Maar Nynke kan haar phd toch niet zomaar afzeggen? Contract en zulks. Ik kan nog 4 dagen zonder opgaaf van redenen vertrekkenquote:Op zondag 26 september 2010 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hoeft niet per sé werkloos te zijn om te solliciteren naar iets beters/leukers hoor
Ik heb zelf helemaal niet het idee dat ik focus op afvallen en ik vind dit best aanzienlijke lijstjes.quote:Op zondag 26 september 2010 12:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij zit qua eetpatroon ook echt nog te veel op het afvallen te focussen. Je moet echt meer gaan eten, of in ieder geval maaltijden die meer calorieën bevatten (vette vis, noten, volle kwark, enz.)
Ik neem toch aan dat je op het zelfde gewicht wil blijven/aan wil komen?
ik doe helemaal geen phd. Misschien dat ik in september volgend jaar zou kunnen beginnen, maar niets is zeker. Dus ik hou al m'n opties open. En stiekem zie ik wel iets om naar nederland terug te komen/weg te gaan uit Zweden....quote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar Nynke kan haar phd toch niet zomaar afzeggen? Contract en zulks. Ik kan nog 4 dagen zonder opgaaf van redenen vertrekken.
Inderdaad.quote:Op zondag 26 september 2010 12:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij zit qua eetpatroon ook echt nog te veel op het afvallen te focussen. Je moet echt meer gaan eten, of in ieder geval maaltijden die meer calorieën bevatten (vette vis, noten, volle kwark, enz.)
Ik neem toch aan dat je op het zelfde gewicht wil blijven/aan wil komen?
ik heb een contract voor 6 maand, tot eind februari. Grote kans dat het verlengd wordt, maar you never know. Plus, het is geen baan die ik forever wil doen. En deze functie begint in april...Deadline is morgen...quote:Op zondag 26 september 2010 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Nynke hééft toch al een baan?
* Viking84 snapt het niet meer
Hoe lang ben je precies? En wat is de oorzaak van de dalingen? Is je ludduvudu nog neit helemaal over?quote:Op zondag 26 september 2010 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanochtend stond er een 4 achter de 5..
Succes!quote:Op zondag 26 september 2010 12:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb een contract voor 6 maand, tot eind februari. Grote kans dat het verlengd wordt, maar you never know. Plus, het is geen baan die ik forever wil doen. En deze functie begint in april...Deadline is morgen...
Voor iemand die wil afvallen zijn het keurige lijstjes, ik kan niet anders zeggen. Maar je lijstje van vandaag... je komt echt bij lange na niet op 2000 kcal.quote:Op zondag 26 september 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal niet het idee dat ik focus op afvallen en ik vind dit best aanzienlijke lijstjes.. Ik eet wel regelmatig zalm en neem elke dag een zakje noten mee naar school (en ja, die eet ik dan ook op, al vind ik ze eigenlijk helemaal niet zo lekker
)!
wordt ook altijd zo'n chaos met 30 pm's in een dag. Nu is dat voor mij met een onbeperkte PMbox en Push-functie geen probleemquote:
Ik ben 1m73. Ik heb geen idee wat de oorzaak is! Ik zit verder uitstekend in m'n vel en die periode waarin ik nauwelijks eten naar binnen kreeg is ook helemaal over. Ik ontzeg mezelf ook weinig tot niets.quote:Op zondag 26 september 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe lang ben je precies? En wat is de oorzaak van de dalingen? Is je ludduvudu nog neit helemaal over?
Ohja. Nou nog maar eens even nadenken. Ik ga even een sollibrief schrijven.quote:Op zondag 26 september 2010 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wordt ook altijd zo'n chaos met 30 pm's in een dag. Nu is dat voor mij met een onbeperkte PMbox en Push-functie geen probleemmaar voor anderen?
Nou dat is een aardige lunchquote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben 1m73. Ik heb geen idee wat de oorzaak is! Ik zit verder uitstekend in m'n vel en die periode waarin ik nauwelijks eten naar binnen kreeg is ook helemaal over. Ik ontzeg mezelf ook weinig tot niets.
Vik, op de dagen dat ik naar school ga neem ik 4 boterhammen met pindakaas mee en die eet ik samen met een banaan, dat zakje nootjes en een kop soep waar op school voor wordt gezorgd, op.
Eens. Ik ben 8 kg zwaarder en 5 cm langer, maar dat is voor mij ook al aan de magere kant.quote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ohja. Nou nog maar eens even nadenken. Ik ga even een sollibrief schrijven.
DaD: meer eten54 is echt vrij weinig!
zodra als ze in de buurt van die vensterbank komt, plantenspuit erop.quote:Op zondag 26 september 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Pippa heeft al drie stenen engeltjes uit de vensterbank gegooid sinds we hier wonen, waarvan twee zijn stukgegaan. Gelukkig heb ik m'n favoriete engeltje (van mama gekregen) ergens neergezet waar ze niet bij kan.
O ze mogen wel in de vensterbank, hoor. Dan kunnen ze nog eens naar buiten kijken. Ik heb de engeltjes nu maar verplaatst.quote:Op zondag 26 september 2010 12:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zodra als ze in de buurt van die vensterbank komt, plantenspuit erop.
Devostator kitty's zijn niet cute
oh heerlijk, dat ga ik binnenkort ook weer eens makenquote:Op zondag 26 september 2010 12:38 schreef Syrena het volgende:
Hier staat vandaag pompoensoep op 't menu
Eensch. Bij mij ligt heel veel aan de bouw (smal op de heupen en relatief weinig vrouwelijke vormen).quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit met 1.74 rond de 72kg en ik ben toch echt niet meer dik. Dacht ik.
Kun je niet nog ergens een kompas scoren? Of op je telefoon als ie dat kanquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mehe ik moet morgen ditte lopen: http://walkit.com/walk/?c(...)428&rta=old&direct=0
Maar ik weetniet wat noord/zuid isDus dat wordt ruim op tijd weg en zoeken
*sherlock-petje op zet*
Ik heb ye olde telefoonquote:Op zondag 26 september 2010 13:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je niet nog ergens een kompas scoren? Of op je telefoon als ie dat kan
Ja dat bedoelde ik!quote:
Je moet proberen zo simpel en helder mogelijk je zin te construeren en trachten tangconstructies of stijlfouten te vermijden.quote:Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef AKnynke het volgende:
Vik, DaD, anderen, help me!
Dit is de reden dat ik nu solliciteer op de functie van blablalab
Dit is de reden waarom....
Welke is goed? ik weet het niet meer!
Ja, maar ik refereer naar iets wat ik in de zin daarvoor geschreven heb ..quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet proberen zo simpel en helder mogelijk je zin te construeren en trachten tangconstructies of stijlfouten te vermijden.
Je kiest bijv. voor:
"Ik solliciteer naar deze functie omdat .... " (als er een menselijke beslissing in het spel is zoals: waarom daarom hierom)
"Ik solliciteer naar deze functie doordat .... " (als er geen menselijke beslissing in het spel is zoals: waardoor daardoor hierdoor)
/taalpurist
vanaovnd.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
komt vast goed.. wanneer MOET hij weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |