Tip: Vul eens 'thermite' in bij een engels-nederlands online woordenboek...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:43 schreef DeMolay het volgende:
LOL.......onverbeterlijk
Na een explosie kunnen ze naar aanleiding van chemische residuen bepalen welk explosief is gebruikt en nu vinden ze nano thermite wat gebruikt word als toevoeging in je raad het al EXLOSIEVEN
[..]
tja als jij als reactie op mijn posts maar THERMIET blijft schrijven dacht ik mischien valt het op als ik THERMITE met caps schrijf
En onder welke username was dat dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:46 schreef DeMolay het volgende:
ja daaag..met jouw ga ik zeker geen infantiele woordspelletjes spelen daar heb ik in het verleden al genoeg ervaring mee gehad
dan is het nog steeds geen explosief.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:43 schreef DeMolay het volgende:
LOL.......onverbeterlijk
Na een explosie kunnen ze naar aanleiding van chemische residuen bepalen welk explosief is gebruikt en nu vinden ze nano thermite wat gebruikt word als toevoeging in je raad het al EXLOSIEVEN
[..]
Misschien moet je even opzoeken wat het nederlandse woord voor thermite is?quote:tja als jij als reactie op mijn posts maar THERMIET blijft schrijven dacht ik mischien valt het op als ik THERMITE met caps schrijf
Thermate = Thermite + additieven (zoals zwavel)quote:
hahaha je weet echt niet waar je het over hebt maar loopt ondertussen anderen te beschuldigen van woordspelletjes.quote:
quote:Thermiet is een mengsel van een metaalpoeder en een fijn verdeeld metaaloxide, dat extreem heet kan branden. Om deze zogenoemde thermietreactie te laten optreden moet dit mengsel aan de voorwaarde voldoen dat het metaalpoeder minder edel is dan het metaal in het metaaloxide.
quote:Het mengsel heet Thermate-TH3 en zit in de AN-M14 granaat. Dit bestaat uit 68.7% thermiet, 29.0% bariumnitraat, 2% zwavel en 0.3% bindmiddel.
nu loop je gewoon te trollen en selectief te quoten, het hele stukje van dezelfde pagina:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:58 schreef DeMolay het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thermiet
[..]
[..]
quote:In het leger wordt er ook gebruikgemaakt van een bepaald mengsel waarin thermiet zit. Het mengsel heet Thermate-TH3 en zit in de AN-M14 granaat. Dit bestaat uit 68.7% thermiet, 29.0% bariumnitraat, 2% zwavel en 0.3% bindmiddel.
Er zijn explosies gemeten en gehoord. Dat staat vast.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:50 schreef oompaloompa het volgende:
Sowieso begon de discussie met het punt dat explosieven gehoord & gemeten zouden moeten zijn.
De reactie daarop was dat termiet geen geluid maakt.
Jij claimt dat termiet op explosieven wijst.
Dan is de cirkel weer rond, waarom zijn die explosieven niet gehoord of gemeten?
Afgaande van jouw relaas zijn explosies dus niet mogelijk in de ruimte. Euhm...quote:Explosieven werken door middel van een schokgolf & dus lichtverplaatsing. Stille explosieven zijn een contradictie in terminus. Stille explosieven bestaan namelijk niet omdat de luchtverplaatsing (geluid) precies is wat een explosief is.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:43 schreef DeMolay het volgende:
LOL.......onverbeterlijk
Wel grappig om de doelpalen constant verplaatst te zien worden. Eerst zou het gaan om thermiet om de kolommen door te branden, toen was er een tijdje sprake van thermaat, daarna kwamen ze op de proppen met nanothermiet; en nu wordt beweerd dat het nanothermiet enkel een ingredient van een ultrageheim explosief zou zijn. Als je nu nog niet doorhebt dat je belazerd wordt verdien je het uitgeklopt te worden: http://www.postalgold.com/quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
Klopt. Maar, er zijn geen restanten van explosieven gevonden en het is ook niet aangetoond dat er thermiet in het puin van ground zero aanwezig was omdat men in het onderzoek daarnaar methodologische fouten heeft gemaakt.
Uuuh nee...zoals ik al zij kunnen naar aanleiding van gevonden chemische residuen het gebruik van explosieven nog niet uitgesloten kan wordenquote:wordt beweerd dat het nanothermiet enkel een ingredient van een ultrageheim explosief zou zijn
Preciesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hahaha je weet echt niet waar je het over hebt maar loopt ondertussen anderen te beschuldigen van woordspelletjes.
Thermite = thermiet, beiden een beschrijving voor een aluminiumoxide reactie. (waarvan de oxide komt van een geoxideerd metaal)
Als je zou weten wat dat betekent, begrijp je dat er verschillende soorten aluminiunoxidereacties kunnen zijn. Thermate is daar een van de versies van.
Thermiet is dus een koepelterm voor deze reacties die scheikundig hetzelfde werken, maar uit andere bestandsdelen kunnen bestaan.
Als je nu echt heel goed zou zijn, zou je je realiseren dat het aanwezig zijn van aluminiun & een ander metaal al genoeg is om te kunnen claimen dat er "sporen van onderdelen van thermiet" zijn gevonden.
Dat wordt betwijfeld aangezien de rotzooi wel extreem snel opgeruimd werd. Dat si voor osn niet meer te achterhalen. En de club geloven waarvan beweerd wordt dat die de bewijzen al achterhouden is dan categorie "wij van WC-eend...".quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:01 schreef Terecht het volgende:
Klopt. Maar, er zijn geen restanten van explosieven gevonden en het is ook niet aangetoond dat er thermiet in het puin van ground zero aanwezig was
wel explosies, niet explosieven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:00 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Er zijn explosies gemeten en gehoord. Dat staat vast.
[..]
yeap, behalve in star wars dan.quote:Afgaande van jouw relaas zijn explosies dus niet mogelijk in de ruimte. Euhm...
sure, maar thermiet alleen is niet genoeg, & explosies (van explosieven) zouden gehoord en gemeten moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:00 schreef DeMolay het volgende:
Ok maar dan klopt je claim dus nog steeds niet want dan is thermiet dus de overkoelende groep waar ook nano thermite inzit waarvan dus sporen zijn gevonden
Precies wat ik schreef dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:58 schreef DeMolay het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thermiet
[..]
[..]
Je bedoeld dat die enorme explosies van iets anders komen dan explosieven?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wel explosies, niet explosieven.
Een explosie kan ik in mijn keuken maken, een explosief zou mijn keuken opblazen.
De waargenomen explosies zijn niet terk genoeg geweest om explosieven te kunnen zijn en het gebouw in te kunnen hebben laten storten.
Sorry, but you're wrong. Dat kan namelijk wel.quote:yeap, behalve in star wars dan.
(even kernfusies en dat soort feest buiten beschouwing latend want dat compliceert de boel nogal)
dat wordt uitgesloten omdat er nergens het geluid & de trilling is gemeten / gehoord wat het geval had moeten zijn bij het gebruik van explosieven. Explosieven die niet dat geluid & trilling veroorzaken, zijn niet sterk genoeg om de hele toko op te blazen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef DeMolay het volgende:
nee ik kwam met de verkalring dat er nano thermite sporen gevonden zouden zijn die onderdeel kunnen zijn van een exlosief aangezien we het hadden of er bewijzen voor het gebruik van exlosieven gevonden zijn.
[..]
Uuuh nee...zoals ik al zij kunnen naar aanleiding van gevonden chemische residuen het gebruik van explosieven nog niet uitgesloten kan worden
dat verhaal van jouw over het ontkarachten van de gevonden nano thermite wil ik wel eens lezen
Euh, jawel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat wordt uitgesloten omdat er nergens het geluid & de trilling is gemeten / gehoord wat het geval had moeten zijn bij het gebruik van explosieven.
Ligt aan je definitie van enorm, niet enorm genoeg om een gebouw mee op te blazen in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:09 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je bedoeld dat die enorme explosies van iets anders komen dan explosieven?
[..]
Ik heb uitgelegd waarom het niet kan, zou tof zijn als ik meer had om op af te gaan dan je mooie blauwe ogen.quote:Sorry, but you're wrong. Dat kan namelijk wel.
Niet zulke grote gebouwen inderdaad. Verzwakken wel. Dat is ook de werkwijze van Controlled Demolition.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van enorm, niet enorm genoeg om een gebouw mee op te blazen in ieder geval.
Dammit. Ik heb inderdaad mooie blauwe ogen. Hoe weet jij dat?quote:Ik heb uitgelegd waarom het niet kan, zou tof zijn als ik meer had om op af te gaan dan je mooie blauwe ogen.
Dat kan ja. Om maar eens een voorbeeld te noemen, een stalen balk die onder een te grote druk komt te staan en breekt geeft een enorme knal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:09 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je bedoeld dat die enorme explosies van iets anders komen dan explosieven?
De opruimoperatie duurde meer dan een jaar en restanten van explosieven zijn zichtbaar, die verberg je niet zomaar. Die club bestaat overigens uit duizenden reddingswerkers, brandweermannen, demolitieexperts etc. Weet je wat ook in de categorie 'wij van wc-eend' valt; ben je al gestopt met het slaan van je vriendin?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:04 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat wordt betwijfeld aangezien de rotzooi wel extreem snel opgeruimd werd. Dat si voor osn niet meer te achterhalen. En de club geloven waarvan beweerd wordt dat die de bewijzen al achterhouden is dan categorie "wij van WC-eend...".
Ligt eraan wat daar onder valt. Als het de grote brokken zijn, voornamelijk metaal, die ook nog eens een voorinspectie hebben gehad na hun snelle verdwijning in de opslagplaatsen, is het niet meer te achterhalen of die restanten genoeg kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
De opruimoperatie duurde meer dan een jaar en restanten van explosieven zijn zichtbaar
Het hoeft niet nodig te zijn iedereen een memo te geven van het "grote geheim". Meeste van die arbeiders zijn maar mensen die opdrachten uitvoeren op basis van commando. Daar is het niet nodig ze wijzer te maken dan nodig. Als diverse medewerkers wordt opgedragen dit en dat direct om te smelten b.v., heb je aan hun verklaring niks. Of ze nu zeggen wat gezien te hebben of juist niet.quote:die verberg je niet zomaar. Die club bestaat overigens uit duizenden reddingswerkers, brandweermannen, demolitieexperts etc. Weet je wat ook in de categorie 'wij van wc-eend' valt;
Waar slaat dit op? Kun je niet discussiëren zonder autoritair te doen?quote:ben je al gestopt met het slaan van je vriendin?
Ik ken het. En net zoals de docu's die het tegenspreken voel ik voor beide wat.quote:Voor iedereen die denkt dat de opruimoperatie de bedoeling had bewijsmateriaal snel en grondig onder het tapijt te vegen raad ik de volgende reportage aan:
http://docuwiki.net/index(...)_Scene_Investigators
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |