http://shop.www.hi.nl/hi/(...)_id=AH24B2,MOBD997D8quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:16 schreef Mr.DD het volgende:
2 jarig abbo van 20 euri (inclusief 2.50 internet)
HTC Desire voor 99 euri.
Goede deal ja/nee?
(kreeg speciaal aanbod gezien Hi me genaaid had afgelopen vrijdag, mobieltje geblokkeerd etc. Lang verhaal)
Ja dat had ik ook. Misschien is hij nog niet goed ingewerkt, aangezien hij nog niet officieel uit is in Nederland, die nieuwe HD. Maar als je kijkt naar de HD2....quote:
Dan gaan we binnen 10 dagen bestellen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef -J-D- het volgende:
Had net Vodafone aan de lijn en die zeggen binnen 10 dagen te kunnen leveren (Desire HD)
Oh wacht. Ik zie het, 1ste 12 maanden. Hmm.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef Xebber het volgende:
Hou d'r wel rekening mee dat je het eerste jaar lekker goedkoop belt voor 2 tientjes per maand, maar daarna zowat 't dubbele. En dan ben je lekker gewend aan streamen, internetten, e.d., en kan je nog extra blox gaan dokken omdat 't anders nog duurder wordt.
Ik heb 2 jaar gratis internet ter waarde van 7,50 per maand. Dus het eerste jaar 15 euro per maand korting of wat ik nu heb... Komt allebei op hetzelfde neer. Moet er wel bij zeggen dat ik 150 minuten heb.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik zie het, 1ste 12 maanden. Hmm.
Linkje naar je abbo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar gratis internet ter waarde van 7,50 per maand. Dus het eerste jaar 15 euro per maand korting of wat ik nu heb... Komt allebei op hetzelfde neer. Moet er wel bij zeggen dat ik 150 minuten heb.
Damn dat is goedkoopquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:01 schreef Mr.DD het volgende:
Never mind. Vodafone spant de kroon. Gratis Desire met een17.50 abbo
http://www.vodafone.nl/sh(...)019?_requestid=36359
Foutje van moi. Eerste 12 maanden: 17.50, de 12 maanden daarna 29.50. Scheelt alsnog 40 euro vergeleken met Hi als je het gratis mobieltje meerekent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:36 schreef svefn het volgende:
[..]
Damn dat is goedkoop
Ik betaal 25 euro per maand voor precies hetzelfde, en dan ook nog via gsmweb aangezien dat op het moment het goedkoopst was.
Dit was destijds (maand of 2 geleden) een actie sms + bel + web 150 abonnement met 24 maanden gratis internet.quote:
Je moet even naar de site van whatsapp gaan en daar opnieuw downloaden. Bij mij werkt hijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:11 schreef Unknown18 het volgende:
Net als persoon in pagina hiervoor, sinds de laatste WhatsApp update, crasht ie als je m aanklikt direct.
Dus neem aan w8e op volgende whatsupp versie :p. Maargoed ik gebruikte het gelukkig nog niet.
Iemand nog een idee wat er met mijn berichten "bug" aan de hand is? ;O
Hmm had ik gedaan al via me tel naar die site en downloaden. Toen daarna geinstalleerd, vroeg die om update. Dat gedaan, en toen deed ie t niet..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:47 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Je moet even naar de site van whatsapp gaan en daar opnieuw downloaden. Bij mij werkt hij
Wat is het probleem van die 13 mb dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
http://blogs.skype.com/en/2010/10/android.html
Downloaden van de app lijkt hier niet te lukken.
Nouja, schijnt 13 MB te zijn, dus laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |