Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hier een spaarpotbeertje en een doosje met papieren vliegtuigmaakspullies er inquote:
Jamaar, dat komt door trauma enzo jeweets.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Da gaat ja heul nie!
Jij vindt hondjes ook niet lief
Lolquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne zit gewoon naast me televelisie te kijken
![]()
En gelukkig maar dat hij daar uit is zeg
Patserquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Hier past niks op de tvDaar issie te dun voor
Ik heb ook nog een waxinelichthouderbloem met een kipkaars er in, en een hoop zooi en dvds die er op liggenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier een spaarpotbeertje en een doosje met papieren vliegtuigmaakspullies er in![]()
En een poes
Hier een vliegtuigquote:
Een kipkaarsquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:54 schreef Fha het volgende:
Ik heb ook nog een waxinelichthouderbloem met een kipkaars er in, en een hoop zooi en dvds die er op liggenen nog meer waxinelicht houders
Kan de poes er ook nog af of zittie vastgeplakt?
Met of zonder passagiers?quote:
Met pasen bij de Dirk dus ik moest ze natuurlijk kopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Een kipkaars![]()
De poes is er zojuist afgestapt om wat water te gaan drinken
Zonder.quote:
Slaapfeestje? Je weet dat ze dan stiekem juist opblijven hequote:[..]
Met pasen bij de Dirk dus ik moest ze natuurlijk kopen![]()
Komt de poes morgen op Bolle's slaapfeestje?![]()
Snap ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
Met pasen bij de Dirk dus ik moest ze natuurlijk kopen![]()
Komt de poes morgen op Bolle's slaapfeestje?![]()
Ik heb een kamasutrabuddhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Enfermera het volgende:
Bij mij past er ook niks op de tv.Wel ernaast. We hebben nog een leuke boeddha gekocht op vakantie, denk dat ik die morgen maar eens in elkaar ga zetten ^^ (tis een bordje met zand, steentjes, boeddha en kaarshoudertje enzo)
Geilquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een kamasutrabuddha![]()
Hmhm, hij lijkt heel onschuldig, maar als je hem omdraait, nouquote:
zoiets heb ik hier in de club ook staanquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Enfermera het volgende:
Bij mij past er ook niks op de tv.Wel ernaast. We hebben nog een leuke boeddha gekocht op vakantie, denk dat ik die morgen maar eens in elkaar ga zetten ^^ (tis een bordje met zand, steentjes, boeddha en kaarshoudertje enzo)
Is al goedquote:
Vertel!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, hij lijkt heel onschuldig, maar als je hem omdraait, nou
GFquote:
Bolle gaat gewoon dr bovenop liggenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Ja, alleen kan het zijn dat ze hem dan over zijn neus krabt...
Ze is heel lief....voor mensen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle gaat gewoon dr bovenop liggen
Mja... Goed punt.quote:@MPG: het zijn katten,die vallen stiekem van te voren al in slaap
Ja want hij is luiquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:08 schreef MPG het volgende:!
Terwijl ze elkaar maar net kennen?
Mja... Goed punt.
Pfoe!quote:
Nou, neukende mensen op z'n onderkantquote:Vertel!
Pics or it didnt happen
Dan wordt ie denk ik wel een beetje gespiest aan wat nageltjesquote:
Kan niet want hij doet de pletterplofquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wordt ie denk ik wel een beetje gespiest aan wat nageltjes
Meer de pletterpang dan, als hij landt op evil spiesnageltjesquote:
ja maar ja maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
Hoax-TT....
Over the hedge is best een vermakelijke film.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
Hoax-TT....
Over the hedge is best een vermakelijke film.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan niet want hij doet de pletterplof
Wehehhehequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
Meer de pletterpang dan, als hij landt op evil spiesnageltjes
Haha have fun! Trusten!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhehe![]()
Wij gaan naar bed met al onze Friends in ieder geval. Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Truste Fhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhehe![]()
Wij gaan naar bed met al onze Friends in ieder geval. Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd met Bolle, krijgt hij morgen ontbijt op bed?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhehe![]()
![]()
![]()
Slaap lekker, kijkze en Bolle alvast gefeliquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhehe![]()
![]()
![]()
Iek, dat is wel vroeg voor de fysio jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat niet echt in een rap tempo hier he
* LovelyLady heeft ook niet zoveel te melden
Ik kan mezelf alleen welvoor me kop slaan dat ik maandagochtend om 08.00 een afspraak heb gemaakt bij de fysio..... What was I thinking
Have funquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
Ik ga richting kroeg.
Bis Morgen Kaffee- un Teeleute![]()
Vipsie in de kroegquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
Ik ga richting kroeg.
trusten Fhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhehe![]()
![]()
![]()
zuip zequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
Ik ga richting kroeg.
okeequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een leuke twitter conversatie![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat niet echt in een rap tempo hier he
* LovelyLady heeft ook niet zoveel te melden
Ik kan mezelf alleen welvoor me kop slaan dat ik maandagochtend om 08.00 een afspraak heb gemaakt bij de fysio..... What was I thinking
Ik had er toch wel uit gemoeten maar goed... niet ZO vroegquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]Yes, what were you thinking my dear??
![]()
Ik zorg altijd dat ik mn fysio na 9uur in de ochtend heb, al is het half 5 's middags
Ik heb een trauma aan borrelsquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een borrel voor me inschenken?
Reden temeer om gewoon weer op het paard te klimmen en LL een borrel in te schenkenquote:
* Ferb schenkt een borrel in voor LLquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Reden temeer om gewoon weer op het paard te klimmen en LL een borrel in te schenken
Goed zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
* Ferb schenkt een borrel in voor LL![]()
nou.![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
* Ferb schenkt een borrel in voor LL![]()
nou.![]()
Ja, tuurlijk. Maar idd, daar zo vroeg je bed voor uit..quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had er toch wel uit gemoeten maar goed... niet ZO vroeg
Laat thuis, vroeg op.. en werken pfffffquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar idd, daar zo vroeg je bed voor uit..I know.
He bah.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat thuis, vroeg op.. en werken pfffff
Morgen is zondagquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah.Drukke dag dus voor je morgen?
Morgen niet, maandag welquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah.Drukke dag dus voor je morgen?
Gewoon een kwestie van de batterijen eruit halen toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: alleen lawaaispeelgoed kopen met een geluid zachter zet optie![]()
Ga je morgen nog wat leuks doen? Of moet je mega veel wassen ivm afgelopen weekquote:
Sorryquote:
Nou ehm. Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van de batterijen eruit halen toch?
Morgen gaan we naar een streekproductenmarkt en 's middags ga ik een beetje rommelen in huis, dan is het namelijk game-middag voor manliefquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je morgen nog wat leuks doen? Of moet je mega veel wassen ivm afgelopen week
Ennuh heb je Thijsfoto's? Met laarsjes enzulks?
He bah, dat is klote!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry
Ben niet helder
Pijn en tintelingen al de hele dag, pijn gaat wel maar van die tintelingen word ik wat vaag van zo op het einde van de dag.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry
Ben niet helder
Pijn en tintelingen al de hele dag, pijn gaat wel maar van die tintelingen word ik wat vaag van zo op het einde van de dag.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He bah, dat is klote!
en ik denk ook al de hele dag dat het zondag is hoor
Ja. En als ik op de bank hang, met mn hoofd wat meer naar mn kin toe gaat het nog meer tintelen. Dus....quote:
Slaap je wel redelijk? Of is dat ook vervelend?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry
Ben niet helder
![]()
Lekker rommeldagje dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen gaan we naar een streekproductenmarkt en 's middags ga ik een beetje rommelen in huis, dan is het namelijk game-middag voor manlief![]()
De was is al grotendeels weg![]()
En foto's, jaaa, ik zal ze even online slingeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zijn handlanger, 'lief rood poesje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog eentje met Thijs en mij bij de zeehondjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Nou, dat is het gekke. Ik slaap dus meestal wel goed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap je wel redelijk? Of is dat ook vervelend?Zelfs vorig jaar toen ik echt verging van de pijn vergeleken met nu, sliep ik redelijk goed. Het inslapen ging lastig toen, maar ik sliep opzich wel.
Nu ook. Vanochtend lag ik dan wel even wakker van de pijn in mijn nek, maar ik sliep uiteindelijk wel weer in.![]()
Pas als ik echt heel erg ziek ben slaap ik blijkbaar nietDus daar ben ik wel blij om, als je niet meer slaapt dan houd je het niet lang vol.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Met 'moooooie rooooode tlekker!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zijn handlanger, 'lief rood poesje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog eentje met Thijs en mij bij de zeehondjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*smelt
♥![]()
Nee precies, wel fijn dat je nog wel wat kan uitrusten want als je snachts ook vergaat van de pijn dan hou je het niet lang volquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, dat is het gekke. Ik slaap dus meestal wel goed.Zelfs vorig jaar toen ik echt verging van de pijn vergeleken met nu, sliep ik redelijk goed. Het inslapen ging lastig toen, maar ik sliep opzich wel.
Nu ook. Vanochtend lag ik dan wel even wakker van de pijn in mijn nek, maar ik sliep uiteindelijk wel weer in.![]()
Pas als ik echt heel erg ziek ben slaap ik blijkbaar nietDus daar ben ik wel blij om, als je niet meer slaapt dan houd je het niet lang vol.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Met 'moooooie rooooode tlekker!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zijn handlanger, 'lief rood poesje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek dan
HOE lieffffffffffffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*smelt*
Zal ik ook even van vandaag?![]()
![]()
Ja, idd, daar ben ik ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee precies, wel fijn dat je nog wel wat kan uitrusten want als je snachts ook vergaat van de pijn dan hou je het niet lang vol
[..]
HOE lieffffffffffffffff*smelt*
Zal ik ook even van vandaag?Magoed, dat ga ik natuurlijk niet zeggen tegen de orthopeed, daar doe ik net alsof ik het allemaal enorm zat ben enzo,
![]()
♥![]()
Zwaaien naar de TREI (ik kan dat woord niet meer horen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In gedachte verzonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL in de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die duim heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje hadden jullie al gezien he?![]()
![]()
Mijn lieve vriendinnetje is net tante geworden van een nichtje![]()
En ze heet Sacha!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Hm,
Voel me niet echt chill opeens![]()
Ben nu ook te moe om te lezen![]()
Ik ga maar eens slapen,
Truste iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
It's in tha namequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje is net tante geworden van een nichtje![]()
En ze heet Sacha!![]()
Cutegefeliciteerd.
Ik ga hier mijn bedje op zoeken, ik ben best wel moe na vandaag.
ST en Enfermera en de rest die meelurkt: Trusten![]()
en tot gauw
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In gedachte verzonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL in de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die duim heOhhh wat een poepie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje hadden jullie al gezien he?![]()
![]()
Nou wil ik ook kinders
Lekker slapen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:01 schreef Ferb het volgende:
Hm,
Voel me niet echt chill opeens![]()
Ben nu ook te moe om te lezen![]()
Ik ga maar eens slapen,
Truste iedereen![]()
![]()
Knap je van op!
Edit: Trusten LL!
♥![]()
Slaap lekker snuitjequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's in tha name![]()
Cutegefeliciteerd.
Ik ga hier mijn bedje op zoeken, ik ben best wel moe na vandaag.
ST en Enfermera en de rest die meelurkt: Trusten![]()
en tot gauw
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat wilde je toch al lang?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh wat een poepie!!![]()
![]()
Nou wil ik ook kinders![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja. Ik negeer het nog maar even.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wilde je toch al lang?Sowieso moet eerst dat gedoe met mn schouder/nek wat beter zijn enzo,
♥![]()
Dan zullen we niet teveel foto's postenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Ik negeer het nog maar even.Sowieso moet eerst dat gedoe met mn schouder/nek wat beter zijn enzo,
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Oh, jawel hoor, lekker blijven doen! Ik vind het geweldig leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zullen we niet teveel foto's postenEn ik onderdruk mijn eierstokken al jaren, dus daar ben ik onderhand erg goed in geworden.
♥![]()
Hihi, okee!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, lekker blijven doen! Ik vind het geweldig leuk!En ik onderdruk mijn eierstokken al jaren, dus daar ben ik onderhand erg goed in geworden.
En dan nu: slapen!![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Goed plan. Ik ga ook!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, okee!
En dan nu: slapen!![]()
Trusten!
♥![]()
Ah lekker rustig hier
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
4ioejtgegLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 081 suikertaartje
02. 063 LovelyLady
03. 062 Trevland
04. 056 Enfermera
05. 046 goldfinger1963
06. 023 Marijkezwolle
07. 023 Ferb
08. 018 Fha
09. 018 Giertje
10. 018 DaMart
11. 017 MPG
12. 016 Woeste_Woerd
13. 012 wel.o.k
14. 011 Dr_Flash
15. 010 Pheno
16. 007 -Engel-
17. 004 OA
18. 004 indahnesia.com
19. 003 ScarFace-
20. 002 KapiteinGasthof
Reeks-statistieken!Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
quote:Top 100 van zaterdag 25 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
016. 168 naatje_1
025. 136 Pheno
056. 084 LovelyLady
056. 084 suikertaartje
061. 080 goldfinger1963
074. 073 Trevland
077. 071 -Engel-
082. 069 Symphonic
100. 058 Papierversnipperaar
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
heel rustigquote:
zo en nou ga ik wat eten en niet meer nadenken anders ga ik boos worden
quote:Op zondag 26 september 2010 04:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo en nou ga ik wat eten en niet meer nadenken anders ga ik boos worden![]()
![]()
nachtbrakers?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
ik lig nu in bed. Zo slapen en dan morgen het huis poetsen. Moet nodig wat was inruimen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Ik duik er ook maar weer in, tis stil nu..quote:Op zondag 26 september 2010 05:09 schreef Ladylike het volgende:
ik lig nu in bed. Zo slapen en dan morgen het huis poetsen. Moet nodig wat was inruimen
truste![]()
![]()
slaap lekker
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Goedemorgen allemaal!![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh Marijke![]()
Lekker geslapen of nog meer bizarre drooms gehad?
Uiteraard weer een bizarre droom gehadM'n fietsenmaker vroeg me uit
![]()
En ik redde iemand uit de gevangenis en dat backfirede
Kort nachtje dus weer
Nog plannen voor vandaag?Come on now, you knew you were lost
Goedemorgen Martquote:Goedemorgen TJquote:Op zondag 26 september 2010 10:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Goedemorgen deze zondag der Singapoereese GP
Doe mij nog maar een bakkie troost.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
Hey LLquote:Op zondag 26 september 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent ook vroeg voor jouw doen?![]()
Zo laat ben ik meestal wel wakker maar ga meestal niet op fok voordat we naar Oma gaan![]()
![]()
Hey Marijkequote:Op zondag 26 september 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Kort nachtje dus weer
Nog plannen voor vandaag?![]()
Voorlopig nog helemaal niks
Jij dan?![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: alleen lawaaispeelgoed kopen met een geluid zachter zet optie![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In gedachte verzonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL in de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die duim hejij kent fles al langer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje hadden jullie al gezien he?
ik bespeur hier iets genetisch
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Het wordt steeds gekkerquote:Op zondag 26 september 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Kort nachtje dus weer
Nog plannen voor vandaag?Leuke fietsenmaker?
Mumford & Sons vanavond
Goedemorgenquote:
Hoelaat komt dat op tv?quote:Op zondag 26 september 2010 10:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Goedemorgen deze zondag der Singapoereese GP![]()
![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
schoonkoffie
was ruilen voor pc onderhoud
Genetisch?quote:Op zondag 26 september 2010 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij kent fles al langer?
Ik zou het niet weten![]()
trein afwijkingquote:Op zondag 26 september 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Genetisch?
Ik zou het niet weten
yup, hier om 14:00 en daar in de nacht.quote:nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
[/quote]Elk jongetje heeft op die leeftijd een tractor/trein/vrachtwagen/vliegtuigen afwijkingquote:geen idee of ik ga kijken, ik wil eigenlijk even naar de stadquote:yup, hier om 14:00 en daar in de nacht.![]()
Hou mij derbuitequote:Op zondag 26 september 2010 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij kent fles al langer?
Leuk jong LL
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
![]()
![]()
brakheid
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op zondag 26 september 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekkerLeuke fietsenmaker?
Mumford & Sons vanavond![]()
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Hoelaat komt dat op tv?Nou ja, leuk, hij heeft wel iets zal ik maar zeggen
Da's waar ok! Heel veel plezier alvast
En ik zag net de foto's van gister, leuke kerel hoor
gelukkig gewone tijd, ben te beroerd om slaap in te leverenquote:Op zondag 26 september 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoelaat komt dat op tv?![]()
![]()
Zo, weer anderhalf uur gelopen in het duin. Straks eens kijken of er nog mooie herfstfoto's op de camera staan.
![]()
Ja van mij zal t niet zijnquote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duh, iets met genetisch en mij![]()
Ik ben heul niet leuk
Zijn jouw woordenquote:Op zondag 26 september 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van mij zal t niet zijnIk ben heul niet leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heequote:Ik heb gedroomd over die tent van je
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HeeIk heb gedroomd over die tent van je
![]()
![]()
Viespeuk
![]()
![]()
Nee, dat joch van jou kwam met de ooievaar zekerquote:
Lovelyquote:
flesquote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HeeIk heb gedroomd over die tent van je
![]()
![]()
het was toch geen nachtmerrie
Neuh. Ik werd wel te vroeg weer wakkerquote:![]()
Hoewel te vroeg, toen was het 11:30 of zo
Ben er weer![]()
Pff, ga ik nou ook nog ziek worden? Loop sinds vanochtend al te snuffen
♥![]()
Mogge![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Hey Enfequote:Op zondag 26 september 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
Ben er weer![]()
Pff, ga ik nou ook nog ziek worden? Loop sinds vanochtend al te snuffen![]()
He bah toch
Middag MPGquote:![]()
![]()
Zo, dat was deel 1 van het huishoudenMorgen deel 2
Hoe is het hier?Morgen Liebchenquote:
Goed en daar?quote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?![]()
trevquote:
Liebchenquote:
WTFquote:Op zondag 26 september 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Kort nachtje dus weer
Nog plannen voor vandaag??
Niet echt plannen hier, behalve uitrusten. Jij?Mumford & Sonsquote:
Heb je nog Van Damherten gespot?quote:Op zondag 26 september 2010 12:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer anderhalf uur gelopen in het duin. Straks eens kijken of er nog mooie herfstfoto's op de camera staan.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
niet te hopen voor jequote:Op zondag 26 september 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
Ben er weer![]()
Pff, ga ik nou ook nog ziek worden? Loop sinds vanochtend al te snuffen
enfer
MPGquote:
marijkequote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
[..]
Morgen Liebchen![]()
Mooiquote:
Hier alles okee hoor
lebbis was lachen
Det Som En Gang Var
Nog een keer goedemorgen Liebchenquote:Op zondag 26 september 2010 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
[..]
WTF?
Niet echt plannen hier, behalve uitrusten. Jij?
Ja, mijn hoofd is een beetje![]()
Lekker tochGa straks nog even naar ST, de auto terugbrengen en thee drinken en verse pompoensoep geven
He GFquote:
giertjequote:
Dat geloof ik jaquote:. Vannacht om 2.43 zag ik me toch een wazige post van jou voorbij komen hier
...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Hey Gierquote:Mooi!
Doe eens een linkje?quote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja. Vannacht om 2.43 zag ik me toch een wazige post van jou voorbij komen hier
...
dat zal heel goed kunnen ik kwam toen uit de stad geloof ikquote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja. Vannacht om 2.43 zag ik me toch een wazige post van jou voorbij komen hier
...
Det Som En Gang Var
en hoe was jou avondquote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey GierMooi!
[..]
Doe eens een linkje?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hihiquote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog een keer goedemorgen Liebchen
Ja, mijn hoofd is een beetje![]()
Gezelligquote:Lekker tochGa straks nog even naar ST, de auto terugbrengen en thee drinken en verse pompoensoep geven
. Pompoensoep
.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Like... WTF.... Dude...quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
volgens mij was ik toen dronken op mijn toetsenbord gevallen ><quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:![]()
?
Fijn he.quote:Op zondag 26 september 2010 13:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
He bah toch![]()
[..]
Middag MPG
Hoe ist met je?
Verder: moggeh allemaal!
♥![]()
heey treviequote:
Det Som En Gang Var
Tofquote:Ik ben al een level 7 ondode en heb een minion
quote:
Middag enfermerquote:Op zondag 26 september 2010 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
?
[..]
Fijn he.
Hoe ist met je?
Verder: moggeh allemaal!Alles okee daar? De pijn al beter?
uuuuh welk spel is dat dan?quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofIk ben al een level 7 ondode en heb een minion
![]()
[..]![]()
[..]
Middag enfermerAlles okee daar? De pijn al beter?
Det Som En Gang Var
ferbquote:
welke film?Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
WoWquote:![]()
Met mij goedquote:Op zondag 26 september 2010 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
?
[..]
Fijn he.
Hoe ist met je?
Verder: moggeh allemaal!![]()
Film gisteren was trouwens wel vet![]()
![]()
hmmz okee leukquote:
persoonlijk speel ik dat soort spellen niet
vind dat niet zo leuk
ben meer van de console spellen
Det Som En Gang Var
Ik doorgaans ook hoorquote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz okee leuk
persoonlijk speel ik dat soort spellen niet
vind dat niet zo leuk
ben meer van de console spellenMaar een vriendin van mij is een heuse verslaafde, dus nu heb ik zo'n 10 dagen free trial account
En het is best geinig
Enfermerelquote:![]()
![]()
. Altijd
.
Je bent WAT en je hebt WATquote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
?
Het ergste is, ik dacht dat ik het vannacht begreepquote:[..]![]()
...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Volgens mij zegt dat wat over jou staat toenquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
![]()
. Altijd
.
[..]
Je bent WAT en je hebt WAT?
[..]
Het ergste is, ik dacht dat ik het vannacht begreep...
![]()
![]()
aah okee coolquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doorgaans ook hoorMaar een vriendin van mij is een heuse verslaafde, dus nu heb ik zo'n 10 dagen free trial account
En het is best geinig
ik wil heel graag maffia 2 hebben en red dead redemptionLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
en ik maar denken dat het iets betekendequote:Op zondag 26 september 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij was ik toen dronken op mijn toetsenbord gevallen ><
dan was jij ook niet meer zo nuchterquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
Det Som En Gang Var
jij ookquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Een level 7 ondode en heb een minionquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
![]()
. Altijd
.
[..]
Je bent WAT en je hebt WAT?
[..]
![]()
Jij als nerdgod zou toch WoW termen moeten herkennen![]()
Da's wel heel erg!
Hoeveel had jij gedronken?
Ik heb nu wat andere games op mijn lijstje staanquote:Op zondag 26 september 2010 13:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee cool
ik wil heel graag maffia 2 hebben en red dead redemption![]()
ik was iig niet meer nuchterquote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan was jij ook niet meer zo nuchter
Marijk!quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]![]()
[..]
Middag enfermerAlles okee daar? De pijn al beter?
Mwoah, mn nek + rug waren wel stijf vanmorgen. Maar het valt me allemaal wel mee, behalve de zenuwpijn/gevoeligheidGewoon rustig aan doen en mijn lieve man veel laten doen in het huishouden
![]()
(hij doet 't graag voor me hoor, als ik er zo bij zit
)
En hoe ist met jou?Nice!quote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met mij goed![]()
Film gisteren was trouwens wel vetWelke film was je heen geweest?
quote:![]()
* Enfermera gaat wat koffie zetten voor MPG. En haarzelf.
♥![]()
Ja. Iets met Hertog Jan Weizener en Hoegaarden Witbierquote:Op zondag 26 september 2010 13:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zegt dat wat over jou staat toen...
Zie antwoord aan Trev..quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan was jij ook niet meer zo nuchterZie antwoord aan Trevquote:.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
welke?quote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu wat andere games op mijn lijstje staanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Naar Machete, was anders dan ik verwacht had maar ik vond het zeker wel mooiquote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!Welke film was je heen geweest?
![]()
Neequote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een level 7 ondode en heb een minion![]()
Jij als nerdgod zou toch WoW termen moeten herkennen![]()
Da's wel heel erg!
Hoeveel had jij gedronken?
. Ik doe niet aan WoW
. Sorry.
UT, CoD, NFS, das meer mijn straatje.
Ik heb er maar twee gedronken... De eerste en de laatste...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
dadelijk F1 kijken![]()
en ondertussen de kip in de oven laten bakken![]()
Nieuwe CoD, ik wil MoH wel eens proberen, AS2 Broterhood en NFS Hot Persuit en dan heb ik ook nog wat games voor de wii die al wel een tijdje uit zijn die ik nog wil hebbenquote:![]()
Ah, oké, Ken ik niet? Das altijd leuk als een film je verrast vind ikquote:Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naar Machete, was anders dan ik verwacht had maar ik vond het zeker wel mooi
Iemand ook een amandelkoekje van de jumbo?
♥![]()
ass brotherhood zit ik ook wel op te wachtenquote:Op zondag 26 september 2010 13:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nieuwe CoD, ik wil MoH wel eens proberen, AS2 Broterhood en NFS Hot Persuit en dan heb ik ook nog wat games voor de wii die al wel een tijdje uit zijn die ik nog wil hebben
en black ops idem dito maar voor nu wil ik die andere 2 spellen graag in mijn bezit hebbenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Soms wel, soms wil het dan ook nog wel eens tegen vallenquote:Op zondag 26 september 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, oké, Ken ik niet? Das altijd leuk als een film je verrast vind ik
Iemand ook een amandelkoekje van de jumbo?![]()
ouwe zuuperdquote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was iig niet meer nuchter![]()
Det Som En Gang Var
graagquote:Op zondag 26 september 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Iemand ook een amandelkoekje van de jumbo?
zin in een hot chick?quote:Op zondag 26 september 2010 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk F1 kijken![]()
en ondertussen de kip in de oven laten bakken![]()
ze smaakte ook zo lekkerquote:
whehe herkenbaar en als iets lekker is dan wil je meerquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
in een lekker bruine hot chickenquote:![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 14:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe herkenbaar en als iets lekker is dan wil je meer![]()
![]()
en nou F1 kijken
Oh bah!quote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!
Mwoah, mn nek + rug waren wel stijf vanmorgen. Maar het valt me allemaal wel mee, behalve de zenuwpijn/gevoeligheidGewoon rustig aan doen en mijn lieve man veel laten doen in het huishouden
![]()
(hij doet 't graag voor me hoor, als ik er zo bij zit
)
En hoe ist met jou?
[..]
Nice!Welke film was je heen geweest?
[..]![]()
* Enfermera gaat wat koffie zetten voor MPG. En haarzelf.![]()
Maar fijn dat je vriend zo lief is
![]()
Hier alles wel okeeMoe vooral
quote:Op zondag 26 september 2010 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet aan WoW
. Sorry.
UT, CoD, NFS, das meer mijn straatje.
Ik heb er maar twee gedronken... De eerste en de laatste...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe niet zo gek
Ik wist dit ook niet precies tot gisteren hoor
![]()
Hihihi, lekker aan de pimpel geweest dus
moguh allemaal#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe niet zo gek
Ik wist dit ook niet precies tot gisteren hoor
![]()
Hihihi, lekker aan de pimpel geweest dus![]()
Ja, was weer erg gezellig.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
*geeftquote:
HIj is echt heul lekker![]()
Mijn vent zit ook F1 te kijken nu op de BBC.Ik heb maar oordopjes in gedaan en ben reviews aan het kijken op youtube van phones die ik misschien wil gaan kopen
quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah!Maar fijn dat je vriend zo lief is
![]()
Hier alles wel okeeMoe vooral
![]()
Mooi!
Ah, maar daar is de zondag voor![]()
Tis zelfs al mn man ja, voor ruim 2 jaar nuquote:![]()
♥![]()
ik heb vandaag echt weer een black metal humeurLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
omg heb kop als een blokbeton en heb niet eens gezopen .....#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
Hai Fub!quote:Tof!quote:
Da's zeker waarquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Mooi!
Ah, maar daar is de zondag voor![]()
![]()
Ik ben dol op zondagen
![]()
Oeh en vanavond sushi eten met 3 vriendinnetjes![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
ik heb vandaag echt weer een black metal humeur![]()
![]()
♥![]()
Ik een Shantel humeurquote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
ik heb vandaag echt weer een black metal humeur
Ja?quote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Da's zeker waarIk ben dol op zondagen
![]()
Oeh en vanavond sushi eten met 3 vriendinnetjes![]()
Ik ook, als ik niet om half 7 mn bed uit hoef om te werken
Guzellugg!![]()
♥![]()
quote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ik heb dit nummer in mijn kopquote:
Det Som En Gang Var
Ja, heerlijkquote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja?Ik ook, als ik niet om half 7 mn bed uit hoef om te werken
Guzellugg!![]()
Een beetje in een sportbroek en slaapshirt in huis rondkeutelen
En vaak wat huishoudelijke dingetjes doen
Heerlijk!
En ik snap dat je dat minder vindt...Komt dat vaak voor?
Ja zekerVooral lekker
We zijn allemaal dol op sushi
Neh, niet helemaal mijn dingquote:Maar deze kan ik bijvoorbeeld wel waarderen, Enslaved
volgens mij treden die ergens in oktober op in arnhemquote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, niet helemaal mijn dingMaar deze kan ik bijvoorbeeld wel waarderen, Enslaved
weet niet zeker maar er kwam in ieder geval een blackies concert
en ik ga er mooi heenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nog even bankhangen en dan richting ST, fijne middag allemaal en tot later!
byequote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Det Som En Gang Var
Haha jaquote:Op zondag 26 september 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heerlijkEen beetje in een sportbroek en slaapshirt in huis rondkeutelen
En vaak wat huishoudelijke dingetjes doen
Heerlijk!
En ik snap dat je dat minder vindt...Komt dat vaak voor?
Ja zekerVooral lekker
We zijn allemaal dol op sushi
Ik ook nu idd
Mn haar staat nog in slaapmodus, heb ook echt totaal geen zin om daar wat mee te beginnen vandaag
![]()
![]()
Ja precies, ik normaal ook
Nu gelukkig niet meer, op de afdeling waar ik nu werk roosteren we zelf in (natuurlijk wel met een laatste controle van de roosteraar of we genoeg diensten hebben overal), dus ik kan gewoon inroosteren hoe ik het zelf wil, als ik mn uren maar haal. Soms krijg je niet alle diensten die je aanvraagt, maar dat maakt mij niet zo uit. Ik hou alleen echt niet zo van vroeg opstaanGeef mij maar laat en nacht!
♥![]()
Jij ook n fijne middag!quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
♥![]()
laat en nacht zijnquote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaIk ook nu idd
Mn haar staat nog in slaapmodus, heb ook echt totaal geen zin om daar wat mee te beginnen vandaag
![]()
![]()
Ja precies, ik normaal ook
Nu gelukkig niet meer, op de afdeling waar ik nu werk roosteren we zelf in (natuurlijk wel met een laatste controle van de roosteraar of we genoeg diensten hebben overal), dus ik kan gewoon inroosteren hoe ik het zelf wil, als ik mn uren maar haal. Soms krijg je niet alle diensten die je aanvraagt, maar dat maakt mij niet zo uit. Ik hou alleen echt niet zo van vroeg opstaanGeef mij maar laat en nacht!
Det Som En Gang Var
Veel plezierquote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog even bankhangen en dan richting ST, fijne middag allemaal en tot later!![]()
![]()
![]()
ik heb morgen een vroegequote:![]()
maar goed de rest van de week ben ik wel vrij
Det Som En Gang Var
Oehh op maandag ook nog. Oh das mooiquote:Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb morgen een vroege![]()
maar goed de rest van de week ben ik wel vrij
Ik heb iig ma+di vrij vanwege mn schouder, ik zou wo + do ingewerkt worden voor de nacht maar dat gaat 'm ook niet worden gok ikAlhoewel het werk dan wel heel licht is, wat ik zou moeten doen. Maargoed. Eerst de fysio maar afwachten enzo.
♥![]()
mja doe jij maar kalm aan niks overbelasten enzoquote:Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehh op maandag ook nog. Oh das mooi
Ik heb iig ma+di vrij vanwege mn schouder, ik zou wo + do ingewerkt worden voor de nacht maar dat gaat 'm ook niet worden gok ikAlhoewel het werk dan wel heel licht is, wat ik zou moeten doen. Maargoed. Eerst de fysio maar afwachten enzo.
vind het wel lekker effe de rest van de week vrij
heb al wat afspraken gemaakt met mensen die ik zien wil
Det Som En Gang Var
denk dat ik zo weer mn bed in ga
#Gomorra
Nee, daaromquote:Op zondag 26 september 2010 14:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja doe jij maar kalm aan niks overbelasten enzo
vind het wel lekker effe de rest van de week vrij
heb al wat afspraken gemaakt met mensen die ik zien wilMoeten we niet nog een 3e keer hebben! Alhoewel, 3e keer scheepsrecht..
Ja idd!Leuk, heb je daar ook ff tijd voor.
♥![]()
mja ik ga naar een vriendin van me die ik al 3 jaar niet mee heb gezienquote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, daaromMoeten we niet nog een 3e keer hebben! Alhoewel, 3e keer scheepsrecht..
Ja idd!Leuk, heb je daar ook ff tijd voor.
Det Som En Gang Var
Zo, das lang!quote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ga naar een vriendin van me die ik al 3 jaar niet mee heb gezien
♥![]()
mja beetje uit het oog uit het hart ideequote:
sprak haar van de week effe op msn
en nu ga ik er dinsdag heenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
In my motherland I'm the president, planet paprika, there's no governmentquote:![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Wat heeft hij lopen slikkenquote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In my motherland I'm the president, planet paprika, there's no government![]()
![]()
![]()
Gezelligquote:Op zondag 26 september 2010 14:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja beetje uit het oog uit het hart idee
sprak haar van de week effe op msn
en nu ga ik er dinsdag heenJa, soms gaat dat zo he..
♥![]()
Ja dat wist ikquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef Enfermera het volgende:
Tis zelfs al mn man ja, voor ruim 2 jaar nu![]()
Maar ik had het over een vriend als "erbij" zeg maar
Ohhhhquote:Op zondag 26 september 2010 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wist ikMaar ik had het over een vriend als "erbij" zeg maar
![]()
![]()
♥![]()
![]()
wat een klote weer is het vandaag
hier schijnt de zonquote:Op zondag 26 september 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een klote weer is het vandaagLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
hier dus nietquote:
hier regent het bijna de hele middagquote:Op zondag 26 september 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is het ook al de hele dag aardig weer![]()
en niet zo een klein beetje ook niet
Verschil moet er zijnquote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier regent het bijna de hele middag![]()
en niet zo een klein beetje ook niet![]()
Over een uurtje komt de oppas... ik mag me wel eens klaar maken![]()
![]()
hou maar mooi daar dat slechte weerquote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier regent het bijna de hele middag![]()
en niet zo een klein beetje ook nietLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hier is het de hele dag ook al heerlijk, af en toe een wolkje maar over het algemeen zonnig, wel koudMaar dat geeft niet, ik zit toch binnen XD
♥![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn![]()
Over een uurtje komt de oppas... ik mag me wel eens klaar maken![]()
lief doen![]()
veel plezier vanavond lovely
ik ben nu bij mijn oudersquote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef Enfermera het volgende:
Hier is het de hele dag ook al heerlijk, af en toe een wolkje maar over het algemeen zonnig, wel koudMaar dat geeft niet, ik zit toch binnen XD
Det Som En Gang Var
ben ook bang dat het hier wel blijft hangenquote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
hou maar mooi daar dat slechte weer![]()
de regen valt loodrecht naar beneden
hier stopt het af en toe met regenen maar de zon zie ik niet hierquote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef Enfermera het volgende:
dan hoop ik voor jou dat het bij je thuis straks ook nog goed weer isquote:
vast wel mijn ouders wonen maar 8 km bij me vandaan en de lucht is mooi blauwquote:Op zondag 26 september 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier stopt het af en toe met regenen maar de zon zie ik niet hier![]()
[..]
dan hoop ik voor jou dat het bij je thuis straks ook nog goed weer isLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Lief doen? Waarom?Want anders? ???quote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
lief doen![]()
veel plezier vanavond lovely
![]()
![]()
krijg je met de zweepquote:Op zondag 26 september 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief doen? Waarom?Want anders? ???
shitzooi![]()
denk ik even de kip in de oven te gooien staat er niet op hoelang hij erin moet
quote:Op zondag 26 september 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
shitzooi![]()
denk ik even de kip in de oven te gooien staat er niet op hoelang hij erin moetWat voor stukkie kip is het? Dat kan je toch ook wel googlen?? Of anders kan ik misschien nog advies geven
♥![]()
lijkt me toch niet zo moeilijk idd als je iets meer info geeft ?#Gomorra
een hele kip van 1200gram die ik in de hetelucht oven wil doenquote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wat voor stukkie kip is het? Dat kan je toch ook wel googlen?? Of anders kan ik misschien nog advies geven
fubarquote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lijkt me toch niet zo moeilijk idd als je iets meer info geeft ?
GF ./wave
#Gomorra
laters trevquote:Op zondag 26 september 2010 17:18 schreef Trevland het volgende:
Ik ben er maar eens vandoor, tot later Lui![]()
ik pleur die kip er gewoon in en kijk om het half uur wel of ie al klaar is
Wat heb je er toch een talent voor he, keukenprinsesjequote:Op zondag 26 september 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik pleur die kip er gewoon in en kijk om het half uur wel of ie al klaar is
het is idd maar goed dat nic hier voor het eten zorgtquote:Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb je er toch een talent voor he, keukenprinsesje
Hele kip duurt wel een paar uurOp hoeveel graden heb je 'm?
♥![]()
ik heb hem op 220 graden staan maar het is een hete luchtoven dus ik verwacht dat hij over een uur/ anderhalf uur klaar zal zijnquote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
Hele kip duurt wel een paar uurOp hoeveel graden heb je 'm?
Ik heb me toch een potje helemaal geen zin in eten
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Zo, eten weer naar binnen.
Zuurkoolstamppot met rookworst.
Alleen jammer van die berg afwas die dat heeft opgeleverd.
![]()
nasi met satesaus gegeten
Det Som En Gang Var
Dat kan misschien te hoog zijn, 180 is beter als je het vocht in de kip en de smeuiigheid wilt behouden enzoquote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem op 220 graden staan maar het is een hete luchtoven dus ik verwacht dat hij over een uur/ anderhalf uur klaar zal zijnDuurt het wel wat langer maar je kip smaakt lekkerder
♥![]()
kip
Det Som En Gang Var
ik heb hem al op 200 graden gezetquote:Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat kan misschien te hoog zijn, 180 is beter als je het vocht in de kip en de smeuiigheid wilt behouden enzoDuurt het wel wat langer maar je kip smaakt lekkerder
wat lust jij eigenlijk wel ?quote:Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:Op zondag 26 september 2010 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem al op 200 graden gezet
quote:Goeie kip is echt zoooooooo lekker!
![]()
♥![]()
alle soorten vlees wel maar geen kipquote:Op zondag 26 september 2010 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat lust jij eigenlijk wel ?
alhoewel ik kipfile en kipspiesjes op de bbq wel lekker vind
maar kippenpoten enzo bahLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
nog 5 minuutjes en de kip is klaar![]()
![]()
dus eigenlijk lust je dus wel kipquote:Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
alle soorten vlees wel maar geen kip
alhoewel ik kipfile en kipspiesjes op de bbq wel lekker vind
maar kippenpoten enzo bah
mja okee dat wel maar echt geen kippenpoot dan word ik echt beroerd van het idee alleen alquote:Op zondag 26 september 2010 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus eigenlijk lust je dus wel kipLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hoezo dat?quote:Op zondag 26 september 2010 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee dat wel maar echt geen kippenpoot dan word ik echt beroerd van het idee alleen al
Ook als het lekker gekruid is en met satésaus zoals een kipspiesje?
♥![]()
verse pasta <3#Gomorra
als er bot aan zit vergeet het dan eet ik het nietquote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ook als het lekker gekruid is en met satésaus zoals een kipspiesje?
en dat terwijl ik spare ribs wel lekker vind
ik ben raar
Det Som En Gang Var
quote:Op zondag 26 september 2010 18:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
als er bot aan zit vergeet het dan eet ik het niet
en dat terwijl ik spare ribs wel lekker vind
ik ben raarSerieus?
En dan alleen kip met bot eet je niet?
♥![]()
Oh ik eet het best hoor, als er bot aan zit. Maar wel met mes en vork
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: