/care, dan ga ik toch lekker werken en geld verdienen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de consequenties zijn dat je lessen mist en waarschijnlijk cijfers verneukt. En dat heb je dan aan jezelf te danken want jij wou niet naar de les.
Het zal je als 14-jarige puber aan je kont roesten als je lesstof mist, denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de consequenties zijn dat je lessen mist en waarschijnlijk cijfers verneukt. En dat heb je dan aan jezelf te danken want jij wou niet naar de les.
Da's mijn nieuwe olifantjequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
/care, dan ga ik toch lekker werken en geld verdienen?![]()
Omdat je nog geen inzicht hebt in wat het voor lange termijn consequenties heeft. Of daar de ernst nog niet van in ziet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal je als 14-jarige puber aan je kont roesten als je lesstof mist, denk ik
ach de mijne vroegen gewoon toestemming van mam hoef ik vandaag niet wil dat en dat doen, ik gaf af en toe heus wel toe, ging ik leuke dingen met ze doen.quote:
Precies, dus moet ik het spijbelgedrag eruit slaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je nog geen inzicht hebt in wat het voor lange termijn consequenties heeft. Of daar de ernst nog niet van in ziet.
Daar ben jij dan weer voor, als ouder.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal je als 14-jarige puber aan je kont roesten als je lesstof mist, denk ik
Of even vragen waarom. Maar het zijn jouw kinderen dus beukze, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dus moet ik het spijbelgedrag eruit slaan
Deissy kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat elk kind wel eens gespijbeld heeft, hoort allemaal bij de pubertijd, kijk komt het wekelijks voor zal ik aan de bel trekken maar een middagje moet kunnen.quote:
Dat is wel heel ernstig.quote:
zullen we onze was naar je opsturenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig.![]()
Ik heb een bloedhekel aan het strijken van overhemden. Toch mis ik dat nu. Das natuurlijk ook gestoord.
Alsof ik dat niet allang gevraagd heb, "Gewoon, ik had geen zin meer".quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of even vragen waarom. Maar het zijn jouw kinderen dus beukze, zou ik zeggen
Ach welnee, das helemaal niet gestoord... als je zijn smerige sokken op de slaapkamervloer zou missen, dat zou idd gestoord zijn, maar die overhemden, dat is toch iets wat er zo overduidelijk bijhoort.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig.![]()
Ik heb een bloedhekel aan het strijken van overhemden. Toch mis ik dat nu. Das natuurlijk ook gestoord.
Ja, ik ook, alleen de meiden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Had jij handwerken op de middelbare school?
Vragen waarom aan een puber?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of even vragen waarom. Maar het zijn jouw kinderen dus beukze, zou ik zeggen
WTFquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
Dit is mijn Mera Beer!Die heb ik dankzij Mera
[ afbeelding ]
Ik noem hem: "Bera"
Yepquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Had jij handwerken op de middelbare school?
Ben je die hoekige beer nu in zijn berenhol aan het neuken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt hoor![]()
[ afbeelding ]
Meh, ik wil ook char-pics posten nuquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik zit op zijn rug, maar als jij dát leuker vindt dan mag dat ook hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je die hoekige beer nu in zijn berenhol aan het neuken?
Vanuit school niet. Maar misschien dat je als ouder dan toch een poging waagt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde zaak, dan kan je dus spijbelen wanneer je maar wilt, want het heeft toch geen consequenties.
Zo ziet het eruit in my dirty mind. Maar dat lelijke hoekige hoort? Ik had gedacht dat zo'n spel anno nu er wel wat gestroomlijnder uit zou zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, ik zit op zijn rug, maar als jij dát leuker vindt dan mag dat ook hoor
Het moet continu in real time voor iedereen in Europa te zien zijn hè?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit in my dirty mind. Maar dat lelijke hoekige hoort? Ik had gedacht dat zo'n spel anno nu er wel wat gestroomlijnder uit zou zien.
Mijn zusje heeft daar op de havo zelfs nog examen in gedaan.... een hele gave serie klei-spreekwoorden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
Ik zat ook in 1980 op de middelbare school. Maar geen handwerken/handenarbeid. Dat was lagere schoolwerk. Voor de vrijdagmiddag.
Bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel jammer dat het op school niet meer geleerd wordt, mijn meiden kunnen niks in die riichting, kunnen nog niet eens een zoom in hun broek zomen.
maar ja, ik vind handwerken nog steeds leuk, al doe ik het nog te weinig maar aan borduren heb ik een hekel, heb eens een ot en sien gemaakt voor 1e neefje in de familie, 30 jaar terug en het wapen van Amsterdam voor mijn ouders.
mijn eerste handwerkstukje was een grobbebol uit TiTaTovernaar, was ik een jaar of 8 a 10 vergeet ik nooit meer.
Het is dus ingesteld op OostblokPC's?quote:[b]Op dinsdag 28 september 2010 12:04 schreef MeraViglioSa het
Het moet continu in real time voor iedereen in Europa te zien zijn hè?Die héle digitale wereld
Als ze alles grafisch zo mooi zouden maken als vandaag de dag mogelijk zou je meerdere pc's aan elkaar vast moeten maken om überhaupt te kunnen spelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit in my dirty mind. Maar dat lelijke hoekige hoort? Ik had gedacht dat zo'n spel anno nu er wel wat gestroomlijnder uit zou zien.
Ik denk dat je het geheel een beetje onderschat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dus ingesteld op OostblokPC's?
nee he haha niemand meer van de jongere zeg maar, hoe heten dat ook weer waar je plantenhangers enzo kon maken, van touw kan niet op dat woord komen maar heb wat plantenhangers in elkaar geknoopt met kraaltjes enzo ertussenquote:
Het spel houdt nu al ongeveer 20 gig op mijn pc bezetquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dus ingesteld op OostblokPC's?
Hupsakee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Toverheks het volgende:
mijn eerste handwerkstukje was een grobbebol uit TiTaTovernaar, was ik een jaar of 8 a 10 vergeet ik nooit meer.
Zit Cc niet zo te plagen.... alsof die zo wel weet hoe dat eruitzietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het spel houdt nu al ongeveer 20 gig op mijn pc bezet![]()
Bovendien: vergelijk het 's met bijvoorbeeld Runescape?
Want jij denkt dat ik Runescape wel ken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien: vergelijk het 's met bijvoorbeeld Runescape?
leuk toch hahah mijn broers ook, ja dat was toen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook leren breien en haken op de lagere school
ja dat hahahaha je zag gewoon die touwtjes als ze zo omhoog getrokken werden hahahquote:
Die gooide hij altijd keurig in de wasmand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:53 schreef Leandra het volgende:
Ach welnee, das helemaal niet gestoord... als je zijn smerige sokken op de slaapkamervloer zou missen, dat zou idd gestoord zijn, maar die overhemden, dat is toch iets wat er zo overduidelijk bijhoort.
Vergeet Cc nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk toch hahah mijn broers ook, ja dat was toen.
lijkt wel of hondjes jij en ik al heel bejaard zijn hahaha hun kennen dat allemaal niet
Nee, en daarom was ik al voor je bezigquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ik Runescape wel ken?
Remlof, ik raak telkens in de war van je sig... ik denk steeds "wat was er op m'n verjaardag"quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook leren breien en haken op de lagere school
macraméquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee he haha niemand meer van de jongere zeg maar, hoe heten dat ook weer waar je plantenhangers enzo kon maken, van touw kan niet op dat woord komen maar heb wat plantenhangers in elkaar geknoopt met kraaltjes enzo ertussen
ik voel hier wat anders hahaha lijkt nu echt op een theekransje, handwerken strijken en een spelletje spelen hahaha Teun kom er maar in hahahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet Cc niet
Ik voel een generatiezoompje, ja
yes dat was het woord, als ik jou niet had jij weet echt allesquote:
Same herequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
Ik heb me wezenloos gespijbeld. Er is dan ook geen ruk van me terechtgekomen.![]()
Ik wilde al gillen dat ik Runescape niet kende, maar ik zie nu waarom dat is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, en daarom was ik al voor je bezig
[ afbeelding ]
Boven RuneScape, beneden WoW.
Mag wel, maar allebei éven lelijk ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Mag ik ze allebei even lelijk vinden? Maar jullie en het halve Oostblok vinden het leuk en dat is wat telt!
Vreemd genoeg zat ik op een lagere school waar men juist wel redelijk geëmancipeerd was, en dus vies was van al die typisch vrouwelijke dingen.... dus daar hadden we qua handenarbeid wel zaken die jongens ook leuk moesten vinden, of zelfs helemaal geen "meisjesdingen" want uit den boze.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gooide hij altijd keurig in de wasmand.
Ik heb me wezenloos gespijbeld. Er is dan ook geen ruk van me terechtgekomen.![]()
Handwerken alleen op de lagere school. Breien met van die kutdunne breipennen. Ik had de gaatjes in mijn vinger staan.![]()
De bedoeling was een babytruitje, maar mijn Barbie kon het maar net aan. Zo strak breide ik.
LOL.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Same here![]()
Ik had ook nog het record "uit de klas gestuurd worden" op mijn naam. Vrij ruim zelfs.
Ik ook. Zeven keer op een lesdag met evenveel uren. Inclusief gym.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had ook nog het record "uit de klas gestuurd worden" op mijn naam. Vrij ruim zelfs.
Ik was die gehate slijmbal die nooit straf kreeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Zeven keer op een lesdag met evenveel uren. Inclusief gym.
Ik wisselde de conrectoren af. We hadden er drie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL.
Er stond voor de deur van de conrector een stoel met mijn naam erop.
Ja, dat ging ook wel aardig.... antwoord geven op retorische vragen van de leerkracht enzoquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Gym? Ging je daar überhaupt naartoe?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Zeven keer op een lesdag met evenveel uren. Inclusief gym.
hahahhaquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL.
Er stond voor de deur van de conrector een stoel met mijn naam erop.
Heh, het is wel weer tijd voor een nieuwe sig, moet vast wel ergens een leuke te vinden zijn in VKZquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Remlof, ik raak telkens in de war van je sig... ik denk steeds "wat was er op m'n verjaardag"![]()
Kun je de link niet veranderen van "Op zondag 12 september 2010 00:58" naar "Op een mooi moment"?
Ik probeer een afspraak te maken bij het UWV Werkbedrijf.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder dat dat beest niet sneller gaat met die hoekige poten
Oeh, wat lief, thnxquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh, het is wel weer tijd voor een nieuwe sig, moet vast wel ergens een leuke te vinden zijn in VKZ
Zal 'm vandaag nog veranderen, dat beloof ik
Ook een log bedrijf met hoekige poten.... die gaan gewoon niet harder.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer een afspraak te maken bij het UWV Werkbedrijf.
Precies, dat werkte prima.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat ging ook wel aardig.... antwoord geven op retorische vragen van de leerkracht enzo
-"Jullie denken zeker dat ik gek ben"?!
-"Nou....."
Op de mavo wel. Op de havo ging ik samen met Jean Paul (yvonne, lees je mee over Jip de Vries?) op zijn zolderkamer jointjes roken om vervolgens helemaal versuft bij Frans te zitten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Gym? Ging je daar überhaupt naartoe?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, dat werkte prima.
Kan me een Natuurkundeleraar herinneren. Had ik niet alleen gespijbeld tijdens het proefwerk maar ook bij de herkansing niet komen opdagen. Volgende les meldde de man dat we een 1 kregen. Wij boos en er weer uitgestuurd, wat er in de regel op uitdraaide dat de hele klas uit sympathie achter de uitgestuurden aanging. Op naar de conrector. De conrector begreep de leraar wel en kon zich voorstellen dat die weinig zin had om nog een proefwerk voor ons te maken. Aha! Wij weer terug naar de leraar: "Volgens meneer H. bent u gewoon te lui om nog een nieuw proefwerk voor ons te maken" De man ontplofte waar we bij stonden
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Precies 10 minuten in de wacht, al.
En om de 10 seconden hetzelfde berichtje met hetzelfde zeikerige stemmetje.
ja ik heb het talent van mn moeder niet meegekregenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
yes dat was het woord, als ik jou niet had jij weet echt alles
Oeh, een natuurkundeleraar die ontploft... mooiquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, dat werkte prima.
Kan me een Natuurkundeleraar herinneren. Had ik niet alleen gespijbeld tijdens het proefwerk maar ook bij de herkansing niet komen opdagen. Volgende les meldde de man dat we een 1 kregen. Wij boos en er weer uitgestuurd, wat er in de regel op uitdraaide dat de hele klas uit sympathie achter de uitgestuurden aanging. Op naar de conrector. De conrector begreep de leraar wel en kon zich voorstellen dat die weinig zin had om nog een proefwerk voor ons te maken. Aha! Wij weer terug naar de leraar: "Volgens meneer H. bent u gewoon te lui om nog een nieuw proefwerk voor ons te maken" De man ontplofte waar we bij stonden
En dan heb je nu alleen het bandje nog maar gehoord, wacht maar tot je een echte medewerker aan de telefoon krijgtquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje simpel van...
Ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Ik mocht Havo-4 niet inquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:27 schreef remlof het volgende:
Ik mocht in Havo 4 serieus de biologieles alleen nog in om proefwerken te maken. En ik haalde altijd een 8 ofzo
Probeer anders gewoon in slaap te vallen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dus mijn nervositeit te slim af te zijn door gewoon maar onmiddellijk te bellen en mezelf niet de kans te geven hysterisch te gaan doen, maar als ik nou 20 minuten in de wacht moet hangen lukt het me makkelijk om er nog even een paniekje tegenaan te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |