I am Jack's smirking revenge!quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Heb dit spelletje op een ander forum gespeeld, leek me hier ook wel leuk!
Idee is simpel. Je neemt een film, maakt een screenshot op 22:22, en post die hier.
Degene die raadt welke film het is, post het volgende screenshot.
OP begint, deze zou niet al te moeilijk moeten zijn
[ afbeelding ]
Have fun!
The Usual Suspects?quote:
Jaquote:
Dat was niet nodig kennelijkquote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef Chowi het volgende:
Als je nou even op het niveau van de vorige twee plaatjes was blijven zitten...
quote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Primal Fear?
Ik geef de beurt even door trouwens.
Je was niet aan de beurt?quote:
Shame on mequote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je was niet aan de beurt?
Of is dit de ene voor Sigmund666
Het is iig Match Point en weer niet op 22:22.
Die was ter vervanging neem ik aan. Dus nu mag jij een nieuwe doen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je was niet aan de beurt?
Of is dit de ene voor Sigmund666
Het is iig Match Point en weer niet op 22:22.
En dat je een afbeelding moet quoten en daarin het antwoord geven.quote:Op maandag 27 september 2010 22:57 schreef Regenbui het volgende:
Moet een regel komen dat degene die de laatste geraden heeft binnen 15min een nieuwe moet uploaden zodat het topic niet dood valt.......idea?
Once Upon a Time In The West?quote:
Nee, helaas.quote:Op maandag 27 september 2010 23:11 schreef Chowi het volgende:
The Outlaw Josey Wales misschien?
Het moet toch wel bijna een western film zijn.
The Good, The Bad and The Ugly?quote:
Kon het niet laten om het zelf even te checkenquote:Op maandag 27 september 2010 23:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
The Good, The Bad and The Ugly?
Unbreakable.quote:Op maandag 27 september 2010 23:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kon het niet laten om het zelf even te checkenHet was goed, volgende! En ik ben tevens naar bed!
[ afbeelding ]
The hurt locker?quote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Unbreakable.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Thank You For Smoking.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef Regenbui het volgende:
Ok, dan ik een makkelijke
[ afbeelding ]
Eerste wat in mij opkomt is HEAT, but my feeling says: no daddy nooooooquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Thank You For Smoking.
[ afbeelding ]
Heat klopt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:43 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Eerste wat in mij opkomt is HEAT, but my feeling says: no daddy noooooo
Whehe, Regenbui verzint zelf de regel dat je binnen 15 minuten een nieuwe moet uploaden en post er vervolgens een dag lang geen eenquote:
Ik heb een nieuwe gepost, ga je gangquote:Op donderdag 30 september 2010 00:01 schreef Regenbui het volgende:
Sorry mensen, moest werken tot 10 uursnel weer van de partij, keep this topic going.
Goodfellas!..quote:Op woensdag 29 september 2010 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Whehe, Regenbui verzint zelf de regel dat je binnen 15 minuten een nieuwe moet uploaden en post er vervolgens een dag lang geen een
Bij deze een nieuwe:
[ afbeelding ]
De tip is:quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Moeilijke dit!
Misschien moeten we een regel invoeren dat er elke dag een hint gegeven wordt ofzo?
..quote:Mexico
Tip 3:quote:
Nu wel?..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef Regenbui het volgende:
je quote werkt niet en ik kijk al met 1 oog na het beeldscherm.....god damn beer.
Nee..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Mexican hot Pygmees do it in a Yacuzi on high heels so that they don't drown with Giant Africans from the Ndogo tribe #24 ?
Ik ken die film helemaal niet, maar met hint 1 en 2 was het het enige resultaat met IMDB Searchquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:14 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Thank god.....dat was een lastige. Zal eens gaan nadenken over de nieuwe.
Walk the Linequote:
Het kan natuurlijk ook aan mijn bovengemiddelde genialiteit liggen..quote:
Die is het niet neequote:
quote:
In vlc zit het ergens in het menu ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
maar hoe de neuk maak ik een screenshot? even prutsen hoor...
edit; ah dat kan met vlc, zeker?
In VLC zit een functie er voor inderdaad en ook in MPC (Media Player Classic)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
maar hoe de neuk maak ik een screenshot? even prutsen hoor...
edit; ah dat kan met vlc, zeker?
Die psycho-scenes uit die film blijven me mijn hele leven bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:21 schreef One_conundrum het volgende:goed. En ik deed nog mijn best op een iets lastige
Nee allebei nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
Die Hard 3?
Edit; denk het niet, maar wacht even op je afkeuring
edit: en ik dacht nog aan deze, maar dat gebuert later dan 22. Behoorlijk grappig
Machetequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
Valt me tegen dit zeg
Hint 2: hij smst niet, hij improviseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |