Damn, dat was snel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
HEAT
(Ik geef hem wederom door, Flodder III aan het kijken)
Zombieland?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:22 schreef Regenbui het volgende:
Misschien lastig maar probeer het:
[ afbeelding ]
quote:
Hahaha, had het zelfde met Star Wars: A new hope :pquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]Ik twijfelde nog, maar het schoot me als eerste te binnen.
Nu even een nieuw plaatje opsnorren
edit: kut, American History X is veel te makkelijk op 22:22, wacht nog ff hoor![]()
Deze wordt ook zo geraden, maar meer films heb ik nu niet:quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Hahaha, had het zelfde met Star Wars: A new hope :p
Haha ja true... ben toch een redelijke filmfan. Ben er ooit aan begonnen met mn vriendin (niet echt filmfan) en toen kon het ons moeilijk blijven boeien..quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:50 schreef RacerDKB het volgende:
En CrssY moet zich schamen en Inglourious Basterds gaan afkijken.
Het is goed..quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Gokje:
Righteous Kill?
(Als het goed is, doe ik)
Hier een nieuwe quest voor jullie,quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:04 schreef yvonne het volgende:
Sigmund666 week weg is, hij weet vast wel waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door dan13lv op 04-10-2010 23:31:26 ]
Hmm dan zou ik denken aan Cocktail met Tom Cruise maar ik kan verder niks vinden met Tom Cruise en traffic controllersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:25 schreef Tism het volgende:
TIP 2:
Vroeger werkte deze held (de hoofdrolspeler in deze film) als barman in een hele bekende kroeg..
Nee, het is ook niet Cocktail met Tom Cruise..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm dan zou ik denken aan Cocktail met Tom Cruise maar ik kan verder niks vinden met Tom Cruise en traffic controllers
Iemand anders raadt het wel, wacht maar met extra hints, moet wel een beetje moeilijkheid aan zitten uiteraard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |