1984, the movie. Geen idee of ie zo heet of bestaat, maar zoiets zal het wel zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:56 schreef Tism het volgende:
Oke, de eerste 12 uur zijn voorbij, het is tijd voor een tip..![]()
TIP 1:
Een maatschappij zoals wij die nog niet kennen, tevens de natte droom van Ernst Hirsch Ballin, Piet Hein Donner, Fred Teeven en Geert Wilders..
Nee..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
1984, the movie. Geen idee of ie zo heet of bestaat, maar zoiets zal het wel zijn.
Welke is het nou?..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:57 schreef ShaoliN het volgende:
Ik denk aan V for Vendetta of Minority report.
Stephen Reaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef egeltje1985 het volgende:
V for Vendetta? Echt? Ik heb die film best vaak gezien maar ik herkende het echt niet.
Yep!..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef egeltje1985 het volgende:
V for Vendetta? Echt? Ik heb die film best vaak gezien maar ik herkende het echt niet.
Ja. Jij hebt wat meer kennis van [mijn favoriete genre] dan de rest denk ik. Je raadt al mijn screenshots.quote:
Ik ben door m'n films op mijn PC heenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:13 schreef RitseB het volgende:
Hihi. Ik ben op het moment mobiel. Dus iemand mag een nieuwe plaateen.
We have a winner.quote:
Dat klopt volgens mij.quote:
Heel goed.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
Lock stock 2 smoking barrels,
te laat?
edit: is dat in de 22ste minuut al?
Nee dat is het plaatje dat je vindt als je Googlet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
Lock stock 2 smoking barrels,
te laat?
edit: is dat in de 22ste minuut al?
Tering, wat vaag. Als je hem 1 honderdste seconde later had genomen, had het misschien nog ergens op geleken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
Genomen op 00.22.22 , zoals de regels voorschrijven...
Een lip bij een microfoon of make-up ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tering, wat vaag. Als je hem 1 honderdste seconden later had genomen, had het misschien nog ergens op geleken.
Ik ken haar alleen maar in American Beauty.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef RacerDKB het volgende:
Bellatrix was eerderKlopt dus ja, was ie echt zo makkelijk?
quote:
Yep!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |