Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hier een spaarpotbeertje en een doosje met papieren vliegtuigmaakspullies er inquote:
Jamaar, dat komt door trauma enzo jeweets.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Da gaat ja heul nie!
Jij vindt hondjes ook niet lief
Lolquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne zit gewoon naast me televelisie te kijken
![]()
En gelukkig maar dat hij daar uit is zeg
Patserquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Hier past niks op de tvDaar issie te dun voor
Ik heb ook nog een waxinelichthouderbloem met een kipkaars er in, en een hoop zooi en dvds die er op liggenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier een spaarpotbeertje en een doosje met papieren vliegtuigmaakspullies er in![]()
En een poes
Hier een vliegtuigquote:
Een kipkaarsquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:54 schreef Fha het volgende:
Ik heb ook nog een waxinelichthouderbloem met een kipkaars er in, en een hoop zooi en dvds die er op liggenen nog meer waxinelicht houders
Kan de poes er ook nog af of zittie vastgeplakt?
Met of zonder passagiers?quote:
Met pasen bij de Dirk dus ik moest ze natuurlijk kopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Een kipkaars![]()
De poes is er zojuist afgestapt om wat water te gaan drinken
Zonder.quote:
Slaapfeestje? Je weet dat ze dan stiekem juist opblijven hequote:[..]
Met pasen bij de Dirk dus ik moest ze natuurlijk kopen![]()
Komt de poes morgen op Bolle's slaapfeestje?![]()
Snap ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
Met pasen bij de Dirk dus ik moest ze natuurlijk kopen![]()
Komt de poes morgen op Bolle's slaapfeestje?![]()
Ik heb een kamasutrabuddhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Enfermera het volgende:
Bij mij past er ook niks op de tv.Wel ernaast. We hebben nog een leuke boeddha gekocht op vakantie, denk dat ik die morgen maar eens in elkaar ga zetten ^^ (tis een bordje met zand, steentjes, boeddha en kaarshoudertje enzo)
Geilquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een kamasutrabuddha![]()
Hmhm, hij lijkt heel onschuldig, maar als je hem omdraait, nouquote:
zoiets heb ik hier in de club ook staanquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Enfermera het volgende:
Bij mij past er ook niks op de tv.Wel ernaast. We hebben nog een leuke boeddha gekocht op vakantie, denk dat ik die morgen maar eens in elkaar ga zetten ^^ (tis een bordje met zand, steentjes, boeddha en kaarshoudertje enzo)
Is al goedquote:
Vertel!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, hij lijkt heel onschuldig, maar als je hem omdraait, nou
GFquote:
Bolle gaat gewoon dr bovenop liggenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Ja, alleen kan het zijn dat ze hem dan over zijn neus krabt...
Ze is heel lief....voor mensen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle gaat gewoon dr bovenop liggen
Mja... Goed punt.quote:@MPG: het zijn katten,die vallen stiekem van te voren al in slaap
Ja want hij is luiquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:08 schreef MPG het volgende:!
Terwijl ze elkaar maar net kennen?
Mja... Goed punt.
Pfoe!quote:
Nou, neukende mensen op z'n onderkantquote:Vertel!
Pics or it didnt happen
Dan wordt ie denk ik wel een beetje gespiest aan wat nageltjesquote:
Kan niet want hij doet de pletterplofquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wordt ie denk ik wel een beetje gespiest aan wat nageltjes
Meer de pletterpang dan, als hij landt op evil spiesnageltjesquote:
ja maar ja maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
Hoax-TT....
Over the hedge is best een vermakelijke film.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
Hoax-TT....
Over the hedge is best een vermakelijke film.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan niet want hij doet de pletterplof
Wehehhehequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
Meer de pletterpang dan, als hij landt op evil spiesnageltjes
Haha have fun! Trusten!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhehe![]()
Wij gaan naar bed met al onze Friends in ieder geval. Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Truste Fhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhehe![]()
Wij gaan naar bed met al onze Friends in ieder geval. Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd met Bolle, krijgt hij morgen ontbijt op bed?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhehe![]()
![]()
![]()
Slaap lekker, kijkze en Bolle alvast gefeliquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhehe![]()
![]()
![]()
Iek, dat is wel vroeg voor de fysio jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat niet echt in een rap tempo hier he
* LovelyLady heeft ook niet zoveel te melden
Ik kan mezelf alleen welvoor me kop slaan dat ik maandagochtend om 08.00 een afspraak heb gemaakt bij de fysio..... What was I thinking
Have funquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
Ik ga richting kroeg.
Bis Morgen Kaffee- un Teeleute![]()
Vipsie in de kroegquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
Ik ga richting kroeg.
trusten Fhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhehe![]()
![]()
![]()
zuip zequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
Ik ga richting kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |