quote:Der Edo-Maserati MC12 XX benötigt für die Übung 0-300-0 km/h 32,4 Sekunden. Den Spurt auf Tempo 100 bewältigt er in 3,7 Sekunden. Aus 300 km/h steht er in 7,1 Sekunden.
quote:Technische Daten
MOTOR
Zwölfzylinder-65-Grad-V-Motor mit Hubraum 6262 cm³,
Leistung 800 PS (588 kw) bei 8500/min,
Drehmoment 780 Nm bei 5900/min, Hinterradantrieb,
automaisiertes Sechsganggetriebe,
Gewicht 1481 kg,
Bereifung vorn 265/30 ZR 20, hinten 325/25 ZR 20,
Dunlop Sport Maxx GT,
Vmax ca. 390 km/h,
Preis 897 705 Euro
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vlakbij je werkquote:
dan zie je na afloop eruit als je hond.... flinke rimpels van al die remkrachtquote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens wil ik die 300 - 0 in 7.1 sec. met dat ding uit de OP wel eens meemaken, dat lijkt me wel vet
t is wel lampengat, echter niet de exacte locatie van je werk... misschien wel de burenquote:Op zondag 26 september 2010 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Als het vlakbij is, is het in ieder geval geen Eindhoven!
Eindhovûhquote:
Whehehe, ik denk dat je niet weet wat er gebeurtquote:Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef lipje het volgende:
[..]
dan zie je na afloop eruit als je hond.... flinke rimpels van al die remkracht
Da's geen Anne-stadquote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef lipje het volgende:
[..]
t is wel lampengat, echter niet de exacte locatie van je werk... misschien wel de buren
Die foto lijkt van geen kantenquote:Op zondag 26 september 2010 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's geen Anne-stad. Anne-stad is Nijmegen. Het staat zelfs op mijn ID:
[ afbeelding ].
Oh ja!quote:Op zondag 26 september 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
fristi, je vergeet je KUTOP!
Bedtijd, tot over een paar dagenen morgen idd shitzels eten in Anneland
De onbewerkte versie lijkt ook niet meer.quote:Op zondag 26 september 2010 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die foto lijkt van geen kanten
Waarom noemen ze dat hok peperduur?quote:Op zondag 26 september 2010 21:35 schreef PeuRac het volgende:
@Fristi, dat is idd een 928en gewoon vlakbij m'n ouders
Omdat peper vroeger heeeeel duur wasquote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat hok peperduur?
Stomquote:Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef lipje het volgende:
ik ga er vandoor. Tot over twee weekjes
Misschien ben ik er zondag, maar reken maar niet op me
1.66 meter....... Had je mega hoge plateauzolen aan?quote:Op zondag 26 september 2010 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's geen Anne-stad. Anne-stad is Nijmegen. Het staat zelfs op mijn ID:
[ afbeelding ].
quote:Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef lipje het volgende:
Omdat er Porsche op staat en de journalist bagger isquote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat hok peperduur?
Have a nice onequote:Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef lipje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Misschien ben ik wel kei hard gegroeid sinds ik je voor het laatst heb gezien.quote:Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
1.66 meter....... Had je mega hoge plateauzolen aan?
Een 928 krijg je anders tegenwoordig kado bij twee pakken diepvries tompoezenquote:Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat peper vroeger heeeeel duur was
Heuhh, ik rij gewoon naar de Ring toe en neem mijn telefoon meequote:Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens, ivm reisplanning volgende week met de ringtrip, samenkomstplaatsen bij carpool Meppel (Dingest), Arnhem (wie komen daar eigenlijk langs?) en voor de Rewe in Adenau (weet niet hoe druk het am ring zelf is) ergens tussen 11 en 12 uur?
* Alfisti betwijfelt hetquote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel kei hard gegroeid sinds ik je voor het laatst heb gezien.
6754 iddquote:Op zondag 26 september 2010 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Heuhh, ik rij gewoon naar de Ring toe en neem mijn telefoon mee.
Je nummer eindigt nog steeds met 754?
quote:Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef Sounddragon het volgende:neem je zwembroek maar mee als je me komt halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
mag SD je niet likken?quote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Anne het volgende:
Als het trouwens baggerweer is, ga ik niet. Ik ben van suiker, weet je.
Ik ga sowieso voor de tompoezenquote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Een 928 krijg je anders tegenwoordig kado bij twee pakken diepvries tompoezen
*noteertquote:Op zondag 26 september 2010 22:01 schreef lipje het volgende:
[..]
neem je zwembroek maar mee als je me komt halen
*noteert ookquote:
Neh, hooguit een kwart van de auto's als op een droge dag, veel baansluitingen, en zelf ga ik niet rijden als de baan nat is; ik vertrouw die Benz voor geen meter als het regentquote:Op zondag 26 september 2010 22:01 schreef Paladijn het volgende:
Het mooie aan de eifel is dat je niet weet wat voor weer het wordtEn inderdaad, ik heb ook een paraplu in de auto... er is ook genoeg te doen in de regen
Hé, dan was ik vandaag ook nog vlakbij je ouders!quote:Op zondag 26 september 2010 21:35 schreef PeuRac het volgende:
@Fristi, dat is idd een 928en gewoon vlakbij m'n ouders
Baansluitingen valt wel wat mee, er zijn niet zoveel Engelsen meerquote:Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, hooguit een kwart van de auto's als op een droge dag, veel baansluitingen, en zelf ga ik niet rijden als de baan nat is; ik vertrouw die Benz voor geen meter als het regent
Nouja, dat denk ik niet, maar mijn ouders wonen in Doetinchemquote:Op zondag 26 september 2010 22:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé, dan was ik vandaag ook nog vlakbij je ouders!
huh ?quote:
Ik denk dat je een paar dagen later nog exact kan zien en voelen waar de gordel zat.quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens wil ik die 300 - 0 in 7.1 sec. met dat ding uit de OP wel eens meemaken, dat lijkt me wel vet
Stelten.quote:Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
1.66 meter....... Had je mega hoge plateauzolen aan?
Ik sta redelijk in dubio; aan de ene kant is het wel erg leuk om (weer) met m'n eigen auto te gaan, aan de andere kant kost het (weer) redelijk wat. Is moeilijkquote:Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens, ivm reisplanning volgende week met de ringtrip, samenkomstplaatsen bij carpool Meppel (Dingest), Arnhem (wie komen daar eigenlijk langs?) en voor de Rewe in Adenau (weet niet hoe druk het am ring zelf is) ergens tussen 11 en 12 uur?
Hm, je hebt gemist dat ik gisteren bij 's Heerenberg de grens over ben gegaan?quote:Op zondag 26 september 2010 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, dat denk ik niet, maar mijn ouders wonen in Doetinchem
Flauwe grap van mij, je was idd in de buurt, maar mn ouders zaten in Brusselquote:Op maandag 27 september 2010 08:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, je hebt gemist dat ik gisteren bij 's Heerenberg de grens over ben gegaan?
Dat was optie 2 ja.quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Flauwe grap van mij, je was idd in de buurt, maar mn ouders zaten in Brussel
Ik wil ook niet werkenquote:Op maandag 27 september 2010 11:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het zo druk tegenwoordig in Nederland, dat niet werken houd ik nog wel even vol
En dan word je onderuit geschoffeld door een lease-Audiquote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef Sounddragon het volgende:
Onverwachte klus in Zaandam op een dikke 160 tonner, en nu dus dikke pret in de file
morgen maar op de motor denk ik
PICSSS!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef Sounddragon het volgende:
een dikke 160 tonner
Kijk maar naar Alex z'n scharrelsquote:
welneequote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
En dan word je onderuit geschoffeld door een lease-Audi.
Ik heb alleen een in-cab picca,maar ik rij nog; komt straks welquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar naar Alex z'n scharrels
Edit: Oh ja, dat moet ik óók nog doen. Mijn todo-lijstje wordt maar niet korter.quote:Het is weer tijd voor een periodieke controle bij uw tandarts.
U kunt van onderstaande link gebruik maken om een afspraak te maken.
Maak afspraak
Tandzorgpraktijk Mathenesse
Mathenesserlaan 192 A
3014 HE Rotterdam
010-4361604
Ik wilde een grap over Amerikanen maken, maar dit werkt ookquote:Op maandag 27 september 2010 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar naar Alex z'n scharrels
Leuke grap van Danny, maar daar denkt meneer de rechter toch heel anders overquote:Op maandag 27 september 2010 12:47 schreef Anne het volgende:
Je weet dat het volgende in de FOK!-FAQ staat?
Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
^^^^ dat dusquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb alleen een in-cab picca,maar ik rij nog; komt straks wel
Lijkt ok ja... dat gaat wel tegenvallen hoor; dat subframe is 200% zeker gewoon krom als je zo FF je neus snuit in de vangrailquote:Op maandag 27 september 2010 18:51 schreef Paladijn het volgende:
Regen am ring en rwd
Auto zelf lijkt ok, maar ze zijn wel een tijdje bezig geweest de kap los te halen
Whehe, dat eerst slowmotion-gedeelte is dezelfde snelheid als de 121 in het echtquote:Op maandag 27 september 2010 18:51 schreef Paladijn het volgende:
Regen am ring en rwd
Auto zelf lijkt ok, maar ze zijn wel een tijdje bezig geweest de kap los te halen
Ach, beter dat mensen dit weten dan dat ze onwetend vangrailtjes koppen - shiny happy people met hun <10 btg filmpjes is ook niet alles. Zowel rijders als organisatie zijn er ook niet bij gebaat dat de baan zoveel dicht is of onder de kvs/olie ligt. Als mensen bewuster/toeristischer rijden is het in mijn ogen ook geen probleem.quote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef daNpy het volgende:
Had het gezien op een ander forum, goede reclame voor TF weer idd.
Bij regen heb je nu eenmaal drifters jaquote:Op maandag 27 september 2010 19:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Whehe, dat eerst slowmotion-gedeelte is dezelfde snelheid als de 121 in het echt![]()
![]()
Maar d''r waren er gisteren toch ook wel een aantal vrij aan het eh... profiteren van het niet volledig droge wegdek. Dat is gewoon wachten op een baansluiting dan![]()
En omdat ik geen zin heb om 10e (!) te lappen voor een simpele foto, dan maar iets kleiner en met wat reclame:
[ afbeelding ]
In nederland gelukkig ookquote:Op maandag 27 september 2010 19:21 schreef daNpy het volgende:
Doorrijden is best strafbaar in Duitsland
Bovendien zijn de regels nou eenmaal dat je niet on-board mag filmen en geen tijden mag klokken tijdens TF.
Ga je de baan, accepteer je dus die voorwaarden, maar voor velen is dat net ff te moeilijk.
En wordt er dan een trackday georganiseerd, is het verbruik, slijtage en baanhuur ineens "te duur".
Weet waar je om vraagt...quote:Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Dingest het volgende:
Ik snap wel dat als je nagenoeg alles op de foto zet je daar wel wat ruimte voor nodig gaat hebben en kosten bij gaat krijgen, maar 10 euro voor een digitale afbeelding gaat wel heel erg ver![]()
Weet je nog andere sites waar ik misschien nog kans heb mezelf aan te treffen? Ik vond één rondje wel voldoende en m'n bijrijder - die in het bezit is van een spiegelreflex - voelde er meer voor om dan maar mee te rijden ipv een half uur te staan koukleumen om een foto te maken
Kijk eens hier: http://forum.autofans.nl/index.php?showtopic=2534quote:Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Dingest het volgende:
Ik snap wel dat als je nagenoeg alles op de foto zet je daar wel wat ruimte voor nodig gaat hebben en kosten bij gaat krijgen, maar 10 euro voor een digitale afbeelding gaat wel heel erg ver![]()
Weet je nog andere sites waar ik misschien nog kans heb mezelf aan te treffen? Ik vond één rondje wel voldoende en m'n bijrijder - die in het bezit is van een spiegelreflex - voelde er meer voor om dan maar mee te rijden ipv een half uur te staan koukleumen om een foto te maken
Ik ook, daarom doen we mee.quote:Op maandag 27 september 2010 19:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Verder heb je een punt, maar had het idee dat ondanks dat gezeik veel mensen toch naar de DF dag komen. Ik ga in die tijd van het jaar niet meer rijden met de MX, dus ben misschien alleen aanwezig voor de gezelligheid of als 'camerawagen' die dag. Ik vind de kosten die DF rekent erg meevallen voor de hoeveelheid tracktime die je ervoor terug krijgt trouwens.
o_O Zelfs mijn foto's staan er tussenquote:Op maandag 27 september 2010 19:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kijk eens hier: http://forum.autofans.nl/index.php?showtopic=2534
Heb ik vanavond ook weer wat te doenquote:Op maandag 27 september 2010 19:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weet waar je om vraagt...
http://www.ringportal.nl/fotografie staat een hele waslijst
En mya, 10 euro is prijzig... aan de andere kant staat er wel iemand te koukleumenIk heb er zelf niets mee, schiet liever 50 leuke plaatjes dan 2000 vanuit dezelfde positie, dan moet ik maar iemand teleurstellen die dag...
Wacht maar tot je het mormel ziet waar ik nu op zit; dát is pas dikquote:
omdat het mijn kindje isquote:
Hoe werkt dat qua opleidingen?quote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
de in-cab picca van mijn kraantje van vandaag;
[ afbeelding ]
Da's dus wel FF different koek; het is een Liebherr LR1160, vrij nieuw, dat zwarte is een touchscreen, en het schermpje erboven het beeld van de camera die aan de kop van de kraan gemonteerd zit, met het kleine dingetje wat links op de joystick zit kun je zo ver inzoomen dat je bijna een krant kunt lezen die ergens plat ligt![]()
Ik zal morgen FF de kraan zelf op de foto zetten; vandaag was het ploerisweer, en dus bleef ik lekker bij de kachel zitten
Inderdaadquote:
Ben benieuwd! Wat voor hijs-klus is het?quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het mormel ziet waar ik nu op zit; dát is pas dik
Je hebt diverse verschillende soorten TCVT certificaten, en ik heb er aardig watquote:Op maandag 27 september 2010 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe werkt dat qua opleidingen?
Je kunt toch niet zomaar elke kraan gaan bedienen? Piloten moeten voor elk vliegtuig dat ze vliegen een cursus volgen bijvoorbeeld. Hoe zit dat het dat spul?
Lul niet, ding roest voor geen meterquote:Op maandag 27 september 2010 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
InderdaadAch, nog even en hij rot vanzelf vanaf de wielkasten weg :p
[..]
Ben benieuwd! Wat voor hijs-klus is het?
* Alfisti hangt aan SD's lipquote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lul niet, ding roest voor geen meter![]()
Tunnelbouw, dus woningen bouwen dmv een storttunnel;
Zie het als een grote mal die je op een vloer zet, je bouwt de elektra en het andere leidingwerk om de tunnel heen, wapening eromheen en volblubberen met beton.. dan sluiten ze de boel af dmv zeilen en stoken binnenin de tunnel een nachtje flink door, en dan de dag erna heeeeeeeeel voorzichtig de tunnel inkrimpen en eruit rollen/hijsen.. heeel precies werk met heel lomp spul zeg maar.. de tunnel zelf weegt 18 ton, en ze zijn op de 7e verdieping, dus alles gaat via dat scherm en een portofoon.. best touchy, want boven is het centimeterwerk![]()
Werk is in Zaandam trouwens
Was het maar waarquote:
Bij het nieuwe gemeentehuis/hotel? Dacht dat die ondertussen al af wasquote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
de tunnel zelf weegt 18 ton, en ze zijn op de 7e verdieping, dus alles gaat via dat scherm en een portofoon.. best touchy, want boven is het centimeterwerk![]()
Werk is in Zaandam trouwens
Geen idee, het is wel in het centrum, zijn 3 torens en er staan 2 van die kranen bij; lekker rustig relaxed putjequote:Op maandag 27 september 2010 20:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij het nieuwe gemeentehuis/hotel? Dacht dat die ondertussen al af was
doen !quote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Zal ik nog even naar de schuur rijden om te gaan sleutelen of is het al te laat? Ik haat avonden in mijn eentje in de schuur maar ik heb wel zin om te sleutelen
Geen idee hoe het daar heet, is tegenover het centraal station:quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, het is wel in het centrum, zijn 3 torens en er staan 2 van die kranen bij; lekker rustig relaxed putje
Vurestraat, kan dat ??
Wil je mij weghebben ofzoquote:
Waar is je schuur?quote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Zal ik nog even naar de schuur rijden om te gaan sleutelen of is het al te laat? Ik haat avonden in mijn eentje in de schuur maar ik heb wel zin om te sleutelen
Neem vrij en kom kijkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti hangt aan SD's lip
[..]
Was het maar waarGaat nog een hele drukke week worden
Noop, dat is het nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen idee hoe het daar heet, is tegenover het centraal station:
[ afbeelding ]
En ziet er best tof uit.
Neej, maar ik vind het zelf altijd wel tof om 's avonds in de schuur te klooien; muziekje erbij, lekker relaxed in je uppiequote:
Kilometer of 5 weg.quote:
Ja opzich wel. Nouja, ik hoef morgen pas om half 11 op te staan dus misschien ga ik dadelijk nog even.quote:Op maandag 27 september 2010 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neej, maar ik vind het zelf altijd wel tof om 's avonds in de schuur te klooien; muziekje erbij, lekker relaxed in je uppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Had je op de heenweg ook nog een klusje?quote:Op maandag 27 september 2010 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem vrij en kom kijken![]()
Ik zal morgen wel foto's maken; dan moet de andere tunnel erop.
[..]
quote:De politie heeft een bestuurder van een invalidewagentje aangehouden die met zijn voertuig de A9 op was gereden. Ter hoogte van het AMC reed de man in zijn Canta invalidewagen de A9 richting Amstelveen op. De politie heeft het wagentje na de aanhouding met een kraan van de weg verwijderd.
Altijd irritant als je geen sleutelruimte bij hebt, ik ken het *zucht*.quote:
Het is een LR1160 lieverdquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Had je op de heenweg ook nog een klusje?
[..]
Gruwelijk ! Dat is alleen fijn als ik het ook niet meer (zeker) weet.quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef daNpy het volgende:
Het is altijd wel fijner met 2en te sleutelen vind ik
Nope. Of ik corrigeer een ander, of ik weet het niet, of ik twijfel..quote:Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef Paladijn het volgende:
Je bedoelt dat iemand je continu corrigeert?
Of je last een paar mooie bokkenquote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Barcaconia het volgende:
Geen kriksteunen. Gewoon je maat de auto omhoog laten houden.
Gedoequote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of je last een paar mooie bokken
Ik heb 2 mooie bokken gemaakt nuquote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of je last een paar mooie bokken
Ik heb 4 assteunenquote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
GedoeIk haal ze gewoon uit de kofferbak.
Feauteau's ?quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb 2 mooie bokken gemaakt nu
Ik zal ze even posten, maar dan moet ik wel alles er omheen wegknippenquote:Op maandag 27 september 2010 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb 4 assteunen![]()
[..]
Feauteau's ?
De Aa Ie Vee Dee kijkt met u meequote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal ze even posten, maar dan moet ik wel alles er omheen wegknippen
Je weet toch vanuit het chauffeurstopic hoe voorzichtig je moet zijn met spullen op internet plaatsen waarvan je weet dat het niet mag? Ik plaats dus maar gewoon dingen waarvan het wel magquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De Aa Ie Vee Dee kijkt met u mee
Ik ook, in mijn kofferbak.quote:
Er is ook een chauffeurstopic hier ergens.quote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef r8ality het volgende:
Is hier trouwens iemand hier trucker? Of geweest?
Je hebt gelijk ookquote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je weet toch vanuit het chauffeurstopic hoe voorzichtig je moet zijn met spullen op internet plaatsen waarvan je weet dat het niet mag? Ik plaats dus maar gewoon dingen waarvan het wel mag
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb 2 mooie bokken gemaakt nu
wat wil je weten ??quote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef r8ality het volgende:
Is hier trouwens iemand hier trucker? Of geweest?
Is nationaal leuk? Of juist internationaal? Veiligheid? Werkdruk? Financiering C-rijbewijs en andere aanverwante meuk?quote:
Er is een chauffeurstopic, daar kun je alles vragen, val ons niet lastig wil jequote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is nationaal leuk? Of juist internationaal? Veiligheid? Werkdruk? Financiering C-rijbewijs en andere aanverwante meuk?
Het is geloof ik 15x150x3 koker en alleen maar haakse hoeken met alle naden doorgelast, dat blijft wel heel op een autotje van 900kg.quote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook
Ziet er goed uit trouwens, ik mis alleen een strippie om de boel te schoren ??
Teveel vragen waar ik het antwoord niet op kan geven, en inderdaad, in het chauffeurstopic zitten mensen die al je vragen kunnen beantwoordenquote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is nationaal leuk? Of juist internationaal? Veiligheid? Werkdruk? Financiering C-rijbewijs en andere aanverwante meuk?
Daar zit wel wat inquote:Op maandag 27 september 2010 22:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is geloof ik 15x150x3 koker en alleen maar haakse hoeken met alle naden doorgelast, dat blijft wel heel op een autotje van 900kg.
Bij ons moeten de collega's van de buitendienst zicht haasten, ze hebben nog een hele hoop werk te doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:10 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
. Is op zich niet erg. Zolang je je niet hoeft te haasten. Maar dat moet ik dus wel
!
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Ow, op mijn werk is het juist wel te doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bij ons moeten de collega's van de buitendienst zicht haasten, ze hebben nog een hele hoop werk te doen
Toch had ik dat strippie er wel bij gedaan, maar misschien ben ik paranoïde.quote:
Over een paar weekjes kan ik het je vertellenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef Marco001 het volgende:
Pfff
Mijn climatecontrol dingetje is kapoet..Als ik de verwarming aanzet op 20 graden en blower stand 1, is het de ene keer hele kode lucht, en de andere keer zulke hete lucht, dat als je je hand ervoor houd, je die haast verbrand, en dan een keer doet hij het wel... Of dat hij het doet eerst, maar na 5 minuten ofzo opeens alleen hete lucht gaat blazen.. Als je de blowers dan uitzet, blijft hij doorblazen, en de ac doet het dan ook niet goed(of niet, of net zulke hete lucht) en de recirculatie doet het dan al helemaal niet...
Weet iemand hoveel het gaat kosten om dat te fixen? tís een Ibiza 1.4 uit 2003, met de ëenvoudige"climatronic, dus zonder display
neequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef Anne het volgende:
Zo lang is die ruk nou ook weer niet, toch?
Doe je dat ook met SD?quote:
Heavy duty spul dan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat is Alex zijn specialiteit.
Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heavy duty spul dan waarschijnlijk.
En waarom is dat voor jou interessant om te weten ??quote:
Dat duurt dan nog wel ff jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:44 schreef BaraCuda het volgende:
Net bij hypotheekboer geweest en de komende jaren woon ik nog wel waar ik woon![]()
Tot ik een rijke slet aan de haak sla
Dat wordt zoekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:44 schreef BaraCuda het volgende:
Net bij hypotheekboer geweest en de komende jaren woon ik nog wel waar ik woon![]()
Wat interesseert jou dat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En waarom is dat voor jou interessant om te weten ??
Nou, het betrof een post met mij als lijdend voorwerp; lijkt me reden genoegquote:
Dat is dus een "ja"quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, het betrof een post met mij als lijdend voorwerp; lijkt me reden genoeg
I know. Vond de NL-klank wel geinigquote:
Dat is dus een assumptionquote:
[schreeuw mode] JAZEKER DE HYPOTHEKER [/schreeuw mode]quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:44 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zit prima, maar het kan altijd beterquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[schreeuw mode] JAZEKER DE HYPOTHEKER [/schreeuw mode]
Viel dus tegen met die nieuwe regels /richtlijnen wat hypotheken betreft, aan de andere kant zit je daar toch ook niet verkeerd?
Effe een jaartje afzien..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een wijf van 80 die bijna dood gaat![]()
![]()
Doe eens niet zo vies joh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een wijf van 80 die bijna dood gaat![]()
![]()
Hoe is het in Hier ?quote:
Waar?quote:
Cupmaat ??quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
Vriendin van me gaat naar de pliesie om aangifte te doen, omdat haar ID gestolen is.
3x raden waar de politie om vraagt?
*doet stethoscoop een stukje opzijquote:
Laat mij eens een serieuze poging doen: "Heeft u nog boetes open staan? Anders helpen wij u niet. Eerst betalen, dan hulp."quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
Vriendin van me gaat naar de pliesie om aangifte te doen, omdat haar ID gestolen is.
Zuchtquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laat mij eens een serieuze poging doen: "Heeft u nog boetes open staan? Anders helpen wij u niet. Eerst betalen, dan hulp."
Om haar volledige naam, geboortedatum en geboorteplaats en de geboortedatum, volledige voornamen en meisjesnaam van haar moeder.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:40 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Fristi![]()
ZZZzzZZZzZzzzooooommmmmm even in..
Nou willen we natuurlijk weten van wie nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:52 schreef Alfisti het volgende:
Ik hou van (bijna) de hele SC
![]()
* Alfisti strooit wat liefde rond
Wel van jou hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou willen we natuurlijk weten van wie niet.
Wat is er met je icon gebeurd?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou willen we natuurlijk weten van wie niet.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is er met je icon gebeurd?!
Inclusief ID gok ik zomaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Om haar volledige naam, geboortedatum en geboorteplaats en de geboortedatum, volledige voornamen en meisjesnaam van haar moeder.
Dat gaan de buren tof vindenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:59 schreef Anne het volgende:
Dit ligt btw nieuw beneden op tafel:
[ afbeelding ]
Edit: wel een best sjieke gitaar deze keer-> http://www.kaosgaming.nl/(...)uitar-Controller.jpg
Zal vast wel geen cadeautje voor mij zijn eh![]()
?
Beetje vroeg, over half uurtjequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh! newsflash
de Fiat garage wilde er 5750 ofzo voor betalen bij inruil op een nieuwe autoFiat
Ja ja, en bij niet inruilen 2000 euro korting zodat je er eigenlijk maar 3750 voor krijgtquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh! newsflash
de Fiat garage wilde er 5750 ofzo voor betalen bij inruil op een nieuwe auto
Ja, geen idee of ik zoveel korting zou krijgen, maar 't is allemaal lekker kutquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ja ja, en bij niet inruilen 2000 euro korting zodat je er eigenlijk maar 3750 voor krijgt
En het kabinet Rutte komt er ook nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, geen idee of ik zoveel korting zou krijgen, maar 't is allemaal lekker kut![]()
Alleen maar negatief nieuws deze week
Ja, dat belasting vrije gebeuren bij die auto's staat ook nog eens onder druk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En het kabinet Rutte komt er ook nog![]()
( voor zo lang het duurt)
Eej, je woont in nederland; genaaid word je tóchquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat belasting vrije gebeuren bij die auto's staat ook nog eens onder druk.
Ze willen blijkbaar de CO2 grens verlagen op een bepaald moment zodat de meeste A auto's erbuiten vallen en je dus genaaid bent
Sja, was ook wel te verwachtenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat belasting vrije gebeuren bij die auto's staat ook nog eens onder druk.
Ze willen blijkbaar de CO2 grens verlagen op een bepaald moment zodat de meeste A auto's erbuiten vallen en je dus genaaid bent
Dat is waarquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eej, je woont in nederland; genaaid word je tóch
italiaanse baggerquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:31 schreef Alfisti het volgende:
Volgende OP[PTA SC] 2004 Alfa Romeo Spider 2.0 TS @ 1482kg
Sodefuck wie is dat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:35 schreef Alfisti het volgende:
Niet eens gezien
* Alfisti heeft koffie nodig
Edit: dan maar eentje voor Bara om het goed te maken
[ afbeelding ]
Nou, we hebben al 3 gitaren hier staan heurquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat gaan de buren tof vinden
SD drinkt blijkbaar ook theequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Beetje vroeg, over half uurtje![]()
Ik sta nu wel bekend als theetrutje, maar ik drink op m'n werk 10 bakken koffie weg, dus ik probeer thuis een beetje te compenseren
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
Ik zeur toch ook niet! Ik drink zelf ook heel de dag door thee!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
AlfistfuckyGeluids-draak zit me te dissen door de thee
Fixedquote:
Zo, die heeft best ver vooraan gestaan bij het uitdelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:35 schreef Alfisti het volgende:
Niet eens gezien
* Alfisti heeft koffie nodig
Edit: dan maar eentje voor Bara om het goed te maken
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:48 schreef Alfisti het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)6._thomas_berge.html
OMFG![]()
Echt, wtf zijn dat voor mensenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:48 schreef Alfisti het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)6._thomas_berge.html
OMFG![]()
Stond geen naam bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |