De tip is:quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Moeilijke dit!
Misschien moeten we een regel invoeren dat er elke dag een hint gegeven wordt ofzo?
..quote:Mexico
Tip 3:quote:
Nu wel?..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef Regenbui het volgende:
je quote werkt niet en ik kijk al met 1 oog na het beeldscherm.....god damn beer.
Nee..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Mexican hot Pygmees do it in a Yacuzi on high heels so that they don't drown with Giant Africans from the Ndogo tribe #24 ?
Ik ken die film helemaal niet, maar met hint 1 en 2 was het het enige resultaat met IMDB Searchquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:14 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Thank god.....dat was een lastige. Zal eens gaan nadenken over de nieuwe.
Walk the Linequote:
Het kan natuurlijk ook aan mijn bovengemiddelde genialiteit liggen..quote:
Die is het niet neequote:
quote:
In vlc zit het ergens in het menu ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
maar hoe de neuk maak ik een screenshot? even prutsen hoor...
edit; ah dat kan met vlc, zeker?
In VLC zit een functie er voor inderdaad en ook in MPC (Media Player Classic)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
maar hoe de neuk maak ik een screenshot? even prutsen hoor...
edit; ah dat kan met vlc, zeker?
Die psycho-scenes uit die film blijven me mijn hele leven bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:21 schreef One_conundrum het volgende:goed. En ik deed nog mijn best op een iets lastige
Nee allebei nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
Die Hard 3?
Edit; denk het niet, maar wacht even op je afkeuring
edit: en ik dacht nog aan deze, maar dat gebuert later dan 22. Behoorlijk grappig
Machetequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
Valt me tegen dit zeg
Hint 2: hij smst niet, hij improviseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |