Nee wel geelquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was het nog een beetje warm?
quote:
Eentje is van mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Het gaat maar over twee fietsen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of over een ouwe oma? Die worden ook wel ouwe fiets genoemd
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb idd geen wielen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:![]()
Denk gewoon een fiets he. Met twee wielen.
Wel bandenquote:
quote:
Waaraan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
ach mijn fiets is wel makkelijk te herkennen op het station
Hij is nogal oud. Ze zeiden dat ik het op een oude fiets moest leren maar ik vind er niks aan.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is nogal oud. Ze zeiden dat ik het op een oude fiets moest leren maar ik vind er niks aan.
[ afbeelding ]
Failquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is nogal oud. Ze zeiden dat ik het op een oude fiets moest leren maar ik vind er niks aan.
[ afbeelding ]
Wilders?quote:
quote:
/carequote:
Deze houding ga jij voelen in je portemonneequote:
Ah gutenabend, frau barrie. Wie geht's?quote:
Es geht mir gut, et avec vous?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah gutenabend, frau barrie. Wie geht's?
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Es geht mir gut, et avec vous?
Waren ze maar kutquote:
Sorry.quote:
Elke taal draait om seks.quote:
Zit daar een gat in dan?quote:
Latijn is dood. Alle necrofiele talen hebben lol nu.quote:
en dan naar herman van veen. Heerlijk tochquote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef FedExpress het volgende:
van talen naar seks, naar seks met dooien... gaat weer lekker hier
As usual.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef FedExpress het volgende:
van talen naar seks, naar seks met dooien... gaat weer lekker hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |