abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86859149
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou voel ik me dik :')
Waarom dan?
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 26 september 2010 @ 14:13:25 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86859184
Omdat DaD ongeveer even lang is als ik en 18 kg minder weegt. Dan is er toch in m'n achterhoofd zo'n stemmetje dat zegt, dat moet jij dus ook kunnen. Terwijl ik wéét dat dat voor mij niet haalbaar is. En ik het ook nooit zou kunnen realiseren.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86859246
Hi ladiez & gentlemen :)

Niet zoveel tijd om bij te lezen. Ik las iets van een meet? Is er al een datum vastgesteld?

Ik loop een beetje vast met een essay, ga sowieso zo Kwak mailen maar misschien hebben mensen hier een idee. De stelling is in het kort: Geboren worden in de arbeidersklasse in GB voorkomt dat je omhoog kan (beetje rare zin maar jullie begrijpen het). Dan moet ik drie argumenten hebben, ik heb:

- mensen in de arbeidersklasse worden door hun omgeving gestimuleerd eerder van school te gaan en te gaan werken (of juist andersom, NIET gestimuleerd om op school te blijven
- Door de vele verschillen is het moeilijk voor zulke mensen geaccepteerd te worden in hogere klassen.

De thesis en argumenten zijn in het Engels iets beter verwoordt en ook goedgekeurd door de docent maar ik moet dus nog 1 argument. Ik had eerst: mensen voelen zich veiliger in hun eigen omgeving. Maar dat kon ik niet volledig onderbouwen. Dus iemand een idee? Ik zat wel te denken in de richting van druk vanuit de omgeving maar op zich lijkt dat ook weer op mijn eerste argument.
  zondag 26 september 2010 @ 14:15:22 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86859247
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat DaD ongeveer even lang is als ik en 18 kg minder weegt. Dan is er toch in m'n achterhoofd zo'n stemmetje dat zegt, dat moet jij dus ook kunnen. Terwijl ik wéét dat dat voor mij niet haalbaar is. En ik het ook nooit zou kunnen realiseren.
Ach ik ben 1.68 en weeg ongeveer 72 a 73 kilo, en jullie vinden mij steeds ook niet lelijk :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86859310
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef shinydiscoball het volgende:

Niet zoveel tijd om bij te lezen. Ik las iets van een meet? Is er al een datum vastgesteld?

Ik loop een beetje vast met een essay, ga sowieso zo Kwak mailen maar misschien hebben mensen hier een idee. De stelling is in het kort: Geboren worden in de arbeidersklasse in GB voorkomt dat je omhoog kan (beetje rare zin maar jullie begrijpen het). Dan moet ik drie argumenten hebben, ik heb:

- mensen in de arbeidersklasse worden door hun omgeving gestimuleerd eerder van school te gaan en te gaan werken (of juist andersom, NIET gestimuleerd om op school te blijven
- Door de vele verschillen is het moeilijk voor zulke mensen geaccepteerd te worden in hogere klassen.

De thesis en argumenten zijn in het Engels iets beter verwoordt en ook goedgekeurd door de docent maar ik moet dus nog 1 argument. Ik had eerst: mensen voelen zich veiliger in hun eigen omgeving. Maar dat kon ik niet volledig onderbouwen. Dus iemand een idee? Ik zat wel te denken in de richting van druk vanuit de omgeving maar op zich lijkt dat ook weer op mijn eerste argument.
waarom moet je per se 3 argumenten? :@ liever 2 goed uitgewerkte argumenten dan 2 redelijk goede en eentje die er maar wat bijhangt?
Ja doei.
  zondag 26 september 2010 @ 14:18:45 #256
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86859361
mijn hagelslag is definitief op... -O-
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86859376
moet ik wat opsturen? :o
Ja doei.
  zondag 26 september 2010 @ 14:19:20 #258
331 Merel
Be here now.
pi_86859382
M'n koelkast heeft het begeven :(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86859391
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef Merel het volgende:
owh, da's flink klote! :o
Ja doei.
  zondag 26 september 2010 @ 14:20:17 #260
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86859413
quote:
dat is een groter probleem dan mijn hagelslag!
pi_86859434
quote:
Begrijpelijk, maar ook goed dat je weet dat het niet realistisch is. :*
  zondag 26 september 2010 @ 14:20:50 #262
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86859436
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik wat opsturen? :o
ik ga er even over nadenken! maar, dan maak ik een heel lijstje, en maak ik al het geld naar je over!
  zondag 26 september 2010 @ 14:21:13 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86859453
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef shinydiscoball het volgende:

Simpelweg: geld? Mensen uit lagere klassen hebben minder geld voor tuition fees e.d., plus bijv. Oxbridge is megaduur, dus daar komt Jan-met-de-Pet sowieso al nooit binnen (behalve evt door scholarship).
pi_86859457
een pakketje samenstellen moet geen probleem zijn ^O^ maak maar een lijstje!
Ja doei.
pi_86859477
quote:
Ja, ho. Ten eerste zijn wij allebei heel anders gebouwd en ten tweede is dit nu ook weer niet precies iets wat je na zou moeten streven.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 26 september 2010 @ 14:22:30 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86859505
Baai de wee: 18 kilo minder dan een XM en dezelfde lengte? :o 18!? Is er dan nog wel wat DaDtje over om van te houden, zeg maar? oO<
pi_86859515
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef shinydiscoball het volgende: GB voorkomt dat je omhoog kan
Bij de eerste oogopslag van je post las ik dit _O-

Verder kan ik geen argument bedenken, helaas.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 26 september 2010 @ 14:23:38 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86859535
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, ho. Ten eerste zijn wij allebei heel anders gebouwd en ten tweede is dit nu ook weer niet precies iets wat je na zou moeten streven.
Wéét ik ook! Maar ja, dat stemmetje he..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86859547
quote:
Oh :o

Ik dacht ook een keer dat mijn koelkast kapot was, bleek ik de stekker er bij het schoonmaken uit te hebben getrokken :@
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86859595
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wéét ik ook! Maar ja, dat stemmetje he..
Dat stemmetje moet je gewoon een flinke trap onder haar reet geven :7 En laat de positieve stem het lekker winnen O+
pi_86859610
quote:
Oh jee! Lag er nog veel bederfelijke waar in?
pi_86859631
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien een idee om, wanneer dit gewichtsverlies aan blijft houden, toch medische hulp in een bepaalde vorm te zoeken? Straks blijft er geen DaDtje meer over :o

Voel je je verder wel fit en energiek?
pi_86859637
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

waarom moet je per se 3 argumenten? :@ liever 2 goed uitgewerkte argumenten dan 2 redelijk goede en eentje die er maar wat bijhangt?
Er moeten gewoon drie argumenten in als ik een voldoende wil.

Maria, dat kan inderdaad wel ja! Ik ga er even iets van maken :)

XM: je ziet er geweldig uit. Ik weeg ongeveer 72 kilo maar jij lijkt veel slanker. Dus...
pi_86859667
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baai de wee: 18 kilo minder dan een XM en dezelfde lengte? :o 18!? Is er dan nog wel wat DaDtje over om van te houden, zeg maar? oO<
Ja ongelofelijk :o
pi_86859704
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bij de eerste oogopslag van je post las ik dit _O-

Verder kan ik geen argument bedenken, helaas.
Lolz :D
  zondag 26 september 2010 @ 14:28:57 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86859706
Dat bedoelde ik, ik vind XM al best wel erg slank en dan gaat er nog 18 kilo af! :o Maf idee dat dat kan.

En mooi ruk van je koelkast, Merel :{
pi_86859720
Ik ben 62,5 kilo, en ik zie er dikker uit dan jullie allemaal waarschijnlijk :P Nadeel van een klein opdondertje zijn.
  zondag 26 september 2010 @ 14:30:08 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86859754
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben 62,5 kilo, en ik zie er dikker uit dan jullie allemaal waarschijnlijk :P Nadeel van een klein opdondertje zijn.
Mwah, tien kilo en maar een paar cm erbij en je hebt mij :') Ik win oO< Of verlies, hangt er vanaf hoe je het bekijkt :+
pi_86859808
Dames, maak je geen zorgen. Er kan nog steeds in me gebeten worden. :D.
  zondag 26 september 2010 @ 14:32:02 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86859823
ik weeg gewoon 85...

Maar dat moet terug naar tussen de 75 en 80....
pi_86859834
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef progje het volgende:

[..]

oh heerlijk, dat ga ik binnenkort ook weer eens maken :9
:'( Het is de dieetsoep geworden. Op zich niet erg, maar omdat er maar weinig bouillonblok in mag had mijn moeder flink de pepermolen gehanteerd. Gevolgd: voor mij oneetbaar wegens veel en veel te heet. Gatverdamme.

Daar kan ik dus zo van balen he, prima eten zo verpesten :{w
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86859836
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mwah, tien kilo en maar een paar cm erbij en je hebt mij :') Ik win oO< Of verlies, hangt er vanaf hoe je het bekijkt :+
Maar die centimeters doen veel, kan ik je vertellen :D

Voor de spiegel in de sportschool vrijdag vond ik m'n figuur echt zó lelijk. Van m'n hoofd tot en met taille is het mooi, dan komt er één grote ronde blob en vanaf mijn knieën is het weer normaal in proportie :')
pi_86859842
ik 75, bij 1.73 *)

;( maar ook dat gaat goed komen *)
Ja doei.
pi_86859857
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, maak je geen zorgen. Er kan nog steeds in me gebeten worden. :D.
Proefondervindelijk? :+
pi_86859879
@shiny: mensen uit de lagere klasse hebben geen/veel minder connecties, dus geen netwerk, en ook geen voorbeeldfiguren in de directe omgeving?

Verder kan ik me van XM herinneren op de foto met rokje & laarzen dat je juist helemaal niet een 'grof onderstel' had, en ook de maat 28 broek (waar zoveel om te doen is geweest in dit topic :P ) klopt dan niet helemaal!
pi_86859919
Inderdaad, maat 28 :o Ik heb maat 30 :@
pi_86859934
Ik weeg 59,5 kilo bij een lengte van 1.68 maar omdat ik uitgezakte niet getrainde spieren heb lijk ik nog altijd het dikste van iedereen. :')
  zondag 26 september 2010 @ 14:35:42 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86859948
Dan is het goed DaDtje! 8-) Als je maar wel idd een dokter opzoekt als het minder blijft worden!

Aw Geebee! Wat ik op je feestboek zie lijkt echt niet blobbig hoor! O+ Bij wisselt de tevredenheid per dag, al heb ik ook al besloten dat ik best blij ga zijn als ik enigszins constant blijf in de UK :')
pi_86860021
Mijn moeder is even lang als ik (1.68) en weegt 72, ik weeg 64 en mijn kuiten zijn gewoon dubbel zo dik als de hare :{w Maar mijn buik is weer veel dunner. En zij heeft dikkere boobs. Die nog mooi van vorm zijn, dus dat geeft weer hoop.

En ik heb gisteren het eerste level van de 30 Day Shred gedaan (=20 minuutjes) en nu heb ik echt overal pijn ;( Auwuwuwuwwuwaaaaa. En ik ben nog wel vaker gestopt tussendoor, ook al mocht dat niet van Jillian :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86860047
Oh, hai!

Volgens mij vind ik de meesten* van jullie allemaal mooi O+

*niet dat ik sommigen niet mooi vind, maar ik weet niet hoe iedereen er uitziet. Dus ik kan niet iedereen zeggen. Maar diegenen die ik heb gezien, hebben allemaal iets dat ze mooi maakt :Y En zijn al helemaal niet blobbig-dik ofzo.
pi_86860079
ik post alleen voordelige foto's O-)
Ja doei.
pi_86860082
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dan is het goed DaDtje! 8-) Als je maar wel idd een dokter opzoekt als het minder blijft worden!

Aw Geebee! Wat ik op je feestboek zie lijkt echt niet blobbig hoor! O+ Bij wisselt de tevredenheid per dag, al heb ik ook al besloten dat ik best blij ga zijn als ik enigszins constant blijf in de UK :')
De echt blobbige foto's zet ik ook niet op facebook, natuurlijk :P En dat laatste kan ik me goed voorstellen, moeilijk! :D Maar je sport wel, echt goed vind ik dat! *O*
pi_86860114
Oh, en: *O* *O* Vandaag ben ik vrolijk en blij en opgelucht :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net beneden alles gepoetst, nu even de was in aan het ruimen, zo meteen nog mijn lessen voor morgen voorbereiden. Alles lekker op een zondags tempo :)
pi_86860139
Btw, meet lijkt me erg leuk :) Heb het al even voorzichtig in mijn agenda gezet. Zou op zich prima te doen moeten zijn :)

Weet niet of er anderen vanuit het zuiden willen gaan, maar misschien kunnen we dan samen rijden :s)
  zondag 26 september 2010 @ 14:42:26 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86860154
quote:
DaD moet nodig aankomen.. Ik ben 1.65 en bij 54 kilo ben ik echt veel te mager
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86860173
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en: *O* *O* Vandaag ben ik vrolijk en blij en opgelucht :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net beneden alles gepoetst, nu even de was in aan het ruimen, zo meteen nog mijn lessen voor morgen voorbereiden. Alles lekker op een zondags tempo :)
wat fijn! ^O^
Ja doei.
  zondag 26 september 2010 @ 14:44:09 #297
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86860204
men, ik ben zo makkelijk teleurgesteld deze dagen. Ik zou nu even richting de stad om wat spullen die bij iemand in de kelder liggen even naar m'n nieuwe appartement te brengen...is die jongen van wie de kelder ligt niet thuis tot een uur of zes..Nu heb ik zin om er even uit te gaan, straks vast niet meer. Het is helemaal niet noodzakelijk...Maar ik ben er wel teleurgesteld over. Zo stom.

Ach ja, ik ga maar even naar de supermarkt ofzo, even wat fruit enzo inslaan...
  zondag 26 september 2010 @ 14:44:35 #298
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86860215
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DaD moet nodig aankomen.. Ik ben 1.65 en bij 54 kilo ben ik echt veel te mager
ben jij zo klein? ik dacht dat jij veel langer was!
pi_86860232
Fijn Coco! :)
  zondag 26 september 2010 @ 14:45:37 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86860235
Fijn Coco! O+

En in kader van verminderd charmante foto's met slecht haar, een recente Maria in Engeland, shoppingspree :+ (mutsje + handschoen niet van mij :P)

Hier kan je wel zien dat ik geen sprietje ben, methinks! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')