Maar zou je daar seks mee willen?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Herman van Veen lijkt op een dooie vent.
Nee gek natuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zou je daar seks mee willen?
Alleen als hij een lekker jong wijf was.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee gek natuurlijk niet.
Jij wel?
Heeft tie geen (klein)dochters?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen als hij een lekker jong wijf was.
Ja Babette toch.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heeft tie geen (klein)dochters?
Misschien wel een goeie erfenis.
Ik ga een beetje trouwen voor het geldquote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heeft tie geen (klein)dochters?
Misschien wel een goeie erfenis.
Voor je ogen? Carolus is voor mij veul dichter bijquote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan is hier in de binnenstad een mooi ziekenhuis, moet ik naar het Carolus, weet je hoe ver!!!![]()
Nee daar voor moet ik weer ergens anders heen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor je ogen? Carolus is voor mij veul dichter bij
waarvoor dan? moet je stiekem gaan bevallen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee daar voor moet ik weer ergens anders heen.
Ja ik ben hoogzwanger van 3 kleine pinguins.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarvoor dan? moet je stiekem gaan bevallen?
je oor moet bevallen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ben hoogzwanger van 3 kleine pinguins.![]()
Iets met m'n oor.
quote:
niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |