abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:21:47 #226
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87093684
quote:
Daar wordt over nanothermiet gesproken als booster. Thermiet is geen explosief, dat ligt besloten in de aard van de actieve stoffen en de reactie: er wordt geen gas gevormd en dus is er geen sprake van een rappe volumetrische expansie.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:35:17 #227
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_87094085
waarom schrijven ze dit dan

quote:
MICs or Super-thermites are generally developed for military use, propellants, explosives, and pyrotechnics.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:39:32 #228
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87094255
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:35 schreef DeMolay het volgende:
waarom schrijven ze dit dan
[..]

Omdat het gebruikt kan worden in explosieven om de reactie te versnellen, net zoals diatomeeënaarde in dynamietstaven werd gebruikt om de nitroglycerine te absorberen en te stabiliseren. Het is op zichzelf geen explosief.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:40:16 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87094282
quote:
Zo te lezen is het niet bijzonder effectief ten opzichte van andere metaal oxides dan ijzer. Waarom dan toch ijzer gebruiken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:40:59 #230
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_87094309
Als chemische catalisator kan het dus een onderdeel zijn van een explosief

enhoezeer dit doorontwikkels is ivm militaire doeleinde is neem ik aan geheim
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:41:31 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87094341
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:21 schreef Terecht het volgende:

[..]

Daar wordt over nanothermiet gesproken als booster. Thermiet is geen explosief, dat ligt besloten in de aard van de actieve stoffen en de reactie: er wordt geen gas gevormd en dus is er geen sprake van een rappe volumetrische expansie.
En dat idd :)
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:48:02 #232
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_87094556
-flamebait-

[ Bericht 89% gewijzigd door Bastard op 02-10-2010 13:55:38 ]
Δημοσθένης
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:50:42 #233
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87094626
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:40 schreef DeMolay het volgende:

Klopt. Maar, er zijn geen restanten van explosieven gevonden en het is ook niet aangetoond dat er thermiet in het puin van ground zero aanwezig was omdat men in het onderzoek daarnaar methodologische fouten heeft gemaakt.
pi_87094790
Goed kijken :P

Dit schijn je dus te kunnen reproduceren als je met VirtualDub aan de slag gaat.

Hier staan er nog meer http://killtown.blogspot.com/2007/03/tv-fakery-test.html
pi_87095156
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Niet? Thermite tast toch staal aan? Als het maar lang genoeg ergens langs druipt, kan het een core redelijke beschadigen?
Ja toch, want het was brand (zegt de NIST) die het gebouw heeft doen laten instorten.
De hitte en geen hitte.
[..]
De snelheid waarmee termiet in warmte toeneemt en in warmte afneemt betekent dat voor een effectieve doorbranding van de balken de hele toren ongeveer vol had moeten liggen.
Als alle balken in een laag termiet waren gehuld, zou de temperatuur van dat staal ongeveer 2 graden hoger zijn geweest.
Termiet klinkt allemaal heel gaaf en ster, maar is gewoon niet geschikt voor het doel. Kijk anders eens dat mythbusters filmpje waar ze een auto proberen te "snijden" met termiet.

quote:
Oh, dan hoop ik dat je je snel beter voelt!

Even over de jets, er is wel info te vinden, zoals dat ze niet wisten of het een oefening was of voor het echt.
Dan die dick cheney....
Al die grote oefeningen die de morgen van 9-11 waren...
Ze hadden nog maar 15 jets om heel amerika te verdedigen... etc etc...

Nu hoeft het niet veel te zeggen als je elke keer 1 feit neerzet, maar als je het grotere plaatje zou kunnen zien... :P
En meerdere vinden meer dan eentje! (info heb ik het over)
ik zal iets meer zoeken.
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat wat jij zegt is ook wel zo, maarrrr... is enig common sense in dit geval niet op zijn plaats? Ten eerste is het al vrij onwaarschijnlijk dat een Boeing 767 op +/- 1000 voet zo'n 800 kmph vliegt en dan precies een gebouw weet te raken wat in principe vrij smal is. Dat lukt overigens 2x. Een stel onervaren piloten doen dat ff, terwijl ze eigenlijk alle schijn tegen hebben.
De tweede keer was het bijna mis. Sowieso zie ik niet hoe het zo moeilijk is, gewoon richten en vliegen ^^
Volgens mij was de pentagon-vlieger overigens helemaal verkeerd gevlogen en moest hij nog een extra rondje doen en miste hij het pentagon ook half. Vergeet niet het 4e vliegtuig dat in een grasveld landde.

Van de 4 vliegers is er dus 1 precies raak, 2 halve bak en de vierde mis. Klinkt mij niet zo skillful als je voor doet :D

quote:
Dus.. A: trekt zo'n Boeing 767 dat wel. B. Hoeveel skills heb je nodig om dat te kunnen. C. Reageert dat staal echt als boter?
A Waarom zou een boing dat niet trekken, B zie boven, C waarom niet?

quote:
Bekijk de beelden zelf eens goed. Ga eens kijken of het vliegtuig, terwijl het tegen het gebouw aanvliegt ook snelheid mindert. Nee... kan ik je vertellen, het vliegtuig wordt zelfs geen milliseconde afgeremd door het staal. Meet het vanaf punt van impact...
Het vliegtuig wordt wel afgeremd door het staal, het wordt zelfs helemaal tot stilstand gebracht. Dat gebeurt alleen in het gebouw, niet aan de buitenkant natuurlijk :P Als ik een ei keihard tegen de muur gooi, wordt het ei ook afgeremd, maar als je het filmpje langzaam af speelt en naar de achterkant (het hele stuk) van het ei kijkt zie je hetzelfde als bij het vliegutig. De afremming vind plaats op de plaats van impact, niet al daarvoor.

quote:
Gelukkig verraad die smile ook wel dat jij het niet weet. Eigenlijk geef je daar dus al mee aan dat het vreemd is, maar toch ga je voor een onwaarschijnlijke oorzaak. Stel dan ook eens vragen bij het officiële verhaal ipv alles maar te proberen debunken terwijl hier niet zoveel te debunken valt..
Tuurlijk weet ik het niet, maar een vulkanische golf lijkt me onwaarschijnlijk wanneer je naar de gevolgen kijkt. Een stofwolk krijg je standaard met hoge snelheden wanneer een groot gevouw in stort, lijkt me dus de meest voor de hand liggende reden. Er zou ook een kudde hippos door de straten gerend kunnen hebben, dan ga ik liever voor de meest logische verklaring :P

quote:
Overigens.. die beelden zijn dus ook WEER niet volledig vrijgegeven. Diverse knipjes en abrubte einden kom je in die reeks tegen. Hoe duidelijk moet nu nog zijn dat ze wat achterhouden?
[..]
Ik pleit ook voor totale vrijgave van alle bronnen :/

quote:
Om je even te pesten met je eigen lijpe vragen: Heb je dat berekend? Zo ja. wat was jou berekening en waar heb je je input vandaan? O-)
nou aangezien zo'n golf ontstaat wanneer een plotseling golf van veel lucht lava en magma in kleine stukjes verdeelt die daarna rond gaan vliegen, lijkt het me niet de meest geloofwaardige uitleg. Behalve als er stiekem een vulkaan onder het wtc lag.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87095246
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:40 schreef DeMolay het volgende:

:D

De vraag was of explosieven gebruikt konden zijn zonder gehoord te worden. De conclusie was "nee maar termiet wel" en nu claim je dat dat termiet onderdeel van een explosief was?

leuke cirkelredenering :P
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goed kijken :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit schijn je dus te kunnen reproduceren als je met VirtualDub aan de slag gaat.

Hier staan er nog meer http://killtown.blogspot.com/2007/03/tv-fakery-test.html
Ik snap hem niet, is het de bedoeling dat het van die 3d gifjes zijn :?
(zoals deze: )
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:17:41 #237
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_87095448
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:48 schreef DeMolay het volgende:
ah de gebruikelijke A-tuinhek bevestiging dat hij het ook wist alleen te lui was omzelf de uitleg te geven !
Jouw avatar komt me heel erg bekend voor...ben jij een kloon van Merlin693?
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:19:05 #238
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_87095488
quote:
en nu claim je dat dat termiet onderdeel van een explosief was?

nee

MIC Nano super Thermite
Δημοσθένης
pi_87095584
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:19 schreef DeMolay het volgende:

[..]

nee

MIC Nano super Thermite
en voor de rest?
Zoals op deze pagina al uitgelegd, is nano super termiet (w/e) alleen niet genoeg.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:23:45 #240
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_87095627
Indien er nano thermite deeltjes zijn gevonden kan dit onderdeel zijn van een explosief die gebruikt maakt van deze super nano thermite deeltjes en dus is jouw claim dat het nooit op een explosief kan duiden gewoon FOUT.
Δημοσθένης
pi_87095791
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:06 schreef oompaloompa het volgende:

De tweede keer was het bijna mis. Sowieso zie ik niet hoe het zo moeilijk is, gewoon richten en vliegen ^^
Volgens mij was de pentagon-vlieger overigens helemaal verkeerd gevlogen en moest hij nog een extra rondje doen en miste hij het pentagon ook half. Vergeet niet het 4e vliegtuig dat in een grasveld landde.

Van de 4 vliegers is er dus 1 precies raak, 2 halve bak en de vierde mis. Klinkt mij niet zo skillful als je voor doet :D
Die 2de is ook gewoon goed raak hoor. Verre van bijna mis. :?

quote:
A Waarom zou een boing dat niet trekken, B zie boven, C waarom niet?
Dat heb ik gisteren uitgebreid gepost. Quotes van een ervaren piloot.

quote:
Het vliegtuig wordt wel afgeremd door het staal, het wordt zelfs helemaal tot stilstand gebracht. Dat gebeurt alleen in het gebouw, niet aan de buitenkant natuurlijk :P Als ik een ei keihard tegen de muur gooi, wordt het ei ook afgeremd, maar als je het filmpje langzaam af speelt en naar de achterkant (het hele stuk) van het ei kijkt zie je hetzelfde als bij het vliegutig. De afremming vind plaats op de plaats van impact, niet al daarvoor.
De afremming zou dus gewoon al te consteren moeten zijn aan de achterkant van het vliegtuig. Hij vliegt er nu in alsof het 0,0 weerstand te verduren heeft. Beetje vreemd, is het niet?

quote:
Tuurlijk weet ik het niet, maar een vulkanische golf lijkt me onwaarschijnlijk wanneer je naar de gevolgen kijkt. Een stofwolk krijg je standaard met hoge snelheden wanneer een groot gevouw in stort, lijkt me dus de meest voor de hand liggende reden. Er zou ook een kudde hippos door de straten gerend kunnen hebben, dan ga ik liever voor de meest logische verklaring :P

Ik pleit ook voor totale vrijgave van alle bronnen :/
[..]

nou aangezien zo'n golf ontstaat wanneer een plotseling golf van veel lucht lava en magma in kleine stukjes verdeelt die daarna rond gaan vliegen, lijkt het me niet de meest geloofwaardige uitleg. Behalve als er stiekem een vulkaan onder het wtc lag.
Pyroclastic flows can only occur when a dense slurry of fine dust is suspended in air or volcanic gasses and is concentrated in a defined area. The suspension will then act as a separate, denser fluid that remains distinct as it moves through the less dense medium. Because of their density such flows can reach speeds of hundreds of miles an hour and do tremendous damage, especially with the high temperatures seen in volcanic events.

For such clouds to have been created in the collapses of the towers a large portion of the concrete and gypsum in the buildings had to be turned almost instantly into dust of a very small particle size, in the <60 micron range. That dust also had to be mixed with air to create the slurry, and the observed flows indicate that a very dense and uniform suspension was created. It is simply impossible to create and disperse this amount of material using only the energy of a gravitational collapse, yet it is seen being ejected from the earliest moments of the collapses. At this point the floors are moving at tens of miles per hour and provide no mechanism for grinding all that concrete into fine dust. Without the use of high explosives such a rapid and complete pulverization is very difficult indeed to explain.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2010 13:30:43 ]
pi_87095801
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:23 schreef DeMolay het volgende:
Indien er nano thermite deeltjes zijn gevonden kan dit onderdeel zijn van een explosief die gebruikt maakt van deze super nano thermite deeltjes en dus is jouw claim dat het nooit op een explosief kan duiden gewoon FOUT.
dat zeg ik ook niet.
pi_87095914
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die 2de is ook gewoon goed raak hoor. Verre van bijna mis. :?
[..]

Dat heb ik gisteren uitgebreid gepost. Quotes van een ervaren piloot.
[..]
eerste was mooi in het midden, tweede was een stuk schever, maar ok, dan waren 2 van de 4 precies goed...
50-50
quote:
De afremming zou dus gewoon al te consteren moeten zijn aan de achterkant van het vliegtuig. Hij vliegt er nu in alsof het 0,0 weerstand te verduren heeft. Beetje vreemd, is het niet?
[..]
Dat is niet waar. Gooi eens een ei tegen de muur en film het als je bewijs wilt dat die uitspraak niet klopt.

quote:
Pyroclastic flows can only occur when a dense slurry of fine dust is suspended in air or volcanic gasses and is concentrated in a defined area. The suspension will then act as a separate, denser fluid that remains distinct as it moves through the less dense medium. Because of their density such flows can reach speeds of hundreds of miles an hour and do tremendous damage, especially with the high temperatures seen in volcanic events.

For such clouds to have been created in the collapses of the towers a large portion of the concrete and gypsum in the buildings had to be turned almost instantly into dust of a very small particle size, in the <60 micron range. That dust also had to be mixed with air to create the slurry, and the observed flows indicate that a very dense and uniform suspension was created. It is simply impossible to create and disperse this amount of material using only the energy of a gravitational collapse, yet it is seen being ejected from the earliest moments of the collapses. At this point the floors are moving at tens of miles per hour and provide no mechanism for grinding all that concrete into fine dust. Without the use of high explosives such a rapid and complete pulverization is very difficult indeed to explain.
?
Eerst wordt er uitgelegd wat zo'n wolk is, daarna dat die niet ontstaan kan zijn, daarna dat het dus explosieven geweest moeten zijn?
Ik snap de hele redenering in dat stuk totaal niet, misschien dat je het in eigen woorden uit kunt leggen?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:36:21 #244
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87095942
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 09:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het klinkt misschien heel omslachtig maar ik maak van de de websites die ik tegenkom wat van enig belang is een copy middels een WebArchive mht-bestand. In IE zit het standaard en voor Firefox heb je een Mozilla Archive Format plugin. Z'n bestand heeft alle tekst en plaatjes van een website in één bestand.

Te vaak gehad dat informatie gedeleted, verwijderd of de server bestaat niet meer. Overigens zelf ook wel eens een crash gehad .. waarbij links kwijt waren.
tnx, die heb ik gelijk even geïnstalleerd.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:36:23 #245
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_87095944
quote:
dat zeg ik ook niet.
quote:
quote: Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ja, met de decibellen erbij....come on zeg...

KIJK dan een keer het hele filmpje.

[..]Sorry, ik begrijp je niet?

quote:Sinds dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Thermate ?
Kan een mogelijkheid zijn....
[..]termiet is geen explosief.

Of zijn we weer bij de woordspelletjes aangekomen ?
Δημοσθένης
pi_87095988
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:36 schreef DeMolay het volgende:

[..]

[..]

Of zijn we weer bij de woordspelletjes aangekomen ?
ik begrijp je werkelijk niet.

termiet is gewoon geen explosief.
Soms wordt het gebruikt in combinatie met explosieven (die heel erg hard boem doen) dat maakt het nog geen explosief.
Ik drink vaak melk bij mijn ei, dat maakt mijn melk nog geen ei.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:39:20 #247
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_87096004
woordspelletjes dus

Ik weet dat oblivion thermiet zij maar de claim wat gevonde zou zijn was MIC NANO THERMITE (ook wel super THERMITE genoemd)
Δημοσθένης
pi_87096061
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:39 schreef DeMolay het volgende:
woordspelletjes dus

Ik weet dat oblivion thermiet zij maar de claim wat gevonde zou zijn was MIC nano THERMITE (ook wel super THERMITE genoemd)
dat is nog steeds geen explosief, zelfs wanneer je in caps typt.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:43:08 #249
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_87096111
LOL.......onverbeterlijk

Na een explosie kunnen ze naar aanleiding van chemische residuen bepalen welk explosief is gebruikt en nu vinden ze nano thermite wat gebruikt word als toevoeging in je raad het al EXLOSIEVEN

quote:
dat is nog steeds geen explosief, zelfs wanneer je in caps typt.
tja als jij als reactie op mijn posts maar THERMIET blijft schrijven dacht ik mischien valt het op als ik THERMITE met caps schrijf
Δημοσθένης
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:46:23 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87096231
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:39 schreef DeMolay het volgende:
woordspelletjes dus

Ik weet dat oblivion thermiet zij maar de claim wat gevonde zou zijn was MIC NANO THERMITE (ook wel super THERMITE genoemd)
Wat is volgens jou dan een explosief?
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')