zo beter?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny er zitten veel kindertjes op Fok he
Gezelligquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:37 schreef Karina het volgende:
Was leuk! Volgende week ben ik er weer bij.
Dan ben ik eerder thuis, dus beide is mij primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Was weer gezellig
Volgende week 20:00 of 20:30?
Doei allemaal, ik naar de SCquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Yep, Tot volgende week![]()
Als ik tijd heb ook weer op zaterdagavond. En anders in ieder geval weer op vrijdag bij VOH!!![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:45 schreef MissJ het volgende:
volgende week zaterdag ben ik er denk ik weer bij![]()
Vrijdag bij VOH helaas niet, want dan ga ik elders kijken en tis een beetje lullig als ik dan daaro ff op de laptop ga
Ik vind anders dat charlotte zeer goed kan zingen en performen. In het begin zong ze niet goed met de band mee maar daarnaa had ze het uitstekend gedaan. Dat ze op het nippertje door ging is denk ik niet helemaal juist. Van de jury kreeg ze 3 voor 1 tegen. Dus dan ben je wel ruim door. Ze had het publiek niet mee maar dat had denk ik alles te maken dat het begin stroef ging.quote:Op zondag 26 september 2010 08:11 schreef female81 het volgende:
De Yolanthe-lookalike die meedoet (Charlotte) bewijst wel duidelijk hoe belangrijk het plaatje is. Ze gaat steeds op het nippertje door. Was ze niet zo vreselijk mooi geweest, dan had ze er allang uit gelegen. Ze zouden er bij VOH compleet gehakt van gemaakt hebben.
Een 2e herhaling?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
De herhaling is nu op tv, maar ze hebben er nu zo'n smsbalk onder staan.
Je zit verkeerdquote:
Maar zondagavond was ook een herhaling op tvquote:Op donderdag 30 september 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Herhaling op tv... ik zapte voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |