quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
Oe la la la!
Dat is hoe we rocken als we ons ding doen.
Oe la la la!
Dat is de wet der natuur die de vluchtelingen meebrengen!
Nou?
Ik verslikte me in mijn koffie.quote:
Close, no cigar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
Ik dacht aan ready or not van The Fugees maar dat kan helemaal niet. Ik wil niet googleen want dat is flauw.
Dat zijn we allemaal. Toch? Toooch??!?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar hij was altijd al een beetje "speciaal".
Aaaah lalala shite.quote:
ziet er wel onsmakelijk uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
http://www.nederlandsewoorden.nl: chili con carne
![]()
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal. Toch? Toooch??!?!
2 Unlimited? Ik suck hè?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
Er gaat niks boven de regen, de regen, de regen
Om alle pijn weg te wassen!
Remember kids: nineties request
Je suckt Ray's cock. Dat is nl de prijs voor het juiste antwoord.quote:
Ik ben blij dat ik niet mee deedquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je suckt Ray's cock. Dat is nl de prijs voor het juiste antwoord.
Oh bah, wat goed!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je suckt Ray's cock. Dat is nl de prijs voor het juiste antwoord.
JIJ WAS HET HÈ VUILE HOND! IK GA IEDEREEN WAARSCHUWEN! HAHAHAHA!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
En scanman is heul niet door Danny geband
In ieder geval niet die, die scanman heeft genomenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef remlof het volgende:
Wil je de rooie pil of de blauwe, Ian?
Of: "hoe gaat het met je vuile, hond?"quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In ieder geval niet die, die scanman heeft genomen
Overigens, bedoelt hij nou:
"Hoe gaat het met je, vuile hond?"
of
"Hoe gaat het met je vuile hond?"
"Hoe, gaat het met je vuile hond?"quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Of: "hoe gaat het met je vuile, hond?"
Holy Crapolaquote:Blizzard continues to dominate subscription-based MMO gaming, with World of Warcraft enjoying 54 per cent market share in North America and Europe in 2009, according to a new report.
The Screen Digest report (via GamesIndustry.biz) showed that Blizzard's grip on the subscription MMO market had relaxed slightly, falling from 60 per cent in 2008 to 54 per cent last year.
2009 was an "off year" for World of Warcraft, with no new expansion pack released. Later this year, Blizzard will launch the Cataclysm expansion for the six-year-old game, aimed specifically at refreshing its older areas and attracting new players.
Screen Digest's report otherwise showed that the subscription MMO business was growing slowly, despite the rise in free-to-play gaming. The total value of the market rose from $1.4 billion in 2008 to $1.6 billion in 2009, and is expected to reach $2 billion in 2014, although average revenue per user declined by 10 per cent.
And yes, before you get your calculators out, that means that according to Screen Digest's calculations, WOW brought in $756 million last year in Western markets alone - not counting its huge following in Asia.
Geweldig nummerquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht altijd dat onze relatie goed was
Jij speelt de verstandige rol en ik speel de paljas
Maar er is iets veranderd, ik weet niet waarom
maar als we even niet samen zijn, moet ik bijna huilen.
Oh nee hè, niet die shit weer,
Liefde laat zijn lelijke hoofd zien.
en nog ff en het is een vuile hoer, achter je vensterquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een venster krijg nu! In mijn deur achter mijn vuile hor
Eindelijk weer warm
Ik. Dat daar geen misverstanden over komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
en nog ff en het is een vuile hoer, achter je venster
Ja!quote:
ik dacht nog, nadat ik op invoeren had geklikt, als nu maar niet iemand denkt dat ik op iemand doelquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik. Dat daar geen misverstanden over komen.
Scanman is idd aardig van het padje..... maar dat schijnt voor onze tijd ook al zo te zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:39 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp nu pas dat het over Scanman Tietuh gaat. Die gast ken ik niet meer terug zeg.
Wat heb ik toch een hekel aan strijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |