Kun je niet nog ergens een kompas scoren? Of op je telefoon als ie dat kanquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mehe ik moet morgen ditte lopen: http://walkit.com/walk/?c(...)428&rta=old&direct=0
Maar ik weetniet wat noord/zuid isDus dat wordt ruim op tijd weg en zoeken
*sherlock-petje op zet*
Ik heb ye olde telefoonquote:Op zondag 26 september 2010 13:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je niet nog ergens een kompas scoren? Of op je telefoon als ie dat kan
Ja dat bedoelde ik!quote:
Je moet proberen zo simpel en helder mogelijk je zin te construeren en trachten tangconstructies of stijlfouten te vermijden.quote:Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef AKnynke het volgende:
Vik, DaD, anderen, help me!
Dit is de reden dat ik nu solliciteer op de functie van blablalab
Dit is de reden waarom....
Welke is goed? ik weet het niet meer!
Ja, maar ik refereer naar iets wat ik in de zin daarvoor geschreven heb ..quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet proberen zo simpel en helder mogelijk je zin te construeren en trachten tangconstructies of stijlfouten te vermijden.
Je kiest bijv. voor:
"Ik solliciteer naar deze functie omdat .... " (als er een menselijke beslissing in het spel is zoals: waarom daarom hierom)
"Ik solliciteer naar deze functie doordat .... " (als er geen menselijke beslissing in het spel is zoals: waardoor daardoor hierdoor)
/taalpurist
vanaovnd.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
komt vast goed.. wanneer MOET hij weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |