quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef Perruche het volgende:wat is een oeros? *googlen gaat. Ah, een oer-os! Fail
Maria wat leuk zeg! Het bevalt je goed he in Leeds? Heb je nog veel contact met het thuisfront gehad? Wel echt leuk dat je het zo naar je zin hebt.
Ik ga zo m'n bedje in, nog lekker beetje lezenrust in huis
Neem er ook eentje voor mij, ik kan vanavond niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:32 schreef neen het volgende:
Welterusten slaapsters, ik ga even aan mijn sociale verplichtingen voldoen in het centrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en ik las iets over een meet. De halve familie van mijn man woont in DH, plus wat vrienden, dus misschien kan ik dan ook wel langskomen (kan ik het meteen combineren met wat andere bezoekjes ofzo).![]()
Ow? Had je zo weinig gegeten dan? (of heb ik iets anders gemist?).quote:Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hoop met je mee, Coco!
Bah, ik werd net ineens hartstikke duizelig.Snel een banaan en een glas Sprite naar binnen gewerkt en nu gaat het wel weer. Zo toch maar eens gaan koken want het is echt hard nodig dat ik weer eens wat gezonds eet. Ik had gisteren nog wel gezond eten gekocht (wraps met allerlei groente) maar uiteindelijk heb ik het niet gemaakt, dus vanavond moet het toch echt!
Daarna lekker pyjama aan en een filmpje kijken.
Zo weinig was het eigenlijk niet, misschien teveel koffie gedronken. Nou ja, de laatste dagen waren een beetje raar, ik moet gewoon weer even gezond gaan doen.quote:Op zondag 26 september 2010 00:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow? Had je zo weinig gegeten dan? (of heb ik iets anders gemist?).
Welke film ga je kijken?
*gaat ondertussen tanden poetsen en daarna naar bed*
Hmm, volgens mij heb ik ze allebei niet gezien. Have fun in ieder gevalquote:Op zondag 26 september 2010 00:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo weinig was het eigenlijk niet, misschien teveel koffie gedronken. Nou ja, de laatste dagen waren een beetje raar, ik moet gewoon weer even gezond gaan doen.
Ik twijfel nog tussen The Departed (nog niet gezien) en The Big Lebowski (wel gezien maar blijft leuk).
Slaap lekker!
Stoomtreinquote:
Ookeee... ?quote:
Mooie tas zeg!quote:Op zondag 26 september 2010 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
www.fossil.com/en_US/shop(...)&imagePath=ZB4378206
Mooi! Heb m gezien in het blauw, maar deze zou ik wel willen
Wat een mist trouwens weer zeg!
maar het moet daar ook niet meer donker zijn nu!quote:Op zondag 26 september 2010 08:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ookeee... ?
Net zag ik de tram precies voorbij sjezen, dus moet ik een kwartier wachten. Vriendlief wilde niet dat ik s avonds in het donker door zuid fiets, dus ik had t beloofd.
nog een keer, je lijstjes zijn heeeeeel erg mager! Dat mag echt wel wat meer...Hoe lang ben je, en hoeveel beweeg je per dag?quote:Op zondag 26 september 2010 09:09 schreef mascarpone het volgende:
Even nog een lijstje van gisteren:
O: muesli met yoghurt,eitje
L: Appel
T: stokbrood hapjes bij een film
D: restje lasagne van gisteren en salade
T: 5 schorles
Ben wat meer water gaan drinken door de dag heen. En ik kan een crosstrainer lenen van iemand, ga toch eens kijken of ik niet iets kan sporten. Als het lukt koop ik er zelf een.
Beduidend beter dan de mijnequote:Op zondag 26 september 2010 09:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Ik heb ook een lijstje van gister nog,
O: verse bol met kaas, ei en tomaat
L: panini spaans van de bakker bart
D: zilvervliesrijst met groente, cashews en woksaus. Toe: stoofpeertjes vla
T: handje cashews nog
Vandaag:
O: 2x brood met ei, kaas, paprika en tomaat. Thee en vruchtensap
S: hardlopen![]()
L:?? geen idee nog
D: pasta met groente
T: ?
Ja, lekker hè?quote:Op zondag 26 september 2010 09:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar jij eet wel sushi vanavond!*jaloers is*
Oh dat. Ja...Duvel was daar uiteraard ook van de partij.quote:
MevrouwPuff wat doe je me aanquote:Op zondag 26 september 2010 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
www.fossil.com/en_US/shop(...)&imagePath=ZB4378206
Mooi! Heb m gezien in het blauw, maar deze zou ik wel willen
Wat een mist trouwens weer zeg!
Hulde voor je productiviteit. Ik ga nu ook een solli schrijven. Voor een energiebedrijf. Jij?quote:Op zondag 26 september 2010 10:30 schreef AKnynke het volgende:
Zo, hardgelopen. Was best lekker eigenlijk, en ik word steeds sneller...plus, ik raak alleen nog maar buiten adem van stukjes die heel stijl bergop gaan!
M'n brood staat in de oven en is over ongeveer een half uur klaar, dus dat is ook perfect. Ontbijten, en dan maar eens een sollicitatiebrief schrijven...
quote:Op zondag 26 september 2010 10:32 schreef Viking84 het volgende:Ik heb ook hardgelopen. 5 x 1 afgewisseld met 2 minuten wandelen. Was wel weer even lekker, maar ik heb wel echt een conditie van niets
. Maar het voelt goed om er iets aan te gaan doen
.
Plan is: zondagmiddag en dinsdag en donderdag na school gaan hardlopen; maandag en vrijdag lopend naar school (ca. 30 mins heen en 30 mins terug).
Ja goed hè?quote:
overheid...quote:Op zondag 26 september 2010 10:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hulde voor je productiviteit. Ik ga nu ook een solli schrijven. Voor een energiebedrijf. Jij?
fijn zeg!quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja goed hè?. Ik ben best een beetje trots op mezelf dat ik die stap toch weer heb genomen. En ook nog zonder tegenzin
.
Nu moet het nog uitgevoerd worden, maar ik verwacht wel een groter succes dan in Groningen. Eerder kon ik elk willekeurig moment van de dag hardlopen en nu weet ik dat het na school móet, omdat ik anders niet meer van de bank af kom. Bovendien zat ik eerder altijd te klooien met het beste moment van lopen, terwijl, als ik na school ga lopen, de lunch voldoende is weggezakt én ik nog geen honger heb. Plus: hier zijn allemaal mooie parkjes en bossen en in Groningen liep ik een saai recht stuk over asfalt.
Uiteraardquote:Op zondag 26 september 2010 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft gisteren een trein met locomotief gezien in Groningen!. Was jouw wederhelft daar ook bij, XM?
.
Welke is het geworden?quote:Op zondag 26 september 2010 00:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo weinig was het eigenlijk niet, misschien teveel koffie gedronken. Nou ja, de laatste dagen waren een beetje raar, ik moet gewoon weer even gezond gaan doen.
Ik twijfel nog tussen The Departed (nog niet gezien) en The Big Lebowski (wel gezien maar blijft leuk).
Slaap lekker!
Misschien moet ik dat idd maar doen: afgaan op wat ik zie in de spiegel en niet op wat ik zie op de weegschaal. Met 68 was ik ook niet tevreden, maar toen vond ik het getal wel mooi, dus liet ik het maar verder. Ik ga gewoon een tijdje gezond eten en bewegen en dan kijk ik over een tijdje wel een keer hoe het er gewichtstechnisch voor staat. Nu even douchen en dan een geroosterd broodje etenquote:
Was 'ie naar Onnen en met de stoomtrein heen& weer naar Groningen?quote:
Ja, met een mede treinennerd.quote:Op zondag 26 september 2010 11:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Was 'ie naar Onnen en met de stoomtrein heen& weer naar Groningen?
quote:Op zondag 26 september 2010 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat idd maar doen: afgaan op wat ik zie in de spiegel en niet op wat ik zie op de weegschaal.
Alleen even van je blad opkijken en "ja" of "nee" antwoorden werkt niet?quote:Op zondag 26 september 2010 11:06 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, nu wil ik ontbijten in de keuken, komt dat rare mens erbijzitten en moet ik praten. Ik wil gewoon rustig ontbijten en m'n volkskrant magazine lezen, daar keek ik zo naar uit...bah.
Dan ben ik voor 6 november, want de 27ste viert m'n zusje haar verjaardag.quote:Op zondag 26 september 2010 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en 6/11 hád ik wat, maar dat gaat niet door, dus ik zou kunnen.
Idd. Ik ben niet zo van het bewegen om het bewegen zonder dat ik ergens naartoe hoef. Dus dit is een goede oplossing. En dan ook echt precies zo laat vertrekken dat ik het nét haal zodat ik niet kan verslonzen onderwegquote:Op zondag 26 september 2010 11:06 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Goed plan verder! Vooral dat heen & weer wandelen, want dat is veel minder afhankelijk van motivatie.
Succes Cali!quote:Op zondag 26 september 2010 11:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Wauw! Vik wat goed!! ik ben nu al trots op je!
En ik hoop dat je ook echt zult gaan merken dat je meer energie krijgt als je een paar weken meer hebt bewogen![]()
Oke, hardloopkloffie is aan en ik begin zenuwachtig te worden![]()
Tot later!
Dat zie ik ook als gelegenheid voor vervanging van mn oude versleten voor een nieuwe mooiequote:Op zondag 26 september 2010 10:27 schreef Perruche het volgende:
Idd mooie tassen Puffje! Als ik een baan krijg ga ik er 1 kopen
maar wat doe je dan aan? gewoon hardloopbroek, t-shirt en jasje/trui? oorwarmers? handschoenen?quote:Op zondag 26 september 2010 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, de winter en hardlopen gaan juist heel goed samen (tenzij gladheid)
zomer en hardlopen vind ik écht niet![]()
Dan wil ik wel proberen erbij te zijn, maar dan ga ik denk ik voor de tapas weg.quote:Op zondag 26 september 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, dus
• 6 november
• Den Haag
• Om 15.00uur om Vik de Den Haag Rondleiding te geven
• Tapas om een uurtje of 19.00uur
ofzo?
joggingbroek, shirt + trui of shirt + hardloopjasquote:Op zondag 26 september 2010 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
maar wat doe je dan aan? gewoon hardloopbroek, t-shirt en jasje/trui? oorwarmers? handschoenen?![]()
dat lijkt me súper leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 11:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan wil ik wel proberen erbij te zijn, maar dan ga ik denk ik voor de tapas weg.
Is het handig om een groepsauto vanuit Groningen te laten vertrekken? Ik heb die week wel de beschikking over een klein 4-persoonsautootje.
Leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, dus
• 6 november
• Den Haag
ofzo?
Mij lijkt rondleiding door Den Haag dan wel weer heel leukquote:
ik heb gezegd "hey, vind je het erg als ik rustig doorlees, ik ben niet zo'n morgenpersoon".. Nu is ze weg, gelukkig...quote:Op zondag 26 september 2010 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Alleen even van je blad opkijken en "ja" of "nee" antwoorden werkt niet?
ik kan niet. Ik zit dan in een hutje op de hei in Duitsland met de vader van de duutser. En nog wat andere duutsers. Jippie...quote:Op zondag 26 september 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, dus
• 6 november
• Den Haag
ofzo?
Anders pm'en?quote:Op zondag 26 september 2010 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
tof!
doen we eigenlijk apart topic maken? Of houden we 't hier?
Voordeel is: niet hier dat 'gezeik' voor iedereen die niet komt
Nadeel: je weet nooit wat voor mensen er ineens op af komenen officieel zijn alle FOK!meets (van een topic of niet) toegankelijk voor alle FOK!kers, zeg maar
hier had ik in de winter m'n dikke hardloopbroek (strakke), thermoshirt, shirt met lange mouwen, tshirt, handschoenen en muts aan...Dat ging hartstikke goed!quote:Op zondag 26 september 2010 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
maar wat doe je dan aan? gewoon hardloopbroek, t-shirt en jasje/trui? oorwarmers? handschoenen?![]()
Toch ook wel met je eigen Duutser hè?quote:Op zondag 26 september 2010 12:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik kan niet. Ik zit dan in een hutje op de hei in Duitsland met de vader van de duutser. En nog wat andere duutsers. Jippie...
quote:Op zondag 26 september 2010 12:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik kan niet. Ik zit dan in een hutje op de hei in Duitsland met de vader van de duutser. En nog wat andere duutsers. Jippie...
Heel simpel, met rundvlees, spekjes, bouillon, sinaasappelrasp en 'franse kruiden'. Normaal gooi ik er altijd provencaalse kruiden doorheen, maar die kon ik hier niet vinden. Dus nu maar franse. Vast ook lekker. Misschien dat ik er straks nog een sloot rode wijn doorheen gooi, heb een heerlijke kruidige shiraz open staan, en die is er vast lekker doorheen. Met wat eigengemaakt brood...mmmmmmquote:
ja...gelukkig wel.quote:Op zondag 26 september 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch ook wel met je eigen Duutser hè?.
Is dat meer of minder dan de laatste keer wegen?quote:Op zondag 26 september 2010 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanochtend stond er een 4 achter de 5..
Hutspot met stroop? Gewoon stroop die je ook op pannenkoeken doet? Apartquote:D: hutspot met rookworst en stroop
quote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja...gelukkig wel.
@ Mo: dat zou wat zijn. Het is een vrij prestigeuze baan, dus let's see....De baan is wel in Den Haag!![]()
Stiekem zou ik de baan in Washington/New York/London ook wel willen hebben...
Weer een kilo minder dan gister.quote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat meer of minder dan de laatste keer wegen?.
[..]
Hutspot met stroop? Gewoon stroop die je ook op pannenkoeken doet? Apart.
Wij eten bami. Nu al zin in!. Over 6 uurtjes mag ik gaan koken
.
Ik kom echt slecht op gang vandaag. Vrijdagavond vind ik het heel moeilijk om m'n schoolwerk van me af te zetten, zaterdag ben ik ervan af en vervolgens vind ik het op zondag weer heel moeilijk om iets te gaan doen
.
Jij zit qua eetpatroon ook echt nog te veel op het afvallen te focussen. Je moet echt meer gaan eten, of in ieder geval maaltijden die meer calorieën bevatten (vette vis, noten, volle kwark, enz.)quote:Op zondag 26 september 2010 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje van gister:
O: Brinta
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen appelstroop, cup-a-soup
T: bak magere kwark, appel
D: Turks broodje döner met frietjes
T: nog een appel
Vanochtend stond er een 4 achter de 5..
Planning voor vandaag:
O: Brinta (net op)
L: 2 volkoren boterhammen met 2 gebakken eieren
T: banaan
T: paar blokjes pure choco die ik gister uiteindelijk niet heb gehad
D: hutspot met rookworst en stroop
Let's see...het is ineder geval weer meer sollicitatieervaring. Nu eerst die brief maar eens schrijven....quote:Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar je hebt nu iig al een baan / phD plek, dus nóg meer goede referenties en aanzien en zulks
dus ik hoop echt dat dat in je voordeel gaat werken, dat moet toch haast wel?!
je hoeft niet per sé werkloos te zijn om te solliciteren naar iets beters/leukers hoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Nynke hééft toch al een baan?
* Viking84 snapt het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |