Mwah, tien kilo en maar een paar cm erbij en je hebt mijquote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben 62,5 kilo, en ik zie er dikker uit dan jullie allemaal waarschijnlijkNadeel van een klein opdondertje zijn.
quote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef progje het volgende:
[..]
oh heerlijk, dat ga ik binnenkort ook weer eens maken
Maar die centimeters doen veel, kan ik je vertellenquote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwah, tien kilo en maar een paar cm erbij en je hebt mijIk win
Of verlies, hangt er vanaf hoe je het bekijkt
![]()
Proefondervindelijk?quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, maak je geen zorgen. Er kan nog steeds in me gebeten worden..
De echt blobbige foto's zet ik ook niet op facebook, natuurlijkquote:Op zondag 26 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dan is het goed DaDtje!Als je maar wel idd een dokter opzoekt als het minder blijft worden!
Aw Geebee! Wat ik op je feestboek zie lijkt echt niet blobbig hoor!Bij wisselt de tevredenheid per dag, al heb ik ook al besloten dat ik best blij ga zijn als ik enigszins constant blijf in de UK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net beneden alles gepoetst, nu even de was in aan het ruimen, zo meteen nog mijn lessen voor morgen voorbereiden. Alles lekker op een zondags tempo![]()
DaD moet nodig aankomen.. Ik ben 1.65 en bij 54 kilo ben ik echt veel te magerquote:Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat DaD ongeveer even lang is als ik en 18 kg minder weegt. Dan is er toch in m'n achterhoofd zo'n stemmetje dat zegt, dat moet jij dus ook kunnen. Terwijl ik wéét dat dat voor mij niet haalbaar is. En ik het ook nooit zou kunnen realiseren.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en:![]()
Vandaag ben ik vrolijk en blij en opgelucht
wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net beneden alles gepoetst, nu even de was in aan het ruimen, zo meteen nog mijn lessen voor morgen voorbereiden. Alles lekker op een zondags tempo
Ja doei.
ben jij zo klein? ik dacht dat jij veel langer was!quote:Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DaD moet nodig aankomen.. Ik ben 1.65 en bij 54 kilo ben ik echt veel te mager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |