quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
Oe la la la!
Dat is hoe we rocken als we ons ding doen.
Oe la la la!
Dat is de wet der natuur die de vluchtelingen meebrengen!
Nou?
Ik verslikte me in mijn koffie.quote:
Close, no cigar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
Ik dacht aan ready or not van The Fugees maar dat kan helemaal niet. Ik wil niet googleen want dat is flauw.
Dat zijn we allemaal. Toch? Toooch??!?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar hij was altijd al een beetje "speciaal".
Aaaah lalala shite.quote:
ziet er wel onsmakelijk uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
http://www.nederlandsewoorden.nl: chili con carne
![]()
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal. Toch? Toooch??!?!
2 Unlimited? Ik suck hè?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
Er gaat niks boven de regen, de regen, de regen
Om alle pijn weg te wassen!
Remember kids: nineties request
Je suckt Ray's cock. Dat is nl de prijs voor het juiste antwoord.quote:
Ik ben blij dat ik niet mee deedquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je suckt Ray's cock. Dat is nl de prijs voor het juiste antwoord.
Oh bah, wat goed!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je suckt Ray's cock. Dat is nl de prijs voor het juiste antwoord.
JIJ WAS HET HÈ VUILE HOND! IK GA IEDEREEN WAARSCHUWEN! HAHAHAHA!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
En scanman is heul niet door Danny geband
In ieder geval niet die, die scanman heeft genomenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef remlof het volgende:
Wil je de rooie pil of de blauwe, Ian?
Of: "hoe gaat het met je vuile, hond?"quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In ieder geval niet die, die scanman heeft genomen
Overigens, bedoelt hij nou:
"Hoe gaat het met je, vuile hond?"
of
"Hoe gaat het met je vuile hond?"
"Hoe, gaat het met je vuile hond?"quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Of: "hoe gaat het met je vuile, hond?"
Holy Crapolaquote:Blizzard continues to dominate subscription-based MMO gaming, with World of Warcraft enjoying 54 per cent market share in North America and Europe in 2009, according to a new report.
The Screen Digest report (via GamesIndustry.biz) showed that Blizzard's grip on the subscription MMO market had relaxed slightly, falling from 60 per cent in 2008 to 54 per cent last year.
2009 was an "off year" for World of Warcraft, with no new expansion pack released. Later this year, Blizzard will launch the Cataclysm expansion for the six-year-old game, aimed specifically at refreshing its older areas and attracting new players.
Screen Digest's report otherwise showed that the subscription MMO business was growing slowly, despite the rise in free-to-play gaming. The total value of the market rose from $1.4 billion in 2008 to $1.6 billion in 2009, and is expected to reach $2 billion in 2014, although average revenue per user declined by 10 per cent.
And yes, before you get your calculators out, that means that according to Screen Digest's calculations, WOW brought in $756 million last year in Western markets alone - not counting its huge following in Asia.
Geweldig nummerquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht altijd dat onze relatie goed was
Jij speelt de verstandige rol en ik speel de paljas
Maar er is iets veranderd, ik weet niet waarom
maar als we even niet samen zijn, moet ik bijna huilen.
Oh nee hè, niet die shit weer,
Liefde laat zijn lelijke hoofd zien.
en nog ff en het is een vuile hoer, achter je vensterquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een venster krijg nu! In mijn deur achter mijn vuile hor
Eindelijk weer warm
Ik. Dat daar geen misverstanden over komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
en nog ff en het is een vuile hoer, achter je venster
Ja!quote:
ik dacht nog, nadat ik op invoeren had geklikt, als nu maar niet iemand denkt dat ik op iemand doelquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik. Dat daar geen misverstanden over komen.
Scanman is idd aardig van het padje..... maar dat schijnt voor onze tijd ook al zo te zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:39 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp nu pas dat het over Scanman Tietuh gaat. Die gast ken ik niet meer terug zeg.
Wat heb ik toch een hekel aan strijken.![]()
Laat Teun nou 's met rust.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht nog, nadat ik op invoeren had geklikt, als nu maar niet iemand denkt dat ik op iemand doel
Massive Multiplayer Online (Role Playing Game)quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef Copycat het volgende:
Waar staat MMO eigenlijk voor? Voordat ik met flauwe oplossingen kom.
hahahah je bent echt maf hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In ieder geval niet die, die scanman heeft genomen
Overigens, bedoelt hij nou:
"Hoe gaat het met je, vuile hond?"
of
"Hoe gaat het met je vuile hond?"
middelmatige oudersquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef Copycat het volgende:
Waar staat MMO eigenlijk voor? Voordat ik met flauwe oplossingen kom.
Ik wil ze ook nog eens live zien. Nu het nog kanquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Geweldige band ook. Heb ze een paar keer live gezien en ook anno nu rocken ze nog steeds.
Ik ben vooral erg van Vivid, met;
...en Ian.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:20 schreef hondjes het volgende:
Na 111 dagen om 11.11 uur is kabinet Rutte 1 een feit.
Net bekend gemaakt door RTL.
quote:
Dat wist ik niet. Ik ken hem zo helemaal niet.quote:Scanman is idd aardig van het padje..... maar dat schijnt voor onze tijd ook al zo te zijn geweest.
Dat deed ik ook altijd. Niet op kleur, maar wel op hangertjes.quote:Dus om het mij veel makkelijker te maken, hebben we op zolder een rail opgehangen, en een hele voorraad (dezelfde) hangertjes gekocht, en daar hangen N. z'n overhemden nu aan, op kleur, van wit naar wit met een streepje, naar met een ruitje, maar blauw, naar casual...
Ik vind het ook fokking niet normaal, het valt niet bij te houden vanaf een werkplekquote:
Ik ff een hele sc doorscrollenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook fokking niet normaal, het valt niet bij te houden vanaf een werkplek![]()
Vanaf welke werkplek ik ineens aan jouw traplift moest denken, die dan uit de bocht vliegt, want ik zie de Van Brienenoordbrug open staan en dan lijkt het me zo'n gaaf gezicht als er auto's doorrijden en dan zo door de lucht vliegen. Woesj!
Hemel, het ontbreekt er nog maar aan dat het 11 november is, maar verder heeft het alles in zich van Carnaval.....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:20 schreef hondjes het volgende:
Na 111 dagen om 11.11 uur is kabinet Rutte 1 een feit.
Net bekend gemaakt op RTL.
Oeh, ik zou daar op school wat van zeggen.... hoe weet jij eigenlijk dat hij gespijbeld heeft?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Weet je wat ik gek vind, dat mjin zoon vorige week een halve dag gespijbeld heeft en dat hij daar op zijn school helemaal niets over te horen heeft gekregen
Jij maakt vrienden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geef ze nogsteeds geen koffieWant ik moet Jan Smit luisteren door ze
Ze hangen zelfs op streepbreedte...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef beequeen het volgende:
Dat deed ik ook altijd. Niet op kleur, maar wel op hangertjes.
quote:
Da's best ... typisch.quote:
Ik weet niet op wat voor school hij zit, maar toen ik op de havo zat was het al zo dat je het zelf maar uit moest zoeken. Daar werd dus niets over gezegdquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Weet je wat ik gek vind, dat mjin zoon vorige week een halve dag gespijbeld heeft en dat hij daar op zijn school helemaal niets over te horen heeft gekregen
Nee, lekker overzichtelijkquote:
School belde mij om te zeggen dat ze hem na het 4e uur misten in de klas, ik heb de absentiemedewerker nog een compliment gegeven over de manier van signaleren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, ik zou daar op school wat van zeggen.... hoe weet jij eigenlijk dat hij gespijbeld heeft?
Hebben zij jou geïnformeerd of kwam je hem bij toeval ergens tegen?
ach Deisyy, bij het kennismakendpraatje beloven ze je te bellen etc. maar in de praktijk komt er niks van terecht als ze een middagje spijbelen, ze hebben sinds dit jaar bij kim een kaarten,iets, moet ze laten afstempelen dan kunnen ze zien wanneer ze wel of niet is geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Of we zien eerst eens of de achterban van de CDA er op het congres wel mee instemt....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet inderdaad nog zien of ze ook nog 111 dagen blijven zitten. Volgens mij zijn we er voor kerst alweer vanaf
Heel ... overzichtelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
Nee, lekker overzichtelijk
Moet ik toegeven dat mijn blouses ook op kleur in de kast hangen..... het liefst zou ik zelfs m'n shirts op kleur leggen, maar die liggen wel op een stapel en dan moet ik zo vaak van middenuit die stapel graaien
Yup, gewoon lekker zelf weten; dan kom je toch niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor school hij zit, maar toen ik op de havo zat was het al zo dat je het zelf maar uit moest zoeken. Daar werd dus niets over gezegd
Dat vind ik een vreemde zaak, dan kan je dus spijbelen wanneer je maar wilt, want het heeft toch geen consequenties.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor school hij zit, maar toen ik op de havo zat was het al zo dat je het zelf maar uit moest zoeken. Daar werd dus niets over gezegd
Vaag dat ze wel de moeite nemen om te bellen, maar als ze tijdens dat telefoontje met de ouder vervolgens vernemen dat er geen geoorloofde reden voor afwezigheid is, zelf niets ondernemen jegens de leerling.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
School belde mij om te zeggen dat ze hem na het 4e uur misten in de klas, ik heb de absentiemedewerker nog een compliment gegeven over de manier van signaleren.
Ik heb al 2 keer geprobeerd zijn leerjaarcoördinator te spreken, maar die was niet bereikbaar dus is er een terugbelverzoek achter gelaten, achter zonder gevolg![]()
En aangezien ik denk dat een straf van school meer indruk maakt dan een straf van mij zal ik straks maar weer eens bellen
Joh, we hebben allemaal wel eens gespijbeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Deisyy, bij het kennismakendpraatje beloven ze je te bellen etc. maar in de praktijk komt er niks van terecht als ze een middagje spijbelen, ze hebben sinds dit jaar bij kim een kaarten,iets, moet ze laten afstempelen dan kunnen ze zien wanneer ze wel of niet is geweest.
verleden week had ze hem vergeten mocht ze de les niet in, kijk aan de ene kant krom, want ze kwam gezellig naar huis, maar je kan ook elke keer zeggen sorry kaart vergeten en dan mag je weer gaan, dus daar zitten ook haken en ogen aan.
maar Deisyy, oke ik snap je maar niet te streng he, want iedereen heeft weleens gespijbeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
School belde mij om te zeggen dat ze hem na het 4e uur misten in de klas, ik heb de absentiemedewerker nog een compliment gegeven over de manier van signaleren.
Ik heb al 2 keer geprobeerd zijn leerjaarcoördinator te spreken, maar die was niet bereikbaar dus is er een terugbelverzoek achter gelaten, achter zonder gevolg![]()
En aangezien ik denk dat een straf van school meer indruk maakt dan een straf van mij zal ik straks maar weer eens bellen
hahaha hondjes we denken het zelfdequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Joh, we hebben allemaal wel eens gespijbeld.
Hij had al straf, nu de boel laten rusten.
Tuurlijk wel, de consequenties zijn dat je lessen mist en waarschijnlijk cijfers verneukt. En dat heb je dan aan jezelf te danken want jij wou niet naar de les.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde zaak, dan kan je dus spijbelen wanneer je maar wilt, want het heeft toch geen consequenties.
Mijn kinderen nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar Deisyy, oke ik snap je maar niet te streng he, want iedereen heeft weleens gespijbeld.
Yup. Alles onder het mom van 'zelfstandig leren'. Alsof alle 15-jarigen dat ook braaf gaan doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde zaak, dan kan je dus spijbelen wanneer je maar wilt, want het heeft toch geen consequenties.
Jaaaa! Want dan gaat hij met plezier naar schoolquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
Voor ieder uur dat hij gemist heeft een dag na school corvee.....
Ja, tot de schoolinspectie zich ermee gaat bemoeien en de ouders van de leerplichtige leerling een boete geeft.... das lekker dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is WOW?quote:
/care, dan ga ik toch lekker werken en geld verdienen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de consequenties zijn dat je lessen mist en waarschijnlijk cijfers verneukt. En dat heb je dan aan jezelf te danken want jij wou niet naar de les.
Het zal je als 14-jarige puber aan je kont roesten als je lesstof mist, denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de consequenties zijn dat je lessen mist en waarschijnlijk cijfers verneukt. En dat heb je dan aan jezelf te danken want jij wou niet naar de les.
Da's mijn nieuwe olifantjequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
/care, dan ga ik toch lekker werken en geld verdienen?![]()
Omdat je nog geen inzicht hebt in wat het voor lange termijn consequenties heeft. Of daar de ernst nog niet van in ziet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal je als 14-jarige puber aan je kont roesten als je lesstof mist, denk ik
ach de mijne vroegen gewoon toestemming van mam hoef ik vandaag niet wil dat en dat doen, ik gaf af en toe heus wel toe, ging ik leuke dingen met ze doen.quote:
Precies, dus moet ik het spijbelgedrag eruit slaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je nog geen inzicht hebt in wat het voor lange termijn consequenties heeft. Of daar de ernst nog niet van in ziet.
Daar ben jij dan weer voor, als ouder.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal je als 14-jarige puber aan je kont roesten als je lesstof mist, denk ik
Of even vragen waarom. Maar het zijn jouw kinderen dus beukze, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dus moet ik het spijbelgedrag eruit slaan
Deissy kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat elk kind wel eens gespijbeld heeft, hoort allemaal bij de pubertijd, kijk komt het wekelijks voor zal ik aan de bel trekken maar een middagje moet kunnen.quote:
Dat is wel heel ernstig.quote:
zullen we onze was naar je opsturenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig.![]()
Ik heb een bloedhekel aan het strijken van overhemden. Toch mis ik dat nu. Das natuurlijk ook gestoord.
Alsof ik dat niet allang gevraagd heb, "Gewoon, ik had geen zin meer".quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of even vragen waarom. Maar het zijn jouw kinderen dus beukze, zou ik zeggen
Ach welnee, das helemaal niet gestoord... als je zijn smerige sokken op de slaapkamervloer zou missen, dat zou idd gestoord zijn, maar die overhemden, dat is toch iets wat er zo overduidelijk bijhoort.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig.![]()
Ik heb een bloedhekel aan het strijken van overhemden. Toch mis ik dat nu. Das natuurlijk ook gestoord.
Ja, ik ook, alleen de meiden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Had jij handwerken op de middelbare school?
Vragen waarom aan een puber?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of even vragen waarom. Maar het zijn jouw kinderen dus beukze, zou ik zeggen
WTFquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
Dit is mijn Mera Beer!Die heb ik dankzij Mera
[ afbeelding ]
Ik noem hem: "Bera"
Yepquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Had jij handwerken op de middelbare school?
Ben je die hoekige beer nu in zijn berenhol aan het neuken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt hoor![]()
[ afbeelding ]
Meh, ik wil ook char-pics posten nuquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik zit op zijn rug, maar als jij dát leuker vindt dan mag dat ook hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je die hoekige beer nu in zijn berenhol aan het neuken?
Vanuit school niet. Maar misschien dat je als ouder dan toch een poging waagt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit in my dirty mind. Maar dat lelijke hoekige hoort? Ik had gedacht dat zo'n spel anno nu er wel wat gestroomlijnder uit zou zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, ik zit op zijn rug, maar als jij dát leuker vindt dan mag dat ook hoor
Het moet continu in real time voor iedereen in Europa te zien zijn hè?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit in my dirty mind. Maar dat lelijke hoekige hoort? Ik had gedacht dat zo'n spel anno nu er wel wat gestroomlijnder uit zou zien.
Mijn zusje heeft daar op de havo zelfs nog examen in gedaan.... een hele gave serie klei-spreekwoorden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
Ik zat ook in 1980 op de middelbare school. Maar geen handwerken/handenarbeid. Dat was lagere schoolwerk. Voor de vrijdagmiddag.
Bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel jammer dat het op school niet meer geleerd wordt, mijn meiden kunnen niks in die riichting, kunnen nog niet eens een zoom in hun broek zomen.
maar ja, ik vind handwerken nog steeds leuk, al doe ik het nog te weinig maar aan borduren heb ik een hekel, heb eens een ot en sien gemaakt voor 1e neefje in de familie, 30 jaar terug en het wapen van Amsterdam voor mijn ouders.
mijn eerste handwerkstukje was een grobbebol uit TiTaTovernaar, was ik een jaar of 8 a 10 vergeet ik nooit meer.
Het is dus ingesteld op OostblokPC's?quote:[b]Op dinsdag 28 september 2010 12:04 schreef MeraViglioSa het
Het moet continu in real time voor iedereen in Europa te zien zijn hè?Die héle digitale wereld
Als ze alles grafisch zo mooi zouden maken als vandaag de dag mogelijk zou je meerdere pc's aan elkaar vast moeten maken om überhaupt te kunnen spelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit in my dirty mind. Maar dat lelijke hoekige hoort? Ik had gedacht dat zo'n spel anno nu er wel wat gestroomlijnder uit zou zien.
Ik denk dat je het geheel een beetje onderschat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dus ingesteld op OostblokPC's?
nee he haha niemand meer van de jongere zeg maar, hoe heten dat ook weer waar je plantenhangers enzo kon maken, van touw kan niet op dat woord komen maar heb wat plantenhangers in elkaar geknoopt met kraaltjes enzo ertussenquote:
Het spel houdt nu al ongeveer 20 gig op mijn pc bezetquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dus ingesteld op OostblokPC's?
Hupsakee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Toverheks het volgende:
mijn eerste handwerkstukje was een grobbebol uit TiTaTovernaar, was ik een jaar of 8 a 10 vergeet ik nooit meer.
Zit Cc niet zo te plagen.... alsof die zo wel weet hoe dat eruitzietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het spel houdt nu al ongeveer 20 gig op mijn pc bezet![]()
Bovendien: vergelijk het 's met bijvoorbeeld Runescape?
Want jij denkt dat ik Runescape wel ken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien: vergelijk het 's met bijvoorbeeld Runescape?
leuk toch hahah mijn broers ook, ja dat was toen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook leren breien en haken op de lagere school
ja dat hahahaha je zag gewoon die touwtjes als ze zo omhoog getrokken werden hahahquote:
Die gooide hij altijd keurig in de wasmand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:53 schreef Leandra het volgende:
Ach welnee, das helemaal niet gestoord... als je zijn smerige sokken op de slaapkamervloer zou missen, dat zou idd gestoord zijn, maar die overhemden, dat is toch iets wat er zo overduidelijk bijhoort.
Vergeet Cc nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk toch hahah mijn broers ook, ja dat was toen.
lijkt wel of hondjes jij en ik al heel bejaard zijn hahaha hun kennen dat allemaal niet
Nee, en daarom was ik al voor je bezigquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ik Runescape wel ken?
Remlof, ik raak telkens in de war van je sig... ik denk steeds "wat was er op m'n verjaardag"quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef remlof het volgende:
macraméquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee he haha niemand meer van de jongere zeg maar, hoe heten dat ook weer waar je plantenhangers enzo kon maken, van touw kan niet op dat woord komen maar heb wat plantenhangers in elkaar geknoopt met kraaltjes enzo ertussen
ik voel hier wat anders hahaha lijkt nu echt op een theekransje, handwerken strijken en een spelletje spelen hahaha Teun kom er maar in hahahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet Cc niet
Ik voel een generatiezoompje, ja
yes dat was het woord, als ik jou niet had jij weet echt allesquote:
Same herequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
Ik heb me wezenloos gespijbeld. Er is dan ook geen ruk van me terechtgekomen.![]()
Ik wilde al gillen dat ik Runescape niet kende, maar ik zie nu waarom dat is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, en daarom was ik al voor je bezig
[ afbeelding ]
Boven RuneScape, beneden WoW.
Mag wel, maar allebei éven lelijk ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Mag ik ze allebei even lelijk vinden? Maar jullie en het halve Oostblok vinden het leuk en dat is wat telt!
Vreemd genoeg zat ik op een lagere school waar men juist wel redelijk geëmancipeerd was, en dus vies was van al die typisch vrouwelijke dingen.... dus daar hadden we qua handenarbeid wel zaken die jongens ook leuk moesten vinden, of zelfs helemaal geen "meisjesdingen" want uit den boze.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gooide hij altijd keurig in de wasmand.
Ik heb me wezenloos gespijbeld. Er is dan ook geen ruk van me terechtgekomen.![]()
Handwerken alleen op de lagere school. Breien met van die kutdunne breipennen. Ik had de gaatjes in mijn vinger staan.![]()
De bedoeling was een babytruitje, maar mijn Barbie kon het maar net aan. Zo strak breide ik.
LOL.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Same here![]()
Ik had ook nog het record "uit de klas gestuurd worden" op mijn naam. Vrij ruim zelfs.
Ik ook. Zeven keer op een lesdag met evenveel uren. Inclusief gym.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had ook nog het record "uit de klas gestuurd worden" op mijn naam. Vrij ruim zelfs.
Ik was die gehate slijmbal die nooit straf kreeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Zeven keer op een lesdag met evenveel uren. Inclusief gym.
Ik wisselde de conrectoren af. We hadden er drie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL.
Er stond voor de deur van de conrector een stoel met mijn naam erop.
Ja, dat ging ook wel aardig.... antwoord geven op retorische vragen van de leerkracht enzoquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Gym? Ging je daar überhaupt naartoe?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Zeven keer op een lesdag met evenveel uren. Inclusief gym.
hahahhaquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL.
Er stond voor de deur van de conrector een stoel met mijn naam erop.
Heh, het is wel weer tijd voor een nieuwe sig, moet vast wel ergens een leuke te vinden zijn in VKZquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Remlof, ik raak telkens in de war van je sig... ik denk steeds "wat was er op m'n verjaardag"![]()
Kun je de link niet veranderen van "Op zondag 12 september 2010 00:58" naar "Op een mooi moment"?
Ik probeer een afspraak te maken bij het UWV Werkbedrijf.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder dat dat beest niet sneller gaat met die hoekige poten
Oeh, wat lief, thnxquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh, het is wel weer tijd voor een nieuwe sig, moet vast wel ergens een leuke te vinden zijn in VKZ
Zal 'm vandaag nog veranderen, dat beloof ik
Ook een log bedrijf met hoekige poten.... die gaan gewoon niet harder.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer een afspraak te maken bij het UWV Werkbedrijf.
Precies, dat werkte prima.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat ging ook wel aardig.... antwoord geven op retorische vragen van de leerkracht enzo
-"Jullie denken zeker dat ik gek ben"?!
-"Nou....."
Op de mavo wel. Op de havo ging ik samen met Jean Paul (yvonne, lees je mee over Jip de Vries?) op zijn zolderkamer jointjes roken om vervolgens helemaal versuft bij Frans te zitten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Gym? Ging je daar überhaupt naartoe?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, dat werkte prima.
Kan me een Natuurkundeleraar herinneren. Had ik niet alleen gespijbeld tijdens het proefwerk maar ook bij de herkansing niet komen opdagen. Volgende les meldde de man dat we een 1 kregen. Wij boos en er weer uitgestuurd, wat er in de regel op uitdraaide dat de hele klas uit sympathie achter de uitgestuurden aanging. Op naar de conrector. De conrector begreep de leraar wel en kon zich voorstellen dat die weinig zin had om nog een proefwerk voor ons te maken. Aha! Wij weer terug naar de leraar: "Volgens meneer H. bent u gewoon te lui om nog een nieuw proefwerk voor ons te maken" De man ontplofte waar we bij stonden
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Precies 10 minuten in de wacht, al.
En om de 10 seconden hetzelfde berichtje met hetzelfde zeikerige stemmetje.
ja ik heb het talent van mn moeder niet meegekregenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
yes dat was het woord, als ik jou niet had jij weet echt alles
Oeh, een natuurkundeleraar die ontploft... mooiquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, dat werkte prima.
Kan me een Natuurkundeleraar herinneren. Had ik niet alleen gespijbeld tijdens het proefwerk maar ook bij de herkansing niet komen opdagen. Volgende les meldde de man dat we een 1 kregen. Wij boos en er weer uitgestuurd, wat er in de regel op uitdraaide dat de hele klas uit sympathie achter de uitgestuurden aanging. Op naar de conrector. De conrector begreep de leraar wel en kon zich voorstellen dat die weinig zin had om nog een proefwerk voor ons te maken. Aha! Wij weer terug naar de leraar: "Volgens meneer H. bent u gewoon te lui om nog een nieuw proefwerk voor ons te maken" De man ontplofte waar we bij stonden
En dan heb je nu alleen het bandje nog maar gehoord, wacht maar tot je een echte medewerker aan de telefoon krijgtquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje simpel van...
Ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Ik mocht Havo-4 niet inquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:27 schreef remlof het volgende:
Ik mocht in Havo 4 serieus de biologieles alleen nog in om proefwerken te maken. En ik haalde altijd een 8 ofzo
Probeer anders gewoon in slaap te vallen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dus mijn nervositeit te slim af te zijn door gewoon maar onmiddellijk te bellen en mezelf niet de kans te geven hysterisch te gaan doen, maar als ik nou 20 minuten in de wacht moet hangen lukt het me makkelijk om er nog even een paniekje tegenaan te gooien
Waarom eigenlijk? bang dat ze je gaan slaan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dus mijn nervositeit te slim af te zijn door gewoon maar onmiddellijk te bellen en mezelf niet de kans te geven hysterisch te gaan doen, maar als ik nou 20 minuten in de wacht moet hangen lukt het me makkelijk om er nog even een paniekje tegenaan te gooien
Ik dus ook niet. Na de derde kreeg ik de keus oprotten of blijven zitten in de derde. Toen ben ik maar gegaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb de havo niet eens gehaald
Omdat ik, simpelweg, niet goed bij mijn hoofd benquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? bang dat ze je gaan slaan?
Ah das kut voor jequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik, simpelweg, niet goed bij mijn hoofd ben![]()
Er waren tijden dat ik liever 3 kwartier op de fiets sprong om even wat aan mijn baas door te geven dan dat ik de telefoon oppakteIk heb geen idee wáár het op slaat maar alles in mijn hoofd begint te gillen en moeilijk te doen en ik word fysiek misselijk als ik moet bellen
![]()
En het is best raar, want ik ben er opzich goed in, heb nu ook heul gesjellug met die mevrouw zitten kletsen en doen dus daar ligt het niet aan
Maar goed, mede dankzij Mera ben ik er nu in ieder geval zélf achteraan om er wat aan te doen en gewoon te béllen als dat moet. Het kost nogsteeds moeite en ik moet me er normaal ongeveer een half uur naartoe praten maar daarna doe ik het wél, tegenwoordig
als ik het zo lees heeft Mera goede invloed op jequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er waren tijden dat ik liever 3 kwartier op de fiets sprong om even wat aan mijn baas door te geven dan dat ik de telefoon oppakteIk heb geen idee wáár het op slaat maar alles in mijn hoofd begint te gillen en moeilijk te doen en ik word fysiek misselijk als ik moet bellen
![]()
En het is best raar, want ik ben er opzich goed in, heb nu ook heul gesjellug met die mevrouw zitten kletsen en doen dus daar ligt het niet aan
Maar goed, mede dankzij Mera ben ik er nu in ieder geval zélf achteraan om er wat aan te doen en gewoon te béllen als dat moet. Het kost nogsteeds moeite en ik moet me er normaal ongeveer een half uur naartoe praten maar daarna doe ik het wél, tegenwoordig
Ik heb precies hetzelfde. Ik bereid een gesprek ook helemaal voor en hoop ook dat ik niet op een verkeerd moment bel. Ik háát de telefoon.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik het zo lees heeft Mera goede invloed op je
Of vroeger ooit een nare telefoonervaring gehad ofzo. . .?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? bang dat ze je gaan slaan?
En de grootste fuckery van allemaal is de mobiele telefoon. Dat je elk moment gewoon kan worden lastig gevallen door mensenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik bereid een gesprek ook helemaal voor en hoop ook dat ik niet op een verkeerd moment bel. Ik háát de telefoon.
Ja dat denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of vroeger ooit een nare telefoonervaring gehad ofzo. . .?
Ja, met Mera boeit het me geen reedt, die heb ik een telefoonrekening van 300 euro bezorgd geloof ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Laysa het volgende:
ik vind bellen niet zo erg...kan ook gerust uren met vriendinnen bellen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:43 schreef Laysa het volgende:
Ik had vanochtend de mevrouw van de wb aan de foon. Morgenmiddag gaan we in de woning kijken. Daarna de meneer van de gemeente gebeld en die belde terug...Was wel grappig, want hij dacht dat die woning in het krantje zou komen maar dat was dus niet zo...heb ik nu dus gewoon een sort of die eigen woning geritseld![]()
Zegt die van man van : nou mooi dan ben jij dus nr1
Het idee dat je de hele dag bereikbaar moet zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de grootste fuckery van allemaal is de mobiele telefoon. Dat je elk moment gewoon kan worden lastig gevallen door mensen
Moet je kijken hoe raar ze het vinden als je voor hun bureau gaat staan roepen: "Hallo!?" "Hallo!?" "Hallo!?" "IK WIL JE SPREKEN!" "Hallo!?"
Lenie, Lenie, Lenie, volgens mij past die TT nie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat wordt de volgende TT, beloofd is beloofd.
***Tokkie Tokkie Tokkie, ook Laysa&D-K in een nieuw Hokkie***
Ik heb toentertijd een mobiel gekócht speciaal om met Mera te kunnen smssenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het idee dat je de hele dag bereikbaar moet zijn![]()
Ik wil soms helemaal niet bereikbaar zijn. Ben je de hele dag op kantoor geweest, zit je net een kwartier in de auto op weg naar huis, bellen ze op met een vraag die ze de hele dag al hadden kunnen stellen
dan doen we 1 TOKKIE eraf, dan past het wel, en anders vragen we het aan Remlof of die de tekst er ff inperstquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lenie, Lenie, Lenie, volgens mij past die TT nie.
ok, graven we wat dieperquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, nee, want ik belde vroeger dus nooit
* Marrije kijkt nog even met een schuin oog naar jouw tagquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd een mobiel gekócht speciaal om met Mera te kunnen smssenIk hád er gewoon geen, daarvoor
Doe maar x3.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, met Mera boeit het me geen reedt, die heb ik een telefoonrekening van 300 euro bezorgd geloof ik
Zo makkelijk is dat, als je niet lastig gevallen wilt worden per telefoon zet je gewoon het geluid of het toestel uit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hier geen probleem met gebeld worden, als ik niet op wil nemen doe ik dat niet, maar meestal wel want ik ben gewoon nieuwsgierig.
Eens! En een mailtje doorsturen is minder moeite dan vragen naar mevrouw X. die je verwijst naar meneer Y. die weer mevrouw Z. blijkt te zijn, omdat meneer Y op vakantie is en nergens van op de hoogte is en dat je aan mevrouw X. kan doorgeven dat je gebeld kan worden door meneer Y als die weer terug is van vakantie. Word je weer doorgestuurd naar mevrouw X. blijkt die te zijn lunchen en krijgen Meneer B die nergens van weet, omdat ie normaal werkt op de plek van Meneer C.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ontzettende kutuivinding, die telefoon. Doe mij maar gewoon alle communicatie per tekst, het liefst niet "live" zeg maar, zodat je over je antwoord kan nadenken.
laat me raden, skype?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe maar x3.Tot Teun met de gouden tip kwam, waarvoor nog altijd dank
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Da's echt tandarts-eigen, dat krampachtig duidelijk willen maken dat je óók een echte dokter bent.
Ik las vrijen en schakenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef remlof het volgende:
zo werken ze bij de belasting telefoon, heb je je hele verhaal gedaan wordt je weer doorgeklikt naar een andere afdeling, daar weer je verhaal gedaan wordt je weer doorgeklikt etc. ( dat had ik laatst toen ik voor hans moest bellen) werd er echt een beetje boos om en heb dat even duidelijk laten merken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens! En een mailtje doorsturen is minder moeite dan vragen naar mevrouw X. die je verwijst naar meneer Y. die weer mevrouw Z. blijkt te zijn, omdat meneer Y op vakantie is en nergens van op de hoogte is en dat je aan mevrouw X. kan doorgeven dat je gebeld kan worden door meneer Y als die weer terug is van vakantie. Word je weer doorgestuurd naar mevrouw X. blijkt die te zijn lunchen en krijgen Meneer B die nergens van weet, omdat ie normaal werkt op de plek van Meneer C.
*proest*quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
[ afbeelding ]
De meeste dokters zijn geen doctors!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Da's echt tandarts-eigen, dat krampachtig duidelijk willen maken dat je óók een echte dokter bent.
Ik vond dit wel een gezellige mevrouwquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef Laysa het volgende:
Maar het UWV is ook niet leuk om te bellen Ian...Meestal bel ik als ik ruzie met ze moet maken omdat ze weer de boel verkloot hebben
Maar dan moet je wachten op antwoord en daar heb ik het geduld niet voorquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens! En een mailtje doorsturen is minder moeite dan vragen naar mevrouw X. die je verwijst naar meneer Y. die weer mevrouw Z. blijkt te zijn, omdat meneer Y op vakantie is en nergens van op de hoogte is en dat je aan mevrouw X. kan doorgeven dat je gebeld kan worden door meneer Y als die weer terug is van vakantie. Word je weer doorgestuurd naar mevrouw X. blijkt die te zijn lunchen en krijgen Meneer B die nergens van weet, omdat ie normaal werkt op de plek van Meneer C.
Yup, ik krijg schriftelijk of telefonisch (quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:59 schreef Laysa het volgende:
Goed zo....maar kon ze je ook verder helpen?
ik ga ook weer eens het UWV bellen, om te vragen of we dit jaar WEL een kerstpakket krijgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef Laysa het volgende:
Maar het UWV is ook niet leuk om te bellen Ian...Meestal bel ik als ik ruzie met ze moet maken omdat ze weer de boel verkloot hebben
Nou dan heb je idd geval niet voor niets gebeld....ouwe uitkeringstrekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, ik krijg schriftelijk of telefonisch (_!_!_!_! ) bericht over mijn afspraak
En ze zei dat ik recht had op een uitkering, ook al heb ik in het buitenland gewerkt
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga ook weer eens het UWV bellen, om te vragen of we dit jaar WEL een kerstpakket krijgenhahhaha
Ik zei nog tegen dat meiske dat ik heul geen uitkering wou maar gewoon een opleiding wil gaan doen en dan erbij werken ofzeauxquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou dan heb je idd geval niet voor niets gebeld....ouwe uitkeringstrekker
Ik zag er een heel schattig hondje in, maar ik kijk denk ik verkeerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn World Of Warcraft Troll Shaman op zijn Bear Mount.
ach wat heet mislukt Ian, als je maar lol in je leven hebtquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben dan misschien voor de rest mislukt in het leven maar ik heb wél een Bera_!
Ja, en dan krijg je eerst een huppelkut van het callcenter aan de telefoon die niets weet, en ook niets kan oplossen, ze kan alleen een "terugbelverzoek" voor je neerleggen bij de (hopelijk) juiste persoonquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef Laysa het volgende:
Haha, ja, zo ben ik nog steeds trots op mn lvl 700+ char bij Redmoonquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben dan misschien voor de rest mislukt in het leven maar ik heb wél een Bera_!
Joh ter overbrugging kan je dat wel doen....en daarnaast gewoon op zoek naar een baanquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen dat meiske dat ik heul geen uitkering wou maar gewoon een opleiding wil gaan doen en dan erbij werken ofzeaux
Was voor de overdrijf, Haks. Je kan pas zeggen of je mislukt bent als je klaar bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach wat heet mislukt Ian, als je maar lol in je leven hebt![]()
Niet vergeten minimaal 4 keer per 4 weken te solliciteren, want anders vervalt je recht op een uitkering, en dus op allerlei zaken waar ze je anders mee zouden kunnen helpen, ook direct.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen dat meiske dat ik heul geen uitkering wou maar gewoon een opleiding wil gaan doen en dan erbij werken ofzeaux
Ow het zijn trutten daar hoor...Zo kreeg ik ineens een boete omdat zij fouten hadden gemaakt. na mijn ijskoude: ik zou maar even beter op je scherm kijken, stamelde zij van...ohnee ik zie het alquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je eerst een huppelkut van het callcenter aan de telefoon die niets weet, en ook niets kan oplossen, ze kan alleen een "terugbelverzoek" voor je neerleggen bij de (hopelijk) juiste persoon![]()
En een vriendin van mij was een paar jaar geleden zwanger, kreeg een zwangerschapstuitkering (die wordt altijd door het UWV verstrekt) en die stopte toen ze op de uitgerekende datum nog niet was bevallen, zij bellen, krijgt ze uiteindelijk iemand aan de telefooon die er verstand van zou hebben, zegt hij ijskoud dat dat idd klopt, en dat ze na de bevalling een bevallingsuitkering krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Enfin, het was een klachtenprocedure en een hoop gezeik verder voor het geregeld was, en ja, toen was de kleine inmiddels al geboren.
oke Ian, want zie jezelf echt niet als mislukt hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was voor de overdrijf, Haks. Je kan pas zeggen of je mislukt bent als je klaar bent
Mits er sprake was van een plan van aanpak of een verwacht eindresultaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was voor de overdrijf, Haks. Je kan pas zeggen of je mislukt bent als je klaar bent
Nog mazzel als ze het met één blik op het scherm kunnen oplossen....quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow het zijn trutten daar hoor...Zo kreeg ik ineens een boete omdat zij fouten hadden gemaakt. na mijn ijskoude: ik zou maar even beter op je scherm kijken, stamelde zij van...ohnee ik zie het al
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
WAT ZWANGERSCHAPSVERLOF, UITKERINGEN, UWV? EN IK MAAK WERKEN TERWIJL JULLIE OP JULLIE SPONSIGE BALLEN LIGGEN TE STINKEN ACHTER FOK!
Ja, moet je ook maar ziek, zwanger en misselijk wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
WAT ZWANGERSCHAPSVERLOF, UITKERINGEN, UWV? EN IK MAAK WERKEN TERWIJL JULLIE OP JULLIE SPONSIGE BALLEN LIGGEN TE STINKEN ACHTER FOK!
hahaha ja wonderbaarlijk hoe hun pc's werkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
Oh gister nog een half uur met T-Mobile aan de foon gezeten.
Weten jullie nog? Die hele toffe aanbieding met een Aaifoon 4? Nou, ik kreeg een brief (foon had allang geleverd moeten worden) dat ze blij waren dat ik mn contract bij hun ging verlengen en dat ik óók nog eens een 3GS van hun afnam.
Eh![]()
Nee, dat was een 4. Nee dat was een 3GS.
Nee, een 4 en jullie hebben t gesprek opgenomen (dat was bluf maar werkte wel)
Oh ja, ineens zagen ze het staan, een 4. Met alle kortingen die je maar kan verzinnen.
Nou, die komt over 5 weken ongeveer binnen. Dus
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
nah ze probeerde eerst heel autoritair te wezen, maar ik ben daar net iets beter inquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog mazzel als ze het met één blik op het scherm kunnen oplossen....
Dus wel de kortingsaanbiedingen, maar je krijgt m pas als hij niet meer hipper dan hip is? Bummerquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
Weten jullie nog? Die hele toffe aanbieding met een Aaifoon 4? Nou, ik kreeg een brief (foon had allang geleverd moeten worden) dat ze blij waren dat ik mn contract bij hun ging verlengen en dat ik óók nog eens een 3GS van hun afnam.
Eh![]()
Oh ja, ineens zagen ze het staan, een 4. Met alle kortingen die je maar kan verzinnen.
Wat een schijtnazi'squote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
Eh![]()
Ja, ach.... inmiddels is mijn dossier dik genoeg dat ze weten dat ik het rustig tot een hoorzitting laat komen als ik gelijk heb, en dat heeft ze dus al een hoop tijd, ellende en hoorzittingen gekost, dus op een of andere manier lijkt het nu redelijk goed te gaan, maar zul je net zien dat ik dit niet had moeten postenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah ze probeerde eerst heel autoritair te wezen, maar ik ben daar net iets beter in
Ja, belachelijk en dan óók nog vragen of ik kon bewijzen dat het een 4 wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
hahaha ja wonderbaarlijk hoe hun pc's werken
Nou, hij is nog hip tot Januari, dan komt de 5 geloof ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus wel de kortingsaanbiedingen, maar je krijgt m pas als hij niet meer hipper dan hip is? Bummer
Oeh, Nazi.quote:
Misschien heeft CC nog een kliekje voor je. Bel haar evenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nu zin in Chili Con /Care
Zonder bruine bonen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef Noek het volgende:
Ik lig echt niet achter FOK! Ik zit er bovenop.
[ afbeelding ]
/caremit de kikker
dan moet je recept aan Cc vragen perzik soepgroenten en witte bonen in tomatensausquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nu zin in Chili Con /Care
Zonder bruine bonen
Wat achterlijk. Stuur Scanman op ze af.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
hahaha oh erg toch dat je zo over de rooie gaat in pmquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat achterlijk. Stuur Scanman op ze af.
Ja, die moesten ze kwijt en ze denken dat die ouwe wijven toch niet weten wat hip is en al blij zijn als ze kunnen zeggen dat ze een nieuwe iPhone hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, hij is nog hip tot Januari, dan komt de 5 geloof ik.
Maar gewoon stom, ze bellen of ik een nieuwe wil, een 4.
En dan krijg ik een brief dat ik de 3 besteld heb. Jaaaaaaa hoor, ik ga nu nog een contract aan voor 2 jaar voor bijna dezelfde foon als ik nu heb![]()
Jedoe!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef Noek het volgende:
Ik lig echt niet achter FOK! Ik zit er bovenop.
[ afbeelding ]
/caremit de kikker
Ik ben pas 36quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die moesten ze kwijt en ze denken dat die ouwe wijven toch niet weten wat hip is en al blij zijn als ze kunnen zeggen dat ze een nieuwe iPhone hebben
Hallo, met de Woningstichting!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar die gladde telefonische verkopertjes van Teemobiel zijn net 18.... dus dat maakt jou 2 keer zo oud als zij, en dus in hun ogen op de grens van bejaard.... ze snappen sowieso al niet dat je kennelijk weet hoe een mobiele telefoon werkt, laat staan dat je door zou hebben dat een iPhone 4 iets anders is dan de 3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |