LOL, ik kreeg net een update binnen en direct crashed mijn WhatsApp bij het opstartenquote:
Nee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:30 schreef Renesite het volgende:
Zit hij nog aan je computer vast? Dat was de reden dat een ander programma ook steeds kilde.
P.S.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef Juup© het volgende:
Wazig iets. Sinds 2 dagen hangt de Gmail applicatie soms. Als ik de mail wil controleren blijft het programma aangeven "bezig met laden" en het enige wat dan helpt is de telefoon geheel uit en dan weer aan te doen en dan werkt het weer.
Vind het overigens een kutapplicatie.
GVD :-( Dat is kut dan. Irritant als er niet geluisterd wordt door een serviceafdeling, lijkt Acer wel danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
Dynafix
Gister mijn toestel teruggekregen na precies 1 week, hebben ze gvd alleen een software update gedaanTerwijl ik duidelijk heb gezegd dat ik dat al 3x zelf had gedaan en dat het een hardwarematig probleem betreft
Morgen komen ze hem weer ophalen, want het ding heeft nog precies dezelfde problemen.
Baal ervan
Preciesquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
PreciesKansloze lui die daar werken
![]()
Toen ik voor ze reed kwam ik elke morgen op het depot.
Man man man tis maar goed dat je niet ziet wat voor tuig jouw telefoon allemaal in handen krijgt.
Anders had je de telefoon nooit aan hen toevertrouwd
Daar zit echt voor 250 jaar gevangenisstraf bij elkaar
Contradictio in terminis?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
P.S.
Heb dan overigens een zeer goede gprs verbinding.
Ik betaal 22,50 bij vodafone, heb wel 2 jaar gratis internet maar ik kreeg de telefoon gratis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:16 schreef Mr.DD het volgende:
2 jarig abbo van 20 euri (inclusief 2.50 internet)
HTC Desire voor 99 euri.
Goede deal ja/nee?
(kreeg speciaal aanbod gezien Hi me genaaid had afgelopen vrijdag, mobieltje geblokkeerd etc. Lang verhaal)
Toestel op z'n minst goedkoper, liefst zelfs gratis. Ik heb vodafone met gemiddeld ongeveer dezelfde maandkosten en daar was het toestel gratis bij. En dat was in april/mei dit jaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:16 schreef Mr.DD het volgende:
HTC Desire voor 99 euri.
Goede deal ja/nee?
(kreeg speciaal aanbod gezien Hi me genaaid had afgelopen vrijdag, mobieltje geblokkeerd etc. Lang verhaal)
Hahaha spciaal aanbod? Zeker niet!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:16 schreef Mr.DD het volgende:
HTC Desire voor 99 euri.
Goede deal ja/nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |