
Ik neem het op... niet zo'n zin in
Ja maar je ziet me toch, ik bedoel, eh, je kijkt me recht in de ogen aan, hoezo op de schouders tikken? Gekkerdquote:
Oh ik dacht dat het zoiets was als "OMG OMGGGGG LIKE OMG GLEE IS ON, OH MAI KOT JOE GAIS"quote:
Ik was je ff kwijtquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar je ziet me toch, ik bedoel, eh, je kijkt me recht in de ogen aan, hoezo op de schouders tikken? Gekkerd
Dit staat wel raar aangezien ik OOK Erik heetquote:
Je hebt al een drankje gedaan voor je ging boarden?quote:
Daar heb ik ook niet zo'n zin inquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het zoiets was als "OMG OMGGGGG LIKE OMG GLEE IS ON, OH MAI KOT JOE GAIS"
The cool people always are.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit staat wel raar aangezien ik OOK Erik heet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit staat wel raar aangezien ik OOK Erik heet
Waar dan wel in, D.?quote:
Nee, ik dacht dat het nog over de FlexCare gingquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt al een drankje gedaan voor je ging boarden?
en dan woon ik ook nog eens in Eindhovenquote:
Neenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het nog over de FlexCare ging
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan woon ik ook nog eens in Eindhoven
Ook al ben ik een voetballiefhebber, voel ik niet de behoefte om vanavond te kijken..quote:
Kijkzequote:
Ik ben je kwijt D.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had je je daar nou wel of niet voor ingeschreven dan?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik ken je denk ik niet
. Maar het is maar goed dat ik nu vaker in Utrecht ben, want anders zou Eindhoven de tofheid niet kunnen verdragen.
Verhipt, zat ik goed. Nee geen brush voor mij. Jij wel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Kom me maar zoeken dan
Ik doelde op Buzzer
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:51 schreef kitao het volgende:
huislief staat weer borden te wassen vanavond in de Ahoy , als ze thuis komt vraagt ze waarom ik niet afgewassen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |