Vroeger ook Carolus..quote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bevallen is in het Groot toch?![]()
Ja jij maakt het helemaal mooi.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vroeger ook Carolus..
Heb je rode oortjes?
Ben daar geborenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bevallen is in het Groot toch?![]()
Ik ben er gewoon thuis uitgekropen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben daar geboren![]()
Ben je laatst door je visite in je oor geneukt?
Ik ben eruit gesnedenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon thuis uitgekropen.![]()
WTF
Zo noem ik mijn piemel altijd. Ron de Groot. Alleen daarvoor staan ze niet in de rijquote:Op donderdag 30 september 2010 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Over de Groot gesproken. Jezus christus die rij rond 9 uur!![]()
Wat een gekke zeg. Die rij is lang!![]()
(Jan de Groot dan he..)
Heeft je moeder nou een ritssluiting?quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn piemel altijd. Ron de Groot. Alleen daarvoor staan ze niet in de rij
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn piemel altijd. Ron de Groot. Alleen daarvoor staan ze niet in de rij
Ik weet nietquote:Op donderdag 30 september 2010 18:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heeft je moeder nou een ritssluiting?
Dus je hebt bijna je moeder vermoord door geboren te worden, leuke zoon ben jij.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet nietMaar anders was mijn vader nu weduwnaar en kinderloos
Het was een zelfmoordaanvalquote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus je hebt bijna je moeder vermoord door geboren te worden, leuke zoon ben jij.
quote:
Ahh schattig!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
Oeh na mijn tentamenweken ga ik daten
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
maar ST heeft dus een soa in haar oor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef bijdehand het volgende:
ik ben trots op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |