Oeh, ik zou daar op school wat van zeggen.... hoe weet jij eigenlijk dat hij gespijbeld heeft?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Weet je wat ik gek vind, dat mjin zoon vorige week een halve dag gespijbeld heeft en dat hij daar op zijn school helemaal niets over te horen heeft gekregen
Jij maakt vrienden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geef ze nogsteeds geen koffieWant ik moet Jan Smit luisteren door ze
Ze hangen zelfs op streepbreedte...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef beequeen het volgende:
Dat deed ik ook altijd. Niet op kleur, maar wel op hangertjes.
quote:
Da's best ... typisch.quote:
Ik weet niet op wat voor school hij zit, maar toen ik op de havo zat was het al zo dat je het zelf maar uit moest zoeken. Daar werd dus niets over gezegdquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Weet je wat ik gek vind, dat mjin zoon vorige week een halve dag gespijbeld heeft en dat hij daar op zijn school helemaal niets over te horen heeft gekregen
Nee, lekker overzichtelijkquote:
School belde mij om te zeggen dat ze hem na het 4e uur misten in de klas, ik heb de absentiemedewerker nog een compliment gegeven over de manier van signaleren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, ik zou daar op school wat van zeggen.... hoe weet jij eigenlijk dat hij gespijbeld heeft?
Hebben zij jou geïnformeerd of kwam je hem bij toeval ergens tegen?
ach Deisyy, bij het kennismakendpraatje beloven ze je te bellen etc. maar in de praktijk komt er niks van terecht als ze een middagje spijbelen, ze hebben sinds dit jaar bij kim een kaarten,iets, moet ze laten afstempelen dan kunnen ze zien wanneer ze wel of niet is geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Of we zien eerst eens of de achterban van de CDA er op het congres wel mee instemt....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet inderdaad nog zien of ze ook nog 111 dagen blijven zitten. Volgens mij zijn we er voor kerst alweer vanaf
Heel ... overzichtelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
Nee, lekker overzichtelijk
Moet ik toegeven dat mijn blouses ook op kleur in de kast hangen..... het liefst zou ik zelfs m'n shirts op kleur leggen, maar die liggen wel op een stapel en dan moet ik zo vaak van middenuit die stapel graaien
Yup, gewoon lekker zelf weten; dan kom je toch niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor school hij zit, maar toen ik op de havo zat was het al zo dat je het zelf maar uit moest zoeken. Daar werd dus niets over gezegd
Dat vind ik een vreemde zaak, dan kan je dus spijbelen wanneer je maar wilt, want het heeft toch geen consequenties.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor school hij zit, maar toen ik op de havo zat was het al zo dat je het zelf maar uit moest zoeken. Daar werd dus niets over gezegd
Vaag dat ze wel de moeite nemen om te bellen, maar als ze tijdens dat telefoontje met de ouder vervolgens vernemen dat er geen geoorloofde reden voor afwezigheid is, zelf niets ondernemen jegens de leerling.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
School belde mij om te zeggen dat ze hem na het 4e uur misten in de klas, ik heb de absentiemedewerker nog een compliment gegeven over de manier van signaleren.
Ik heb al 2 keer geprobeerd zijn leerjaarcoördinator te spreken, maar die was niet bereikbaar dus is er een terugbelverzoek achter gelaten, achter zonder gevolg![]()
En aangezien ik denk dat een straf van school meer indruk maakt dan een straf van mij zal ik straks maar weer eens bellen
Joh, we hebben allemaal wel eens gespijbeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Deisyy, bij het kennismakendpraatje beloven ze je te bellen etc. maar in de praktijk komt er niks van terecht als ze een middagje spijbelen, ze hebben sinds dit jaar bij kim een kaarten,iets, moet ze laten afstempelen dan kunnen ze zien wanneer ze wel of niet is geweest.
verleden week had ze hem vergeten mocht ze de les niet in, kijk aan de ene kant krom, want ze kwam gezellig naar huis, maar je kan ook elke keer zeggen sorry kaart vergeten en dan mag je weer gaan, dus daar zitten ook haken en ogen aan.
maar Deisyy, oke ik snap je maar niet te streng he, want iedereen heeft weleens gespijbeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
School belde mij om te zeggen dat ze hem na het 4e uur misten in de klas, ik heb de absentiemedewerker nog een compliment gegeven over de manier van signaleren.
Ik heb al 2 keer geprobeerd zijn leerjaarcoördinator te spreken, maar die was niet bereikbaar dus is er een terugbelverzoek achter gelaten, achter zonder gevolg![]()
En aangezien ik denk dat een straf van school meer indruk maakt dan een straf van mij zal ik straks maar weer eens bellen
hahaha hondjes we denken het zelfdequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Joh, we hebben allemaal wel eens gespijbeld.
Hij had al straf, nu de boel laten rusten.
Tuurlijk wel, de consequenties zijn dat je lessen mist en waarschijnlijk cijfers verneukt. En dat heb je dan aan jezelf te danken want jij wou niet naar de les.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde zaak, dan kan je dus spijbelen wanneer je maar wilt, want het heeft toch geen consequenties.
Mijn kinderen nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar Deisyy, oke ik snap je maar niet te streng he, want iedereen heeft weleens gespijbeld.
Yup. Alles onder het mom van 'zelfstandig leren'. Alsof alle 15-jarigen dat ook braaf gaan doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde zaak, dan kan je dus spijbelen wanneer je maar wilt, want het heeft toch geen consequenties.
Jaaaa! Want dan gaat hij met plezier naar schoolquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
Voor ieder uur dat hij gemist heeft een dag na school corvee.....
Ja, tot de schoolinspectie zich ermee gaat bemoeien en de ouders van de leerplichtige leerling een boete geeft.... das lekker dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |