quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
Oe la la la!
Dat is hoe we rocken als we ons ding doen.
Oe la la la!
Dat is de wet der natuur die de vluchtelingen meebrengen!
Nou?
Ik verslikte me in mijn koffie.quote:
Close, no cigar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
Ik dacht aan ready or not van The Fugees maar dat kan helemaal niet. Ik wil niet googleen want dat is flauw.
Dat zijn we allemaal. Toch? Toooch??!?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar hij was altijd al een beetje "speciaal".
Aaaah lalala shite.quote:
ziet er wel onsmakelijk uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
http://www.nederlandsewoorden.nl: chili con carne
![]()
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal. Toch? Toooch??!?!
2 Unlimited? Ik suck hè?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
Er gaat niks boven de regen, de regen, de regen
Om alle pijn weg te wassen!
Remember kids: nineties request
Je suckt Ray's cock. Dat is nl de prijs voor het juiste antwoord.quote:
Ik ben blij dat ik niet mee deedquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je suckt Ray's cock. Dat is nl de prijs voor het juiste antwoord.
Oh bah, wat goed!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je suckt Ray's cock. Dat is nl de prijs voor het juiste antwoord.
JIJ WAS HET HÈ VUILE HOND! IK GA IEDEREEN WAARSCHUWEN! HAHAHAHA!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
En scanman is heul niet door Danny geband
In ieder geval niet die, die scanman heeft genomenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef remlof het volgende:
Wil je de rooie pil of de blauwe, Ian?
Of: "hoe gaat het met je vuile, hond?"quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In ieder geval niet die, die scanman heeft genomen
Overigens, bedoelt hij nou:
"Hoe gaat het met je, vuile hond?"
of
"Hoe gaat het met je vuile hond?"
"Hoe, gaat het met je vuile hond?"quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Of: "hoe gaat het met je vuile, hond?"
Holy Crapolaquote:Blizzard continues to dominate subscription-based MMO gaming, with World of Warcraft enjoying 54 per cent market share in North America and Europe in 2009, according to a new report.
The Screen Digest report (via GamesIndustry.biz) showed that Blizzard's grip on the subscription MMO market had relaxed slightly, falling from 60 per cent in 2008 to 54 per cent last year.
2009 was an "off year" for World of Warcraft, with no new expansion pack released. Later this year, Blizzard will launch the Cataclysm expansion for the six-year-old game, aimed specifically at refreshing its older areas and attracting new players.
Screen Digest's report otherwise showed that the subscription MMO business was growing slowly, despite the rise in free-to-play gaming. The total value of the market rose from $1.4 billion in 2008 to $1.6 billion in 2009, and is expected to reach $2 billion in 2014, although average revenue per user declined by 10 per cent.
And yes, before you get your calculators out, that means that according to Screen Digest's calculations, WOW brought in $756 million last year in Western markets alone - not counting its huge following in Asia.
Geweldig nummerquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht altijd dat onze relatie goed was
Jij speelt de verstandige rol en ik speel de paljas
Maar er is iets veranderd, ik weet niet waarom
maar als we even niet samen zijn, moet ik bijna huilen.
Oh nee hè, niet die shit weer,
Liefde laat zijn lelijke hoofd zien.
en nog ff en het is een vuile hoer, achter je vensterquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een venster krijg nu! In mijn deur achter mijn vuile hor
Eindelijk weer warm
Ik. Dat daar geen misverstanden over komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
en nog ff en het is een vuile hoer, achter je venster
Ja!quote:
ik dacht nog, nadat ik op invoeren had geklikt, als nu maar niet iemand denkt dat ik op iemand doelquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik. Dat daar geen misverstanden over komen.
Scanman is idd aardig van het padje..... maar dat schijnt voor onze tijd ook al zo te zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:39 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp nu pas dat het over Scanman Tietuh gaat. Die gast ken ik niet meer terug zeg.
Wat heb ik toch een hekel aan strijken.![]()
Laat Teun nou 's met rust.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht nog, nadat ik op invoeren had geklikt, als nu maar niet iemand denkt dat ik op iemand doel
Massive Multiplayer Online (Role Playing Game)quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef Copycat het volgende:
Waar staat MMO eigenlijk voor? Voordat ik met flauwe oplossingen kom.
hahahah je bent echt maf hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In ieder geval niet die, die scanman heeft genomen
Overigens, bedoelt hij nou:
"Hoe gaat het met je, vuile hond?"
of
"Hoe gaat het met je vuile hond?"
middelmatige oudersquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef Copycat het volgende:
Waar staat MMO eigenlijk voor? Voordat ik met flauwe oplossingen kom.
Ik wil ze ook nog eens live zien. Nu het nog kanquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Geweldige band ook. Heb ze een paar keer live gezien en ook anno nu rocken ze nog steeds.
Ik ben vooral erg van Vivid, met;
...en Ian.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:20 schreef hondjes het volgende:
Na 111 dagen om 11.11 uur is kabinet Rutte 1 een feit.
Net bekend gemaakt door RTL.
quote:
Dat wist ik niet. Ik ken hem zo helemaal niet.quote:Scanman is idd aardig van het padje..... maar dat schijnt voor onze tijd ook al zo te zijn geweest.
Dat deed ik ook altijd. Niet op kleur, maar wel op hangertjes.quote:Dus om het mij veel makkelijker te maken, hebben we op zolder een rail opgehangen, en een hele voorraad (dezelfde) hangertjes gekocht, en daar hangen N. z'n overhemden nu aan, op kleur, van wit naar wit met een streepje, naar met een ruitje, maar blauw, naar casual...
Ik vind het ook fokking niet normaal, het valt niet bij te houden vanaf een werkplekquote:
Ik ff een hele sc doorscrollenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook fokking niet normaal, het valt niet bij te houden vanaf een werkplek![]()
Vanaf welke werkplek ik ineens aan jouw traplift moest denken, die dan uit de bocht vliegt, want ik zie de Van Brienenoordbrug open staan en dan lijkt het me zo'n gaaf gezicht als er auto's doorrijden en dan zo door de lucht vliegen. Woesj!
Hemel, het ontbreekt er nog maar aan dat het 11 november is, maar verder heeft het alles in zich van Carnaval.....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:20 schreef hondjes het volgende:
Na 111 dagen om 11.11 uur is kabinet Rutte 1 een feit.
Net bekend gemaakt op RTL.
Oeh, ik zou daar op school wat van zeggen.... hoe weet jij eigenlijk dat hij gespijbeld heeft?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Weet je wat ik gek vind, dat mjin zoon vorige week een halve dag gespijbeld heeft en dat hij daar op zijn school helemaal niets over te horen heeft gekregen
Jij maakt vrienden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geef ze nogsteeds geen koffieWant ik moet Jan Smit luisteren door ze
Ze hangen zelfs op streepbreedte...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef beequeen het volgende:
Dat deed ik ook altijd. Niet op kleur, maar wel op hangertjes.
quote:
Da's best ... typisch.quote:
Ik weet niet op wat voor school hij zit, maar toen ik op de havo zat was het al zo dat je het zelf maar uit moest zoeken. Daar werd dus niets over gezegdquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Weet je wat ik gek vind, dat mjin zoon vorige week een halve dag gespijbeld heeft en dat hij daar op zijn school helemaal niets over te horen heeft gekregen
Nee, lekker overzichtelijkquote:
School belde mij om te zeggen dat ze hem na het 4e uur misten in de klas, ik heb de absentiemedewerker nog een compliment gegeven over de manier van signaleren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, ik zou daar op school wat van zeggen.... hoe weet jij eigenlijk dat hij gespijbeld heeft?
Hebben zij jou geïnformeerd of kwam je hem bij toeval ergens tegen?
ach Deisyy, bij het kennismakendpraatje beloven ze je te bellen etc. maar in de praktijk komt er niks van terecht als ze een middagje spijbelen, ze hebben sinds dit jaar bij kim een kaarten,iets, moet ze laten afstempelen dan kunnen ze zien wanneer ze wel of niet is geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Of we zien eerst eens of de achterban van de CDA er op het congres wel mee instemt....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet inderdaad nog zien of ze ook nog 111 dagen blijven zitten. Volgens mij zijn we er voor kerst alweer vanaf
Heel ... overzichtelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
Nee, lekker overzichtelijk
Moet ik toegeven dat mijn blouses ook op kleur in de kast hangen..... het liefst zou ik zelfs m'n shirts op kleur leggen, maar die liggen wel op een stapel en dan moet ik zo vaak van middenuit die stapel graaien
Yup, gewoon lekker zelf weten; dan kom je toch niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor school hij zit, maar toen ik op de havo zat was het al zo dat je het zelf maar uit moest zoeken. Daar werd dus niets over gezegd
Dat vind ik een vreemde zaak, dan kan je dus spijbelen wanneer je maar wilt, want het heeft toch geen consequenties.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor school hij zit, maar toen ik op de havo zat was het al zo dat je het zelf maar uit moest zoeken. Daar werd dus niets over gezegd
Vaag dat ze wel de moeite nemen om te bellen, maar als ze tijdens dat telefoontje met de ouder vervolgens vernemen dat er geen geoorloofde reden voor afwezigheid is, zelf niets ondernemen jegens de leerling.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
School belde mij om te zeggen dat ze hem na het 4e uur misten in de klas, ik heb de absentiemedewerker nog een compliment gegeven over de manier van signaleren.
Ik heb al 2 keer geprobeerd zijn leerjaarcoördinator te spreken, maar die was niet bereikbaar dus is er een terugbelverzoek achter gelaten, achter zonder gevolg![]()
En aangezien ik denk dat een straf van school meer indruk maakt dan een straf van mij zal ik straks maar weer eens bellen
Joh, we hebben allemaal wel eens gespijbeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Deisyy, bij het kennismakendpraatje beloven ze je te bellen etc. maar in de praktijk komt er niks van terecht als ze een middagje spijbelen, ze hebben sinds dit jaar bij kim een kaarten,iets, moet ze laten afstempelen dan kunnen ze zien wanneer ze wel of niet is geweest.
verleden week had ze hem vergeten mocht ze de les niet in, kijk aan de ene kant krom, want ze kwam gezellig naar huis, maar je kan ook elke keer zeggen sorry kaart vergeten en dan mag je weer gaan, dus daar zitten ook haken en ogen aan.
maar Deisyy, oke ik snap je maar niet te streng he, want iedereen heeft weleens gespijbeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
School belde mij om te zeggen dat ze hem na het 4e uur misten in de klas, ik heb de absentiemedewerker nog een compliment gegeven over de manier van signaleren.
Ik heb al 2 keer geprobeerd zijn leerjaarcoördinator te spreken, maar die was niet bereikbaar dus is er een terugbelverzoek achter gelaten, achter zonder gevolg![]()
En aangezien ik denk dat een straf van school meer indruk maakt dan een straf van mij zal ik straks maar weer eens bellen
hahaha hondjes we denken het zelfdequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Joh, we hebben allemaal wel eens gespijbeld.
Hij had al straf, nu de boel laten rusten.
Tuurlijk wel, de consequenties zijn dat je lessen mist en waarschijnlijk cijfers verneukt. En dat heb je dan aan jezelf te danken want jij wou niet naar de les.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde zaak, dan kan je dus spijbelen wanneer je maar wilt, want het heeft toch geen consequenties.
Mijn kinderen nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar Deisyy, oke ik snap je maar niet te streng he, want iedereen heeft weleens gespijbeld.
Yup. Alles onder het mom van 'zelfstandig leren'. Alsof alle 15-jarigen dat ook braaf gaan doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde zaak, dan kan je dus spijbelen wanneer je maar wilt, want het heeft toch geen consequenties.
Jaaaa! Want dan gaat hij met plezier naar schoolquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
Voor ieder uur dat hij gemist heeft een dag na school corvee.....
Ja, tot de schoolinspectie zich ermee gaat bemoeien en de ouders van de leerplichtige leerling een boete geeft.... das lekker dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is WOW?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |