Resurrectionquote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
En ook nog op zoek naar een film, waarin een man mensen vermoord en vervolgens met de lichaamsdelen een grote jezus bouwt.
Big wolf on campus, http://www.youtube.com/user/BigWolfOnCampusTVquote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hallo
Zoek een serie waarin een jongen een soort weerwolf werd ofzo, en hij had een vriend en die deed altijd het aanhalingsteken gebaar. Volgens mij was het op foxkids.
Screenshot uit een film. Pearl Harbor is het niet, die had ik al geprobeerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:40 schreef morgane het volgende:
Is dit een screenshot uit de film of moet het een film verbeelden? Moest gelijk aan Pearl Harbor denken.
Thanks!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:48 schreef morgane het volgende:
Leuke quiz ja, jammer dat ik er maar 2 weetsucces nog!
Black Hawk Down.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Afbeelding uit een moviequiz:
[ afbeelding ]
Ik zit er al sinds gisteren over te piekeren uit welke film dit toch is. Anyone?.
WIDM 2011 #1 - De locatie is bekendquote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een titel maar een topic, het wie is de mol topic.
't Is niet helemaal Bertje Vis, maar bedoel je soms deze:quote:Op woensdag 8 december 2010 11:20 schreef Stinus het volgende:
Ik ben op zoek naar een filmpje van Bert Visscher, waarin hij aankomt in een klokkenwinkel (als ik het goed heb) waar ze dan een gesprek hebben dat helemaal tegenovergesteld is van normaal.
Zo verkoopt de verkoper op een omgekeerde manier ook een klok aan Bert, Bert wil zoveel mogelijk betalen, terwijl de verkoper voor zo min mogelijk geld de klok wil verkopen.
Ja, ook heel leuk, maar Stinus vroeg naar de klokkenwinkel. Ik geloof niet dat Bert Visscher zo'n sketch heeft, daarom denk ik dat hij die van André van Duin bedoelt.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:39 schreef Patch het volgende:
Deze is bekender dan 'De Klokkenwinkel'
Footloose? Meer een stadje waarin muziek en dansen verboden zijn, maar goed...quote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef Spacekitten het volgende:
ik zoek een film, is al een oude film maar het verhaal gaat over een wereld waarin muziek verboden is. Weet iemand misschien welke film het is?
Super! Eigenlijk zocht ik de Stroper, maar deze is nóg beter. Bedankt!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:49 schreef Gia het volgende:
[..]
't Is niet helemaal Bertje Vis, maar bedoel je soms deze:
Thanks!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:39 schreef Patch het volgende:
Deze is bekender dan 'De Klokkenwinkel'
Ojaaa die ken ik !quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:07 schreef Fab1971 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een serie over twee jongens die van huis wegliepen en in een bos in de holte van de stam van een grote eik gingen wonen. Het verhaal speelde zich af ergens in de 19e eeuw of zo. Die jongens woonden op de duur al zo lang in die boomholte, dat hun haren langer begonnen te worden en dat ze zich als holbewoners begonnen te kleden, met dierenhuiden en zo. Hun familie ging toen ook naar hen op zoek. Na een poosje kwam hun jongere broertje hen op het spoor en besloot ook bij hen te gaan wonen in die boomholte.
Ik denk dat het ofwel een Britse ofwel een Australische serie moet geweest zijn.
De serie werd uitgezonden eind jaren 70, maar helemaal zeker weet ik dit niet meer. Kan ook vroege jaren 80 geweest zijn. Ik dacht op de VARA of de NCRV of zo. Komt deze serie iemand bekend voor?
Ik dacht ook dat het Bones was, nu weet ik ook geen optie meer.quote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef Beat1987 het volgende:
Nee, helaas, heb die aflevering nog gekeken en het is m echt niet. Toch bedankt!
Die heb ik gezien!!!quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Psy-freak het volgende:
Weet iemand hoe de rampenfilm heet waarin een man thuis is, vrouw aan het werk en er explosies plaatsvinden in het centrum en dat z'n buurman o.i.d. langskomt en ze samen alles afplakken en moeten zien te overleven?
Zou goed kunnen, wil hem graag weer zien, was gaaf.quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!!!
Iets met een cijfer in de titel?
Jaaa! Kudo's voor jouquote:
Ik vermoed CSI (Las Vegas) of Cold Case.quote:Ik zoek de titel van een serie - ik kan me totaal niet meer herinneren bij welke serie (van de vele die ik volg) het hoort, maar heb heel specifiek 1 aflevering in m'n hoofd.
Het genre is volgens mij een crime (heb al bij Bones / The mentalist gezocht)
De aflevering waar het om gaat: een jongen wordt gevonden in een put, dood. Het staat me bij dat het plaatsvond in een soort van woestijnachtig, droog landschap. Meende dat je af en toe nog wat flashbacks ziet over hoe hij (en een andere, oudere jongen?) weg rent van huis. Volgens mij was het einde dat hij misbruikt werd door een oudere man.
Yep, dat is 'm.quote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die 2e lijkt me Invaders from Mars.
En die eerste lijkt mij The Mechanic, met Charles Bronson. Zie je nog wel eens langskomen op een van die digitale zenders met oude films.quote:Op maandag 13 december 2010 11:06 schreef flankert het volgende:
Ik ben op zoek naar twee films:
1.
Huurmoordenaar leidt andere huurmoordenaar op. De leerling probeert uiteindelijk zijn leermeester te vermoorden (in mijn herinnering...). Het eindigt met een grote boem, maar wat nu de afloop is kan ik me niet goed herinneren. Volgens mij heb ik deze film ergens in de 80er jaren gezien.
Zou ze graag nog eens zien...
Untraceable (2008)quote:Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Proletariaat het volgende:
Hoe heet die ene film, waar een man zegmaar mensen ontvoerd en ze dan opsluit in z'n kelder.. en dan op internet zo'n site maken waar mensen live kunnen kijken naar die persoon die opgesloten is, en hoe meer kijkers hoe sneller het slachtoffer dood gaat ?:)
Virusquote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik ben op zoek naar een film wat zich volgens mij afspeelt op een boot wat overgenomen is door een computer. Een groep mensen komt op dat schip en worden aangevallen door robots? Vage beschrijving maar dit is alles wat ik nog weet
Kloptquote:Op maandag 13 december 2010 11:25 schreef flankert het volgende:
[..]
Yep, dat is 'm.![]()
Lijkt trouwens in kleur, terwijl hij in mijn gedachten toch écht in zwartwit was.
Of hadden we toen nog geen kleurentv?
kickquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titel van een film of aflevering, waarbij een vrouw ontwaakt in een ziekenhuiskamer na een nachtmerrie. Haar ongeboren kind is wegehaald en ze wordt getroost door een dikke oude vrouw en een oude man. Op een gegeven moment trekt de oude vrouw haar jurk omhoog en dan zie je een doorzichtige buik met een foetus erin. waar is dit ook alweer van, is erg oud?
De originele film uit 1953 is ook in kleur.quote:Op maandag 13 december 2010 22:03 schreef sffan het volgende:
[..]
Klopt
Dat is de remake.
Het origineel is echt een zwart/wit film.
(Ik heb hem een paar keer gezien, vandaar.)
En dat is inderdaad de film die ik zocht. Thanks!quote:Op maandag 13 december 2010 17:18 schreef Digipack het volgende:
[..]
En die eerste lijkt mij The Mechanic, met Charles Bronson. Zie je nog wel eens langskomen op een van die digitale zenders met oude films.
was dat geen aflevering van south park waarin david hasselhoff zijn ouders zocht?quote:Ik zoek de titel van een film, heb hem aantal jaar geleden op televisie gezien, ging over man die opzoek was naar zijn ouders en volgens mij kwam hij iemand tegen die hem een foto gaf en daar zag je alleen 2 konten op.
Return to Oz, Princess Mombi verzamelt hoofdenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik zoek een film(denk ik) waar een scene in zit waar een vrouw een kast in loopt die vol met hoofden zit. Dan schroeft ze haar eigen hoofd van haar romp en vervangt die met een van de hoofden uit de kast.
Meer weet ik niet, het is ~15 jaar geleden dat ik het gezien heb.
Jezus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Return to Oz, Princess Mombi verzamelt hoofden
Leuke film, ligt voor een paar euro bij Blokker, met Fairuza Balk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Film 2:
Over deze film weet ik helaas een stuk minder
De titel van de film is een tijdstip (bijvoorbeeld 11:34, ik noem maar wat).
Het gaat over een aantal mensen, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt allemaal !!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben op zoek naar de titels van 2 films die ik jaren terug gezien heb, nu kan ik alleen niet op de titel komen
Film 1:
Gaat over een aantal (Engelsen geloof ik ? ) die het in de woestijn opnemen tegen de Duitsers tuhdebs de 2e wereldoorlog.
De Engelsen zijn ver in de minderheid, maar hebben een tank tot hun beschikking, de Duitsers niet.
Nu weet ik nog dat de Engelsen een bron met een héél klein beetje water er in verdedigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Film 2:
Over deze film weet ik helaas een stuk minder
De titel van de film is een tijdstip (bijvoorbeeld 11:34, ik noem maar wat).
Het gaat over een aantal mensen, dieFilm 2 heb ik inmiddels gevonden met de hulp van ThaTim: 11:14 is de titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt allemaal !!
Nee dat is hem niet, die film komt uit 2003 uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel het, maar El Alamein?
3,5 jaar later alsnog gevonden!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:24 schreef starla het volgende:
Waarschijnlijk een veel te vage beschrijving, maar meer weet ik echt niet en het is superlang geleden:
Als kind keek ik een keer later op de avond een film die ging over een landhuis (kan ook hotel zijn), waar op zolder of in een zaal een groen spook zat. Ik was erg klein, de film was denk ik zo'n 15 jaar geleden op TV, misschien zelf iets langer, maar ik vond hem niet echt heel eng. Kreeg wel een paar keer kippenvel, maar het leek mij geen echte horrorfilm. Het meest markante van die film is toch wel dat groene spook.
Als iemand het weet zou ik het knap vinden, heb al op imdb gezocht op 'mansion' 'ghost' e.d. maar niets gevonden. Denk trouwens ook dat het een TV film is.
Bij voorbaat dank!
Profiler?quote:Op maandag 20 december 2010 07:25 schreef EddyAlbena het volgende:
Drie jaar geleden (zoiets) was er een serie die best wel leek op Criminal Minds. Een team met één echte baas, maar die stond wat meer op de achtergrond, het draaide voornamelijk om een vrouw in dat team (blond, donkerblond haar, tegens hot). De focus lag echter nog meer op psychology (in vergelijking met Criminal Minds).
Denk dat je deze bedoelt: The Inside.quote:Op maandag 20 december 2010 07:25 schreef EddyAlbena het volgende:
Drie jaar geleden (zoiets) was er een serie die best wel leek op Criminal Minds. Een team met één echte baas, maar die stond wat meer op de achtergrond, het draaide voornamelijk om een vrouw in dat team (blond, donkerblond haar, tegens hot). De focus lag echter nog meer op psychology (in vergelijking met Criminal Minds).
quote:
The Inside, dat was 'm.quote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef Digipack het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoelt: The Inside.
Dit verhaal komt me zo bekend voor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef zyx1981 het volgende:
Goed, het gaat om een drama. De film was 1-3 jaar terug in de bios en speelt zich af in het nu.
Een vrouw wordt in haar jonge jaren gebruikt als een soort slaaf. Rijke mannen kunnen vanuit een duister hoekje (je ziet ze niet, je hoort ze alleen) een vrouw uitkiezen om voor hun een kind te krijgen, een keuze gebaseerd op de intelligentie, mentale sterkte, conditie, uiterlijk, etc. Tot 8 maal toe wordt ze zwanger.. en wordt haar kind afgepakt. Nadat ze ontsnapt/is vrijgelaten (weet niet meer?!) gaat ze op zoek naar haar laatste kind.
Na enkele jaren zoeken vind ze aanwijzingen waar dat laatste kind kan zijn. Via via wint ze het vertrouwen van de ouders en wordt ze de nanny van dat kind. Daarna gaat ze op zoek naar de adoptie/geboorte papieren. Gaanderweg krijgt ze een goede band met het kind. Ze leert het kind onder meer om hard te worden, door haar steeds om te duwen, onder meer met vastgebonden handen. Eerst vind het kind dit erg vervelend, maar mal genoeg ziet ze er later wel het nut van in.
Enfin, ze komt in haar zoektocht naar de waarheid achter wie haar al die jaren zo vreselijk heeft misbruikt. De organisator achter de zwangerschappen ontmoet ze op een afgelegen plek. Met een schep slaat ze de smeerlap dood. Na een aantal jaren te hebben vastgezeten komt ze vrij. Hoewel het kind niet van haar bleek te zijn, haalt ze haar nanny wel op bij de gevangenis. De goede band is namelijk overeind gebleven.
Je mag me suf noemen, maar ik vond het een toffe filmAlleen heb ik geen idee meer hoe hij heet?!
Edit: ze was een oost Europese vrouw. Ze kon echt niet voorkomen dat de eerste zeven kinderen werden afgenomen. Bij de 8e echter, dacht ze de naam van de koper gehoord te hebben oid.. zodat ze een aanknopingspunt had voor een zoektocht...
Deze? http://en.vidivodo.com/219118/opel-corsa-come-onquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef Bertje_NL het volgende:
Op zoek naar een commercial. Het is nog niet zo'n oude, hij is van een automerk (volgens mij Nissan) en er zitten van die computer geanimeerde poppetjes in (lijken wel wat op een sackboy). Wie weet hem?
Hier nog een. Ook al gezocht in het Duits en het Frans, maar niks...quote:Op maandag 20 december 2010 18:22 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dit verhaal komt me zo bekend voor!
Ik heb volgens mij een gedeelte van deze film gezien...of de trailer...
Ik kan er helaas niet meer over vertellen dan jij en de film lijkt onvindbaar...
Dat lijken me wellicht Eternal Sunshine of the Spotless Mind & Equilibrium of Surrogatesquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:08 schreef ruudblack het volgende:
Omdat ik toch niet meer zo geinterreseerd ben in die andere films zoek ik nu deze 2:
1. Ging over een man die een vriendin had maar het was uit en hij wilde het zo snel mogelijk vergeten dus ging hij naar een bedrijf waar ze zijn herrineringen gingen uitwissen.Hij droomde dan dat hij in die herrineringen zat ofzo en intussen moesten 1 of twee mensen met een laptop(in de echte wereld) Hem in de gaten houden. scenes die ik me herriner: 1 Hij droomt dat hij weer een baby is en in de keuken kruipt.2 Hij ziet zijn vriendini op het strand en zegt dan iets over haar oranje trainingsjack.
2. Film lijkt een beetje op de matrix. Een man komt erachter dat de wereld om hem heen niet echt is maar dat hij ooit op internet een bedrijf vond dat hem zou kunnen invriezen en een soort matrix voor hem maken. Die matrix is dan de perfecte wererld en de persoon weet niks meer van voor hij werd ingevroren
Alvast bedankt
http://en.wikipedia.org/wiki/Dominic_Purcellquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:20 schreef Hydrogeny het volgende:
Weet niet of het hier thuis hoort maar ik probeer het...
Hoe heet de gastacteur die in House speelt? Aflevering is nu bezig. Zijn vrouw is ziek. Helluup
quote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Xessive het volgende:
[..]
Hier nog een. Ook al gezocht in het Duits en het Frans, maar niks...
Die eerste klopt inderdaadquote:[
Dat lijken me wellicht Eternal Sunshine of the Spotless Mind & Equilibrium of Surrogates
The Thirteenth Floor?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:08 schreef ruudblack het volgende:
2. Film lijkt een beetje op de matrix. Een man komt erachter dat de wereld om hem heen niet echt is maar dat hij ooit op internet een bedrijf vond dat hem zou kunnen invriezen en een soort matrix voor hem maken. Die matrix is dan de perfecte wererld en de persoon weet niks meer van voor hij werd ingevroren
Nee, volgens mij niet ik weet nog wel dat in de laatste scenequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedobear is under your bed!
Yup, tnxquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Patch het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dominic_Purcell
?
Beter zoeken dan..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef ruudblack het volgende:
[..]
Die eerste klopt inderdaadmaar als ik de titel van de tweede opzoek in google vind ik niks.
je hebt wel in de gaten dat het twee films zijn...Equilibrium en Surrogates. Dus dat het niet om 1 titel gaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef ruudblack het volgende:
[..]
Die eerste klopt inderdaadmaar als ik de titel van de tweede opzoek in google vind ik niks.
Ik denk aan Abre los Ojos of de Amerikaanse remake Vanilla Sky.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:08 schreef ruudblack het volgende:
Omdat ik toch niet meer zo geinterreseerd ben in die andere films zoek ik nu deze 2:
Alvast bedankt
JA! Dat is hemquote:Ik denk aan Abre los Ojos of de Amerikaanse remake Vanilla Sky.
The Fast and the Furiousquote:Op woensdag 22 december 2010 12:31 schreef ruudblack het volgende:
[..]
JA! Dat is hem
Edit: Hoe heet die film over straatracen die een paar jaar geleden op tv was? Hoofdrolspeler was een jonge blonde man en hij was een keeer opgepakt door de politie en toen kreeg hij de keuze: De politie helpen of de bak in. Hij koos vooor de politie en toen moest hij meedoen aan een grote race. Ik weet nog dat tijdens die race hij tussen allemaal boten een auto moest vinden en dan lag er iets in het handschoenenvakje. Zou mooi zijn als deze ook weer bekend is voor mij![]()
Anna Drijver?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zoek een actrice.
Wie is de actrice die Anna speelt in Loft? (kort stukje maar, de scharrel van Jeroen Koningsbrugge)
Blueberry Hill: A Love Story from the Fifties?quote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey lui, ik zoek de titel van een film die ik pak em beet 10 jaar geleden heb gezien. Het is een Vlaamse film die om de hoofdpersoon, wiens achternaam De Hert is, draait. Ik herinner me er nauwelijks iets van, alleen dat ie altijd het haasje was bij de conrector en een keer 's nachsts met wat vrienden bij z'n school in brak om dingen te doen.
Wie weet het?Op imdb kom ik alleen bij een regisseur genaamd De Hert uit...
Brylcream Boulevard?quote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey lui, ik zoek de titel van een film die ik pak em beet 10 jaar geleden heb gezien. Het is een Vlaamse film die om de hoofdpersoon, wiens achternaam De Hert is, draait. Ik herinner me er nauwelijks iets van, alleen dat ie altijd het haasje was bij de conrector en een keer 's nachsts met wat vrienden bij z'n school in brak om dingen te doen.
Wie weet het?Op imdb kom ik alleen bij een regisseur genaamd De Hert uit...
Nope haar personage heet Anna. Het is een blonde vrouw die, volgens mij, in een hoop VPRO-producties speelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |