ben je er nu al uit met 720p video recorden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben een leek, maar ik ben niet achterlijk. Dat is wat ik het eerste heb geprobeerd. Het is teveel gevraagd om hier normaal advies te krijgen.
De standaard browser ook, alleen heet het daar "vensters".quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik gebruik dolphin browser ipv de standaard. die ondersteunt tabbladen.
En als ik dus een ander venster open is mijn geluid van ene venster weg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:28 schreef svefn het volgende:
[..]
De standaard browser ook, alleen heet het daar "vensters".
Zoals het screenshot dat ik postte. Hij is niet achterlijk maar wel stil.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je er nu al uit met 720p video recorden?
je moet codec wel op mpeg4 zetten. h.264 kan die niet aan in combinatie met 720p. denk dat het coderen te zwaar is oid
Kun je die muziek niet buiten je browser luisteren? Xiia Live is een prima app voor streaming radio, ook Nederland.fm kun je er prima mee afspelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:51 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het jammer dat als ik bv muziek luister op 1 scherm (standaard browser) ik niet op een ander scherm kan internetten zonder mijn geluid te verliezen.
Als ik die foto bekijk met kabeltjes, zie ik er zo geen micro-usb tussen zitten. Lijkt me dus niet dat dat gaat werken. Tevens anders hadden ze het er wel bijgezet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef Unknown18 het volgende:
Korte vraag,
weet iemand of t product op:http://www.superdagdeal.nl/
werkt met de HTC Desire?HTC staat er niet bij ibj de informatie, en er staat ook niet bij of er Micro USB bij zit, want dat is nodig om het te laten werken volgens mij :/.
Zo ja, koop ik m, lijkt me erg handig voor onderweg.
Nieuwe accu kost je rond de 40 euro origineel, een simpele battery pack kost je ook al snel een paar tientjes.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:33 schreef Unknown18 het volgende:
True,
Thanks.
Weet je/iemand anders nog wel een goedkope oplossing voor een soort back up batterij / charger voor onderweg?
Nieuwe accu batterij vind ik dan weer overdreven (en duur).
Ga ik testen, bedanktquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun je die muziek niet buiten je browser luisteren? Xiia Live is een prima app voor streaming radio, ook Nederland.fm kun je er prima mee afspelen.
Tja, er zijn veel dingen uit China die ik gewoon zou proberen (mits nodig) maar een accu, liever niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Wat dacht je van 5 eurohttp://www.buyincoins.com(...)g5-product-2181.html
Ik had dan ook over origineel. Die namaak dingen zijn vaak kut.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Wat dacht je van 5 eurohttp://www.buyincoins.com(...)g5-product-2181.html
Niet extreem warm ofzo, eigenlijk een beetje zoals sommige laptops ook warm worden bij gebruik...het viel gewoon opquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef Merkie het volgende:
Van de telefoon zelf en dat hij bij gebruik warm wordt is wel normaal, als je je handen er aan gaat branden is er wel iets fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |