abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2010 @ 02:54:53 #101
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86851457
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:15 schreef Jibbe het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb in ieder geval geen haast met het veroveren van de hele wereld, mijn Rijk is zo al machtig genoeg, ik heb baat bij de status quo, en heb nog genoeg ruimte voor nieuwe steden op mijn huidige grondgebied. Wat ik wel doe is proxy-oorlogen voeren en de tegenstanders van mijn machtige concurrenten van wapens voorzien.

:*
Dat zijn de verhalen waarvoor ik dit topic open ^O^
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:43 schreef Monidique het volgende:
Ik heb teveel Civ gespeeld. Als ik mijn ogen dichtdoe, dan zie ik hexagonale vakken. En blauwe en rode pijlen. Altijd een slecht teken.

Then again...
Bekend probleem. Na het belachelijk veel spelen van X-Com betrapte ik mezelf ooit op het denken in time units :')
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_86851531
Och, ik heb een keer Flodder 3 achterstevoren gekeken. Dat fuckt je hoofd ook wel op.
pi_86851557
Mijn PC kan dit spel nog niet aan. Ik bezit de speciale editie niet, want ik moet het spel nog kopen. Ik vraag me af of ik ooit die Babylonische civ kan downloaden. Welke kaarten mis ik overigens nu? Stomme exclusieve inhoud ook. Ik hoop dat ik Babylon nog ga kunnen gebruiken.

Meneer Sid Meier amuseert zich natuurlijk wel, nu hij naar de bank wandelt. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Danielion op 26-09-2010 03:41:41 ]
pi_86851589
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:15 schreef Jibbe het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe leuk. Tripoli staat aan de verkeerde zijde van Algiers. _O-
pi_86851627
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef NoCigar het volgende:
Nee, dit keer niet.
Vooralsnog niet, maar er komen nog uitbreidingen.

Nederland is geen zekerheid (ik hoop van wel uiteraard; zou prachtig zijn).

Wat ik wel verwacht voor de toekomst zijn de Mongolen, de Spanjaarden, de Zoeloes (iedereen 'houdt van' Sjaka), de Maya, de Inka, de Ethiopiėrs, de Noormannen, de Portugezen en wellicht andere die ik oversloeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Danielion op 26-09-2010 03:58:03 ]
pi_86851805
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:03 schreef Danielion het volgende:
Meneer Sid Meier mag mijn nier krijgen, indien hij dat wenst.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_86851813
Net een pot van 8 uur achter de rug...maar wil weer een nieuwe starten. Even denken of dat wel verstandig is.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_86851860
Ik ben al de hele dag bezig met de Japanezen, en nu viel me pas op- ik had eerder alleen met de Romeinen gespeeld, dat de muziek ook aangepast is.
Geweldig, dat Japanse gejengel! Doet me denken aan Total War deel 1: niet zo een goed spel maar wel met een fantastische Japanse sfeer, met ook zulk soort muziek die ik echt veel leuker vind dan die Westerse licht klassieke muziek die ik eerder te horen kreeg.
anonieme razernist
pi_86852199
Wat is het ook een kutspel. Het is verdorie half vier 's nachts :( .
;)
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  zondag 26 september 2010 @ 11:21:14 #110
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_86854329
Ik maakte het 2:30 afgelopen nacht... Potje gewonnen met Alexander. Ging voor Cultural Victory, maar bedacht me dat ik nog maar 1 hoofdstad hoefde in te nemen voor een domination victory. Stad omsingelen (lag op een schiereiland), oorlog verklaren, stad in 1 beurt innemen, en klaar. :)
You know, I've learned something today
pi_86855947
quote:
Op zondag 26 september 2010 04:40 schreef RabbitHeart het volgende:
Wat is het ook een kutspel. Het is verdorie half vier 's nachts :( .
;)
zondag 26 september 2010 @ 04:40

Je woont in de UK :P ?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_86857331
Iemand enig idee wat ik hem het beste kan halen?

zit bij play.com te kijken, maar daar doen ze er een exclusieve map bij? Wat is dat precies?

http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258

Voor de rest kan ik hem, zonder exclusieve map, het goedkoopst bij zavvi halen. Of iemand nog een ander linkje?

http://www.zavvi.com/game(...)on-v-5/10208055.html
Dit keer zonder signature
pi_86861273
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:28 schreef Thas het volgende:

[..]

Welke difficulty had je hem op staan?
King
pi_86861452
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:03 schreef Danielion het volgende:
Mijn PC kan dit spel nog niet aan. Ik bezit de speciale editie niet, want ik moet het spel nog kopen. Ik vraag me af of ik ooit die Babylonische civ kan downloaden. Welke kaarten mis ik overigens nu? Stomme exclusieve inhoud ook. Ik hoop dat ik Babylon nog ga kunnen gebruiken.

Heb de special edition via Steam gekocht: geen miniaturen, etc. maar wel de babyloniers :) 55 euros (5 meer dan het gewone spel downloaden, dus best de moeite. Volgens mij mag je ook de behind the scenes dvd downloaden, voorzover dat boeit).
pi_86861518
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:18 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Heb de special edition via Steam gekocht: geen miniaturen, etc. maar wel de babyloniers :) 55 euros (5 meer dan het gewone spel downloaden, dus best de moeite. Volgens mij mag je ook de behind the scenes dvd downloaden, voorzover dat boeit).
Kan je die nog kopen? En indien je die koopt: kan je die dan downloaden op gelijk welk tijdstip je wil? Het werkt met een inlogsysteem niet? Sorry dat ik het hier vraag. Mijn PC kan het niet draaien, maar ik kan het opzoeken. Alleen weet iedereen het hier al, dus krijg ik hier vast snel antwoord.
pi_86861545
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:12 schreef Danielion het volgende:

[..]

Vooralsnog niet, maar er komen nog uitbreidingen.

Nederland is geen zekerheid (ik hoop van wel uiteraard; zou prachtig zijn).

Wat ik wel verwacht voor de toekomst zijn de Mongolen, de Spanjaarden, de Zoeloes (iedereen 'houdt van' Sjaka), de Maya, de Inka, de Ethiopiėrs, de Noormannen, de Portugezen en wellicht andere die ik oversloeg.
Verwacht vooral Spanjaarden (en dat ze de Songhai ipv de Zulus hebben gekozen is wel jammer, maar vind Askia eigenlijk ook wel een baas)... is toch wel raar dat de Conquistadors niet meedoen, maar misschien waren dat teveel Europeze beschavingen geweest? Iig ben ik Amsterdam als "city state" nog niet tegen gekomen, dus er is nog hoop voor Nederland ;)
pi_86861842
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef andrew.koster het volgende:

[..]
Iig ben ik Amsterdam als "city state" nog niet tegen gekomen, dus er is nog hoop voor Nederland ;)
Ik heb al wel een screen gezien met Amsterdam. Dat wil echter niets zeggen. Eens Nederland erbij recupereert men die Stadstaten sowieso.
pi_86862322
Leuke screens, verhalen hier! Kan niet wachten op mijn nieuwe pc...
pi_86862415
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef Danielion het volgende:

[..]

Ik heb al wel een screen gezien met Amsterdam. Dat wil echter niets zeggen. Eens Nederland erbij recupereert men die Stadstaten sowieso.
Ik denk wel dat Nederland er bij komt ...

Dat was bij Civ 3 en 4 ook zo.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_86862497
Nederland was ooit een alpha-zeemacht en heeft Engeland binnengevallen.
  zondag 26 september 2010 @ 15:52:17 #121
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_86862654
In zowel Civ III als IV kwam Nederland erbij in de tweede uitbreiding (Conquests en Beyond the Sword). Afwachten dus. :)
You know, I've learned something today
pi_86863023
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef Thas het volgende:

[..]

zondag 26 september 2010 @ 04:40

Je woont in de UK :P ?
Ja.
pi_86863058
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef ImMaxa het volgende:
In zowel Civ III als IV kwam Nederland erbij in de tweede uitbreiding (Conquests en Beyond the Sword). Afwachten dus. :)
Ik denk ook dat Nederland erbij komt. Er zijn geen Nederlandse stadsstaten. Zelfde verhaal met Spanje (die komt er zeker in denk ik).
pi_86863185
Het kan mij nog niet echt pakken. Het voelt een beetje als een uitgeklede versie van deel 4. Vooral de interface voelt zo.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_86863327
Die Deluxe Editie toch maar voor de zekerheid gekocht. Het is en blijft een editie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')