Het nummer was heel liefelijk gezongen ipv dat je echt kracht in je stem bij het nummer gebruikt en daarbij waren een paar stukje niet helemaal overtuigend. Desalniettemin vond ik haar toch aangenaam om naar te luisteren maar kwa stem zal toch nog beter moeten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Het was niet zo slecht gezongen. Maar ik weet het ook niet eigenlijk.
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat voor ronde komt hierna eigenlijk?
Goede vraag, geen idee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
De Live Shows toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat komt door haar 'out of bed look'-waxquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft dr haar alleen alsof ze net uit bed komt
quote:
Komt volgens mij ook omdat je er zoveel ziet. Volgende keer zijn er minder, dat scheelt een stuk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
Ik vind het eigenlijk eerlijk gezegd heel erg tegenvallen allemaal
dat bestaat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt door haar 'out of bed look'-wax
Heel bestquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ok, 1:27 = 10:09
en de seconden lopen gelijk...
zo beter?
Ja dat zou goed kunnen, wil een heel nummer horenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook omdat je er zoveel ziet. Volgende keer zijn er minder, dat scheelt een stuk.
Meisje uit de voorstukjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Leg uit, want dat snap ik niet
Jonguhhhhhhhhhhquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
Hij doet ALSOF hij het voor zijn vrouw en kind zingtDat doet hij dus eigenlijk NIET.
Hij houdt niet van zijn vrouw en kinderen zo te horen.
Als ik het wel kende zou ik het waarschijnlijk niet meer terug herkennenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
Wat is dit?
Ik ken dit nummer ook niet
Je herkent het niet, door de uitvoeringquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
Wat is dit?
Ik ken dit nummer ook niet
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
zo, mijn kat zit even flink te ruften op mijn schoot![]()
Ik schrik nu steeds van je met je Simonequote:
En bedanktquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
Ohw sorryquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schrik nu steeds van je met je Simone
quote:
Hihiquote:
Ik weet even niet welk nummer dat ook weer is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:16 schreef Joooo-pi het volgende:
The climb...
Leuk nummer, ondanks Miley
Ja net als Manon gisteren met der bankquote:
Och, dat kind. Zo schattig was dat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja net als Manon gisteren met der bank
Preciesquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja net als Manon gisteren met der bank
Ja he, ik wou haar knuffelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Och, dat kind. Zo schattig was dat.
Nee ik deed iets verkeerdquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken, is de quote weer kapot.
Jaquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Gaat lekker bij mij, volgende keer gewoon weer wijn ipv spa rood, dan typ ik beter
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef D. het volgende:
Ik vind haar wel wat van Cher (XFA-UK) weghebben
O die blijft mooi ja, ga ik ook weer kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vorige week weer Moulin Rouge gekeken
Maar wel zielig eindequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
O die blijft mooi ja, ga ik ook weer kijken
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vorige week weer Moulin Rouge gekeken
O ja dat schatjequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Voor straks:
(al 5 miljoen keer bekeken)
Jaquote:
quote:
Nee, vind ik niet. ze is echt heel goed. Ik vraag me af of miley dit nummer net zo goed live kan zingen als Simone dat gedaan heeft.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Internationale kwaliteiten
Is dat niet wat overdreven
quote:
Geen idee.quote:
Nee, dat niet, maar zij heeft een bekende papa!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:26 schreef editoor het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. ze is echt heel goed. Ik vraag me af of miley dit nummer net zo goed live kan zingen als Simone dat gedaan heeft.
Hij kwam later binnenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
ik begrijp iets niet. Popstars is toch niet voor duo's of groepen? Wat de neuk is dit dan met die blauwen?
Daar zit wat inquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
ik begrijp iets niet. Popstars is toch niet voor duo's of groepen? Wat de neuk is dit dan met die blauwen?
Dat je internationaal doorbreekt heeft meer met geluk en commercie te maken dan met zangkwaliteiten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar zij heeft een bekende papa!
Kijk maar es, Miley live op youtube. Ze kan het niet echt goed zingen
Maar ik voorspel dat simone geen internationale carrière gaat krijgen
Ja dat dus, snap ik ook niet. Uitzonderingsgevalletje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
Duo's mochten blijkbaar wel... bij audities was er ook al meerderenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
Een van de 2 kan zingen. De andere niet.
Doe mij ook maar gewoon N&Squote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
Ik vind ze helemaal niet zo goed hoor
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik moet bij MM altijd denken aan de sorrypiet
Sssttttttttquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik moet bij MM altijd denken aan de sorrypiet
Volgende week?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:33 schreef editoor het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat er veel mensen zijn, die niet live hebben opgetreden? Hoe zit het daarmee?
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:33 schreef editoor het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat er veel mensen zijn, die niet live hebben opgetreden? Hoe zit het daarmee?
Benny er zitten veel kindertjes op Fok hequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
sorrypiet in het sinterklaasjournaal
ja N&S zijn veel beter jaquote:
Die komen volgende weekquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:33 schreef editoor het volgende:
Ja dat is bekendquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny er zitten veel kindertjes op Fok he
Volgens mij is het gewoon toegestaan als duo. Met de eerste audities waren er ook een 10tal duo's die audties hadden gedaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat dus, snap ik ook niet. Uitzonderingsgevalletje.
quote:
Klopt wel ja. Ik weet eigenlijk niet meer of dat vorig jaar nou ook zo was.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:35 schreef editoor het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon toegestaan als duo. Met de eerste audities waren er ook een 10tal duo's die audties hadden gedaan.
zo beter?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny er zitten veel kindertjes op Fok he
Gezelligquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:37 schreef Karina het volgende:
Was leuk! Volgende week ben ik er weer bij.
Dan ben ik eerder thuis, dus beide is mij primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Was weer gezellig
Volgende week 20:00 of 20:30?
Doei allemaal, ik naar de SCquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Yep, Tot volgende week![]()
Als ik tijd heb ook weer op zaterdagavond. En anders in ieder geval weer op vrijdag bij VOH!!![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:45 schreef MissJ het volgende:
volgende week zaterdag ben ik er denk ik weer bij![]()
Vrijdag bij VOH helaas niet, want dan ga ik elders kijken en tis een beetje lullig als ik dan daaro ff op de laptop ga
Ik vind anders dat charlotte zeer goed kan zingen en performen. In het begin zong ze niet goed met de band mee maar daarnaa had ze het uitstekend gedaan. Dat ze op het nippertje door ging is denk ik niet helemaal juist. Van de jury kreeg ze 3 voor 1 tegen. Dus dan ben je wel ruim door. Ze had het publiek niet mee maar dat had denk ik alles te maken dat het begin stroef ging.quote:Op zondag 26 september 2010 08:11 schreef female81 het volgende:
De Yolanthe-lookalike die meedoet (Charlotte) bewijst wel duidelijk hoe belangrijk het plaatje is. Ze gaat steeds op het nippertje door. Was ze niet zo vreselijk mooi geweest, dan had ze er allang uit gelegen. Ze zouden er bij VOH compleet gehakt van gemaakt hebben.
Een 2e herhaling?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
De herhaling is nu op tv, maar ze hebben er nu zo'n smsbalk onder staan.
Je zit verkeerdquote:
Maar zondagavond was ook een herhaling op tvquote:Op donderdag 30 september 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Herhaling op tv... ik zapte voorbij
Je telt af tot Vrijdag en dan kijk je...?quote:
POPquote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je telt af tot Vrijdag en dan kijk je...?
Oh ik dacht dat je volledig over wasquote:
Nee, ik vind VOH nog steeds niet veel aan, maar ik wil wel een SC erbij, en bij POP was vorige week het eerste half uur niet 1 postquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je volledig over was
Ja ik heb iedereen op de sshhhhh modus laten zitten, zodat je in VOH zou sudderenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik vind VOH nog steeds niet veel aan, maar ik wil wel een SC erbij, en bij POP was vorige week het eerste half uur niet 1 post
Je wilde me in VOH hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb iedereen op de sshhhhh modus laten zitten, zodat je in VOH zou sudderen![]()
Maar nieuwe ronde nieuwe kansen
Je wilde toch niet kijken hierquote:
Aech welquote:Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wilde toch niet kijken hier
Neen anders was je er welquote:
Ik was er ook. Anders had ik toch niet gezien dat er verder niemand wasquote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neen anders was je er wel![]()
Maar ik hoop dat het drukker wordt, ik zet de wind de goeie kant uit
Ja en je lachte er ook om las ik eldersquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was er ook. Anders had ik toch niet gezien dat er verder niemand was
*High fived*quote:
Als een boer met kiespijnquote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en je lachte er ook om las ik elders
Hihihihihiquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hihihihihi
*grabbelt aan gordel*
Kijk je zaterdag ook mee?quote:
Hoor hemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
http://onlineclock.net/quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:40 schreef iBenny het volgende:
D. Waar kon ik die klok ook alweer vinden?
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoor hem
Ik heb recht van spreken, mijn voorkeur gaat uit naar POPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eikelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb recht van spreken, mijn voorkeur gaat uit naar POP
Zeg, ga je nu hier zitten aftellen, en dan om 20:30 vlucht je naar VOH?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:55 schreef iBenny het volgende:
Nog 9 uur en 37 minuten
(of 9 uur en 7 minuten als je de kandidaten die vorige week door zijn gegaan (nog eens) wilt zien)
Dat doe jij ook, dus snavel houden en inchecken pleasequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ga je nu hier zitten aftellen, en dan om 20:30 vlucht je naar VOH?
Aftellen met kuikentje hoort erbijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ga je nu hier zitten aftellen, en dan om 20:30 vlucht je naar VOH?
quote:
Grmblquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doe jij ook, dus snavel houden en inchecken please
Ja, doe het dan ookquote:
Als ik in m'n eentje post ben je er nog nietquote:
Daar was live ook geen f*ck aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das live leuker
En ik waarschijnlijk thuis met de rest mee
Ik heb meer dan een half uur voor de deur gestaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik in m'n eentje post ben je er nog niet
*noteert*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meer dan een half uur voor de deur gestaan
Ik doe alleen aan 1op 1 hugsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we een mini-grouphug doen jongens?
Ff snel danquote:
Dat ging om mijn muzieksmaak... Wat betreft programmas toch nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:15 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij stond bekend om je slechte smaak, toch?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we een mini-grouphug doen jongens?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Want huggen (met kuikentje)
Ff snelletjes, want ik moet zo weg.quote:
Weg?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff snelletjes, want ik moet zo weg.
Hoezo?quote:
Dat maakt niet uit want je kijkt toch nietquote:
Ikquote:
Zeg, als je zo door gaat kijken ik zeker niet hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want je kijkt toch niet
Is dat Maestrichs?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, als je zo door gaat kijken ik zeker niet he
Halen we het nieuwe deel nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |