hij was al opgelost, was day breakquote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Stinus het volgende:
[..]
Zeker dat het een programma is? Het doet me denken aan de film 'Deja Vu'.
Body Double?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Een erotische thriller uit de jaren 80 of begin 90 waarin een vrouw wordt vermoord met een enorme boor en dat dit wordt gezien door iemand uit het tegenoverliggende appartement.
Ik dacht Body Heat, maar die ging heel ergens anders over
Zal wel niet, maar een van deze twee:quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef annemieke73 het volgende:
Ooit toen ik jonger was een film gezien, kan me er nog maar stukjes van herinneren. Film moet gedateerd zijn ergens tussen 1965 en 1980 (lekker ruim, ik weet het).
een inbreekster probeert een kluis te kraken waar ze heel veel moeite mee heeft. opeens is daar een andere inbreker die haar te hulp schiet. samen lossen ze het probleem om binnen te komen op ( iets met veel laserlicht). hij verdwijnt en laat haar in een benarde positie achter.
het is niet:
-entrapment
-charade
- the real McCoy
wie o wie?
quote:Hallo,
Ik zoek een serie die een paar jaar geleden op tv was op RTL7 denk ik.
Het was een soort spionne serie net na de tweede wereld oorlog en speelde zich af tussen America en Rusland. En dat de Russische spy master een paar spionnen had zitten op belangrijke plekken en ook de CIA toen. En dat hele plot ontplooiden zich op die manier verder.
Alvast bedankt.
Resurrectionquote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
En ook nog op zoek naar een film, waarin een man mensen vermoord en vervolgens met de lichaamsdelen een grote jezus bouwt.
Big wolf on campus, http://www.youtube.com/user/BigWolfOnCampusTVquote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hallo
Zoek een serie waarin een jongen een soort weerwolf werd ofzo, en hij had een vriend en die deed altijd het aanhalingsteken gebaar. Volgens mij was het op foxkids.
Screenshot uit een film. Pearl Harbor is het niet, die had ik al geprobeerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:40 schreef morgane het volgende:
Is dit een screenshot uit de film of moet het een film verbeelden? Moest gelijk aan Pearl Harbor denken.
Thanks!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:48 schreef morgane het volgende:
Leuke quiz ja, jammer dat ik er maar 2 weetsucces nog!
Black Hawk Down.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Afbeelding uit een moviequiz:
[ afbeelding ]
Ik zit er al sinds gisteren over te piekeren uit welke film dit toch is. Anyone?.
WIDM 2011 #1 - De locatie is bekendquote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een titel maar een topic, het wie is de mol topic.
't Is niet helemaal Bertje Vis, maar bedoel je soms deze:quote:Op woensdag 8 december 2010 11:20 schreef Stinus het volgende:
Ik ben op zoek naar een filmpje van Bert Visscher, waarin hij aankomt in een klokkenwinkel (als ik het goed heb) waar ze dan een gesprek hebben dat helemaal tegenovergesteld is van normaal.
Zo verkoopt de verkoper op een omgekeerde manier ook een klok aan Bert, Bert wil zoveel mogelijk betalen, terwijl de verkoper voor zo min mogelijk geld de klok wil verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |