Ooh, ja, ik zal ff de tt laten veranderen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef IceDustbin2 het volgende:
overigens is het niet 'boot', maar 'REboot'.... je bent namelijk al geboot als het gebeurd.
naar aanleiding van de TT dacht ik dat je telefoon opeens aan ging ^^
overigens, officiele Froyo? of geroot?
en idd even proberen wat persoon boven mij zegt
Die simkaart is sinds april dit jaar nieuw. En ik kan het niet met een andere sim proberen, want ik kan hem niet pushen om te rebooten. Dat gaat willekeurig en is niet te helpen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:42 schreef kloogre het volgende:
Of je simkaart is niet meer 100% of je hebt een overenthousiast taskkiller draaien.
Probeer 't eens met een anders simmetje.
Kan je booten zonder SD kaart?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die simkaart is sinds april dit jaar nieuw. En ik kan het niet met een andere sim proberen, want ik kan hem niet pushen om te rebooten. Dat gaat willekeurig en is niet te helpen.
Taskkiller heb ik niet.
Ik kan de sd kaart eruit halen en eens kijken. Ik baal ervan dat ik die reboot niet kan pushenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kan je booten zonder SD kaart?
Verder zou het natuurlijk kunnen dat er wat hardware defect is, geheugen ofzo...
Ik zou hem herstellen naar fabrieksinstellingen, gaat het dan nog fout, toestel retour.
Wait, whut?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:50 schreef kikoooooo het volgende:
Die van mij is nu ook opgestuurd om hetzelfde. Er zijn duizenden desires met dezelfde rebootproblemen.
Gewoon HTC bellen en hem op laten halen voor garantie. Dan krijg je hem binnen een week terug met nieuwe software waarna je hem weer op mag sturen, omdat het een hardwareprobleem is.
De mijne is vandaag weer opgehaald en ik verwacht hem nu 4 weken kwijt te zijn.
Fabrieksinstellingen terugzetten e.d. helpt geen reet. Het moederbord is gewoon kaputt.
Dan heb je kans, dat als je dat ding even formatteert, uiteraard na backup van je data, en fabrieksinstellingen weer instelt, dat eea weer werkt.quote:
Ben dus idd niet de enige samen met kikoooooquote:Last week though, this has been happening more often and on doing different occassions, so can't isolate it. Once, it happened while browsing my contacts, then when browsing web pages, then something else (can't remember). The odd thing the last two days is that the first restart triggered a series of restarts back to back without my intervention, and after 2-3 it came back to normal.
Nou, dan moet ik dat vanavond maar eens even doen dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan heb je kans, dat als je dat ding even formatteert, uiteraard na backup van je data, en fabrieksinstellingen weer instelt, dat eea weer werkt.
Je kunt het via de winkel doen, maar je kunt ook HTC bellen, dan komen ze hem morgen al ophalen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wait, whut?
Ik kon er op google niks over vinden. Maar 4 weken kwijt? Wtf?
En bel je htc dan, indien je hem wil laten opsturen, of de winkel?
De mijne oververhit ook. Onderaan het toestel, bij de USBpoort.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:50 schreef Qwea het volgende:
In die lijst staat een stukje over mogelijk temp gerelateerd.Ik vind de foon soms wel warm! Ik zal er vanaaf eens uitgebreid naar kijken en ff goegel gebruiken.Zit nou bij de doc.
De software kun je toch niet opnieuw installen? ja, afgezien van weer updaten naar froyo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:06 schreef kikoooooo het volgende:
En dat rebooten gaat ie steeds vaker doen, dus ik zou vanmiddag gelijk maar bellen. Dan heb je hem zo spoedig mogelijk terug.
En zeg er dan bij dat je zelf al een aantal keer de fabrieksinstellingen hebt teruggezet én de software opnieuw hebt geinstalleerd, anders doen ze dat alleen en sturen ze hem weer terug.
Doe er ook een briefje bij, wanneer je toestel wordt opgehaald, dat je zelf al de software een aantal keer opnieuw geinstalleerd hebt en dat het probleem daarmee niet wordt opgelost, dan pakken ze het hopelijk direct goed aan.
Jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
De software kun je toch niet opnieuw installen? ja, afgezien van weer updaten naar froyo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |