quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
WAT ZWANGERSCHAPSVERLOF, UITKERINGEN, UWV? EN IK MAAK WERKEN TERWIJL JULLIE OP JULLIE SPONSIGE BALLEN LIGGEN TE STINKEN ACHTER FOK!
nah ze probeerde eerst heel autoritair te wezen, maar ik ben daar net iets beter inquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog mazzel als ze het met één blik op het scherm kunnen oplossen....
Dus wel de kortingsaanbiedingen, maar je krijgt m pas als hij niet meer hipper dan hip is? Bummerquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
Oh gister nog een half uur met T-Mobile aan de foon gezeten.
Weten jullie nog? Die hele toffe aanbieding met een Aaifoon 4? Nou, ik kreeg een brief (foon had allang geleverd moeten worden) dat ze blij waren dat ik mn contract bij hun ging verlengen en dat ik óók nog eens een 3GS van hun afnam.
Eh![]()
Nee, dat was een 4. Nee dat was een 3GS.
Nee, een 4 en jullie hebben t gesprek opgenomen (dat was bluf maar werkte wel)
Oh ja, ineens zagen ze het staan, een 4. Met alle kortingen die je maar kan verzinnen.
Nou, die komt over 5 weken ongeveer binnen. Dus
Wat een schijtnazi'squote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
Weten jullie nog? Die hele toffe aanbieding met een Aaifoon 4? Nou, ik kreeg een brief (foon had allang geleverd moeten worden) dat ze blij waren dat ik mn contract bij hun ging verlengen en dat ik óók nog eens een 3GS van hun afnam.
Eh![]()
Nee, dat was een 4. Nee dat was een 3GS.
Nee, een 4 en jullie hebben t gesprek opgenomen (dat was bluf maar werkte wel)
Oh ja, ineens zagen ze het staan, een 4. Met alle kortingen die je maar kan verzinnen.
Nou, die komt over 5 weken ongeveer binnen. Dus
Ja, ach.... inmiddels is mijn dossier dik genoeg dat ze weten dat ik het rustig tot een hoorzitting laat komen als ik gelijk heb, en dat heeft ze dus al een hoop tijd, ellende en hoorzittingen gekost, dus op een of andere manier lijkt het nu redelijk goed te gaan, maar zul je net zien dat ik dit niet had moeten postenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah ze probeerde eerst heel autoritair te wezen, maar ik ben daar net iets beter in
Ja, belachelijk en dan óók nog vragen of ik kon bewijzen dat het een 4 wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
hahaha ja wonderbaarlijk hoe hun pc's werken
Nou, hij is nog hip tot Januari, dan komt de 5 geloof ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus wel de kortingsaanbiedingen, maar je krijgt m pas als hij niet meer hipper dan hip is? Bummer
Oeh, Nazi.quote:
Misschien heeft CC nog een kliekje voor je. Bel haar evenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nu zin in Chili Con /Care
Zonder bruine bonen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef Noek het volgende:
Ik lig echt niet achter FOK! Ik zit er bovenop.
[ afbeelding ]
/caremit de kikker
dan moet je recept aan Cc vragen perzik soepgroenten en witte bonen in tomatensausquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nu zin in Chili Con /Care
Zonder bruine bonen
Wat achterlijk. Stuur Scanman op ze af.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
hahaha oh erg toch dat je zo over de rooie gaat in pmquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat achterlijk. Stuur Scanman op ze af.
Ja, die moesten ze kwijt en ze denken dat die ouwe wijven toch niet weten wat hip is en al blij zijn als ze kunnen zeggen dat ze een nieuwe iPhone hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, hij is nog hip tot Januari, dan komt de 5 geloof ik.
Maar gewoon stom, ze bellen of ik een nieuwe wil, een 4.
En dan krijg ik een brief dat ik de 3 besteld heb. Jaaaaaaa hoor, ik ga nu nog een contract aan voor 2 jaar voor bijna dezelfde foon als ik nu heb![]()
Jedoe!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef Noek het volgende:
Ik lig echt niet achter FOK! Ik zit er bovenop.
[ afbeelding ]
/caremit de kikker
Ik ben pas 36quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die moesten ze kwijt en ze denken dat die ouwe wijven toch niet weten wat hip is en al blij zijn als ze kunnen zeggen dat ze een nieuwe iPhone hebben
Hallo, met de Woningstichting!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens! En een mailtje doorsturen is minder moeite dan vragen naar mevrouw X. die je verwijst naar meneer Y. die weer mevrouw Z. blijkt te zijn, omdat meneer Y op vakantie is en nergens van op de hoogte is en dat je aan mevrouw X. kan doorgeven dat je gebeld kan worden door meneer Y als die weer terug is van vakantie. Word je weer doorgestuurd naar mevrouw X. blijkt die te zijn lunchen en krijgen Meneer B die nergens van weet, omdat ie normaal werkt op de plek van Meneer C.
Ja, maar die gladde telefonische verkopertjes van Teemobiel zijn net 18.... dus dat maakt jou 2 keer zo oud als zij, en dus in hun ogen op de grens van bejaard.... ze snappen sowieso al niet dat je kennelijk weet hoe een mobiele telefoon werkt, laat staan dat je door zou hebben dat een iPhone 4 iets anders is dan de 3.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |