Die eerste klopt inderdaadquote:[
Dat lijken me wellicht Eternal Sunshine of the Spotless Mind & Equilibrium of Surrogates
The Thirteenth Floor?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:08 schreef ruudblack het volgende:
2. Film lijkt een beetje op de matrix. Een man komt erachter dat de wereld om hem heen niet echt is maar dat hij ooit op internet een bedrijf vond dat hem zou kunnen invriezen en een soort matrix voor hem maken. Die matrix is dan de perfecte wererld en de persoon weet niks meer van voor hij werd ingevroren
Nee, volgens mij niet ik weet nog wel dat in de laatste scenequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedobear is under your bed!
Yup, tnxquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Patch het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dominic_Purcell
?
Beter zoeken dan..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef ruudblack het volgende:
[..]
Die eerste klopt inderdaadmaar als ik de titel van de tweede opzoek in google vind ik niks.
je hebt wel in de gaten dat het twee films zijn...Equilibrium en Surrogates. Dus dat het niet om 1 titel gaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef ruudblack het volgende:
[..]
Die eerste klopt inderdaadmaar als ik de titel van de tweede opzoek in google vind ik niks.
Ik denk aan Abre los Ojos of de Amerikaanse remake Vanilla Sky.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:08 schreef ruudblack het volgende:
Omdat ik toch niet meer zo geinterreseerd ben in die andere films zoek ik nu deze 2:
2. Film lijkt een beetje op de matrix. Een man komt erachter dat de wereld om hem heen niet echt is maar dat hij ooit op internet een bedrijf vond dat hem zou kunnen invriezen en een soort matrix voor hem maken. Die matrix is dan de perfecte wererld en de persoon weet niks meer van voor hij werd ingevroren
Alvast bedankt
JA! Dat is hemquote:Ik denk aan Abre los Ojos of de Amerikaanse remake Vanilla Sky.
The Fast and the Furiousquote:Op woensdag 22 december 2010 12:31 schreef ruudblack het volgende:
[..]
JA! Dat is hem
Edit: Hoe heet die film over straatracen die een paar jaar geleden op tv was? Hoofdrolspeler was een jonge blonde man en hij was een keeer opgepakt door de politie en toen kreeg hij de keuze: De politie helpen of de bak in. Hij koos vooor de politie en toen moest hij meedoen aan een grote race. Ik weet nog dat tijdens die race hij tussen allemaal boten een auto moest vinden en dan lag er iets in het handschoenenvakje. Zou mooi zijn als deze ook weer bekend is voor mij![]()
Anna Drijver?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zoek een actrice.
Wie is de actrice die Anna speelt in Loft? (kort stukje maar, de scharrel van Jeroen Koningsbrugge)
Blueberry Hill: A Love Story from the Fifties?quote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey lui, ik zoek de titel van een film die ik pak em beet 10 jaar geleden heb gezien. Het is een Vlaamse film die om de hoofdpersoon, wiens achternaam De Hert is, draait. Ik herinner me er nauwelijks iets van, alleen dat ie altijd het haasje was bij de conrector en een keer 's nachsts met wat vrienden bij z'n school in brak om dingen te doen.
Wie weet het?Op imdb kom ik alleen bij een regisseur genaamd De Hert uit...
Brylcream Boulevard?quote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey lui, ik zoek de titel van een film die ik pak em beet 10 jaar geleden heb gezien. Het is een Vlaamse film die om de hoofdpersoon, wiens achternaam De Hert is, draait. Ik herinner me er nauwelijks iets van, alleen dat ie altijd het haasje was bij de conrector en een keer 's nachsts met wat vrienden bij z'n school in brak om dingen te doen.
Wie weet het?Op imdb kom ik alleen bij een regisseur genaamd De Hert uit...
Nope haar personage heet Anna. Het is een blonde vrouw die, volgens mij, in een hoop VPRO-producties speelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |