Ach ik ben 1.68 en weeg ongeveer 72 a 73 kilo, en jullie vinden mij steeds ook niet lelijkquote:Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat DaD ongeveer even lang is als ik en 18 kg minder weegt. Dan is er toch in m'n achterhoofd zo'n stemmetje dat zegt, dat moet jij dus ook kunnen. Terwijl ik wéét dat dat voor mij niet haalbaar is. En ik het ook nooit zou kunnen realiseren.
waarom moet je per se 3 argumenten?quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Hi ladiez & gentlemen![]()
Niet zoveel tijd om bij te lezen. Ik las iets van een meet? Is er al een datum vastgesteld?
Ik loop een beetje vast met een essay, ga sowieso zo Kwak mailen maar misschien hebben mensen hier een idee. De stelling is in het kort: Geboren worden in de arbeidersklasse in GB voorkomt dat je omhoog kan (beetje rare zin maar jullie begrijpen het). Dan moet ik drie argumenten hebben, ik heb:
- mensen in de arbeidersklasse worden door hun omgeving gestimuleerd eerder van school te gaan en te gaan werken (of juist andersom, NIET gestimuleerd om op school te blijven
- Door de vele verschillen is het moeilijk voor zulke mensen geaccepteerd te worden in hogere klassen.
De thesis en argumenten zijn in het Engels iets beter verwoordt en ook goedgekeurd door de docent maar ik moet dus nog 1 argument. Ik had eerst: mensen voelen zich veiliger in hun eigen omgeving. Maar dat kon ik niet volledig onderbouwen. Dus iemand een idee? Ik zat wel te denken in de richting van druk vanuit de omgeving maar op zich lijkt dat ook weer op mijn eerste argument.
Begrijpelijk, maar ook goed dat je weet dat het niet realistisch is.quote:Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat DaD ongeveer even lang is als ik en 18 kg minder weegt. Dan is er toch in m'n achterhoofd zo'n stemmetje dat zegt, dat moet jij dus ook kunnen. Terwijl ik wéét dat dat voor mij niet haalbaar is. En ik het ook nooit zou kunnen realiseren.
ik ga er even over nadenken! maar, dan maak ik een heel lijstje, en maak ik al het geld naar je over!quote:
Simpelweg: geld? Mensen uit lagere klassen hebben minder geld voor tuition fees e.d., plus bijv. Oxbridge is megaduur, dus daar komt Jan-met-de-Pet sowieso al nooit binnen (behalve evt door scholarship).quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Hi ladiez & gentlemen![]()
Niet zoveel tijd om bij te lezen. Ik las iets van een meet? Is er al een datum vastgesteld?
Ik loop een beetje vast met een essay, ga sowieso zo Kwak mailen maar misschien hebben mensen hier een idee. De stelling is in het kort: Geboren worden in de arbeidersklasse in GB voorkomt dat je omhoog kan (beetje rare zin maar jullie begrijpen het). Dan moet ik drie argumenten hebben, ik heb:
- mensen in de arbeidersklasse worden door hun omgeving gestimuleerd eerder van school te gaan en te gaan werken (of juist andersom, NIET gestimuleerd om op school te blijven
- Door de vele verschillen is het moeilijk voor zulke mensen geaccepteerd te worden in hogere klassen.
De thesis en argumenten zijn in het Engels iets beter verwoordt en ook goedgekeurd door de docent maar ik moet dus nog 1 argument. Ik had eerst: mensen voelen zich veiliger in hun eigen omgeving. Maar dat kon ik niet volledig onderbouwen. Dus iemand een idee? Ik zat wel te denken in de richting van druk vanuit de omgeving maar op zich lijkt dat ook weer op mijn eerste argument.
Ja, ho. Ten eerste zijn wij allebei heel anders gebouwd en ten tweede is dit nu ook weer niet precies iets wat je na zou moeten streven.quote:Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij de eerste oogopslag van je post las ik ditquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef shinydiscoball het volgende: GB voorkomt dat je omhoog kan
Wéét ik ook! Maar ja, dat stemmetje he..quote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ho. Ten eerste zijn wij allebei heel anders gebouwd en ten tweede is dit nu ook weer niet precies iets wat je na zou moeten streven.
Ohquote:
Dat stemmetje moet je gewoon een flinke trap onder haar reet gevenquote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wéét ik ook! Maar ja, dat stemmetje he..
Oh jee! Lag er nog veel bederfelijke waar in?quote:
Misschien een idee om, wanneer dit gewichtsverlies aan blijft houden, toch medische hulp in een bepaalde vorm te zoeken? Straks blijft er geen DaDtje meer overquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ho. Ten eerste zijn wij allebei heel anders gebouwd en ten tweede is dit nu ook weer niet precies iets wat je na zou moeten streven.
Er moeten gewoon drie argumenten in als ik een voldoende wil.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom moet je per se 3 argumenten?liever 2 goed uitgewerkte argumenten dan 2 redelijk goede en eentje die er maar wat bijhangt?
Ja ongelofelijkquote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baai de wee: 18 kilo minder dan een XM en dezelfde lengte?18!? Is er dan nog wel wat DaDtje over om van te houden, zeg maar?
Lolzquote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij de eerste oogopslag van je post las ik dit![]()
Verder kan ik geen argument bedenken, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |