ben je er nu al uit met 720p video recorden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben een leek, maar ik ben niet achterlijk. Dat is wat ik het eerste heb geprobeerd. Het is teveel gevraagd om hier normaal advies te krijgen.
De standaard browser ook, alleen heet het daar "vensters".quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik gebruik dolphin browser ipv de standaard. die ondersteunt tabbladen.
En als ik dus een ander venster open is mijn geluid van ene venster weg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:28 schreef svefn het volgende:
[..]
De standaard browser ook, alleen heet het daar "vensters".
Zoals het screenshot dat ik postte. Hij is niet achterlijk maar wel stil.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je er nu al uit met 720p video recorden?
je moet codec wel op mpeg4 zetten. h.264 kan die niet aan in combinatie met 720p. denk dat het coderen te zwaar is oid
Kun je die muziek niet buiten je browser luisteren? Xiia Live is een prima app voor streaming radio, ook Nederland.fm kun je er prima mee afspelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:51 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het jammer dat als ik bv muziek luister op 1 scherm (standaard browser) ik niet op een ander scherm kan internetten zonder mijn geluid te verliezen.
Als ik die foto bekijk met kabeltjes, zie ik er zo geen micro-usb tussen zitten. Lijkt me dus niet dat dat gaat werken. Tevens anders hadden ze het er wel bijgezet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef Unknown18 het volgende:
Korte vraag,
weet iemand of t product op:http://www.superdagdeal.nl/
werkt met de HTC Desire?HTC staat er niet bij ibj de informatie, en er staat ook niet bij of er Micro USB bij zit, want dat is nodig om het te laten werken volgens mij :/.
Zo ja, koop ik m, lijkt me erg handig voor onderweg.
Nieuwe accu kost je rond de 40 euro origineel, een simpele battery pack kost je ook al snel een paar tientjes.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:33 schreef Unknown18 het volgende:
True,
Thanks.
Weet je/iemand anders nog wel een goedkope oplossing voor een soort back up batterij / charger voor onderweg?
Nieuwe accu batterij vind ik dan weer overdreven (en duur).
Ga ik testen, bedanktquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun je die muziek niet buiten je browser luisteren? Xiia Live is een prima app voor streaming radio, ook Nederland.fm kun je er prima mee afspelen.
Tja, er zijn veel dingen uit China die ik gewoon zou proberen (mits nodig) maar een accu, liever niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Wat dacht je van 5 eurohttp://www.buyincoins.com(...)g5-product-2181.html
Ik had dan ook over origineel. Die namaak dingen zijn vaak kut.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Wat dacht je van 5 eurohttp://www.buyincoins.com(...)g5-product-2181.html
Niet extreem warm ofzo, eigenlijk een beetje zoals sommige laptops ook warm worden bij gebruik...het viel gewoon opquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef Merkie het volgende:
Van de telefoon zelf en dat hij bij gebruik warm wordt is wel normaal, als je je handen er aan gaat branden is er wel iets fout.
Hoeft toch niet kan via de settings-menu.quote:
LOL, ik kreeg net een update binnen en direct crashed mijn WhatsApp bij het opstartenquote:
Nee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:30 schreef Renesite het volgende:
Zit hij nog aan je computer vast? Dat was de reden dat een ander programma ook steeds kilde.
P.S.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef Juup© het volgende:
Wazig iets. Sinds 2 dagen hangt de Gmail applicatie soms. Als ik de mail wil controleren blijft het programma aangeven "bezig met laden" en het enige wat dan helpt is de telefoon geheel uit en dan weer aan te doen en dan werkt het weer.
Vind het overigens een kutapplicatie.
GVD :-( Dat is kut dan. Irritant als er niet geluisterd wordt door een serviceafdeling, lijkt Acer wel danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
Dynafix
Gister mijn toestel teruggekregen na precies 1 week, hebben ze gvd alleen een software update gedaanTerwijl ik duidelijk heb gezegd dat ik dat al 3x zelf had gedaan en dat het een hardwarematig probleem betreft
Morgen komen ze hem weer ophalen, want het ding heeft nog precies dezelfde problemen.
Baal ervan
Preciesquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
PreciesKansloze lui die daar werken
![]()
Toen ik voor ze reed kwam ik elke morgen op het depot.
Man man man tis maar goed dat je niet ziet wat voor tuig jouw telefoon allemaal in handen krijgt.
Anders had je de telefoon nooit aan hen toevertrouwd
Daar zit echt voor 250 jaar gevangenisstraf bij elkaar
Contradictio in terminis?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
P.S.
Heb dan overigens een zeer goede gprs verbinding.
Ik betaal 22,50 bij vodafone, heb wel 2 jaar gratis internet maar ik kreeg de telefoon gratis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:16 schreef Mr.DD het volgende:
2 jarig abbo van 20 euri (inclusief 2.50 internet)
HTC Desire voor 99 euri.
Goede deal ja/nee?
(kreeg speciaal aanbod gezien Hi me genaaid had afgelopen vrijdag, mobieltje geblokkeerd etc. Lang verhaal)
Toestel op z'n minst goedkoper, liefst zelfs gratis. Ik heb vodafone met gemiddeld ongeveer dezelfde maandkosten en daar was het toestel gratis bij. En dat was in april/mei dit jaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:16 schreef Mr.DD het volgende:
HTC Desire voor 99 euri.
Goede deal ja/nee?
(kreeg speciaal aanbod gezien Hi me genaaid had afgelopen vrijdag, mobieltje geblokkeerd etc. Lang verhaal)
Hahaha spciaal aanbod? Zeker niet!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:16 schreef Mr.DD het volgende:
HTC Desire voor 99 euri.
Goede deal ja/nee?
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)_id=AH24B2,MOBD997D8quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:16 schreef Mr.DD het volgende:
HTC Desire voor 99 euri.
Goede deal ja/nee?
Ja dat had ik ook. Misschien is hij nog niet goed ingewerkt, aangezien hij nog niet officieel uit is in Nederland, die nieuwe HD. Maar als je kijkt naar de HD2....quote:
Dan gaan we binnen 10 dagen bestellen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef -J-D- het volgende:
Had net Vodafone aan de lijn en die zeggen binnen 10 dagen te kunnen leveren (Desire HD)
Oh wacht. Ik zie het, 1ste 12 maanden. Hmm.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef Xebber het volgende:
Hou d'r wel rekening mee dat je het eerste jaar lekker goedkoop belt voor 2 tientjes per maand, maar daarna zowat 't dubbele. En dan ben je lekker gewend aan streamen, internetten, e.d., en kan je nog extra blox gaan dokken omdat 't anders nog duurder wordt.
Ik heb 2 jaar gratis internet ter waarde van 7,50 per maand. Dus het eerste jaar 15 euro per maand korting of wat ik nu heb... Komt allebei op hetzelfde neer. Moet er wel bij zeggen dat ik 150 minuten heb.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik zie het, 1ste 12 maanden. Hmm.
Linkje naar je abbo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar gratis internet ter waarde van 7,50 per maand. Dus het eerste jaar 15 euro per maand korting of wat ik nu heb... Komt allebei op hetzelfde neer. Moet er wel bij zeggen dat ik 150 minuten heb.
Damn dat is goedkoopquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:01 schreef Mr.DD het volgende:
Never mind. Vodafone spant de kroon. Gratis Desire met een17.50 abbo
http://www.vodafone.nl/sh(...)019?_requestid=36359
Foutje van moi. Eerste 12 maanden: 17.50, de 12 maanden daarna 29.50. Scheelt alsnog 40 euro vergeleken met Hi als je het gratis mobieltje meerekent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:36 schreef svefn het volgende:
[..]
Damn dat is goedkoop
Ik betaal 25 euro per maand voor precies hetzelfde, en dan ook nog via gsmweb aangezien dat op het moment het goedkoopst was.
Dit was destijds (maand of 2 geleden) een actie sms + bel + web 150 abonnement met 24 maanden gratis internet.quote:
Je moet even naar de site van whatsapp gaan en daar opnieuw downloaden. Bij mij werkt hijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:11 schreef Unknown18 het volgende:
Net als persoon in pagina hiervoor, sinds de laatste WhatsApp update, crasht ie als je m aanklikt direct.
Dus neem aan w8e op volgende whatsupp versie :p. Maargoed ik gebruikte het gelukkig nog niet.
Iemand nog een idee wat er met mijn berichten "bug" aan de hand is? ;O
Hmm had ik gedaan al via me tel naar die site en downloaden. Toen daarna geinstalleerd, vroeg die om update. Dat gedaan, en toen deed ie t niet..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:47 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Je moet even naar de site van whatsapp gaan en daar opnieuw downloaden. Bij mij werkt hij
Wat is het probleem van die 13 mb dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
http://blogs.skype.com/en/2010/10/android.html
Downloaden van de app lijkt hier niet te lukken.
Nouja, schijnt 13 MB te zijn, dus laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |