abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52230381
Eye of The Beholder
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52230512
Ik weet niet of mensen hier X-Files kijken/hebben gekeken, maar opeens kwam het in me op:
Like.. 7 jaar geleden was dr een aflevering op tv van de X-Files waarvan ik alleen het voorstukje gezien heb. En het zag er echt té goed uit, je zag een stukje vanuit de straat op een huis gefilmt.
Er komt een vrouw ofzo uit het huis rennen en schreeuwt 'It's a monster!' oid. Het ziet er allemaal echt heel echt en beangstigend uit..

Iemand enig idee welke aflevering dit is ?
pi_52230747
seizoen 4 aflevering 5

Ja hallo, wat denk je nou, ga lekker zelf zoeken, gek!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:52:36 #204
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52230756
De aflevering X-Cops?

Nogal een wilde gok eigenlijk .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_52230850
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
De aflevering X-Cops?

Nogal een wilde gok eigenlijk .
zOMFG ! Dat moet 'm zijn !!

An investigation into possible Werewolf sightings brings Mulder and Scully to Los Angeles. There they run into a crew filming a 'COPS' episode. While being followed around by the 'COPS' camera crew, Mulder and Scully trail a monster that appears to be able to change into each victim's own worst nightmare.

Thanks so much !
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:07:52 #206
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52231242
Het is de tweede hit op google bij de combo X-Files en "it's a monster", dus die had je zelf ook wel kunnen vinden .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_52235468
Die aflevering was leuk! Kan ik me ook nog herinneren
pi_52259883
van de week (of die week daarvoor) zou een Netwerk(?) uitzending geweest zijn over het Duitse meisje dat zolang in een kelder zat.
op uitzendgm.nl kan ik de aflevering niet vinden.
weet iemand welke uitzending ik bedoel? misschien een ander programma..
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:44:45 #209
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52260079
Natascha Kampusch is Oostenrijkse. Was volgens mij Netwerk of Nova
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_52260865
edit gevonden.
netwerk
07-08-2007
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52280818
Eind jaren '90 of begin jaren '00 had je een Nederlandse Late Night Show met een Amerikaanse presentator op volgens mij Yorin. Hij woonde in Nederland en kon dus ook gebrekking Nederlands. Misschien was de insteek van de show dat hij NL gewoontes en zo afging, maar dat weet ik niet zeker. Hij ging wel bijvoorbeeld een keer bij hangjongeren langs en dan deden zij een brommerhelm op zijn hoofd en gingen daar wietrook in blazen. Dat kan ik me nog herinneren. Misschien was zijn sidekick een neger?
pi_52280854
Kevin Masters
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:52:22 #213
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_52366244
Ik ben op zoek naar de titel van een film:

Volgens mij een redelijk oude film (Ergens in de jaren 90). Zal vast een vette onvoldoende krijgen op imdb.com. Ooit gekocht in de blokker voor 2 euro

Het speelt zich volgens mij af in Amerika. De film begint met een schoolklas dat nooit wat uitvoerd. Ze hebben geen schoolboeken en zitten alleen maar te kloten in de les. Hun lerares sterft aan een hartaanval en in plaats daarvan wordt een nieuwe leraar tijdelijk opgeroepen.
Deze leraar komt voor het eerst daar op school binnen en weet niet wat hij ziet. Lesgeven lukt niet omdat er geen boeken zijn en de directie wil die leraar ook niet helpen om alles te verbeteren.

Uiteindelijk neemt die leraar ze mee op een schooltrip, en in de schoolbus worden ze allemaal vergiftigd door hun eten. Ze worden daarna allemaal naakt wakker in een ronde kooi van staal die onder elektriciteit staat. Die leraar laat ze op die manier dingen leren, en steeds als ze wat goeds hebben gedaan krijgen ze er iets voor terug (kleding, eten etc etc).

Iemand enig idee wat de titel is van deze film?
World Wrestling Entertainment
pi_52367130
Ik zoek een film waarvan ik een aantal jaar geleden een kort stukje op de televisie zag (uit het begin?)
Het was iets met een professor/docente (ouder dan de studenten, maar zeker niet te oud om niet met één van hen een relatie te beginnen, wat er volgens mij ook dik in zat) die dia's aan het tonen was van één of ander groot huis dat alleen stond in een bos, en uit luchtfoto's bleek dat dat eigenlijk aan het "groeien" was, er bleven nieuwe kamers, vleugels, ... verschijnen.
De film was in het Engels, en heel waarschijnlijk Amerikaans ( anders Brits..)
Kan iemand me helpen?
pi_52367176
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef MeneerMuis het volgende:

Iemand enig idee wat de titel is van deze film?
Battle Royale (of een sequel ervan) komt in me op, maar je zei dat het een Amerikaanse film was.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:44:52 #216
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_52367770
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Battle Royale (of een sequel ervan) komt in me op, maar je zei dat het een Amerikaanse film was.
Absoluut geen Battle Royale, hoewel die ook vet cool is (gisteren toevallig nog gezien)
World Wrestling Entertainment
pi_52369382
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik zoek een film waarvan ik een aantal jaar geleden een kort stukje op de televisie zag (uit het begin?)
Het was iets met een professor/docente (ouder dan de studenten, maar zeker niet te oud om niet met één van hen een relatie te beginnen, wat er volgens mij ook dik in zat) die dia's aan het tonen was van één of ander groot huis dat alleen stond in een bos, en uit luchtfoto's bleek dat dat eigenlijk aan het "groeien" was, er bleven nieuwe kamers, vleugels, ... verschijnen.
De film was in het Engels, en heel waarschijnlijk Amerikaans ( anders Brits..)
Kan iemand me helpen?
En volgens mij waren het 7 jongelui, die meegingen het huis in.
Eén van de studenten had een nicht bij zich, die net als de rest van de jongelui een speciale gave had.

Er bleek in het verleden van het huis iemand te zijn overleden en de vrouwe des huizes, of haar dochter, bleef als het ware spoken in het huis.

Op het laatst van de film zag je enorme stukken steen door de lucht heen vliegen en de resterende jongelui waren het huis uitgevlucht, vlak voordat het huis helemaal kapot ging.

Ik heb deze film een tijd geleden gezien, maar ik heb even geen idee meer wat de titel was.
Hij was wel enorm spannend, echt een film om op het puntje van je stoel te zitten.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:49:15 #218
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_52369737
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:38 schreef chatter het volgende:

[..]

En volgens mij waren het 7 jongelui, die meegingen het huis in.
Eén van de studenten had een nicht bij zich, die net als de rest van de jongelui een speciale gave had.

Er bleek in het verleden van het huis iemand te zijn overleden en de vrouwe des huizes, of haar dochter, bleef als het ware spoken in het huis.

Op het laatst van de film zag je enorme stukken steen door de lucht heen vliegen en de resterende jongelui waren het huis uitgevlucht, vlak voordat het huis helemaal kapot ging.

Ik heb deze film een tijd geleden gezien, maar ik heb even geen idee meer wat de titel was.
Hij was wel enorm spannend, echt een film om op het puntje van je stoel te zitten.
Is dat niet Rose Red?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_52369945
Ja, het is Rose Red.
Ik hem hem net ook gevonden.
De een na onderste: http://www.paranormalwatch.com/category/movies/

Damn, die film was echt goed.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:18:20 #220
22457 Patch
pi_52370803
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:55 schreef chatter het volgende:
Ja, het is Rose Red.
Ik hem hem net ook gevonden.
De een na onderste: http://www.paranormalwatch.com/category/movies/

Damn, die film was echt goed.
*kuch* mini-serie * kuch*
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_52373790
Mini-serie zeg je.
Ok, dat wist ik niet meer.
Ik had het gevoel hem in 1 keer te hebben gezien, maar daar kan ik me ook in vergist hebben.

Maar wel goed dat jij het ook wist.
pi_52379200
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef Patch het volgende:

[..]

Is dat niet Rose Red?
Bedankt.
Wat gek, twaalf uur geleden zei een vriend van me dat ie naar "Rose Red" gekregen had, die titel zei me niks, en nu lees ik dat dat die film is waar ik al zo lang naar zit te zoeken.
Creepy.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 07:37:44 #223
22457 Patch
pi_52380331
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef chatter het volgende:
Mini-serie zeg je.
Ok, dat wist ik niet meer.
Ik had het gevoel hem in 1 keer te hebben gezien, maar daar kan ik me ook in vergist hebben.

Maar wel goed dat jij het ook wist.
"It", ook van Stephen King, heeft hetzelfde effect op mensen, is ook een mini-serie, terwijl veel mensen denken dat het een film is
pi_52382490
Waarschijnlijk een veel te vage beschrijving, maar meer weet ik echt niet en het is superlang geleden:

Als kind keek ik een keer later op de avond een film die ging over een landhuis (kan ook hotel zijn), waar op zolder of in een zaal een groen spook zat. Ik was erg klein, de film was denk ik zo'n 15 jaar geleden op TV, misschien zelf iets langer, maar ik vond hem niet echt heel eng. Kreeg wel een paar keer kippenvel, maar het leek mij geen echte horrorfilm. Het meest markante van die film is toch wel dat groene spook.

Als iemand het weet zou ik het knap vinden, heb al op imdb gezocht op 'mansion' 'ghost' e.d. maar niets gevonden. Denk trouwens ook dat het een TV film is.

Bij voorbaat dank!
I feel kinda Locrian today
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:37:23 #225
22457 Patch
pi_52382818
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:24 schreef starla het volgende:
Waarschijnlijk een veel te vage beschrijving, maar meer weet ik echt niet en het is superlang geleden:

Als kind keek ik een keer later op de avond een film die ging over een landhuis (kan ook hotel zijn), waar op zolder of in een zaal een groen spook zat. Ik was erg klein, de film was denk ik zo'n 15 jaar geleden op TV, misschien zelf iets langer, maar ik vond hem niet echt heel eng. Kreeg wel een paar keer kippenvel, maar het leek mij geen echte horrorfilm. Het meest markante van die film is toch wel dat groene spook.

Als iemand het weet zou ik het knap vinden, heb al op imdb gezocht op 'mansion' 'ghost' e.d. maar niets gevonden. Denk trouwens ook dat het een TV film is.

Bij voorbaat dank!
Lijkt verdacht veel op Ghostbusters...

http://www.youtube.com/watch?v=xBWqEV6NZMU

[ Bericht 6% gewijzigd door Patch op 15-08-2007 10:51:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')