zOMFG ! Dat moet 'm zijn !!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
De aflevering X-Cops?
Nogal een wilde gok eigenlijk.
Battle Royale (of een sequel ervan) komt in me op, maar je zei dat het een Amerikaanse film was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Iemand enig idee wat de titel is van deze film?![]()
Absoluut geen Battle Royale, hoewel die ook vet cool is (gisteren toevallig nog gezien)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Battle Royale (of een sequel ervan) komt in me op, maar je zei dat het een Amerikaanse film was.![]()
En volgens mij waren het 7 jongelui, die meegingen het huis in.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik zoek een film waarvan ik een aantal jaar geleden een kort stukje op de televisie zag (uit het begin?)
Het was iets met een professor/docente (ouder dan de studenten, maar zeker niet te oud om niet met één van hen een relatie te beginnen, wat er volgens mij ook dik in zat) die dia's aan het tonen was van één of ander groot huis dat alleen stond in een bos, en uit luchtfoto's bleek dat dat eigenlijk aan het "groeien" was, er bleven nieuwe kamers, vleugels, ... verschijnen.
De film was in het Engels, en heel waarschijnlijk Amerikaans ( anders Brits..)
Kan iemand me helpen?
Is dat niet Rose Red?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:38 schreef chatter het volgende:
[..]
En volgens mij waren het 7 jongelui, die meegingen het huis in.
Eén van de studenten had een nicht bij zich, die net als de rest van de jongelui een speciale gave had.
Er bleek in het verleden van het huis iemand te zijn overleden en de vrouwe des huizes, of haar dochter, bleef als het ware spoken in het huis.
Op het laatst van de film zag je enorme stukken steen door de lucht heen vliegen en de resterende jongelui waren het huis uitgevlucht, vlak voordat het huis helemaal kapot ging.
Ik heb deze film een tijd geleden gezien, maar ik heb even geen idee meer wat de titel was.
Hij was wel enorm spannend, echt een film om op het puntje van je stoel te zitten.
*kuch* mini-serie * kuch*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:55 schreef chatter het volgende:
Ja, het is Rose Red.
Ik hem hem net ook gevonden.
De een na onderste: http://www.paranormalwatch.com/category/movies/
Damn, die film was echt goed.
Bedankt.quote:
"It", ook van Stephen King, heeft hetzelfde effect op mensen, is ook een mini-serie, terwijl veel mensen denken dat het een film isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef chatter het volgende:
Mini-serie zeg je.
Ok, dat wist ik niet meer.
Ik had het gevoel hem in 1 keer te hebben gezien, maar daar kan ik me ook in vergist hebben.
Maar wel goed dat jij het ook wist.
Lijkt verdacht veel op Ghostbusters...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:24 schreef starla het volgende:
Waarschijnlijk een veel te vage beschrijving, maar meer weet ik echt niet en het is superlang geleden:
Als kind keek ik een keer later op de avond een film die ging over een landhuis (kan ook hotel zijn), waar op zolder of in een zaal een groen spook zat. Ik was erg klein, de film was denk ik zo'n 15 jaar geleden op TV, misschien zelf iets langer, maar ik vond hem niet echt heel eng. Kreeg wel een paar keer kippenvel, maar het leek mij geen echte horrorfilm. Het meest markante van die film is toch wel dat groene spook.
Als iemand het weet zou ik het knap vinden, heb al op imdb gezocht op 'mansion' 'ghost' e.d. maar niets gevonden. Denk trouwens ook dat het een TV film is.
Bij voorbaat dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |