Helemaal vergeten al...quote:
Halee is ook wel leuk en zulksquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als groet hier omg Tilburg is het halee, en bij verlatens houdoe. Richting Limburg is het dan hoi maar dan met een è erachter.
Of zo slecht dat ie niet meer terug durft te komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je ontwerp was zo stunning dat hij meteen 2 dagen wegblijft?
Hihi, je zei trek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat het weer over dialecten, moet ik weer aan Bosche Bollen en Zeeuwse Bolussen denken
*TREK*
Ik zou uit deze streek zou gouw niks weten wat voor bekende dingen wij hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat het weer over dialecten, moet ik weer aan Bosche Bollen en Zeeuwse Bolussen denken
*TREK*
quote:
verlatensquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als groet hier omg Tilburg is het halee, en bij verlatens houdoe. Richting Limburg is het dan hoi maar dan met een è erachter.
Want tepels liegen nietquote:
*Wijst naar TTquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je ontwerp was zo stunning dat hij meteen 2 dagen wegblijft?
hoe kunde nou zegge dagge nie genietquote:
Ik draai wel ff een Zeeuwse bolus voor je.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
*TREK*
Ik wacht op mijn klasgenoot om HW te maken, uur te laatquote:
Yayquote:
Ja balkebrij ken ik wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle hebben we balkebrij al streekdelicatesse.
Uur te laat, om welke reden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn klasgenoot om HW te maken, uur te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |