Helemaal vergeten al...quote:
Halee is ook wel leuk en zulksquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als groet hier omg Tilburg is het halee, en bij verlatens houdoe. Richting Limburg is het dan hoi maar dan met een è erachter.
Of zo slecht dat ie niet meer terug durft te komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je ontwerp was zo stunning dat hij meteen 2 dagen wegblijft?
Hihi, je zei trek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat het weer over dialecten, moet ik weer aan Bosche Bollen en Zeeuwse Bolussen denken
*TREK*
Ik zou uit deze streek zou gouw niks weten wat voor bekende dingen wij hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat het weer over dialecten, moet ik weer aan Bosche Bollen en Zeeuwse Bolussen denken
*TREK*
quote:
verlatensquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als groet hier omg Tilburg is het halee, en bij verlatens houdoe. Richting Limburg is het dan hoi maar dan met een è erachter.
Want tepels liegen nietquote:
*Wijst naar TTquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je ontwerp was zo stunning dat hij meteen 2 dagen wegblijft?
hoe kunde nou zegge dagge nie genietquote:
Ik draai wel ff een Zeeuwse bolus voor je.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
*TREK*
Ik wacht op mijn klasgenoot om HW te maken, uur te laatquote:
Yayquote:
Ja balkebrij ken ik wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle hebben we balkebrij al streekdelicatesse.
Uur te laat, om welke reden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn klasgenoot om HW te maken, uur te laat
Niet goedquote:
quote:
Ik las beerputquote:
Ik weet heel goed wat ik wilquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef kitao het volgende:
[..]
je weet niet wat je wil.
hoi en gras.
Nou na 2 keer weet ik het wel hoor, grapjasquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik draai wel ff een Zeeuwse bolus voor je.
Niks ik hang al, maar wacht op Gleequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je had zo'n zin bank hangen, wat is er mis met de bank?
quote:
quote:
Hey hallotjesquote:
PLOING!quote:
quote:
Ik ook, ze zijn met een of andere kookidols bezig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks ik hang al, maar wacht op Glee
Er zijn nog zoveel meer leuke goede doelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
Kan iemand geld storten voor het goede doel "pgrferrari wil een Mini"?
Ga lekker werkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ja, met peerquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, ze zijn met een of andere kookidols bezig.
grass ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik wil![]()
En ik hoef geen gras
Ff fotoboekje loeren, dan gebeurd het niet snel meerquote:
Ik kijk 2 and a half menquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel meer leuke goede doelen
Kookidolsquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff fotoboekje loeren, dan gebeurd het niet snel meer
Heb jij je rijbewijs dan al?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Sorry, wordt wel een beetje druk aan de bar dan daarquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeg jij stuurt iedereen maar daarheen
Ja, kookidolsquote:
Ja, alleen jij magquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, wordt wel een beetje druk aan de bar dan daar
Ik ken het progr. niet maar denk dat ik weet wat je bedoelt. Maar kookidols klinkt leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |