I am Jack's smirking revenge!quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Heb dit spelletje op een ander forum gespeeld, leek me hier ook wel leuk!
Idee is simpel. Je neemt een film, maakt een screenshot op 22:22, en post die hier.
Degene die raadt welke film het is, post het volgende screenshot.
OP begint, deze zou niet al te moeilijk moeten zijn
[ afbeelding ]
Have fun!
The Usual Suspects?quote:
Jaquote:
Dat was niet nodig kennelijkquote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef Chowi het volgende:
Als je nou even op het niveau van de vorige twee plaatjes was blijven zitten...
quote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Primal Fear?
Ik geef de beurt even door trouwens.
Je was niet aan de beurt?quote:
Shame on mequote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je was niet aan de beurt?
Of is dit de ene voor Sigmund666
Het is iig Match Point en weer niet op 22:22.
Die was ter vervanging neem ik aan. Dus nu mag jij een nieuwe doen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je was niet aan de beurt?
Of is dit de ene voor Sigmund666
Het is iig Match Point en weer niet op 22:22.
En dat je een afbeelding moet quoten en daarin het antwoord geven.quote:Op maandag 27 september 2010 22:57 schreef Regenbui het volgende:
Moet een regel komen dat degene die de laatste geraden heeft binnen 15min een nieuwe moet uploaden zodat het topic niet dood valt.......idea?
Once Upon a Time In The West?quote:
Nee, helaas.quote:Op maandag 27 september 2010 23:11 schreef Chowi het volgende:
The Outlaw Josey Wales misschien?
Het moet toch wel bijna een western film zijn.
The Good, The Bad and The Ugly?quote:
Kon het niet laten om het zelf even te checkenquote:Op maandag 27 september 2010 23:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
The Good, The Bad and The Ugly?
Unbreakable.quote:Op maandag 27 september 2010 23:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kon het niet laten om het zelf even te checkenHet was goed, volgende! En ik ben tevens naar bed!
[ afbeelding ]
The hurt locker?quote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Unbreakable.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Thank You For Smoking.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef Regenbui het volgende:
Ok, dan ik een makkelijke
[ afbeelding ]
Eerste wat in mij opkomt is HEAT, but my feeling says: no daddy nooooooquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Thank You For Smoking.
[ afbeelding ]
Heat klopt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:43 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Eerste wat in mij opkomt is HEAT, but my feeling says: no daddy noooooo
Whehe, Regenbui verzint zelf de regel dat je binnen 15 minuten een nieuwe moet uploaden en post er vervolgens een dag lang geen eenquote:
Ik heb een nieuwe gepost, ga je gangquote:Op donderdag 30 september 2010 00:01 schreef Regenbui het volgende:
Sorry mensen, moest werken tot 10 uursnel weer van de partij, keep this topic going.
Goodfellas!..quote:Op woensdag 29 september 2010 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Whehe, Regenbui verzint zelf de regel dat je binnen 15 minuten een nieuwe moet uploaden en post er vervolgens een dag lang geen een
Bij deze een nieuwe:
[ afbeelding ]
De tip is:quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Moeilijke dit!
Misschien moeten we een regel invoeren dat er elke dag een hint gegeven wordt ofzo?
..quote:Mexico
Tip 3:quote:
Nu wel?..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef Regenbui het volgende:
je quote werkt niet en ik kijk al met 1 oog na het beeldscherm.....god damn beer.
Nee..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Mexican hot Pygmees do it in a Yacuzi on high heels so that they don't drown with Giant Africans from the Ndogo tribe #24 ?
Ik ken die film helemaal niet, maar met hint 1 en 2 was het het enige resultaat met IMDB Searchquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:14 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Thank god.....dat was een lastige. Zal eens gaan nadenken over de nieuwe.
Walk the Linequote:
Het kan natuurlijk ook aan mijn bovengemiddelde genialiteit liggen..quote:
Die is het niet neequote:
quote:
In vlc zit het ergens in het menu ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
maar hoe de neuk maak ik een screenshot? even prutsen hoor...
edit; ah dat kan met vlc, zeker?
In VLC zit een functie er voor inderdaad en ook in MPC (Media Player Classic)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
maar hoe de neuk maak ik een screenshot? even prutsen hoor...
edit; ah dat kan met vlc, zeker?
Die psycho-scenes uit die film blijven me mijn hele leven bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:21 schreef One_conundrum het volgende:goed. En ik deed nog mijn best op een iets lastige
Nee allebei nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
Die Hard 3?
Edit; denk het niet, maar wacht even op je afkeuring
edit: en ik dacht nog aan deze, maar dat gebuert later dan 22. Behoorlijk grappig
Machetequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
Valt me tegen dit zeg
Hint 2: hij smst niet, hij improviseert.
Damn, dat was snel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
HEAT
(Ik geef hem wederom door, Flodder III aan het kijken)
Zombieland?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:22 schreef Regenbui het volgende:
Misschien lastig maar probeer het:
[ afbeelding ]
quote:
Hahaha, had het zelfde met Star Wars: A new hope :pquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]Ik twijfelde nog, maar het schoot me als eerste te binnen.
Nu even een nieuw plaatje opsnorren
edit: kut, American History X is veel te makkelijk op 22:22, wacht nog ff hoor![]()
Deze wordt ook zo geraden, maar meer films heb ik nu niet:quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Hahaha, had het zelfde met Star Wars: A new hope :p
Haha ja true... ben toch een redelijke filmfan. Ben er ooit aan begonnen met mn vriendin (niet echt filmfan) en toen kon het ons moeilijk blijven boeien..quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:50 schreef RacerDKB het volgende:
En CrssY moet zich schamen en Inglourious Basterds gaan afkijken.
Het is goed..quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Gokje:
Righteous Kill?
(Als het goed is, doe ik)
Hier een nieuwe quest voor jullie,quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:04 schreef yvonne het volgende:
Sigmund666 week weg is, hij weet vast wel waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door dan13lv op 04-10-2010 23:31:26 ]
Hmm dan zou ik denken aan Cocktail met Tom Cruise maar ik kan verder niks vinden met Tom Cruise en traffic controllersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:25 schreef Tism het volgende:
TIP 2:
Vroeger werkte deze held (de hoofdrolspeler in deze film) als barman in een hele bekende kroeg..
Nee, het is ook niet Cocktail met Tom Cruise..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm dan zou ik denken aan Cocktail met Tom Cruise maar ik kan verder niks vinden met Tom Cruise en traffic controllers
Iemand anders raadt het wel, wacht maar met extra hints, moet wel een beetje moeilijkheid aan zitten uiteraard!
TIP 3:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Chowi het volgende:
Heb je niet nog een hint, Tism? Dit gaat echt te traag.
Hee dat had ik voordat tip 4 er wasquote:
Mooi toch!?..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hee dat had ik voordat tip 4 er was
Ik gebruikt je bartender tip (Cheers) en kwam op Woody Harrelson, en googlede toen op ''Woody Harrelson traffic'' en kwam op Defendor.
Neequote:
Mwha!, ik vond die film wel vermakelijk, maar ja, wie ben ik, met bier erbij is het altijd goed te doen..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
Is die Defendor trouwens kijkwaardig? Zojuist aan m'n te kijken lijstje toegevoegd. Geschikt voor een avondje met vrienden op de bank met kratje bier er bij?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan kan je beter voortaan 2 keer nadenken voordat je wat zegt ([ afbeelding ]) want dat is goed!
Bwoah, nee.quote:
Gelijke gedachten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat die vrouw links er uit ziet alsof ze 90 is.
Ja, dan wacht ik ff op een hint..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:42 schreef RacerDKB het volgende:
Beetje te vroeg voor een hint misschien?
Zullen we de regel maken dat de 1e hint na 12 uur komt, 2e na 18, en 3e na 24?
Moet wel een beetje lastig blijven.
Ik vind het prima, kan ik lekker gaan slapen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:42 schreef RacerDKB het volgende:
Beetje te vroeg voor een hint misschien?
Zullen we de regel maken dat de 1e hint na 12 uur komt, 2e na 18, en 3e na 24?
Moet wel een beetje lastig blijven.
Als dat toch Naomi Watts blijkt te zijn.quote:
Dat is haar ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als dat toch Naomi Watts blijkt te zijn.
Inderdaad..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ook wel zo leuk om anderen een kans te geven om het te raden
Jaah, ik bedacht me net dat het die film was waarin Stiller voor de verandering serieus is, maar ik kwam er maar niet op.quote:
1984, the movie. Geen idee of ie zo heet of bestaat, maar zoiets zal het wel zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:56 schreef Tism het volgende:
Oke, de eerste 12 uur zijn voorbij, het is tijd voor een tip..![]()
TIP 1:
Een maatschappij zoals wij die nog niet kennen, tevens de natte droom van Ernst Hirsch Ballin, Piet Hein Donner, Fred Teeven en Geert Wilders..
Nee..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
1984, the movie. Geen idee of ie zo heet of bestaat, maar zoiets zal het wel zijn.
Welke is het nou?..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:57 schreef ShaoliN het volgende:
Ik denk aan V for Vendetta of Minority report.
Stephen Reaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef egeltje1985 het volgende:
V for Vendetta? Echt? Ik heb die film best vaak gezien maar ik herkende het echt niet.
Yep!..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef egeltje1985 het volgende:
V for Vendetta? Echt? Ik heb die film best vaak gezien maar ik herkende het echt niet.
Ja. Jij hebt wat meer kennis van [mijn favoriete genre] dan de rest denk ik. Je raadt al mijn screenshots.quote:
Ik ben door m'n films op mijn PC heenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:13 schreef RitseB het volgende:
Hihi. Ik ben op het moment mobiel. Dus iemand mag een nieuwe plaateen.
We have a winner.quote:
Dat klopt volgens mij.quote:
Heel goed.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
Lock stock 2 smoking barrels,
te laat?
edit: is dat in de 22ste minuut al?
Nee dat is het plaatje dat je vindt als je Googlet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
Lock stock 2 smoking barrels,
te laat?
edit: is dat in de 22ste minuut al?
Tering, wat vaag. Als je hem 1 honderdste seconde later had genomen, had het misschien nog ergens op geleken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
Genomen op 00.22.22 , zoals de regels voorschrijven...
Een lip bij een microfoon of make-up ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tering, wat vaag. Als je hem 1 honderdste seconden later had genomen, had het misschien nog ergens op geleken.
Ik ken haar alleen maar in American Beauty.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef RacerDKB het volgende:
Bellatrix was eerderKlopt dus ja, was ie echt zo makkelijk?
quote:
Yep!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |