Ik dacht ook dat het Bones was, nu weet ik ook geen optie meer.quote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef Beat1987 het volgende:
Nee, helaas, heb die aflevering nog gekeken en het is m echt niet. Toch bedankt!
Die heb ik gezien!!!quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Psy-freak het volgende:
Weet iemand hoe de rampenfilm heet waarin een man thuis is, vrouw aan het werk en er explosies plaatsvinden in het centrum en dat z'n buurman o.i.d. langskomt en ze samen alles afplakken en moeten zien te overleven?
Zou goed kunnen, wil hem graag weer zien, was gaaf.quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!!!
Iets met een cijfer in de titel?
Jaaa! Kudo's voor jouquote:
Ik vermoed CSI (Las Vegas) of Cold Case.quote:Ik zoek de titel van een serie - ik kan me totaal niet meer herinneren bij welke serie (van de vele die ik volg) het hoort, maar heb heel specifiek 1 aflevering in m'n hoofd.
Het genre is volgens mij een crime (heb al bij Bones / The mentalist gezocht)
De aflevering waar het om gaat: een jongen wordt gevonden in een put, dood. Het staat me bij dat het plaatsvond in een soort van woestijnachtig, droog landschap. Meende dat je af en toe nog wat flashbacks ziet over hoe hij (en een andere, oudere jongen?) weg rent van huis. Volgens mij was het einde dat hij misbruikt werd door een oudere man.
Yep, dat is 'm.quote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die 2e lijkt me Invaders from Mars.
En die eerste lijkt mij The Mechanic, met Charles Bronson. Zie je nog wel eens langskomen op een van die digitale zenders met oude films.quote:Op maandag 13 december 2010 11:06 schreef flankert het volgende:
Ik ben op zoek naar twee films:
1.
Huurmoordenaar leidt andere huurmoordenaar op. De leerling probeert uiteindelijk zijn leermeester te vermoorden (in mijn herinnering...). Het eindigt met een grote boem, maar wat nu de afloop is kan ik me niet goed herinneren. Volgens mij heb ik deze film ergens in de 80er jaren gezien.
Zou ze graag nog eens zien...
Untraceable (2008)quote:Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Proletariaat het volgende:
Hoe heet die ene film, waar een man zegmaar mensen ontvoerd en ze dan opsluit in z'n kelder.. en dan op internet zo'n site maken waar mensen live kunnen kijken naar die persoon die opgesloten is, en hoe meer kijkers hoe sneller het slachtoffer dood gaat ?:)
Virusquote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik ben op zoek naar een film wat zich volgens mij afspeelt op een boot wat overgenomen is door een computer. Een groep mensen komt op dat schip en worden aangevallen door robots? Vage beschrijving maar dit is alles wat ik nog weet
Kloptquote:Op maandag 13 december 2010 11:25 schreef flankert het volgende:
[..]
Yep, dat is 'm.![]()
Lijkt trouwens in kleur, terwijl hij in mijn gedachten toch écht in zwartwit was.
Of hadden we toen nog geen kleurentv?
kickquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titel van een film of aflevering, waarbij een vrouw ontwaakt in een ziekenhuiskamer na een nachtmerrie. Haar ongeboren kind is wegehaald en ze wordt getroost door een dikke oude vrouw en een oude man. Op een gegeven moment trekt de oude vrouw haar jurk omhoog en dan zie je een doorzichtige buik met een foetus erin. waar is dit ook alweer van, is erg oud?
De originele film uit 1953 is ook in kleur.quote:Op maandag 13 december 2010 22:03 schreef sffan het volgende:
[..]
Klopt
Dat is de remake.
Het origineel is echt een zwart/wit film.
(Ik heb hem een paar keer gezien, vandaar.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |