TIP 3:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Chowi het volgende:
Heb je niet nog een hint, Tism? Dit gaat echt te traag.
Hee dat had ik voordat tip 4 er wasquote:
Mooi toch!?..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hee dat had ik voordat tip 4 er was
Ik gebruikt je bartender tip (Cheers) en kwam op Woody Harrelson, en googlede toen op ''Woody Harrelson traffic'' en kwam op Defendor.
Neequote:
Mwha!, ik vond die film wel vermakelijk, maar ja, wie ben ik, met bier erbij is het altijd goed te doen..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
Is die Defendor trouwens kijkwaardig? Zojuist aan m'n te kijken lijstje toegevoegd. Geschikt voor een avondje met vrienden op de bank met kratje bier er bij?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan kan je beter voortaan 2 keer nadenken voordat je wat zegt ([ afbeelding ]) want dat is goed!
Bwoah, nee.quote:
Gelijke gedachten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat die vrouw links er uit ziet alsof ze 90 is.
Ja, dan wacht ik ff op een hint..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:42 schreef RacerDKB het volgende:
Beetje te vroeg voor een hint misschien?
Zullen we de regel maken dat de 1e hint na 12 uur komt, 2e na 18, en 3e na 24?
Moet wel een beetje lastig blijven.
Ik vind het prima, kan ik lekker gaan slapen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:42 schreef RacerDKB het volgende:
Beetje te vroeg voor een hint misschien?
Zullen we de regel maken dat de 1e hint na 12 uur komt, 2e na 18, en 3e na 24?
Moet wel een beetje lastig blijven.
Als dat toch Naomi Watts blijkt te zijn.quote:
Dat is haar ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als dat toch Naomi Watts blijkt te zijn.
Inderdaad..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ook wel zo leuk om anderen een kans te geven om het te raden
Jaah, ik bedacht me net dat het die film was waarin Stiller voor de verandering serieus is, maar ik kwam er maar niet op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |