Hij kwam later binnenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
ik begrijp iets niet. Popstars is toch niet voor duo's of groepen? Wat de neuk is dit dan met die blauwen?
Daar zit wat inquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
ik begrijp iets niet. Popstars is toch niet voor duo's of groepen? Wat de neuk is dit dan met die blauwen?
Dat je internationaal doorbreekt heeft meer met geluk en commercie te maken dan met zangkwaliteiten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar zij heeft een bekende papa!
Kijk maar es, Miley live op youtube. Ze kan het niet echt goed zingen
Maar ik voorspel dat simone geen internationale carrière gaat krijgen
Ja dat dus, snap ik ook niet. Uitzonderingsgevalletje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
Duo's mochten blijkbaar wel... bij audities was er ook al meerderenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
Een van de 2 kan zingen. De andere niet.
Doe mij ook maar gewoon N&Squote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
Ik vind ze helemaal niet zo goed hoor
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik moet bij MM altijd denken aan de sorrypiet
Sssttttttttquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik moet bij MM altijd denken aan de sorrypiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |