Nee wel geelquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was het nog een beetje warm?
quote:
Eentje is van mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Het gaat maar over twee fietsen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of over een ouwe oma? Die worden ook wel ouwe fiets genoemd
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb idd geen wielen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:![]()
Denk gewoon een fiets he. Met twee wielen.
Wel bandenquote:
quote:
Waaraan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
ach mijn fiets is wel makkelijk te herkennen op het station
Hij is nogal oud. Ze zeiden dat ik het op een oude fiets moest leren maar ik vind er niks aan.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is nogal oud. Ze zeiden dat ik het op een oude fiets moest leren maar ik vind er niks aan.
[ afbeelding ]
Failquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is nogal oud. Ze zeiden dat ik het op een oude fiets moest leren maar ik vind er niks aan.
[ afbeelding ]
Wilders?quote:
quote:
/carequote:
Deze houding ga jij voelen in je portemonneequote:
Ah gutenabend, frau barrie. Wie geht's?quote:
Es geht mir gut, et avec vous?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah gutenabend, frau barrie. Wie geht's?
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Es geht mir gut, et avec vous?
Waren ze maar kutquote:
Sorry.quote:
Elke taal draait om seks.quote:
Zit daar een gat in dan?quote:
Latijn is dood. Alle necrofiele talen hebben lol nu.quote:
en dan naar herman van veen. Heerlijk tochquote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef FedExpress het volgende:
van talen naar seks, naar seks met dooien... gaat weer lekker hier
As usual.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef FedExpress het volgende:
van talen naar seks, naar seks met dooien... gaat weer lekker hier
Maar zou je daar seks mee willen?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Herman van Veen lijkt op een dooie vent.
Nee gek natuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zou je daar seks mee willen?
Alleen als hij een lekker jong wijf was.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee gek natuurlijk niet.
Jij wel?
Heeft tie geen (klein)dochters?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen als hij een lekker jong wijf was.
Ja Babette toch.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heeft tie geen (klein)dochters?
Misschien wel een goeie erfenis.
Ik ga een beetje trouwen voor het geldquote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heeft tie geen (klein)dochters?
Misschien wel een goeie erfenis.
Voor je ogen? Carolus is voor mij veul dichter bijquote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan is hier in de binnenstad een mooi ziekenhuis, moet ik naar het Carolus, weet je hoe ver!!!![]()
Nee daar voor moet ik weer ergens anders heen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor je ogen? Carolus is voor mij veul dichter bij
waarvoor dan? moet je stiekem gaan bevallen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee daar voor moet ik weer ergens anders heen.
Ja ik ben hoogzwanger van 3 kleine pinguins.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarvoor dan? moet je stiekem gaan bevallen?
je oor moet bevallen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ben hoogzwanger van 3 kleine pinguins.![]()
Iets met m'n oor.
quote:
niet?quote:
Vroeger ook Carolus..quote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bevallen is in het Groot toch?![]()
Ja jij maakt het helemaal mooi.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vroeger ook Carolus..
Heb je rode oortjes?
Ben daar geborenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bevallen is in het Groot toch?![]()
Ik ben er gewoon thuis uitgekropen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben daar geboren![]()
Ben je laatst door je visite in je oor geneukt?
Ik ben eruit gesnedenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon thuis uitgekropen.![]()
WTF
Zo noem ik mijn piemel altijd. Ron de Groot. Alleen daarvoor staan ze niet in de rijquote:Op donderdag 30 september 2010 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Over de Groot gesproken. Jezus christus die rij rond 9 uur!![]()
Wat een gekke zeg. Die rij is lang!![]()
(Jan de Groot dan he..)
Heeft je moeder nou een ritssluiting?quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn piemel altijd. Ron de Groot. Alleen daarvoor staan ze niet in de rij
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn piemel altijd. Ron de Groot. Alleen daarvoor staan ze niet in de rij
Ik weet nietquote:Op donderdag 30 september 2010 18:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heeft je moeder nou een ritssluiting?
Dus je hebt bijna je moeder vermoord door geboren te worden, leuke zoon ben jij.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet nietMaar anders was mijn vader nu weduwnaar en kinderloos
Het was een zelfmoordaanvalquote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus je hebt bijna je moeder vermoord door geboren te worden, leuke zoon ben jij.
quote:
Ahh schattig!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
Oeh na mijn tentamenweken ga ik daten
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
maar ST heeft dus een soa in haar oor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef bijdehand het volgende:
ik ben trots op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |