quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was toch heel lang geledennaar MEN verhuisd, die reeks? Nu weer wel in MUZ?
Ik weet niet anders dan dat die reeks in muz staat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ik zou het echt niet weten , ik zag het een week geleden voorbij flitsen in actieve topics en het bevalt me prima daar.
Deed er niks meer mee, dus vond het beetje onzin om hem aan te houden, ik heb wel facebookquote:
Allwaysquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ja hoi.
Ik hoorde dat het hier nog wel eens gezellig is
Dan nog kun je hem wel helemaal leeghalen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
Facebook kan je helemaal niet verwijderen... die blijft bestaan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ja hoi.
Is het weer die tijd van de maand?quote:
Flikker eens op.quote:
Wat. de. neuk.quote:
Stamppot.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef Chowi het volgende:
Ik hou niet van stamppot.
Dat ga ik voor eeuwig uit het menu verbannen, als ik zelf mag kiezen wat ik eet.
Nee. Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat. de. neuk.
En heb jij geen ban gehad voor die inktvip van gister?
Bartquote:
Nee joh kan wel toch? Je moet hem inactief zetten en dan word hij na een periode verwijderd. Alleen de meesten zijn zo dom dan toch nog in te loggen om 'ff te kijken', en dan issie (uiteraard) niet inactief meerquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
Facebook kan je helemaal niet verwijderen... die blijft bestaan
Hoe kun je dát nou lekker vinden? Ik snap het echt niet.quote:
Boerenkool met mayoquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kun je dát nou lekker vinden? Ik snap het echt niet.
Gadverdamme.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ja hoi.
Het plaatje van Graseter doet anders vermoeden. Maar die is meer ontopic: TALquote:
No wayquote:
*rilquote:
Je moet eens normaal doen. Gisteren was je ook een mm verwijderd van een ban. Die semi-grappige ONZ/KLB stuff post je daar maar. Ik ga niet over bans en vraag ze ook niet aan, maar een beetje normaal doen in andere fora lijkt me prima kunnen.quote:
Extra veel mayoquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
En ik wil die stomme plaatjes hier niet
Of dat erg is ligt aan de grootte van de reep.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mag over een uur nog een reep, en dan is het eten op voor vandaag
net zogroot als een mars of bounty.. en er zit zelfs chocolade om heen.. maar het is een proteine reep..quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of dat erg is ligt aan de grootte van de reep.
Hajeequote:
Is dat zo'n dieetreep?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
net zogroot als een mars of bounty.. en er zit zelfs chocolade om heen.. maar het is een proteine reep..
Sport ze.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
Nou, backup klaar, ik ga eens een laptopje schonen en sporten. Cya
Hajeeeee met frietjesss omnomnom, hoi kuikentje jij weet wat lekker isquote:
Hachee? Hajeequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hajeeeee met frietjesss omnomnom, hoi kuikentje jij weet wat lekker is
Laterrrrquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
Nou, backup klaar, ik ga eens een laptopje schonen en sporten. Cya
quote:
HEYjeeequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Dat zeg ik altijd tegen Bella op skypequote:
Hajee =quote:
Nee, ik vind het raar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Is D. eigenlijk vandaag al gesignaleerd?
Over je webdesignquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik vind het raar.
Had hem gisteren of eergisteren een Pm gestuurt ergens over.
Maar geen reactie gehad.
Spreek uit als hoihèquote:
Een mm?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet eens normaal doen. Gisteren was je ook een mm verwijderd van een ban. Die semi-grappige ONZ/KLB stuff post je daar maar. Ik ga niet over bans en vraag ze ook niet aan, maar een beetje normaal doen in andere fora lijkt me prima kunnen.
Het is niet overal ONZ.
Millimeterquote:
Nopequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Is D. eigenlijk vandaag al gesignaleerd?
Oh dan is het een andere hajee dan die versie die ik kenquote:
Oke, was gewoon ook even nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope
Ik denk dat hij met andere dingen bezig is. Prive dingen enzo...
Ik krijg er alleen maar honger vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan is het een andere hajee dan die versie die ik ken
Ik heb een oudere buurman die al jaren HAJEE zegt en qua dialect lijkt het iets uit het Noorden, maar door de HAJEE dacht ik weer Brabant/Limburg?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg er alleen maar honger van
Als groet hier omg Tilburg is het halee, en bij verlatens houdoe. Richting Limburg is het dan hoi maar dan met een è erachter.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan is het een andere hajee dan die versie die ik ken
Ik heb een oudere buurman die al jaren HAJEE zegt en qua dialect lijkt het iets uit het Noorden, maar door de HAJEE dacht ik weer Brabant/Limburg?
Hij viel flauw toen hij zag dat het met paint was gemaakt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je ontwerp was zo stunning dat hij meteen 2 dagen wegblijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |